Onterecht definitief geblokkeerd door Facebook!

10-05-2018 17:01 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had al jaren een account beheert met een persoon maar moest zomaar uit het niets een nummer verifiëren die niet eens van mij is en amper bestaat! Daardoor heb ik ondertussen andere fb accounts aangemaakt om alsnog mijn contacten te bereiken maar wist niet dat die ook met een echte naam moesten dus zijn die door Facebook geblokkeerd waardoor ik daarom (nadat er geen mogelijkheid was om mijn nummer te verifiëren wat ik nog steeds zeer onrechtvaardig vindt) heb ik besloten om een nieuw facebook account aan te maken met mijn echte naam. Binnen een paar uur werd het account door facebook geblokkeerd en mocht ik mijn ID opsturen maar er is al maanden niet gereageerd. Het lijkt erop dat zelfs mijn IP is geblokkeerd en ik überhaupt geen nieuwe fb acc meer kan gaan aanmaken! Contact opnemen met FB heeft helaas geen zin want dit kan niet of ze reageren niet.
??

dan maar geen facebook. ik snap niet waarom je je druk maakt om een fb account.
IP account kan je laten wijzigen door een paar dagen je internet er helemaal af te gooien. Word er een nieuw IP adres gegenereerd. Of je gaat internetten via een proxy.

Verder. Lekker boeiend.
TO geniet ervan zou ik zeggen.
Ik ben een paar weken geleden gekapt met fb (omdat ik die Zuckenberg een monster vind), ik kan nu helemaal niet meer inloggen.
Ik moest even afkicken maar inmiddels mis ik het totaal niet meer en besef ik mij wat een tijdverspilling het was.

Ik zou zeggen, richt je op je RL, gaat een wereld voor je open, geloof me...
Alle reacties Link kopieren
Ook geen FB account, moest ook ID opsturen.
Nou daar begin ik dus helemaal niet aan.
Dag Mark.
Alle reacties Link kopieren
Insta is het nieuwe FB. dus....
Don't cry, buy a bag and move on.
Nieuwlid schreef:
10-05-2018 17:38
Ook geen FB account, moest ook ID opsturen.
Nou daar begin ik dus helemaal niet aan.
Dag Mark.
:proud:
Ik moet toegeven dat ik stoppen ermee eerst niet makkelijk vond, nog een paar x ingelogd. En ineens was ik er echt helemaal klaar mee, heerlijk, ik mis helemaal niks dus idd Mark, howdo toodeloo :byee:
maar moest zomaar uit het niets een nummer verifiëren die niet eens van mij is en amper bestaat!
.
Hoe kan een nummer nu amper bestaan?
Was dat van die andere persoon zeker?

Wees blij dat je er vanaf bent!
Alle reacties Link kopieren
Waarom maak je zoveel verschillende fake Facebook profielen aan?
chocolol schreef:
10-05-2018 21:15
Waarom maak je zoveel verschillende fake Facebook profielen aan?
.
Om de andere contacten te bereiken...
I smell a rat.
Wat een hysterische paniek-OP en nog onleesbaar ook.
phoebe24 schreef:
10-05-2018 17:12
TO geniet ervan zou ik zeggen.
Ik ben een paar weken geleden gekapt met fb (omdat ik die Zuckenberg een monster vind), ik kan nu helemaal niet meer inloggen.
Ik moest even afkicken maar inmiddels mis ik het totaal niet meer en besef ik mij wat een tijdverspilling het was.

Ik zou zeggen, richt je op je RL, gaat een wereld voor je open, geloof me...
Zelf overweeg ik ook om met fb te gaan kappen.
Wil hierin echter geen overhaaste beslissing gaan nemen.
Toch zou het wel goed zijn.
phoebe24 schreef:
10-05-2018 17:12
TO geniet ervan zou ik zeggen.
Ik ben een paar weken geleden gekapt met fb (omdat ik die Zuckenberg een monster vind), ik kan nu helemaal niet meer inloggen.
Ik moest even afkicken maar inmiddels mis ik het totaal niet meer en besef ik mij wat een tijdverspilling het was.

Ik zou zeggen, richt je op je RL, gaat een wereld voor je open, geloof me...
Dit. Nu een paar maanden(8 ofzo) facebookloos en iedereen beweerde dat ik binnen no time weer terug zou zijn. Na drie dagen afkicken...wat is het lekker zonder. Ik stond er mee op en ging er mee naar bed. Vroeger vond ik het leuk met echte updates. Nu is 80% meuk, reclame of ‘wat is je elfen naam’ en rotzooiachtige doorstuurfilmpjes. Ik kan oprecht zeggen dat ik het veel eerder had moeten doen. Mijn spam in de e-mail (want ZZP er) was binnen twee weken ook gedecimeerd.
Courage-- schreef:
10-05-2018 19:09
.
Hoe kan een nummer nu amper bestaan?
Was dat van die andere persoon zeker?
Dus dat.. Een telefoon nummer bestaat wel of niet. Amper is in dit geval niet toepasbaar.

En je klinkt inderdaad als een stalker.
Orangetree schreef:
11-05-2018 12:45
Dit. Nu een paar maanden(8 ofzo) facebookloos en iedereen beweerde dat ik binnen no time weer terug zou zijn. Na drie dagen afkicken...wat is het lekker zonder. Ik stond er mee op en ging er mee naar bed. Vroeger vond ik het leuk met echte updates. Nu is 80% meuk, reclame of ‘wat is je elfen naam’ en rotzooiachtige doorstuurfilmpjes. Ik kan oprecht zeggen dat ik het veel eerder had moeten doen. Mijn spam in de e-mail (want ZZP er) was binnen twee weken ook gedecimeerd.
Hier precies hetzelfde. Mis het totaal niet!
Alle reacties Link kopieren
phoebe24 schreef:
10-05-2018 17:12
TO geniet ervan zou ik zeggen.
Ik ben een paar weken geleden gekapt met fb (omdat ik die Zuckenberg een monster vind), ik kan nu helemaal niet meer inloggen.
Ik moest even afkicken maar inmiddels mis ik het totaal niet meer en besef ik mij wat een tijdverspilling het was.

Ik zou zeggen, richt je op je RL, gaat een wereld voor je open, geloof me...
Ik ook een paar weken geleden. Ik mis het totaal niet!! Ik dacht dat het moeilijk zou zijn maar nee hoor. Geen moment had ik zin om in te loggen op FB. Het geeft zoveel rust.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Ibelize schreef:
10-05-2018 17:04
??

dan maar geen facebook. ik snap niet waarom je je druk maakt om een fb account.
Het is voor zakelijk gebruik, ik heb Facebook gewoon nodig anders is het lastiger mijn business op te volgen.
Alle reacties Link kopieren
Courage-- schreef:
10-05-2018 19:09
.
Hoe kan een nummer nu amper bestaan?
Was dat van die andere persoon zeker?

Wees blij dat je er vanaf bent!
Ik heb mijn topic aangepast en dan snap je waarom ik het nodig heb. Ik heb naar de nummers gebeld en ze bestaan niet nee.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
10-05-2018 21:15
Waarom maak je zoveel verschillende fake Facebook profielen aan?
Waren tijdelijk totdat ik mijn eigen kon gaan gebruiken en al te fake was het niet want gebruikte gewoon mijn eigen foto's.
Dus je hebt toen random een telefoonnummer ingevuld?
En waarom gelijk meerdere fake accounts? Was 1 niet genoeg?
Myst0ryx schreef:
15-05-2018 13:23
Ik heb mijn topic aangepast en dan snap je waarom ik het nodig heb. Ik heb naar de nummers gebeld en ze bestaan niet nee.
.
Je hebt je OP niet aangepast.
Les 1: maak je business nooit helemaal afhankelijk van een medium als Facebook, LinkedIn of zulke media.
Dat maakt je veel te kwetsbaar.

Wellicht is dit een kans voor je om je business (netwerk) opnieuw te bouwen, maar nu wat robuuster.
Alle reacties Link kopieren
Lucky_Birdie schreef:
15-05-2018 13:33
Dus je hebt toen random een telefoonnummer ingevuld?
En waarom gelijk meerdere fake accounts? Was 1 niet genoeg?
Nee, het was mijn eigen nummer.. maar moest inplaats daarvan een keuze maken uit 3 nummers die niet bestaan aangezien ik naar de nummers heb gebeld en ik een melding krijg dat het een incorrect nummer is. Aan de hand van de cijfer volgorde zou denk ik zo'n nummer niet mogen. Misschien als je beter leest, snap je waarom ik meerdere accounts had lol
Alle reacties Link kopieren
Courage-- schreef:
15-05-2018 14:22
.
Je hebt je OP niet aangepast.
Les 1: maak je business nooit helemaal afhankelijk van een medium als Facebook, LinkedIn of zulke media.
Dat maakt je veel te kwetsbaar.

Wellicht is dit een kans voor je om je business (netwerk) opnieuw te bouwen, maar nu wat robuuster.
Je snapt ook niet wat voor business het is, ik ben verplicht via Facebook informatie op te pikken over mijn business. Hoe en wat is een te lang verhaal. Maar ik snap niet waarom ik dan überhaupt al maanden geen toegang meer krijg tot Facebook. Kan niet eens contact met ze opnemen.
Myst0ryx schreef:
16-05-2018 16:40
Je snapt ook niet wat voor business het is, ik ben verplicht via Facebook informatie op te pikken over mijn business.
Ik snap het inderdaad niet. Als je een bedrijf hebt kan niemand jou toch verplichten om FB te gebruiken...?
Vaag verhaal.

Geen touw aan vast te knopen. Als je zinnige tips wilt TO dan moet je duidelijk zijn en niet in raadsels praten.

Kansloos topic dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven