Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Mag ik vragen wat er met je gezondheid is? Als je het niet wilt vertellen is dat ook begrijpelijk hoor. In ieder geval :hug:
prada schreef:
24-05-2018 23:53
Mag ik vragen wat er met je gezondheid is? Als je het niet wilt vertellen is dat ook begrijpelijk hoor. In ieder geval :hug:
Ik heb er al eens een topic over geopend dus het heeft er al op gestaan. Ik heb een hernia in de lage rug, sinds een maand of tien inmiddels. Niet operabel volgens de chirurg, dus moet het vanzelf genezen. Dat gaat gepaard met een hoop pijn en ongemak.
Ojee, dat is best pijnlijk inderdaad. Wat naar dat het niet operabel is. Ik had een jaar of 15 geleden een hernia en was binnen 14 dagen geopereerd en pijnvrij. Alleen had ik nooit pijn in de rug gehad maar alleen in de kuit.
Sterkte ermee.
prada schreef:
25-05-2018 00:02
Ojee, dat is best pijnlijk inderdaad. Wat naar dat het niet operabel is. Ik had een jaar of 15 geleden een hernia en was binnen 14 dagen geopereerd en pijnvrij. Alleen had ik nooit pijn in de rug gehad maar alleen in de kuit.
Sterkte ermee.
Ik heb zowel rugpijn (maar dat is pas echt sinds een paar maanden) en uitstralende pijn en gevoelsvermindering in bil, been en voet. Er is ook sprake van krachtsverlies, maar niet structureel.
Lise, rugpijn is niet leuk. Bij mij zijn het spieren en die kan ik wel weer in vorm krijgen, maar 's ochtends ben ik zo stijf als een plank en vanmorgen trok dat door tot mijn been. Bllll. Sterkte ermee!

Ik werd gisteren enorm verrast. 's Ochtends vroeg om 05:00 uur moest ik even naar de wc en zag ik licht in de kamer van mijn zoon. Wat was hij vroeg wakker! Een half uurtje later hoorde ik hem naar benenden stommelen. Zeker een project van school dat hij zo vroeg op moest? Meestal klaagt hij er dan over, zijn opleiding vindt hij leuk, maar vroeg opstaan niet. Niks gehoord, of ben ik het weer vergeten? Dus ik zat mijn hersens te pijnigen en overwoog weer op te staan om het hem te vragen. Maar ja, dan ben je zo'n nieuwsgierige moeder, en volwassen kinderen hebben toch hun eigen leven...
's Middags kwam de aap uit de mouw met de mededeling dat hij voor zijn theorie rijbewijs B gehaald had! Hij had thuis al flink geoefend, maar om zeker te zijn, had hij ook een eendagscursus gedaan waar hij vroeg voor op moest. En dat had hij geheim gehouden onder het motto: "dan is er niemand anders zenuwachtig ervoor dan ik alleen". Nu nog afrijden!
Ahhh Aviv, wat goed van hem en wat heerlijk dat hij geslaagd is voor zijn theorie. Superknap hoor :cheer2:
aviv_13 schreef:
25-05-2018 11:02
Lise, rugpijn is niet leuk. Bij mij zijn het spieren en die kan ik wel weer in vorm krijgen, maar 's ochtends ben ik zo stijf als een plank en vanmorgen trok dat door tot mijn been. Bllll. Sterkte ermee!
Gelukkig zijn mijn spieren wel soepel en sterk, daardoor kan ik me in elk geval fatsoenlijk bewegen.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Aviv! Dat zal zeker een verrassing zijn geweest! :cheer2:

Ik krijg maandag zooltjes omdat ik veel pijn aan mijn voet heb, en ik baal ervan. Ik heb het jaren zonder gedaan en ik zei gisteren nog ‘als de podoloog maar niet begint over zooltjes’. Maar de pijn neemt toe dus ik moet er toch aan geloven nu. Fijn dat het kan, maar schoenen kopen is met mijn voeten al zo’n ramp. En ik vond de zooltjes en aangepaste schoenen in mijn jeugd zo erg dat ik er een beetje een trauma van heb.

Ik moet ook nieuwe schoenen omdat ik eigenlijk niet meer op gympen mag lopen en dat mijn enige zomerschoenen zijn. Dat vind ik minder erg, ik heb wel zin om te shoppen. :proud:
Alle reacties Link kopieren
hoiiii ik ben er ook nog!
Alle reacties Link kopieren
Lichtje :cheer:
Wie beslist wat ik ga bestellen bij thuisbezorgd. Ik heb trek maar nergens zin in. En dus heb ik zowat alles al aangeklikt en mweh weer weggeklikt. Muts ben ik.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh ik wilde dat ze hier ook bezorgen!!! Wat een ultieme luxe! Ik zou toch gewoon alles doen!!

Ik ben alleen thuis, vriend is aan het werk. Echt geen zin in koken, dus zo maar kijken of er nog iets makkelijks in de diepvries ligt.
Alle reacties Link kopieren
Hier een beetje hetzelfde: man werkt en ik ben alleen thuis. Wel zin om te koken maar geen keuken. Ik denk dat het de brengChinees wordt. Dan kan ik in kleine porties eten en strakjes nog wat opwarmen. Ik ben inderdaad blij dat er hier veel bezorgd wordt en dat je met ideal kan betalen want ik vergeet steeds te pinnen en heb dus meestal geen cent in huis.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is idea(a)l! Ik heb ook zelden cash in huis.

Hier wordt het een pizza bolognese. Ik ben benieuwd, nog nooit gehad.
Hier een pizza calzone
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar gelijk een rijsttafel besteld: Dan kan man vanacht nog een bordje opwarmen en heb ik ook nog avondeten voor morgen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik word belaagd door een beest. En het is geen schattig lief klein poezebeest
Alle reacties Link kopieren
Wat voor BEEST?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
twilight84 schreef:
26-05-2018 17:50
Oh dat is idea(a)l! Ik heb ook zelden cash in huis.

Hier wordt het een pizza bolognese. Ik ben benieuwd, nog nooit gehad.
Zo'n diepvries ding? Die 'fluf' ik altijd nog even op met wat extra groenten en kaas en kruiden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb gewoon lekker truttig gekookt, ik verdraag die afhaal niet zo goed meer. Maar ik heb ook lekker gegeten.
Pizzaatje smaakte goed.

Wat voor beest? Geen idee, een vliegend en dreigend beest, dat wel.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
26-05-2018 20:32
Pizzaatje smaakte goed.

Wat voor beest? Geen idee, een vliegend en dreigend beest, dat wel.
Daar heb ik nooit last van, de katten zijn echte jagers. Mijn huis is volgens mij voor de rest 'beestvrij'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
26-05-2018 20:37
Daar heb ik nooit last van, de katten zijn echte jagers. Mijn huis is volgens mij voor de rest 'beestvrij'.
Ik heb geen huisdieren, manlief niet meegerekend :P
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
26-05-2018 20:41
Ik heb geen huisdieren, manlief niet meegerekend :P
:HA: Als ik thuiskom noem ik de katten 'de lieve mannekes' en dan moppert man dat hij ook een 'manneke is'
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
26-05-2018 20:46
:HA: Als ik thuiskom noem ik de katten 'de lieve mannekes' en dan moppert man dat hij ook een 'manneke is'
Manlief ligt nog weleens als een poesje opgekruld bij mij op schoot. Dus vandaar dat ik hem vaak mijn kat noem :flirting: :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vanavond gebarbecued met vrienden. Heerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven