Uitgerekend 10 - 20 november 2018

05-03-2018 06:14 513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we met een klein groepje dames te kletsen die tussen 10 - 20 november 2018 uitgerekend zijn.

Hopelijk tot snel & op naar november ;)
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Afspraken Bijzonderheden
Bella15
(32/36)
2e 6 november Jongen! ?
86Lizz
(32/32)
2e 6 november Meisje! Eind juni GUO Schrijft verder op fb
Jippiejajeej
(31/34)
3e 10 november Geheim ? Schrijft verder op fb
H1988
(31/31)
1e 11 november Verrassing eind juni 20w echo
Suusberg
(41/45)
2e 11 november Meisje! ? 2,5 jaar bezig geweest;
4x vroege mk en nu met 3e IUI zwanger, zware zwangerschap tot nu toe
Vlinders90
(28/33)
1e 13 november Verrassing ?
Nijntje*
(32/32)
3e 14 november Meisje! 19 juni 20w echo Schrijft verder op fb
flipje2
(30)
1e 16 november Meisje! 26 juni GUO Zwanger via ICSI, 4 miskramen (18wk, 12wk, 6wk & 9wk)
Daantjuh88
(29)
1e 16 november Verrassing 3 juli 20w echo
Merl0t
(31/46)
1e 17 november Verrassing ? GUO Grote zus uit eerdere relatie van vriend
Drika79
(38)
2e 17 november wacht op 20w echo ?
Nov18
(27/29)
1e 18 november ? ?
lalameme
(23/26)
1e 18 november Meisje! ? Schrijft verder op fb
zwanger na 1,5 jaar, nog net zonder mm
.
Meer dan twee maanden niet mee geschreven, maar uiteraard altijd weer welkom: Viet_01(30 jaar, 2e kindje, 6 nov), anijsie (34, 1e kindje, 15 nov), florence13 (37, 1e kindje, 23 nov), MangoPeer, Sael, Soof33, endomiel.

(Kom je er niet uit, geef dan een seintje!)

Val89, 83angel en jo_tasy, heel erg veel sterkte... :redrose:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:37
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
62.16% gewijzigd
Afbeelding
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
:applause: :applause: :applause: :applause:

Wat fijn dat het goed gaat Flipje. Kun je al iets meer genieten van alles?? Hier gaat alles zijn gangetje, vorige week hartje geluisterd en voor 20 weken echo moet ik naar het ziekenhuis. Ik maak mij er niet zo druk om, we zien wel hoe het loopt.

Gisteren op jacht naar positiekleding, H&M, C&A, Miss Etam en nog meer van die grote winkels, niks...... Allemaal uit de winkel gehaald. Dat wordt internet shoppen! :-|
Daantjuh88 schreef:
01-06-2018 09:09
Gisteren op jacht naar positiekleding, H&M, C&A, Miss Etam en nog meer van die grote winkels, niks...... Allemaal uit de winkel gehaald. Dat wordt internet shoppen! :-|
Ja rampzalig he!! :-(

Ik kan echt geen broeken online kopen, vond bij de prenatal nog een aardige kledingafdeling in de winkel.

En anders koop ik wel 4 broeken bij de Wehkamp en dan stuur ik alles wat niet past weer terug. Gratis retourneren. ;-D
Daantjuh88 schreef:
01-06-2018 09:09
:applause: :applause: :applause: :applause:

Wat fijn dat het goed gaat Flipje. Kun je al iets meer genieten van alles??
Ja hoor dat gaat nu prima. :)
Heel fijn dat het kindje ons meisje nu met 14 en 16 weken al vrij uitgebreid bekeken is, dat maakt de 20 weken echo ook al veel minder spannend.
Wauwww leuk de meisjes gaan hard hier hier :hihi:

Ik zat trouwens te denken is het ook wat om de tabel op te schonen?
Volgens mij zijn er een aantal die echt alleen in het begin wat hebben gepost en daarna nooit weer.
Zou het een stuk overzichtelijker maken :$

Zijn hier trouwens al meiden die de baby al voelen. Ik helaas nog niet.. nu 17+3
Meiden, wat een fijne berichten zo allemaal! Wel bijzonder, want de mijlpalen die jullie delen, gelden niet hier. Wij hebben geen NIPT om naar uit te kijken en doen ook geen geslachtsbepaling. We gaan voor de verrassing bij geboorte :heart: De weken gaan zo ongemerkt voorbij, vind het opmerkelijk snel gaan allemaal.

Deze week wel voor het eerst het hartje gehoord en het kindje laten erkennen. We zijn (nog) niet getrouwd/gepartnerd en het voelt fijn om het kindje zo al zijn/haar familienaam mee te geven. Mocht er iets gebeuren, dan heeft het voor altijd wel de naam.
De GUO met 20 weken is voor ons ook in het ziekenhuis ivm een eventuele erfelijke afwijking die goed bekeken moet worden. Aan ene kant jammer, want net even wat minder onbezorgd, maar ook erg fijn dat er goed naar gekeken wordt.

@beweging: ik meende laatst de bekende 'plopjes' te voelen. Maar alleen als ik heel relaxed ben en stil lig in bed. (Ben zondag 16 weken.) Ben heel benieuwd wanneer het echte schopjes worden.

@buik: ik ga maar niet zeggen hoeveel kilo er al bij zit. Ben me rot geschrokken na 12 weken, dus nu laat ik mijn lijf zijn werk gewoon doen. Wel met gezond eten natuurlijk. De buik groeit flink. Helaas ook vaker last van rugpijn, het is nu al opletten qua werk en energie.

@positiekleding heb ik van de H&M, marktplaats en doorgevertjes van vriendinnen. Al draag ik ook rekbare, gewone shirtjes nu en wikkeljurkjes. Ideaal.
Hips, hopsakee en pierlala.
Hier gaat alles goed. Geniet van het zwanger zijn en het ineens kleine groeiende buikje
Ben 17 weken precies. Over 2.5 wk de 20 wekn echo en dat vind ik best wel spannend.. wat als...
Voel nog niets bewegen..kan niet wachten stiekem:)
Voor ons ook een verassing en geen nipt!
Trouwens ik broek van de wehkamp
King loui heeft heerlijke jurkjes..tip!
Ik nog niets aangekomen qua kilo's
Hi dames,

Ik lees regelmatig mee, maar iets posten blijft er vaak bij. Mijn energielevel is zo laag dat ik na een dag werken echt geen puf meer heb en neerplof op de bank. Hoe is het met jullie energielevel?

Veel goede uitslagen uit de NIPT en een groot aantal weet het geslacht al. Wij hebben er bewust voor gekozen om de NIPT niet te doen en het geslacht blijft een verassing.

Qua positiekleding draag ik broeken van mamalicious, deze zitten mij echt perfect. Shirtjes kan ik mijn eigen nog aan gelukkig. Zal wel niet heel lang meer duren want merk dat mn buik nu echt begint te groeien.
Wie werkt toch steeds die tabel zo prachtig bij?!
Superfijn!
Merl0t schreef:
03-06-2018 17:24
Wie werkt toch steeds die tabel zo prachtig bij?!
Superfijn!
Ik heb net wat dingen gedaan, maar iemand anders had ook al van alles bijgewerkt.
Team effort dus :-)
flipje2 schreef:
03-06-2018 17:50
Ik heb net wat dingen gedaan, maar iemand anders had ook al van alles bijgewerkt.
Team effort dus :-)
:cheer2: :cheer2: :cheer2:
Een dansje voor 't team dan!
Ik heb ook een de tabel een beetje aangevuld afgelopen dagen.
Ik hou van overzicht haha :$

Oh op mijn oude inlog
(Heb tegenwoordig mijn tablet na 2 jaar weer uit de kast en die staat blijkbaar automatisch ingelogd met oud account die ik niet meer wou gebruiken)
86Lizz ben ik haha :facepalm:
Netjes!!! Goed bezig allemaal. Ik moet 3 juli in zh echo laten maken. Dus nog een maandje geduld. Daarvoor nog een x naar de verloskundige, alleen hartje luisteren denk ik.

En nu kruip ik mijn bed in.... druk weekend gehad zonder uitslapen, en weer volle bak werken. Kijk uit naar zaterdag, uitslapen!!!,!!
Hoi dames, hoe kan ik de fb groep vinden?
ohh vandaar dat het hier zo rustig is, haha dan wil ik ook wel mee in de fb groep :)
Is er een Facebookgroep? Nee toch?
Het is gewoon, denk ik, een stil topic :biggrin:
Ik dacht dat er een groep was gemaakt (zie onderstaand bericht)? Maar ik kan hem dus niet vinden.
Val89 schreef:
12-03-2018 22:51
Hej endomiel!

Je kan hem zelf vinden onder groepen en zonnetje in november. Je kan dan drukken op lid worden. Als het niet lukt kan ik je uitnodigen maar dan heb ik je fb naam nodig. Het wordt er al gezellig druk dus wees welkom!

Fijne avond
Ik heb ook pas geleden gezocht. Maar ik kan hem ook niet vinden. Terwijl dat in het begin wel lukte.
Ah, we missen dus alle pret hier.
Hopelijk komt iemand ons nog eens de weg wijzen.... :lol:
Ik ben gestopt met schrijven hier vanwege de herkenbaarheid.
Jullie kunnen mij dan ook uit de tabel halen als jullie willen!

Facebookgroep wel eens geopperd, maar volgens mij niet gemaakt.
Mochten jullie wel naar Facebook gaan, hou ik me zeker aanbevolen 😊
Ik wil ook wel een geheime groep aanmaken. Dan moeten jullie alleen mij even een berichtje sturen met jullie gebruikersnaam en woonplaats..
In dat bericht wat ik quote staat genoemd "dat het al aardig druk begint te worden" in de fb groep, en Bella zegt dat ze de groep heeft gezien, dus lijkt me wel dat die gemaakt is.

Misschien is hij nu toch op gezet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven