Entertainment alle pijlers

Bassie stopt

16-05-2018 16:08 50 berichten
Is hier nog geen topic over?
Nou bij deze: Bas van Toor (82) stopt met het vertolken van clown Bassie
https://www.nu.nl/cultuur-overig/526856 ... assie.html


Als kind genoten van Bassie & Adriaan. Als volwassene vooral veel verhalen gehoord over geldgraaierij, familieruzies en raar gedrag tegenover fans.
Geen idee wat er van waar is, en dat boeit me ook niet zo.
Verder vind ik het een goede beslissing van een bejaarde man met gezondheidsproblemen om te stoppen met werken.
Had hij veel eerder moeten doen.
Voor al het jonge volk dat Bassie niet kent:
Afbeelding
Is hier nog geen topic over?

Het bericht is van pak em beet drie uur geleden en geen wereldnieuws natuurlijk.
Waar wil je het trouwens verder over hebben?
Ik keek ook Bassie en Adriaan.

Altijd als Bassie en als zichzelf buiten de serie om een hele vervelende vent gevonden. De rest vond ik wel leuk.

Ik hou sowieso niet van domme karakters.
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, wat een verschrikkelijk duo.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Even aan de binnenkant van mn ogen kijken.....
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
En die vadsige acrobaat met die bierpens, kon amper over een hekje heenklimmen.
Damned if I don’t
De vlag kan uit!
Alle reacties Link kopieren
Wat deed Adriaan eigenlijk voor acrobatische acts? De pyramide in zijn eentje?
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Mijn jongste zoon was helemaal fan van die twee. Begin jaren 90 wel te verstaan toen hij kleuter was. Tóen waren ze nog leuk. Later werden het idd vadsige viezige mannetjes. Ze hadden véél eerder moeten stoppen.
Niemand is onmisbaar
Star² schreef:
16-05-2018 16:12
Is hier nog geen topic over?

Het bericht is van pak em beet drie uur geleden en geen wereldnieuws natuurlijk.
Waar wil je het trouwens verder over hebben?
ik ben vrij nieuw hier. Is dat een vraag die niet gesteld mag worden? #zomaarschieuwnierig
Allememaggies!
Eindelijk.
-Darkside- schreef:
16-05-2018 16:22
ik ben vrij nieuw hier. Is dat een vraag die niet gesteld mag worden? #zomaarschieuwnierig

Jawel hoor. Het gros van de mensen heeft echter de krant / een nieuwsapp en dit is nou weer niet zo urgent dat er binnen no time een topic over gemaakt zou zijn. Ergo; stomme vraag ;-)
Star² schreef:
16-05-2018 16:12
Is hier nog geen topic over?

Het bericht is van pak em beet drie uur geleden en geen wereldnieuws natuurlijk.
Waar wil je het trouwens verder over hebben?
Oh excuses. Ik vroeg het omdat ik misschien over een bestaand topic heengekeken had.
Ik hoef het nergens over te hebben verder, er worden wel vaker topics geopend over een bekend persoon die overleden is, stopt met werken, of die juist nieuw werk uitbrengen. Mag dat niet?
Kun je mij een linkje doen met de huisregel waarin staat dat er alleen topics mogen worden geopend waarin over belangwekkende zaken gediscussieerd kan worden?
Dank je wel.
Maar trad hij nog op dan? Ik dacht eerlijk gezegd dat zij allang oud en krakkemikkig waren en niets meer deden. Behalve ziekenhuis in- en uit gaan en de roddelbladen vervullen.
ViezeHond schreef:
16-05-2018 16:22
Wat deed Adriaan eigenlijk voor acrobatische acts? De pyramide in zijn eentje?

Ja kijk, net als deze meneer:

Afbeelding
yajes schreef:
16-05-2018 16:27
Maar trad hij nog op dan? Ik dacht eerlijk gezegd dat zij allang oud en krakkemikkig waren en niets meer deden. Behalve ziekenhuis in- en uit gaan en de roddelbladen vervullen.
ja precies. De laatste jaren hoorde je alleen maar van hem omdat hij ziek was, de belasting ontdoken had, ruzie met Adriaan had.
Ertha schreef:
16-05-2018 16:27
Oh excuses. Ik vroeg het omdat ik misschien over een bestaand topic heengekeken had.
Ik hoef het nergens over te hebben verder, er worden wel vaker topics geopend over een bekend persoon die overleden is, stopt met werken, of die juist nieuw werk uitbrengen. Mag dat niet?
Kun je mij een linkje doen met de huisregel waarin staat dat er alleen topics mogen worden geopend waarin over belangwekkende zaken gediscussieerd kan worden?
Dank je wel.

Dat kan ook gewoon in de krant gelezen worden, niet elk nieuwsbericht hoeft hier gepost te worden.
Ertha schreef:
16-05-2018 16:27
Oh excuses. Ik vroeg het omdat ik misschien over een bestaand topic heengekeken had.
Ik hoef het nergens over te hebben verder, er worden wel vaker topics geopend over een bekend persoon die overleden is, stopt met werken, of die juist nieuw werk uitbrengen. Mag dat niet?
Kun je mij een linkje doen met de huisregel waarin staat dat er alleen topics mogen worden geopend waarin over belangwekkende zaken gediscussieerd kan worden?
Dank je wel.
Je zegt net nog dat je vrij nieuw bent?
Ertha schreef:
16-05-2018 16:29
ja precies. De laatste jaren hoorde je alleen maar van hem omdat hij ziek was, de belasting ontdoken had, ruzie met Adriaan had.
Zo ken ik ze inderdaad van de laatste 10 jaren.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Star² post_id=28515119 time=1526480884 user_id=353209]
Ja kijk, net als deze meneer:



Quoten lukt mij niet meer. Wat is dit voor f*ing bug!?
viezehond wijzigde dit bericht op 16-05-2018 16:32
22.95% gewijzigd
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
16-05-2018 16:22
Wat deed Adriaan eigenlijk voor acrobatische acts? De pyramide in zijn eentje?
Toen ze jong waren, hadden ze een heel gave act met stoelen. Toen was Bassie ook nog niet obees. Wel een nare man, maar, in zijn verdediging, de jongens Van Toor hadden ook een nare jeugd. Geen excuus om een eikel te zijn.

Al dank ik Bassie en Adriaan voor het vormen van mijn liefde voor taal door middel van uitzonderlijk goed in het gehoor liggende liedjes. Een, twee, drie is un dos tres.
Star² schreef:
16-05-2018 16:26
Jawel hoor. Het gros van de mensen heeft echter de krant / een nieuwsapp en dit is nou weer niet zo urgent dat er binnen no time een topic over gemaakt zou zijn. Ergo; stomme vraag ;-)
ik vind je een beetje zeuren hoor. Er worden zo vaak topics gemaakt over iets actueels of iets wat je makkelijk zelf kan opzoeken. Als je het niet boeiend vind dan klik je het toch niet aan?
yajes schreef:
16-05-2018 16:29
Je zegt net nog dat je vrij nieuw bent?
dat zei ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven