Leegverkoop bij Xenos

07-06-2018 18:42 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoee,

Ik hoor her en der dat de Xenos-winkels leegverkoop hebben omdat ze overgenomen worden door Casa. De eerste dagen 50% korting op alles en vervolgens 70%! Je moet er natuurlijk snel bij zijn, want het vliegt eruit.

Elkaar hier op de hoogte houden waar de leegverkoop start?

En dan inslaan maarrrrr :cheer2:
Ik koop toch al nooit iets bij de Xenos. Alleen maar mooi toch; blijft er meer voor jou over dat je met korting kunt kopen. ;)
Misschien dat ze nog een mooie mand voor me hebben staan. Ik ben gek op manden, dus van de week eens eventjes kijken daar.
Ik kan er nooit slagen
Ik kom er nooit, dus ook niet als er zoveel korting wordt gegeven.

Zelfde verhaal als toen met de v en d. Failliet omdat er geen klant kwam en even later kon je over de koppen lopen en trokken ze de shirts uit elkaars handen. Nee bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Xenos heeft leuke spullen vind ik!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er wel pas handige cups en maatlepeltjes gekocht voor het bakken. Voor bakspullen ga ik vaak naar xenos
Alle reacties Link kopieren
Een gedeelte van de xenos winkels (60 filialen) gaat door onder de naam xenos, de rest gaat door onder de naam casa.
Degene die casa worden worden omgebouwd en dat zou voor de zomer van 2019 afgerond moeten zijn (over een jaar dus).

Het lijkt me vrij vroeg om nu al alles met 70% korting te gaan verkopen. Geselecteerde producten misschien, maar alles terwijl er 60 winkels gewoon xenos blijven lijkt me heel slecht voor het voortebestaan van het overgebleven stukje xenos.
Alle reacties Link kopieren
neeeeeee! waar moet ik nu mijn kokossambal en de groene thee met gember en citroen halen? :cry:
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
oooo dat klinkt lekkel, kokossambal. binnenkort naar de xenos dus!
met 70% korting kan ik me lol daar wel op met bijzettafeltjes enzo. alleen die zullen wel weg zijn wanneer de 70% gaande is
Zo nieuwsgierig als ik ben, ben ik na het lezen van dit topic gaan zoeken op internet.

Het enige wat ik kon vinden was dat de xenos in Helmond dicht gaat en idd casa wordt.
Ze beginnen met 25%

Welke gaan er dan nog meer stoppen?

Casa valt onder de Blokker holding en we weten hoe het de afgelopen jaar(en) daar mee ging, ze hebben zelfs Leenbakker verkocht. Waarom zou deze ‘woon’ winkel het dan wel redden?
Alle reacties Link kopieren
Aah leuk! Ik ga kaarsen halen. Altijd handig om een voorraadje te hebben.
Ik kwam er echt vaak! Kaarsen, spiegels, lijstjes, cadeautjes. Vond er altijd wel wat. en toen opeens van de 1 op de andere dag de winkel in onze stad gesloten. zonder aankondiging!
Ik heb er geen vertrouwen in, een jaar of 20 geleden, misschien 15, was Xenos leuk, tegenwoordig vind ik er niks aan en ook de kwaliteit vind ik niet je van het. Ik denk dat casa ook geen succes gaat worden, maar goed, ik ben in een negatieve bui vandaag..
Alle reacties Link kopieren
Elastiek schreef:
07-06-2018 20:41
Zo nieuwsgierig als ik ben, ben ik na het lezen van dit topic gaan zoeken op internet.

Het enige wat ik kon vinden was dat de xenos in Helmond dicht gaat en idd casa wordt.
Ze beginnen met 25%

Welke gaan er dan nog meer stoppen?

Casa valt onder de Blokker holding en we weten hoe het de afgelopen jaar(en) daar mee ging, ze hebben zelfs Leenbakker verkocht. Waarom zou deze ‘woon’ winkel het dan wel redden?
Bij dit artikel staat een kaartje welke xenos winkels casas worden, de rest blijft volgens mij xenos.
https://retailtrends.nl/item/51995/dit- ... -van-xenos
Alle reacties Link kopieren
Ik was dit weekend bij mijn nichtje in Breda en we kwamen er daar bij ééntje uit, vlakbij het voetbalstadion dacht ik. Er schijnen er in totaal drie te zitten daar, waarvan er twee al helemaal leeg zijn middels 50% en 70% korting! Er staat daar inderdaad op de ramen dat het Casa wordt. (Rozamunda die 70% klopt echt, heb het zelf gezien :-D)

Ben meteen gaan zoeken, of er bij mij in de buurt ook zitten waar het leegverkoop is of dat het ook op de website geldt. Maar kon op internet ook niets vinden! Het lijkt niet echt aangekondigd te worden... Je moet er dus toevallig bij uitkomen, maar dan zijn het ook echt goede kortingen!

Is het dan echt alleen in Breda, of zijn er meer plaatsen waar het leegverkoop is?
Alle reacties Link kopieren
geloof ik ook van 70%, maar dacht dat eerst 50% periode zou zijn en daarna 70% en bij de helft korting is al snel meer dan de helft van een winkel leeg.
maar ze zijn in breda dus al aan het prijzenslagen :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijke winkel vind ik het, het is het allemaal net niet.
In Rotterdam komt geen Casa. Aan de ene kant gelukkig maar, want ik heb Xenos altijd heel leuk gevonden, maar aan de andere kant ben ik wel nieuwsgierig naar Casa. Zo te zien komt Casa alleen in de midden en kleinere steden.
Alle reacties Link kopieren
VanAs21 schreef:
07-06-2018 21:36
Ik was dit weekend bij mijn nichtje in Breda en we kwamen er daar bij ééntje uit, vlakbij het voetbalstadion dacht ik. Er schijnen er in totaal drie te zitten daar, waarvan er twee al helemaal leeg zijn middels 50% en 70% korting! Er staat daar inderdaad op de ramen dat het Casa wordt. (Rozamunda die 70% klopt echt, heb het zelf gezien :-D)

Ben meteen gaan zoeken, of er bij mij in de buurt ook zitten waar het leegverkoop is of dat het ook op de website geldt. Maar kon op internet ook niets vinden! Het lijkt niet echt aangekondigd te worden... Je moet er dus toevallig bij uitkomen, maar dan zijn het ook echt goede kortingen!

Is het dan echt alleen in Breda, of zijn er meer plaatsen waar het leegverkoop is?
Even op Facebook kijken, als je geluk hebt heeft je lokale xenos een actieve Facebookpagina waar het wordt aangekondigd (ben ook aan het zoeken en heb er al meerdere gevonden, het filiaal hier in de buurt wordt wel casa, maar helaas geen actieve Facebook, dus kan niks vinden over wanneer leegverkoop).
Alle reacties Link kopieren
stripverhaal schreef:
07-06-2018 21:33
Bij dit artikel staat een kaartje welke xenos winkels casas worden, de rest blijft volgens mij xenos.
https://retailtrends.nl/item/51995/dit- ... -van-xenos
Ah, dat is handig! Dan weet ik in elk geval welke filialen ik in de buurt in de gaten moet houden :-D
Alle reacties Link kopieren
Hier inderdaad al twee helemaal leeggekocht en nr 3 voor de helft leeg. (Breda).

Woonboulevard was 2 weken geleden al bijna leeg.

Jammer, ik kwam graag bij de Xenos. Toen ik in België woonde ging ik naar de casa als zijnde surrogaatxenos. Maar goed dat is ook alweer 7 jaar geleden. Dus ben benieuwd.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
stripverhaal schreef:
07-06-2018 22:00
Even op Facebook kijken, als je geluk hebt heeft je lokale xenos een actieve Facebookpagina waar het wordt aangekondigd (ben ook aan het zoeken en heb er al meerdere gevonden, het filiaal hier in de buurt wordt wel casa, maar helaas geen actieve Facebook, dus kan niks vinden over wanneer leegverkoop).
Ja Facebook heb ik ook geprobeerd, maar zijn weinig filialen die er heel fanatiek mee zijn ;-)
stripverhaal schreef:
07-06-2018 21:33
Bij dit artikel staat een kaartje welke xenos winkels casas worden, de rest blijft volgens mij xenos.
https://retailtrends.nl/item/51995/dit- ... -van-xenos


Beter 😁
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-06-2018 21:54
In Rotterdam komt geen Casa. Aan de ene kant gelukkig maar, want ik heb Xenos altijd heel leuk gevonden, maar aan de andere kant ben ik wel nieuwsgierig naar Casa. Zo te zien komt Casa alleen in de midden en kleinere steden.

Mwoah en Amsterdam
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven