Uitgerekend 10 - 20 november 2018
maandag 5 maart 2018 om 06:14
Hier kletsen we met een klein groepje dames te kletsen die tussen 10 - 20 november 2018 uitgerekend zijn.
Hopelijk tot snel & op naar november
.
Meer dan twee maanden niet mee geschreven, maar uiteraard altijd weer welkom: Viet_01(30 jaar, 2e kindje, 6 nov), anijsie (34, 1e kindje, 15 nov), florence13 (37, 1e kindje, 23 nov), MangoPeer, Sael, Soof33, endomiel.
(Kom je er niet uit, geef dan een seintje!)
Val89, 83angel en jo_tasy, heel erg veel sterkte...
Hopelijk tot snel & op naar november
| Naam (leeftijd) |
Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Afspraken | Bijzonderheden |
| Bella15 (32/36) |
2e | 6 november | Jongen! | ? | |
| 86Lizz (32/32) |
2e | 6 november | Meisje! | Eind juni GUO | Schrijft verder op fb |
| Jippiejajeej (31/34) |
3e | 10 november | Geheim | ? | Schrijft verder op fb |
| H1988 (31/31) |
1e | 11 november | Verrassing | eind juni 20w echo | |
| Suusberg (41/45) |
2e | 11 november | Meisje! | ? | 2,5 jaar bezig geweest; 4x vroege mk en nu met 3e IUI zwanger, zware zwangerschap tot nu toe |
| Vlinders90 (28/33) |
1e | 13 november | Verrassing | ? | |
| Nijntje* (32/32) |
3e | 14 november | Meisje! | 19 juni 20w echo | Schrijft verder op fb |
| flipje2 (30) |
1e | 16 november | Meisje! | 26 juni GUO | Zwanger via ICSI, 4 miskramen (18wk, 12wk, 6wk & 9wk) |
| Daantjuh88 (29) |
1e | 16 november | Verrassing | 3 juli 20w echo | |
| Merl0t (31/46) |
1e | 17 november | Verrassing | ? GUO | Grote zus uit eerdere relatie van vriend |
| Drika79 (38) |
2e | 17 november | wacht op 20w echo | ? | |
| Nov18 (27/29) |
1e | 18 november | ? | ? | |
| lalameme (23/26) |
1e | 18 november | Meisje! | ? | Schrijft verder op fb zwanger na 1,5 jaar, nog net zonder mm |
Meer dan twee maanden niet mee geschreven, maar uiteraard altijd weer welkom: Viet_01(30 jaar, 2e kindje, 6 nov), anijsie (34, 1e kindje, 15 nov), florence13 (37, 1e kindje, 23 nov), MangoPeer, Sael, Soof33, endomiel.
(Kom je er niet uit, geef dan een seintje!)
Val89, 83angel en jo_tasy, heel erg veel sterkte...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:37
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
62.16% gewijzigd
maandag 11 juni 2018 om 19:35
maandag 11 juni 2018 om 23:09
donderdag 14 juni 2018 om 15:37
Val wat verschrikkelijk wat jij doormaakt, wat een grote nachtmerrie.. tranen in mijn ogen! Heel veel sterkte voor jou en jouw man, ik denk aan jullie
Als er meer aansluiten voor de fb groep sluit ik mij daar ook graag bij aan!
Ik had even een radiostilte maar ben nu weer terug van een heerlijke vakantie!
Als er meer aansluiten voor de fb groep sluit ik mij daar ook graag bij aan!
Ik had even een radiostilte maar ben nu weer terug van een heerlijke vakantie!
vrijdag 15 juni 2018 om 16:47
De groep op Facebook is een geheime groep, zodat daar in ieder geval onderling de privacy gewaarborgd kan worden. De groep kan niet gevonden worden door mensen die geen lid zijn en dus ook niemand kan zien als je lid bent van de groep.
Lid worden kan alleen op uitnodiging van ander lid.
Als je lid wilt worden, leuk!, dan even je naam/facebooklink PM'en naar Lizz/Nijntje/mij.
Lid worden kan alleen op uitnodiging van ander lid.
Als je lid wilt worden, leuk!, dan even je naam/facebooklink PM'en naar Lizz/Nijntje/mij.
donderdag 21 juni 2018 om 20:02
Extra lang naar je kleine mogen turen dus
Fijn dat alles goed was!
@flipje: nee hoor. Ik zag in de tabel staan van wel, maar dat heb ik echt niet geschreven haha! Ik ben pas volgende week vrijdag zo ver!
zaterdag 23 juni 2018 om 10:31
Voor de meiden die nog niet op facebook zitten:
Hier ook de 20 weken echo gehad, moet helaas terug komen omdat ze niet goed konden beoordelen. En het was echt een klinsiche stomme echo, er werd totaal niet even iets leuks gedaan of Uitleg gegegeven en stond binnen een half uur weer buiten. Dacht dat juist een guo wel wat uitgebreider en langer zou zijn.. Nog een beetje onzeker dus of de arts uberhaupt haar werk goed heeft gedaan of vooral zin in weekend had en haar laatste klantje afhandelde. (vrijdagmiddag 16:00)
Succes voor de meiden die nog moeten, iedereen zal deze week of volgende week ergens wel moeten
En dames facebook is erg leuk!! Stuur dan nijntje, jipijajee of mij even een prive berichtje. Het is een geheime groep. Niemand in je directe omgeving kan zien dat je meeschrijft, dus wat je post. Je kunt wat vrijer dingen posten, ik vind het ieder geval erg leuk
En hoe leuk is het om je uberleuke foto's van aankopen, echo's etc. te delen.
Hier ook de 20 weken echo gehad, moet helaas terug komen omdat ze niet goed konden beoordelen. En het was echt een klinsiche stomme echo, er werd totaal niet even iets leuks gedaan of Uitleg gegegeven en stond binnen een half uur weer buiten. Dacht dat juist een guo wel wat uitgebreider en langer zou zijn.. Nog een beetje onzeker dus of de arts uberhaupt haar werk goed heeft gedaan of vooral zin in weekend had en haar laatste klantje afhandelde. (vrijdagmiddag 16:00)
Succes voor de meiden die nog moeten, iedereen zal deze week of volgende week ergens wel moeten
En dames facebook is erg leuk!! Stuur dan nijntje, jipijajee of mij even een prive berichtje. Het is een geheime groep. Niemand in je directe omgeving kan zien dat je meeschrijft, dus wat je post. Je kunt wat vrijer dingen posten, ik vind het ieder geval erg leuk
En hoe leuk is het om je uberleuke foto's van aankopen, echo's etc. te delen.