Welke kleur laminaat

16-05-2018 16:50 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraag; mijn moeder krijgt een ander huis en heeft grijs eiken meubels.
Welke kleur laminaat past daarbij?
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Licht white wash (eiken) Afbeelding

Of er verder nog een werkje of naden inzitten dan wel iets meer grijs hangt af van je smaak en de oppervlakte van het huis.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
yep, iets met white wash
Alle reacties Link kopieren
oh en kersen is wellicht ook mooi

of zoiets:

Afbeelding
Als ze van een moderne inrichting houdt dan zou ik voor een licht kleurige laminaat kiezen. En als ze van ouderwets houdt dan iets donkerbruins.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou in een kleine woning of op een klein oppervlakte niet voor donker kiezen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
In ieder geval geen grijs! Zorg ervoor dat ze dat niet neemt, want dan wordt het hele huis 1 grote grijze massa.

Zelf zou ik voor licht kiezen, met crème als hoofdkleur.
Alle reacties Link kopieren
Plaatje 3 is echt afschuwelijk, grijs grijs grijs.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Grijs eiken kan heel grauw en donker worden, als het met donker of een hele gele of roze kleur laminaat wordt gecombineerd. Ik zou daarom kiezen voor een lichte vloer, waar wel iets van het grijs in terug komt in de knoesten, maar absoluut niet teveel. Bijvoorbeeld de verschillende beige eiken kleuren van Quickstep zouden mooi kunnen combineren.
Ik houd alleen maar van laminaat in houtkleur. Daar kan ook alles bij qua kleur, en grijs combineert juist bij uitstek met bruin.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets bijvoorbeeld:

https://goo.gl/images/kE3rmT
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
16-05-2018 17:28
Ik houd alleen maar van laminaat in houtkleur. Daar kan ook alles bij qua kleur, en grijs combineert juist bij uitstek met bruin.
Uhm... wat is “houtkleur”?
Nummer*Zoveel schreef:
16-05-2018 17:31
Uhm... wat is “houtkleur”?
Bruin, wat lijkt op parket zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
16-05-2018 17:22
Plaatje 3 is echt afschuwelijk, grijs grijs grijs.
Plaatje 1 is ook lelijk, alles grijs.... :-o
pearle schreef:
16-05-2018 17:37
Plaatje 1 is ook lelijk, alles grijs.... :-o
Ja, alsof je kleurenblind bent.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
16-05-2018 17:35
Bruin, wat lijkt op parket zeg maar.
Er zijn in parket (en laminaat) honderden houtkleuren, variërend van bijna zwart naar bijna wit, bijna geel naar bijna rood, en alles wat daar aan bruintinten tussenin zit.
Houten meubels op hout-laminaat lijkt me too much.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
16-05-2018 17:22
Plaatje 3 is echt afschuwelijk, grijs grijs grijs.
Eens.
Mijn smaak is het ook niet. Eiken grijs al helemaal niet.
De vraag was wat er past.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Dus als ik het al zou moeten combineren dan met wit laminaat zonder houtnerf.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
16-05-2018 17:35
Bruin, wat lijkt op parket zeg maar.
Een berk is wit en dat is ook een boom...hout komt van een boom.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
16-05-2018 18:39
Een berk is wit en dat is ook een boom...hout komt van een boom.
Een berk is wit aan de buitenkant en lichtbruin binnenin. Hout is gewoon bruin in alle tinten.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou met een staaltje naar de woninginrichter gaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven