Vib/dildo in plaats van sex met vriend ?

18-05-2018 15:16 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi.
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe vriend . Hij woont 3 straten verderop, we brengen veel tijd door met elkaar. We lopen de deur bij elkaar plat , het is heel gezellig .

We hebben 5x sex gehad, wat ik niet fantastisch vond .
Ik word niet opgewonden van hem.
Hij is nogal klein geschapen.
De eerste keer penetratie vond ik maar niks . Hij kwam niet in mij klaar, dat lukte niet . Het is daarbij gebleven want een 2ex hoefde ik niet .

De tweede keer pakte ik mijn vib/dildo erbij en dat vond ik wel geweldig . In mijn eentje kom ik namelijk makkelijk klaar met mijn vib/dildo , met vriend erbij kan het ook.
Hij trok zichzelf af terwijl ik mijzelf klaarmaakte met mijn vib/dildo .

Deze manier van sex hebben vind ik geen samenspel maar we zijn beiden klaar gekomen en daar gaat het toch om?

We hebben dit nu zo 4x op deze manier gedaan. Ik vind het onbevredigend ondanks dat ik wel klaarkom (door mijn vib/dildo). Hij komt klaar door zichzelf te trekken.
Het lijkt erop dat we dit zo blijven doen . Omdat we beiden klaar willen komen maar het gaat hrlaas niet bij elkaar.

Ik twijfel of ik door moet gaan met deze relatie . Met mijn ex heel goede sex heb gehad. Daar was er echt sprake van samenspel , we konden geen genoeg krijgen van elkaar. Mijn ex is er vandoorgegaan met een ander,'maar dit terzijde .

Mijn huidige vriend is op een andere manier een schat voor mij : hij is zorgzaam en lief, we kunnen goed met elkaar overweg , we kunnen gezellig klussen met elkaar , maar er is geen opwinding . Hij neemt nooit het initiatief voor sex.
Ik krijg geen zin in hem. Wel in klaarkomen met mijn vib/dildo.

Hij lijkt het allemaal wel prima te vinden zo . Ik mis echte sex hebben met elkaar.

Ik heb dus wel behoefte aan echte sex met mijn partner , zoals ik het kende uit mijn vorige relatie .

Wat denken jullie ? Is deze manier van sex hebben vol te houden in een relatie ? We bevredigen niet elkaar maar enkel onszelf , zij het in elkaars bijzijn .
Alle reacties Link kopieren
Vrienden blijven.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
seks gaat echt niet alleen om klaarkomen hoor.
Ik zou de hulpmiddelen wegleggen en elkaar gaan ontdekken. Tot je gewoon wel lekker samen kunt klaarkomen
Ik word niet opgewonden van hem.

Waarom heb je dan seks met hem?
Deze manier van sex hebben vind ik geen samenspel maar we zijn beiden klaar gekomen en daar gaat het toch om?

In een relatie gaat seks niet om orgasmes maar om het samen zijn, om intimiteit, elkaar lekker/lief/geil vinden, elkaar willen verwennen.
Ik heb dus wel behoefte aan echte sex met mijn partner , zoals ik het kende uit mijn vorige relatie .

Dat is heel begrijpelijk.
Als je hem seksueel niet aantrekkelijk vindt en de seks met hem nergens over gaat, dan kun je beter als gewone vrienden met elkaar omgaan. In de toekomst kom je wel weer iemand tegen met wie het op allerlei vlakken, dus ook de seks, fijn is.
Alle reacties Link kopieren
Masturberen kun je ook wel in je eentje toch, als hij je al niet eens opwindt.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Jezelf klaarmaakte :rofl: ........
Ik maak een boterham klaar, maar mezelf??
Paulapaula schreef:
18-05-2018 15:16
-
Denk je er echt zo over? Wat sneu...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-05-2018 18:44
Reden: OP quote verwijderd
89.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
18-05-2018 15:23
Masturberen kun je ook wel in je eentje toch, als hij je al niet eens opwindt.
En dat is volgens mij wederzijds.
Hij laat nooit blijken dat hij zin in mij heeft. Als we bij elkaar slapen, wat zoenen en tegen elkaar aan liggen dan komt er zin, maar eigenlijk is dat geen zin in elkaar.

Naast elkaar masturberen voelt nogal eenzaam . Dat kan inderdaad net zo goed alleen .
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
18-05-2018 15:23
Waarom heb je dan seks met hem?




In een relatie gaat seks niet om orgasmes maar om het samen zijn, om intimiteit, elkaar lekker/lief/geil vinden, elkaar willen verwennen.




Dat is heel begrijpelijk.
Als je hem seksueel niet aantrekkelijk vindt en de seks met hem nergens over gaat, dan kun je beter als gewone vrienden met elkaar omgaan. In de toekomst kom je wel weer iemand tegen met wie het op allerlei vlakken, dus ook de seks, fijn is.
Waarom we sex hebben ?
Omdat we bijna elke nacht met elkaar slapen , we hebben een relatie sinds 2 weken .
We liggen tegen elkaar aan , knuffelen en krijgen dan wel zin in meer.
Maar het draait altijd uit op samen masturberen, niet in het echt sex hebben met elkaar .

In mijn vorige relatie was de sex (helaas) perfect. Misschien ben ik te verwend daardoor?

Zijn er stellen die dit herkennen en bij wie dit op de langere duur goed blijft gaan ?
Alle reacties Link kopieren
Paulapaula schreef:
18-05-2018 15:52


Zijn er stellen die dit herkennen en bij wie dit op de langere duur goed blijft gaan ?
nee natuurlijk blijft dit niet goed gaan
Alle reacties Link kopieren
arme jongen, hij heeft je ex waarmee jij geweldige seks hebt gehad als concurrent, en hem heb je na 1x penetratie al afgewezen.

Ik vind het niet zo raar dat hij wat afwachtend is met initiatie nemen want hij is niet goed (groot) genoeg voor je.

het gaat met seks in een relatie echt niet alleen om orgasme.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
de manier is niks mis mee maar jouw gevoel erbij wel. Ik vind mijn vent echt wel geil en wordt echt wel opgewonden, klaarkomen kan ik echter enkel zelf of met een speeltje, die integreren we dus in ons sexleven, daarbij vind mijn vent handwerk ( door mij dan;-) - en pijpen veel fijner dan penetratie en ik ook dus bij ons is het geen enkel probleem. Jullie hebben gewoon sexueel geen klik, ik denk niet dat dat wat wordt.
Alle reacties Link kopieren
Paulapaula schreef:
18-05-2018 15:16
we zijn beiden klaar gekomen en daar gaat het toch om?

Als je zo denkt, wat is dan het probleem? Ik denk er anders over, maar goed, jij bent mij niet...
Waarom we sex hebben ?
Ja, waarom heb je seks met iemand die jij seksueel niet aantrekkelijk vindt.
In mijn vorige relatie was de sex (helaas) perfect. Misschien ben ik te verwend daardoor?
Nee je bent niet verwend. Je moet je seksueel aangetrokken voelen tot de ander, er moet seksuele spanning zijn, een seksuele klik.
Juist dat maakt het verschil tussen een gewone vriend of een vriend met wie je seks of een relatie wil hebben.

Zijn er stellen die dit herkennen en bij wie dit op de langere duur goed blijft gaan ?
Hoelang denk jij dit dan vol te houden? Kom je morgen een leuke man tegen die jij heel sexy vindt en die jij de kleren van het lijf wil scheuren. Lijkt jou dat niet leuker dan thuis met je vriendje een beetje masturberen?
Alle reacties Link kopieren
Vaag verhaal dit.

Je hebt twee weken een vriend en dat noem je al een relatie. De seks is niet goed, je raakt niet opgewonden van hem, hij laat niet blijken zin in jou te hebben etc.

Blijf een goede buur voor elkaar.
Ga gewoon weer in je eigen bed slapen.
Mastrubeer als je er zin in hebt.
Vergelijk je nieuwe relatie niet met je ex.
En gun jezelf echte liefde.
Alle reacties Link kopieren
Paulapaula schreef:
18-05-2018 15:35
En dat is volgens mij wederzijds.
Hij laat nooit blijken dat hij zin in mij heeft. Als we bij elkaar slapen, wat zoenen en tegen elkaar aan liggen dan komt er zin, maar eigenlijk is dat geen zin in elkaar.

Naast elkaar masturberen voelt nogal eenzaam . Dat kan inderdaad net zo goed alleen .
Maar waar praten jullie dan over? Of zeggen jullie gewoon niks als je daar zo ligt?
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Goh guppekop, dat had ik zelf ook kunnen schrijven.

Voor TO, jammer, maar jullie zijn niet echt een match.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
attribuutje schreef:
18-05-2018 16:34
Goh guppekop, dat had ik zelf ook kunnen schrijven.

Voor TO, jammer, maar jullie zijn niet echt een match.
inmiddels weet ik dat wij niet zo raar zijn als ik altijd dacht, seks draait in films etc zo vaak om penetratie en ik heb daar gewoon niet zo veel mee maar gelukkig zijn er meer mensen zoals ik ;-)
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
18-05-2018 16:38
inmiddels weet ik dat wij niet zo raar zijn als ik altijd dacht, seks draait in films etc zo vaak om penetratie en ik heb daar gewoon niet zo veel mee maar gelukkig zijn er meer mensen zoals ik ;-)
Penetreren jullie dan nooit of heel weinig ?
Komt hij wel in jou klaar of ook dat niet ?

Bij mij is er afgezien van die ene keer geen penetratie meer geweest.

Het lijkt er bij ons op dat dat er ook niet meer van gaat komen omdat we beiden daar niet echt naar verlangen met elkaar.

En toch mis ik het. De hele spanningsopbouw in de interactie samen voelen . Ook het in mij klaarkomen en dan voldaan in elkaars armen snoezelen.
In mijn vorige relatie kwam ik zelden klaar maar toch voelt dat bevredigender dan hoe ik nu wel klaarkom met vib/dildo met mijn vriend erbij.

Die zin van mij : "we komen beiden klaar en daar gaat het toch om" typte ik om aan te geven dat het mij JUIST niet puur om dat klaarkomen gaat.
Ik mis de genotvolle interactie tussen mij en mijn vriend .

Hij is de liefste vriend die ik mij kan wensen maar op sexgebied is hij het niet voor mij , vrees ik.
Buiten de sex is hij gek op mij.
Knuffelen en praten gaat perfect, daarom vind ik het lastig om het bij vriendschap te laten.
Alle reacties Link kopieren
Het wordt op een gegeven moment een breekpunt lijkt me. Bij ons is juist penetratie, om dan ook een vieb te gebruiken maakt het allemaal net even leuker en fijner dan in je eentje klaar komen, vinden wij.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Een relatie van twee weken????
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
18-05-2018 16:29
Maar waar praten jullie dan over? Of zeggen jullie gewoon niks als je daar zo ligt?

Over van alles , we kunnen geweldig goed praten met elkaar.

Hij vertelde dat hij in zijn vorige relatie nauwelijks sex had . Zij had zelden zin. Ze deden het hooguit 1x per 2 maand .
Hij had zich daarbij neergelegd en een eigen sexleven opgebouwd dmv masturberen waar zij niet bij was.
Het lijkt erop dat hij geen interesse heeft in sex met mij, hij masturbeert liever . Of is het zo gewend geraakt , ik weet t niet. Hij is 7 mnd single geweest waarin hij geen sex heeft gehad met anderen.

Ik daarentegen had een heel actief sexleven met mijn ex. Wij deden het ca. 4x per week.
Ik ben gaan masturberen met mijn vib/dildo toen ik single werd, 11 mnd geleden . In mijn single periode heb ik ook geen sex gehad met anderen want eigenlijk wilde ik mijn ex terug. Ik heb tevergeefs op hem gewacht en inmiddels weet ik dat het beter is zo. Ik wil hem absoluut niet terug.

Ik ben verliefd geworden op mijn huidige vriend en meer dan dat zijn we maatjes geworden , maar sexueel gezien wil het niet klikken.
Alle reacties Link kopieren
QueenArachnia schreef:
18-05-2018 17:40
Een relatie van twee weken????
We kenden elkaar al langer, hebben 2 weken geleden besloten officieel relatie te zijn samen.
Sex met elkaar hebben we 2 weken geleden voor het eerst gehad .
Alle reacties Link kopieren
Jij zegt dat hij niet klaar kan komen door penetratie. Maar jij toch ook niet? Hij heeft zijn hand nodig, jij je vieb. Dit is dan toch een probleem wat jullie allebei hebben?
Alle reacties Link kopieren
En hij? Vindt hij het wél bevredigend zoals het gaat nu?
Hebben jullie ook weleens gepraat over wat jullie lekker vinden tijdens seks? Wie weet zit je allebei wel vol spannende ideetjes die misschien wel op elkaar aansluiten, maar ben je ongewild ‘verkeerd’ gestart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven