Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



zenga schreef:
15-04-2018 22:46
Voor de liefhebbers van Breyers ijs: volgende week bij de Plus 1+1 gratis! Ik sla zelf over, vind Oppo lekkerder.
Die mint staat er niet bij in de folder :-(
Hertog Single tompouche en tiramisu is bij Plus ook 1+1 gratis,ook maar eens proberen :-D
M&M komt met ijs!!
https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... -choco-ijs
Alle reacties Link kopieren
M&M ijs geproefd, de bruine variant, was lekker. Ik vind de chocolaag van een Magnum persoonlijk wel lekkerder.
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
12-04-2018 16:11
ik zag bij de lidl melkchocolade met tortillachips erin... maar ik dufde niet zo goed, haha! iemand hier al zo dapper geweest?

Vorig jaar met Pasen heb ik paaseitjes met tortillachips geprobeerd. Volgens mij niet bijzonder oid, maar je hoeft er nou ook weer niet dapper voor te zijn ;-)
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
19-04-2018 22:02
Vorig jaar met Pasen heb ik paaseitjes met tortillachips geprobeerd. Volgens mij niet bijzonder oid, maar je hoeft er nou ook weer niet dapper voor te zijn ;-)

Leuk idee voor een nieuw topic: 'Eten waar je dapper voor moet zijn' :)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ‘ie nieuw is, maar ik had deze vandaag voor het eerst:
Afbeelding

Lekker! Mijn man vond het niets, dus ik heb ook zijn portie opgegeten en daarna nog wat genomen.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
chocolol schreef:
19-04-2018 21:54
M&M ijs geproefd, de bruine variant, was lekker. Ik vind de chocolaag van een Magnum persoonlijk wel lekkerder.

Ik heb de reclame gezien hoop stiekem dat ze duur zijn anders heb ik straks een nieuwe verslaving :-$
Alle reacties Link kopieren
may_ka schreef:
23-04-2018 21:23
Ik weet niet of ‘ie nieuw is, maar ik had deze vandaag voor het eerst:
Afbeelding

Lekker! Mijn man vond het niets, dus ik heb ook zijn portie opgegeten en daarna nog wat genomen.
Dit vind ik de allerlekkerste B&J. Er staat op de beker iets van limited edition ofzo, maar hij is er altijd, al een jaar ofzo
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier al de Dr. Oetker pizza's met bloemkool-, bieten- of spinaziebodem geprobeerd...? Ik eet al een tijdje koolhydraatarm dus pizza's is even een no go voor mij. Maar met deze bodems zou het wel weer eens kunnen. Dus heb ik er vandaag een gekocht, ligt nog in de vriezer, voor binnenkort. Oke, ik moest me even over de gruwelijke reclamecampagne heenzetten ("Yes! It's a bloemkoolbodem!") maar ik ben echt heel benieuwd! Wel jammer dat ze aan de variant met de bloemkoolbodem ananas hebben toegevoegd. Als ik íets goor vind....
Nothing happens for a reason
Ik heb de rode biet variant er van op was gewoon pizza.
Maak ze toch liever zelf vers.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanavond de spinazie pizza geproefd. Vond 'm niet bijzonder (en ik had er zelf nog pesto bij op gedaan). Dan maak ik liever een eigen pizzabodem van bloemkool oid. Ik zou er er ook geen 3,50 voor neerleggen.
The only difference between me and a madman is that I’m not mad
Alle reacties Link kopieren
Ah oke! Tja, zelf een bloemkoolbodem maken moet ik niet aan denken, ik was juist zo blij dat Dr. Oetker dat al voor me gedaan had. Nouja, ik ben allang al blij dat ie niet vies is, zo te horen.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
24-04-2018 07:36
Ah oke! Tja, zelf een bloemkoolbodem maken moet ik niet aan denken, ik was juist zo blij dat Dr. Oetker dat al voor me gedaan had. Nouja, ik ben allang al blij dat ie niet vies is, zo te horen.
AH verkoopt ook bloemkoolpizza bodems die je zelf kunt beleggen met wat je lekker vindt.
Niet puur van bloemkool overigens, ik geloof 37 procent, de rest is toch gewoon tarwebloem. Dus als je echt koolhydraatarm wilt eten zou ik even kijken hoeveel koolhydraten er nog in zitten. Ze zijn een beetje klef, maar op zich goed te eten. Het helpt om ze eerst een paar minuten voor te bakken en dan pas te beleggen en verder af te makken.
juliet64 schreef:
23-04-2018 22:24
Heeft iemand hier al de Dr. Oetker pizza's met bloemkool-, bieten- of spinaziebodem geprobeerd...?
Ja heb vorige week die met spinazie gegeten. Voor een keer prima te doen, maar vind het een vrij kleine pizza en de smaak is ook niet heel bijzonder.
Via de AH bonuskaart kon ik een zakje Gourmet crystal soup voor de kat halen. Kat ruikt er aan en loopt weg. Vind het er zelf ook niet echt smakelijk uit zien met die halve sardines waar de kop met ogen nog aan zit.
chirpy schreef:
24-04-2018 09:57
Via de AH bonuskaart kon ik een zakje Gourmet crystal soup voor de kat halen. Kat ruikt er aan en loopt weg. Vind het er zelf ook niet echt smakelijk uit zien met die halve sardines waar de kop met ogen nog aan zit.
Die van mij plegen et bijna een moord voor klimmen echt letterlijk via mij om hoog als ik zn zakje open maak. Maar vind dr zakjes knap prijzig..
Alle reacties Link kopieren
gemberpannekoek schreef:
24-04-2018 09:24
AH verkoopt ook bloemkoolpizza bodems die je zelf kunt beleggen met wat je lekker vindt.
Niet puur van bloemkool overigens, ik geloof 37 procent, de rest is toch gewoon tarwebloem. Dus als je echt koolhydraatarm wilt eten zou ik even kijken hoeveel koolhydraten er nog in zitten. Ze zijn een beetje klef, maar op zich goed te eten. Het helpt om ze eerst een paar minuten voor te bakken en dan pas te beleggen en verder af te makken.
He, bedankt voor de tip! Ik ben niet zo streng in de leer hoor, ben gewoon wat aan het minderen. Dus ik zet 'm op m'n lijstje :-D
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
chirpy schreef:
24-04-2018 09:57
Via de AH bonuskaart kon ik een zakje Gourmet crystal soup voor de kat halen. Kat ruikt er aan en loopt weg. Vind het er zelf ook niet echt smakelijk uit zien met die halve sardines waar de kop met ogen nog aan zit.
Hahaha! Serieus? Soep voor katten? Het moet niet gekker worden.... maar ik ben wel nieuwsgierig, ga es kijken.
Een tijdje geleden bestelde ik een proefverpakking van dit;
https://www.bol.com/nl/p/whiskas-casser ... 081070054/
Ik heb het speciaal voor 1e paasdag bewaard voor 'm :)
Overigens vond kat het wel lekker, maar hij werd er niet lyrisch van. En ik vond het stiekem een beetje jammer dat het niet écht in zo'n leuk pannetje zat...
Nothing happens for a reason
Plaatjes plakken lukt laatste tijd niet meer, maar de Vivera-visburger (100% vega) is zóóó lekker. Allemaal kopen, dan blijft ie bestaan.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn nu ook dropmatjes.

Heerlijk!

Afbeelding
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Deze lag aan de kassen en was zo benieuwd hoe 'roze chocolade' smaakt. Vond dat het koekje teveel naar citroen proeft. Wel lekker, maar de originele blijft het best.
Always believe that something wonderful is about to happen.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Deze had mijn man gekocht. Hij was heel benieuwd naar het toplaagje. Dat was jammer genoeg een tegenvaller. Niet echt chocolade, niet echt smeuïg. Ijs zelf was wel heel lekker.
Always believe that something wonderful is about to happen.
Alle reacties Link kopieren
Minions ijsjes. Banaan met vanille. Heeeerlijk ... kan er zo 4 op.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Die minions ijsjes vindt mijn dochter ook lekker.

Ik vind de nieuwe reep van Tony erg lekker.
vienna29 schreef:
27-04-2018 17:52
Afbeelding

Deze lag aan de kassen en was zo benieuwd hoe 'roze chocolade' smaakt. Vond dat het koekje teveel naar citroen proeft. Wel lekker, maar de originele blijft het best.
Van dat roze schijnt ook een ijs variant van te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven