Welke film gaan we kijken?

17-05-2018 15:44 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een ander topic ( relaties/reageer-ik-overdreven/list_messages/410500/9 ) hebben we inmiddels een gezellig cluppie (tot nu toe) dames op mijn bank verzameld. We zijn ook al voorzien van lekkers en drank. Nu nog het dilemma, welke film gaan we kijken onder ons heerlijke (door Rosa gemaakt) dekentje kijken!
Iedereen is welkom om zich bij ons te komen nestelen. Enige voorwaarde is een goed humeur!

Iemand suggesties?
:popcorn:

Edit; locatie is gewijzigd ivm een draakje gaan we nu op het privé strand van Genie onder een dekentje.
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2018 16:06
10.06% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
:rofl:

Ik wil nog heel graag War on Everyone zien.
Verder graag actie, gespierde mannen (divers, voor ieder wat), mooie vrouwen (ook divers), humor en het mag best over the top zijn hoor. Draken doen het ook altijd goed ;-)
Alle reacties Link kopieren
Er zit al een draakje op de bank. En ik heb mijn bloemen al besproeid met water...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
ik heb wel zin in een foute slasher of iets van Disney of Pixar
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Finding Dory :flirting:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
:cheer:

" is druk aan het haken"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Duuuurt lang :popcorn:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Ik ga op voor een heerlijke thriller.

Dan kan je beter tegen elkaar kruipen, zeer geldig excuus daar voor,
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 15:49
Er zit al een draakje op de bank. En ik heb mijn bloemen al besproeid met water...
Oh, misschien is bij mij een betere optie, ik woon aan een meer. Nadeel, ik heb geen tv. Voordeel, we kunnen fikkie stoken, het strand is van ons, iedereen kan blijven slapen. Ik kan wel eventueel live entertainment verzorgen.
rosanna08 schreef:
17-05-2018 15:58
:cheer:

" is druk aan het haken"
Ow, Rosa, Kia zegt het al. Met mij in de buurt vliegen dingen wel eens in de fik, kun je de boel even impregneren? Het zou zonde zijn van al dat werk als het huis in de hens gaat...
:hihi:
De film Ghost is een goede film er voor, heerlijk zwijmelen met Patrick Swayze.
We kunnen allemaal een granny haken, werkt lekker snel.
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 16:01
Oh, misschien is bij mij een betere optie, ik woon aan een meer. Nadeel, ik heb geen tv. Voordeel, we kunnen fikkie stoken, het strand is van ons, iedereen kan blijven slapen. Ik kan wel eventueel live entertainment verzorgen.
Oeh met z'n allen op het strand onder een dekentje naar een enorm scherm kijken! :heart:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 16:04
Ow, Rosa, Kia zegt het al. Met mij in de buurt vliegen dingen wel eens in de fik, kun je de boel even impregneren? Het zou zonde zijn van al dat werk als het huis in de hens gaat...
:hihi:
sught, je beheerst je maar hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
8102 schreef:
17-05-2018 16:04
De film Ghost is een goede film er voor, heerlijk zwijmelen met Patrick Swayze.
Nee, niet weer. Hij was ooit heel zwijmelachtig. Als je iets van PS wil zien, dan die waar hij uitsmijter is. Uh roadhouse?
rosanna08 schreef:
17-05-2018 16:05
sught, je beheerst je maar hoor
Dat wil ik best, maar Kia kietelt altijd en daar moet ik van niezen en dan krijg ik weer de schuld :@
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
17-05-2018 16:05
sught, je beheerst je maar hoor
Dat kan ze niet. :facepalm:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 16:05
Oeh met z'n allen op het strand onder een dekentje naar een enorm scherm kijken! :heart:
:love:

En vanaf morgen heb ik een week helemaal vrij (m.u.v. wat afspraken en zo), dus voel je welkom! Neem je ook het scherm mee en een stroomkabel? Die hoeft maar 15 meter te zijn.
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 16:08
Dat kan ze niet. :facepalm:
Zie je Rosa, hier begint ze al :@@:

Misschien eerst even jou voor de tv zetten en filmpjes laten zien over pestgedrag en de gevolgen die dat heeft voor draakjes.
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 16:08
:love:

En vanaf morgen heb ik een week helemaal vrij (m.u.v. wat afspraken en zo), dus voel je welkom! Neem je ook het scherm mee en een stroomkabel? Die hoeft maar 15 meter te zijn.
Dat komt goed uit, ik ben ook "vrij". :jump:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 16:10
Zie je Rosa, hier begint ze al :@@:

Misschien eerst even jou voor de tv zetten en filmpjes laten zien over pestgedrag en de gevolgen die dat heeft voor draakjes.
ik ga wel tussen jullie in zitten


stelletje kleuters....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 16:10
Zie je Rosa, hier begint ze al :@@:

Misschien eerst even jou voor de tv zetten en filmpjes laten zien over pestgedrag en de gevolgen die dat heeft voor draakjes.
Ja zeg, begin jij ook al over pesten :whip: . Ik zeg enkel de waarheid, kan er niets aan doen dat het jou kwetst, maar ben de beroerdste niet hoor. :hug:

*vraagt zich af, :whistle: ga je me straks ook uitmaken voor God, of bedenk je iets originelers?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
17-05-2018 16:12
ik ga wel tussen jullie in zitten


stelletje kleuters....
NIETUS! :'(
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain! Of La grande vadrouille. Maar ik vrees dat ik met deze suggesties niet ga winnen. Ook niet als ik onbeperkt bubbels meeneem?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain! Mijn stem heb je, zelfs zonder bubbels.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven