Uitgerekend 10 - 20 november 2018
maandag 5 maart 2018 om 06:14
Hier kletsen we met een klein groepje dames te kletsen die tussen 10 - 20 november 2018 uitgerekend zijn.
Hopelijk tot snel & op naar november
.
Meer dan twee maanden niet mee geschreven, maar uiteraard altijd weer welkom: Viet_01(30 jaar, 2e kindje, 6 nov), anijsie (34, 1e kindje, 15 nov), florence13 (37, 1e kindje, 23 nov), MangoPeer, Sael, Soof33, endomiel.
(Kom je er niet uit, geef dan een seintje!)
Val89, 83angel en jo_tasy, heel erg veel sterkte...
Hopelijk tot snel & op naar november
| Naam (leeftijd) |
Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Afspraken | Bijzonderheden |
| Bella15 (32/36) |
2e | 6 november | Jongen! | ? | |
| 86Lizz (32/32) |
2e | 6 november | Meisje! | Eind juni GUO | Schrijft verder op fb |
| Jippiejajeej (31/34) |
3e | 10 november | Geheim | ? | Schrijft verder op fb |
| H1988 (31/31) |
1e | 11 november | Verrassing | eind juni 20w echo | |
| Suusberg (41/45) |
2e | 11 november | Meisje! | ? | 2,5 jaar bezig geweest; 4x vroege mk en nu met 3e IUI zwanger, zware zwangerschap tot nu toe |
| Vlinders90 (28/33) |
1e | 13 november | Verrassing | ? | |
| Nijntje* (32/32) |
3e | 14 november | Meisje! | 19 juni 20w echo | Schrijft verder op fb |
| flipje2 (30) |
1e | 16 november | Meisje! | 26 juni GUO | Zwanger via ICSI, 4 miskramen (18wk, 12wk, 6wk & 9wk) |
| Daantjuh88 (29) |
1e | 16 november | Verrassing | 3 juli 20w echo | |
| Merl0t (31/46) |
1e | 17 november | Verrassing | ? GUO | Grote zus uit eerdere relatie van vriend |
| Drika79 (38) |
2e | 17 november | wacht op 20w echo | ? | |
| Nov18 (27/29) |
1e | 18 november | ? | ? | |
| lalameme (23/26) |
1e | 18 november | Meisje! | ? | Schrijft verder op fb zwanger na 1,5 jaar, nog net zonder mm |
Meer dan twee maanden niet mee geschreven, maar uiteraard altijd weer welkom: Viet_01(30 jaar, 2e kindje, 6 nov), anijsie (34, 1e kindje, 15 nov), florence13 (37, 1e kindje, 23 nov), MangoPeer, Sael, Soof33, endomiel.
(Kom je er niet uit, geef dan een seintje!)
Val89, 83angel en jo_tasy, heel erg veel sterkte...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:37
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
62.16% gewijzigd
dinsdag 8 mei 2018 om 15:37
Echt niet invullen voor de vk of je mag bellen hoor. Heb ik ooit ook gedaan bij mn eerste. Durfde niet te bellen, bang dat ik ten onrechte belde (op een feestdag..) of interpreteerde dat het belangrijk was. Pas twee dagen later mij laten overtuigen door vriendinnen dat ik moest bellen. Heb toen zwaar op mijn kop gekregen van de vk dat je altijd moet bellen als je twijfelt! Ook in het weekend, s nachts of tijdens vakantie.
In mijn geval was de situatie door mijn afwachtende houding zelfs gevaarlijk voor het kind en aanleiding om mij diezelfde dag te laten bevallen. Dus ga niet zelf beoordelen of twijfelen en bel maar gewoon.
In mijn geval was de situatie door mijn afwachtende houding zelfs gevaarlijk voor het kind en aanleiding om mij diezelfde dag te laten bevallen. Dus ga niet zelf beoordelen of twijfelen en bel maar gewoon.
dinsdag 8 mei 2018 om 15:58
Ik heb gebeld met de vk! Ze vond het zeker geen probleem dat ik belde, liever een x te veel gaf ze aan.
Ze verwacht dat het een onschuldige bloeding is. Morgen mag ik even langs komen om t hartje te luisteren en als het bloedverlies niet gestopt is morgen krijg ik vrijdag ter controle nog een echo.
Ben wel weer een beetje gerustgesteld maar ook heel blij dat ik morgen even terecht kan. Vind het heel angstig t bloedverlies.
Ze verwacht dat het een onschuldige bloeding is. Morgen mag ik even langs komen om t hartje te luisteren en als het bloedverlies niet gestopt is morgen krijg ik vrijdag ter controle nog een echo.
Ben wel weer een beetje gerustgesteld maar ook heel blij dat ik morgen even terecht kan. Vind het heel angstig t bloedverlies.
dinsdag 8 mei 2018 om 17:22
Goed dat je gebeld hebt vlinder, en fijn dat je langs mag komen. En inderdaad, altijd bellen, ook 's avonds of 's nachts of in het weekend. Maar goed dat de verloskundige je dat ook verteld heeft.
Hier vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor van alles en nog wat, ook nog heel even naar het hartje geluisterd!
Ik verwacht de uitslag van de NIPT (hopelijk!!) vrijdag of maandag.
Hier vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor van alles en nog wat, ook nog heel even naar het hartje geluisterd!
Ik verwacht de uitslag van de NIPT (hopelijk!!) vrijdag of maandag.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
woensdag 9 mei 2018 om 11:18
Het bloedverlies werd gister avond minder en is nu helemaal gestopt gelukkig.
Vanmorgen naar het hartje geluisterd, bijzonder weer hoor. Verder zag t er allemaal goed uit. Wel vervelend dat onduidelijk is waar het bloedverlies weg komt.
Als ik weer bloedverlies krijg moet ik meteen bellen en gaan ze ook nog een echo maken.
Vanmorgen naar het hartje geluisterd, bijzonder weer hoor. Verder zag t er allemaal goed uit. Wel vervelend dat onduidelijk is waar het bloedverlies weg komt.
Als ik weer bloedverlies krijg moet ik meteen bellen en gaan ze ook nog een echo maken.
woensdag 9 mei 2018 om 21:21
Fijn vlinder!
Nog even volhouden Flipje! Ik hoop ook dat ik maandag de uitslag krijg. Ik krijg het via mail volgens mij.
Suus, een hele verbetering! Hopelijk komt het niet terug.
Ik ben voornamelijk nu s avons beetje slecht te pas. Heeft mss ook met de warmte te maken. Gisteren ineens allemaal rode vlekken, zonne allergie denk ik. Trekt gelukkig wel weg.
Nog even volhouden Flipje! Ik hoop ook dat ik maandag de uitslag krijg. Ik krijg het via mail volgens mij.
Suus, een hele verbetering! Hopelijk komt het niet terug.
Ik ben voornamelijk nu s avons beetje slecht te pas. Heeft mss ook met de warmte te maken. Gisteren ineens allemaal rode vlekken, zonne allergie denk ik. Trekt gelukkig wel weg.
zaterdag 12 mei 2018 om 20:59
Wat een goed nieuws allemaal, geniet van de goede uitslagen, gefeliciteerd
Ik twijfelde heel erg over de nipt, maar toch afgelopen week laten bloed prikken. Hopelijk ook snel uitslag. Hoe lang moesten jullie allemaal gemiddeld wachten?
Ik heb wel met nevenbevindingen ook gedaan.
Hier inmiddels alweer bijna 15 weekjes, en DIK!! Nu moet de zwangerschaps kleding echt uit de doos!
Ik twijfelde heel erg over de nipt, maar toch afgelopen week laten bloed prikken. Hopelijk ook snel uitslag. Hoe lang moesten jullie allemaal gemiddeld wachten?
Ik heb wel met nevenbevindingen ook gedaan.
Hier inmiddels alweer bijna 15 weekjes, en DIK!! Nu moet de zwangerschaps kleding echt uit de doos!
zaterdag 12 mei 2018 om 21:29