Beffen

08-06-2018 22:25 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me wel eens af, worden de meeste mannen ook opgewonden als ze beffen of doen ze dat voornamelijk omdat de vrouw het lekker vindt?
Mijn ex deed het (volgens mij) alleen omdat ik het zo lekker vind. Het gebeurde dan ook helaas niet heel vaak. Mijn huidige bedpartner vind het zelf ook heerlijk om te doen en doet het dan ook heel vaak (halleluja :worship: ) en hij wordt er zelf ook erg opgewonden van. Daarvan word ik zelf ook nog meer opgewonden. Ben benieuwd hoe andere mannen dit ervaren.
anoniem_367627 wijzigde dit bericht op 08-06-2018 22:39
1.20% gewijzigd
I’m all about the fairytail baby
Alle reacties Link kopieren
Ik vind beffen heerlijk en ook ik wordt er geil van. Maar het is wel een interactie tussen beide. Wanneer de vrouw als een plank blijft liggen en geen geluid maakt is het minder leuk. Maar???? Als je merkt dat de bepaalde plekjes of bewegingen er fijn vind??? En steeds natter wordt hmmmm
Alle reacties Link kopieren
Bigbeautifulwomen schreef:
08-06-2018 22:31
Ik vind beffen heerlijk en ook ik wordt er geil van. Maar het is wel een interactie tussen beide. Wanneer de vrouw als een plank blijft liggen en geen geluid maakt is het minder leuk. Maar???? Als je merkt dat de bepaalde plekjes of bewegingen er fijn vind??? En steeds natter wordt hmmmm
Ik kan onmogelijk stil blijven liggen als ik (goed) gebeft word. Mijn lichaam kronkelt dan van genot. Tenzij de gever er niks van bakt
I’m all about the fairytail baby
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dan wel vrouw maar doe het graag om een andere vrouw te plezieren en heb er dan zelf ook echt lol van, aan de andere kant vind ik het 3x niks om de ontvanger te zijn haha, of het nu een man of vrouw is.
Alle reacties Link kopieren
Vind het erg mooi om te zien en dat ze zich er waardevol en zinvol door voelt door wat ze hem kan geven. Je kan goed zien als ze erg op dr gemak met je is
Alle reacties Link kopieren
Mannen die beffen vinden dat lekker.
Blijf altijd jezelf. Het origineel is zoveel meer waard dan een kopie.
Alle reacties Link kopieren
sylph schreef:
08-06-2018 22:44
Mannen die beffen vinden dat lekker.
:hyper:
:-*
:whistle:
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk, volgens mij, is het fijn om een vrouw te zien die geniet van wat je doet. Ik denk dat dat de kern is. Beffen of gepijpt worden, elkaar opwinden en bevredigen, daar gaat het uiteindelijk toch om? Soms denk ik ook weleens, pvd, wil je nog steeds ermee doorgaan, aan de andere kant, waarom niet. Elk nadeel heb z'n voordeel.....
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk, volgens mij, is het fijn om een vrouw te zien die geniet van wat je doet. Ik denk dat dat de kern is. Beffen of gepijpt worden, elkaar opwinden en bevredigen, daar gaat het uiteindelijk toch om? Soms denk ik ook weleens, pvd, wil je nog steeds ermee doorgaan, aan de andere kant, waarom niet. Elk nadeel heb z'n voordeel.....
Alle reacties Link kopieren
Als je t goed doet kan Ik daar ongelooflijk van genieten. Mijn man heeft dat niet echt door, mijn minnaar des te meer :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
kirjailija schreef:
08-06-2018 22:41
Ik ben dan wel vrouw maar doe het graag om een andere vrouw te plezieren en heb er dan zelf ook echt lol van, aan de andere kant vind ik het 3x niks om de ontvanger te zijn haha, of het nu een man of vrouw is.
Haha daar begrijp ik helemaal niks van. Gebeft worden vind ik een van de lekkerste dingen die er zijn. Maar ieder z’n ding he
I’m all about the fairytail baby
Alle reacties Link kopieren
123Lotje schreef:
09-06-2018 08:25
Als je t goed doet kan Ik daar ongelooflijk van genieten. Mijn man heeft dat niet echt door, mijn minnaar des te meer :biggrin:
Echt mijn handen jeuken als ik dit lees. Fijn dat je minnaar zo goed bevalt, maar waarom de onkunde van je man in één adem benoemen?!
Als je weet wat je lekker vindt kan je je man toch tips geven zodat hij beter wordt?
anoniem_368346 wijzigde dit bericht op 09-06-2018 08:53
2.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Of het nu goed is of niet, ik merk dat mannen het vaak graag doen (ondanks dat ik er zelf weinig om geef)
Als een man het niet super graag doet, merk je dat en bakt hij er ook niks van.

Sommige mannen kunnen er ook gewoon echt niks van.Je kan ze dan tips geven wat je wilt, maar op een of andere manier lukt het ze niet.

Beffen vind ik wel heel belangrijk, als iemand het niet goed kan vind ik dat een serieuze minpunt in een relatie .

Mijn vriend wordt er trouwens ontzettend opgewonden van.
123Lotje schreef:
09-06-2018 08:25
Als je t goed doet kan Ik daar ongelooflijk van genieten. Mijn man heeft dat niet echt door, mijn minnaar des te meer :biggrin:

:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
LiesjeVivi schreef:
09-06-2018 08:52
Als een man het niet super graag doet, merk je dat en bakt hij er ook niks van.

Sommige mannen kunnen er ook gewoon echt niks van.Je kan ze dan tips geven wat je wilt, maar op een of andere manier lukt het ze niet.
@ lees ook
Nou dit dus ;)
Alle reacties Link kopieren
Okido
Alle reacties Link kopieren
Ik vind beffen lekker, maar het is ook niet zo dat ik er altijd zin in heb. Ik doe het wel altijd als ze dat wil, maar mijn huidige vriendin heeft er meestal niet zo'n behoefte aan.
-
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
10-06-2018 09:41
Ik vind beffen lekker, maar het is ook niet zo dat ik er altijd zin in heb. Ik doe het wel altijd als ze dat wil, maar mijn huidige vriendin heeft er meestal niet zo'n behoefte aan.
Dan doe je waarschijnlijk iet toch niet goed.
Cunnilingus is heerlijk om geven, vooral wanneer er - zoals vernoemd - interactie is en de vrouw aangeeft er van te genieten. Als het goed gedaan wordt, blijft de reactie zelden uit en werkt dit als man erg erotiserend. Zo fel dat het meestal ideaal voorspel is om direct erna ook te penetreren...
Alle reacties Link kopieren
IWRD2018 schreef:
11-06-2018 13:08
Dan doe je waarschijnlijk iet toch niet goed.
Want?
Elke vrouw is verplicht om van beffen te genieten? Staat dat tegenwoordig in het wetboek? Of in de huwelijkse voorwaarden?
...
Alle reacties Link kopieren
sylph schreef:
08-06-2018 22:44
Mannen die beffen vinden dat lekker.
Geldt dat ook voor vrouwen die pijpen, of doen die dat ook wel omdat ze weten dat hun man ervan geniet?
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
11-06-2018 13:35
Geldt dat ook voor vrouwen die pijpen, of doen die dat ook wel omdat ze weten dat hun man ervan geniet?
Ik pijp omdat ik weet dat de man in kwestie dit heerlijk vind. Zelf vind ik het ook lekker en geil om te doen
I’m all about the fairytail baby
Alle reacties Link kopieren
Ik word liever geneukt dan gebeft. Ik weet niet waarom; maar het ergert me na een tijdje altijd, alsof het teveel kriebelt.
En ik wil sowieso niet klaarkomen tijdens het beffen, want dat orgasme vind ik een beetje saai vs klaarkomen tijdens het neuken.

Mijn vriend doet het wel graag, maar hij heeft weleens aangegeven dat hij blij is dat het niet te lang duurt bij mij, want hij kreeg bij zijn ex nekklachten na een tijdje :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven