Uitgerekend 10 - 20 november 2018

05-03-2018 06:14 513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we met een klein groepje dames te kletsen die tussen 10 - 20 november 2018 uitgerekend zijn.

Hopelijk tot snel & op naar november ;)
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Afspraken Bijzonderheden
Bella15
(32/36)
2e 6 november Jongen! ?
86Lizz
(32/32)
2e 6 november Meisje! Eind juni GUO Schrijft verder op fb
Jippiejajeej
(31/34)
3e 10 november Geheim ? Schrijft verder op fb
H1988
(31/31)
1e 11 november Verrassing eind juni 20w echo
Suusberg
(41/45)
2e 11 november Meisje! ? 2,5 jaar bezig geweest;
4x vroege mk en nu met 3e IUI zwanger, zware zwangerschap tot nu toe
Vlinders90
(28/33)
1e 13 november Verrassing ?
Nijntje*
(32/32)
3e 14 november Meisje! 19 juni 20w echo Schrijft verder op fb
flipje2
(30)
1e 16 november Meisje! 26 juni GUO Zwanger via ICSI, 4 miskramen (18wk, 12wk, 6wk & 9wk)
Daantjuh88
(29)
1e 16 november Verrassing 3 juli 20w echo
Merl0t
(31/46)
1e 17 november Verrassing ? GUO Grote zus uit eerdere relatie van vriend
Drika79
(38)
2e 17 november wacht op 20w echo ?
Nov18
(27/29)
1e 18 november ? ?
lalameme
(23/26)
1e 18 november Meisje! ? Schrijft verder op fb
zwanger na 1,5 jaar, nog net zonder mm
.
Meer dan twee maanden niet mee geschreven, maar uiteraard altijd weer welkom: Viet_01(30 jaar, 2e kindje, 6 nov), anijsie (34, 1e kindje, 15 nov), florence13 (37, 1e kindje, 23 nov), MangoPeer, Sael, Soof33, endomiel.

(Kom je er niet uit, geef dan een seintje!)

Val89, 83angel en jo_tasy, heel erg veel sterkte... :redrose:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:37
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
62.16% gewijzigd
Hier 23 aprilin t VU geprikt, maandag 7 mei uitslag via zkh. Zat nog Koningsdag tussen dus viel me alles mee.

Fijne (aanstaande)moederdag!
Fijne Moederdag dames!
Voor iedereen met een kindje dichtbij, in herinnering of in je buik :heart:
Hips, hopsakee en pierlala.
Toch wel gemiddeld een weekje of 2 wachten dus. Tel rustig af, vind het spannend (gezien voorgeschiedenis ook hier)
Ik hoor het van mijn vk, maar ze had het er over dat het via de mail komt en dat ze het zelf in de gaten moet houden omdat er verder geen melding komt. Ik kan me voorstellen dat ze niet elke dag kijkt. En dan gaat ze ook nog net de week van mijn uitslag met vakantie en zijn we toegewezen op een vervanger. Lekker weer! :O

Ik las iets over een FB groepje, hebben wij die wel of niet? Zoja wil ik me daar ook wel bij aansluiten, voel me hier toch niet zo vrij ivm herkenning :$

Fijne dag allemaal :sun:
Nog steeds niks binnen hier. Maar er zat ook een feestdag tussen..
Heb het bij de priklocatie laten prikken, zoals dat hier moet.
Maar ik wacht rustig af, ben er niet heel zenuwachtig onder gelukkig.

@flipje: heb je het al van de daken geschreeuwd?

Hebben jullie ook dat je nu al niet meer weet wat je moet zeggen als mensen vragen hoe het met je gaat? Alsof je iets nieuws hebt te vertellen na gister en eergister en de dag er voor.. ;-D
Mijn buik wordt nu wel echt goed zichtbaar. Vandaag maar overgestapt op de positiekleding. Was nog heel stug in de ontkenning dat dat nodig was haha!
Nog even afwachten Nijntje! Hopelijk snel de uitslag.

Wij hebben ervoor gekozen om de nipt niet uit te voeren.

Ik herken heel erg wat je zegt, dezelfde mensen die telkens vragen hoe ik me voel. Ik voel me goed, tsja wat kwaaltjes maar dat hoort erbij. Wat moet ik er over zeggen...

Ik heb positiebroeken aan, dat zit echt een stuk fijner.
Je geduld wordt op de proef gesteld Nijntje.

Hier begint het nieuws zich snel te verspreiden onder de mensen. En iedereen vraagt idd, hoe gaat het??? Hoe voel je je? Tot op heden nog geen kwaaltjes of gekkigheid, dus we hobbelen vrolijk verder.

Ik moet dit weekend echt gaan winkelen voor wat broeken. Heb nog 2 spijkerbroeken van mijzelf die ik aan kan en jurkjes etc. past nog wel. Voor de rest dunt mijn kledingkast snel uit.
Afgelopen donderdag een perfecte nipt uitslag gekregen.
Nu op naar overmorgen, geslachtsecho!
Yes, gefeliciteerd Nijntje!

Hier gisteren het nieuws echt met iedereen gedeeld. Nu 14w3d. Volgende officiële echo is de 20 weken echo, maar tussendoor laten we nog wel een geslachtbepaling doen.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Fijn Nijntje!!

Wij willen het niet weten, maar heb morgen nog wel een afspraak staan bij de verloskundige. Heb er wel zin in, weer even loeren naar de kleine frummel. Ik moet echt hoog nodig andere broeken kopen, hebben jullie tips voor fijne merken? Ik heb een hekel aan van die afzakkers....
@Daantjuh Prenatal heeft best een aardig aanbod van verschillende merken (eigen merk, mamalicious, love2wait, supermom, ...), dus goede kans dat je daar slaagt.
Het viel mij op dat het overgrote deel van de lange broeken skinny zijn, en dat is voor mij geen goed model helaas... Dus ik ben ook nog heel hard op zoek naar twee goede lange broeken!
Ook hier een goede nipt test, zooooooo ontzettend opgelucht!
En dan vanavond een pretecho voor het geslacht, zo nieuwsgierig.. tel de dagen af. Vorige week liet het kindje het niet zien door de beentjes steeds gekruist te houden, dus hopelijk nu wel :cheer:

@ zwangerschapskleding: Ik heb bij h&m en prenatal weg. Leuke en betaalbare kleding.
Yessss 86lizz gefeliciteerd!! :cheer2:

Wij hebben bij 14 weken gespiekt naar het geslacht maar de verloskundige bekeek dat aan de hand van de nub, dus dat vertrouw ik nog niet helemaal. Op 31 mei gaan we voor de 'officiële' geslachtsbepaling. Ik zet in op roze ♀ . ;-D
Gefeliciteerd met de goede uitslagen allemaal! Wat fijn!

Hier vorige week met 13.5 ook aan de hand van de nub een gelachtsbepaling gehad. 80% meisje, want het was zo duidelijk in beeld. 5 minuutjes later twijfelde ze toch omdat ze iets omhoog zag steken maar ze kon niet zien wat het was, daarna draaide de kleine om en lag er niet meer goed voor.

Flinke bekken instabiliteit al, en na een rot week van niet eten vorige week met pilletjes goed opgeknapt! Maar echt, ik ben zo zo zo verliefd op ons kleintje, ik kijk dagen lang maar de foto's. Wat is dit bijzonder!

Leuk flipje, spannend wanneer hebben jullie de echte geslachtbepaling. Ik neig nu ook echt wel naar een meisje al ben ik ook niet erg overtuigd, de rest van de tijd was ik overtuigd van een ventje!

Hier ga ik broeken kopen bij de h&m daar hoor ik veel goeds over! Twijfel nog over de maat, maandag even de stad in want daarna 2 weekjes een lekkere zon vakantie, als ik terug kom verwacht ik ze wel nodig te hebben! Dan namelijk 18 weken.
Bonprix heb je ook veel keus.
Hier donderdag hartje luisteren, vrijdag geslacht...en ik dacht klaar te zijn met overgeven maar nee...nu weer een keer per 3 dagen. Wel minder, maar nog steeds vervelend!
Suusberg, ik heb uiteindelijk die pilletjes gekregen via de huisarts, hoefde niet langs te komen kon ze daarna zo ophalen. Ik heb spijt dat ik vorige week pas belde. Ik ben echt niet van de medicijnen maar wat een verlossing! Is ook nog een optie dus!
Wat vervelend dat je weer moet spugen Suusberg.

Waar merk je aan dat je bekkeninstabiliteit hebt? Ik rijd nog steeds paard, gelukkig nog nergens last van.

Ik ga eens kijken bij h&m of prenatal, wil wel graag passen. Ik moest vanavond ook overgeven, gelukkig niet van de zwangerschap..... kreeg een vlieg binnen met stallen mesten, gadverdamme..
Hi lalameme

Die pillen werken niet bij mij en ach zolang er maar steeds meer tijd tussen zit, redt ik t wel. Vlieg?! Hihi heb ik ook zo vaak op de fiets blech!!!
Oh wat heftig joh Suusberg! Je hoopt toch dat het rond deze termijn wel gestopt is..

Daantjuh: het ligt wel erg aan je figuur. Die van H&M zitten bij mij voor geen meter, maar bij Prenatal ben ik juist moeiteloos geslaagd.
Ik kan echt niet meer zonder positiebroek. Heb echt een overduidelijke zwangerschapsbuik. Het is nummer 3 dus dan gaat het extra hard. En bij mijn vorige zwangerschappen toonde ik sowieso al heel snel heel zwanger.
Volgens de vk ligt mijn baarmoeder nu 3 vingers onder de navel.

Lizz, gefeliciteerd! En heeft je kindje zich nu wel bloot gegeven???

@hier: we weten nu dat we na 2 jongens een meisje verwachten! Whaaaaaa! :hyper: :love:
Ohhh nijntje wat leuk dat is wel echt een kers op de taart na 2 jongetjes een meisje, wat zul je stiekem toch wel heel blij zijn :D

Ook hier liet onze kleine zich zien met de pretecho, wij krijgen een meisje!! Stiekem erg blij..al had ik niet een hele sterke voorkeur, als het maar gezond is.

Jeetje flip ik kwam jouw verhaal tegen, het ontroerde mij enorm. Ik vind het zo ontzettend fijn dat alles nu zo goed lijkt. Ga heerlijk genieten van het broeden op een hele grote roze wolk jij :flirting:

@ de misselijke meiden wat ontzettend vervelend. Ik heb het gelukkig niet zo veel meer, af en toe wat vlagen.

Prenatal heeft trouwens korting nu op zwangerschapskleding :)
@nijntje Wat leuk!! Hier nog een weekje tot de geslachtsbepaling. We kunnen 's avonds komen daarvoor, super handig!

.
86Lizz schreef:
24-05-2018 10:02
Jeetje flip ik kwam jouw verhaal tegen, het ontroerde mij enorm. Ik vind het zo ontzettend fijn dat alles nu zo goed lijkt. Ga heerlijk genieten van het broeden op een hele grote roze wolk jij :flirting:
Druk mee bezig! :)
Wat leuk dat een paar van jullie al weten wat het wordt! En Nijntje, wat een mooie gezinssamenstelling zo!

Flip, ik had het in je eigen topic al gezegd: ben zooo blij voor jou! Wat fijn dat je nu eindelijk blij kunt zijn!

Vervelend die misselijkheid, Suus. Gelukkig gaat het vooruit.

Hier hebben wij ook een goede uitslag van de nipt. Wat een opluchting! Zat toch best in spanning. Wij wachten tot de 20-wekenecho en doen dus geen extra geslachtsbepaling. Iedereen in mijn omgeving denkt een meisje. Maar nergens op gebaseerd natuurlijk ☺️. Lijkt mij zelf ook wel heel leuk na een jongen.

Positiebroeken draag ik al een paar weken. Heb ook echt wel een aardige buik inmiddels. Voel me verder wel goed. Wel moe en met veel tillen of bukken schiet het soms in mijn heup/bil.
Goedemorgen Dames,

Wat fijn van alle goede NIPT uitslagen :yes: Gefeliciteerd allemaal!

En er komen weer een hoop meisjes bij in november :-) erg leuk!

Wij hebben afgelopen week de geslachtsbepaling gehad en wij kregen toch wel een verrassing :-) . We dachten allebei dat we weer een meisje zouden krijgen en onze dochter was overtuigd van een zusje. Maar het is overduidelijk een jongentje 💙. Onze dochter was wel even boos en verdrietig maar gelukkig was dat snel voorbij. En nu is ze ook erg blij met een broertje :-) .
En het was vooral erg fijn om nu even onbezorgd te kijken naar een echo :flirting: dus ik ben erg blij dat we deze echo hebben gedaan.

De volgende echo is de 20 weken echo en daar ben ik wel al een beetje nerveus voor. Ik krijg dit keer een medische echo in het ziekenhuis door de achtergrond van mijn dochter. En mijn intake gesprek was niet zo fijn dus ik ben blij als die achter de rug is. Ik krijg hem wel al bij 19 weken omdat we daarna op vakantie gaan dus over 3 weken is die achter de rug :-)

Voor de vrouwen die zich nog steeds zo beroerd voelen hopelijk wordt het snel wat beter. Heel veel sterkte!
Hi allemaal,

Hier had mijn dochtertje gelijk: ze krijgt een zusje💕!!! Dus alleen maar meiden hier. Op naar de 20-weken echo en vakantie!!!

Geniet van de zon
Morgen geslachtsbepaling! :hello:
ohhh wat leuk allemaal die geslachtsbepalingen :D
Weet je het al Flip???? :D
Er moeten hier wat jongetjes bij voor het balans haha

Hier vandaag nog een keer gekeken bij de vk en het was echt een meisje! Dus nu na 2x geloof ik het wel

Hier schiet het gelukkig ook al op, over 3 weken de GUO dood en dood spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven