Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 3

02-05-2018 17:57 2342 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten.
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten, of producten met ‘verbeterde receptuur’? Moeite van proberen waard of zonde van je geld?

Afbeelding

Afbeelding



Klik hier voor deel 2
Alle reacties Link kopieren Quote
Fusilli van kikkererwten gegeten. Smaakte goed. Zou ik zeker gerust opnieuw kopen. (Die van mijn vorige post ook.)

Afbeelding
chocolol wijzigde dit bericht op 11-06-2018 15:59
19.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
KitKat Ruby, alleen nog maar gezien bij de Appie. Smaakt bijna hetzelfde als gewone KitKat alleen iets zoeter. Het deed mij vaag denken aan een mini vleugje fruitsmaak erdoor heen.

Afbeelding
Oh die erwtenpasta lijkt mij ook wel wat, ben benieuwd ze die ook in onze dorps AH verkopen. Net na het lezen van de Allerhande als de bliksem terug naar AH want er stond een advertentie in van Bull's Eye bbqsauce dat ze die nu eindelijk in NL verkopen en gelijk een fles gescoord.
Kan helaas nog geen plaatjes plakken ivm nickchange.
Ik heb wat flessen meegesmokkeld in mijn koffer vanuit Canada, dit is een plastic fles maar die uit Canada waren van glas. Godzijdank zijn ze altijd heel aangekomen pfff ! Familie ook weer blij dat ze die zware flessen niet meer mee hoeven te nemen :yes:
Alle reacties Link kopieren Quote
Van de Jumbo bij de boodschappen gratis een potje Freschetta gekregen, van Galbani. Erg lekker, lekker luchtige roomkaas. Fijn om mee te ontbijten. Die met pesto heb ik nog niet geprobeerd overigens, ik had die met olijfolie.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kameelperd schreef:
11-06-2018 12:57
Dat had ik ook, wat een vieze smaak ! Ik drink nu vaak Arla Naturals die is er in 2 smaken rood fruit en bosvruchten. De roodfruit vind ik heerlijk, de bosbes is mij wat te zoet.
Die dropmatjes zouden verboden moeten worden, wat zijn ze lekker !
Ik ben dol op ginger ale en heb een flesje van die van AH gekocht maar die vind ik dus niet lekker, ik vind er een peperige nasmaak aan zitten en de gember is ver te zoeken dus ik hou het lekker bij Royal Club. Al is Canada Dry de lekkerste maar die is haast niet meer te vinden in NL.
Wat gek, ik vind hem juist onwijs naar gember smaken (en dat pittige bij de gember horen).
Maar des temeer voor mij :yes:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
wiezel schreef:
12-06-2018 10:18
Wat gek, ik vind hem juist onwijs naar gember smaken (en dat pittige bij de gember horen).
Maar des temeer voor mij :yes:
Hahaha gelukkig had ik maar 1 flesje gekocht om te proberen. Ik hou echt van gember, ontbijtkoek met gember, gember met een blokje kaas heerlijk ! Maar hier vond ik er niks aan, gelukkig maar dat smaken verschillen !
Ik ga trouwens vanavond een gerecht met verse gember maken :proud:

Ik weet niet of het nieuw is maar voor mij wel in ieder geval, gehakte knoflook in een flesje heb ik gekocht vandaag.
We eten niet zoveel knoflook en ik heb meestal maar een paar teentjes nodig en ligt de rest van de bol maanden totdat deze bijna in bloei gaat en ik hem weg moet gooien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind hem ook echt heel erg naar gember smaken! Voor mij zelfs een beetje te veel, ik hou meer van een subtiele gembersmaak en niet dat hele pittige.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren Quote
Kameelperd schreef:
12-06-2018 12:54
Ik weet niet of het nieuw is maar voor mij wel in ieder geval, gehakte knoflook in een flesje heb ik gekocht vandaag.
We eten niet zoveel knoflook en ik heb meestal maar een paar teentjes nodig en ligt de rest van de bol maanden totdat deze bijna in bloei gaat en ik hem weg moet gooien.

Ik heb dit ooit gekocht maar dat was niet zo slim. Nadat het open gaat en je het in de koelkast stopt gaat alles er naar ruiken. Ook met extra ziplocks er omheen. Eugh... :frusty:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
12-06-2018 19:02
Ik heb dit ooit gekocht maar dat was niet zo slim. Nadat het open gaat en je het in de koelkast stopt gaat alles er naar ruiken. Ook met extra ziplocks er omheen. Eugh... :frusty:
Ik ruik nog niets gelukkig :whistle:
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren een blikje fanta zero strawberry/kiwi gedronken. Was er niet erg kapot van
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

iemand hem al getest?
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren Quote
ruiva schreef:
11-06-2018 15:23
Ik had deze gekregen en ik vind 'm niet te hachelen. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik geen fan ben van zeewier, als je dat lekker vindt zit je wel goed met deze salade want de zeewier proef je behoorlijk.
Hier zat ie ook bij de boodschappen. Niet geweldig.
Die 'boerenkip' vind ik veel lekkerder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen idee of het nieuw is, maar wel erg lekker iig: de ah pasta tonijn salade xl!
Verkade heeft een nieuwe reep pure chocolade met krokante karamel, pecan & kaneel. Ik hou echt van pure chocolade en van karamel en van pecan en van kaneel. Maar de combi vond ik niks. ;-D .
katrien1974 schreef:
14-06-2018 06:58
Gisteren een blikje fanta zero strawberry/kiwi gedronken. Was er niet erg kapot van

Oh daar ben ik zo dol op. Ik haal tegenwoordig de 1,5 liter flessen.
Alle reacties Link kopieren Quote
redfox3 schreef:
14-06-2018 10:02
iemand hem al getest?

Hier was ie uitverkocht, maar ga die zeker nog testen.

Ondertussen heb ik deze dan maar geproefd. De Garden Gourmet jalapeno burger. Heerlijk op een broodje met cheddar en gebakken ui. Koop ik zeker weer. (Ik kon de gewone vega burger van dit merk al en die is ook heel lekker.)

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had gisteren de gemarineerde artisjok harten van AH, voor door een salade, deze zijn erg lekker.

https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... sjokharten
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
chocolol schreef:
15-06-2018 01:38
Hier was ie uitverkocht, maar ga die zeker nog testen.

Ondertussen heb ik deze dan maar geproefd. De Garden Gourmet jalapeno burger. Heerlijk op een broodje met cheddar en gebakken ui. Koop ik zeker weer. (Ik kon de gewone vega burger van dit merk al en die is ook heel lekker.)

Lijkt me lekker. Gaat op de boodschappenlijst. Thanks
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb deze week de nieuwe choco hummus van de AH geprobeerd. Ik dacht dat het vies zou zijn, maar ik vond het echt heel lekker. Een goed alternatief voor chocoladepasta :)
https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... mmus-choco

En ik hoorde dat de AH sinds vandaag (?) frambozencroissants verkoopt. Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Alle reacties Link kopieren Quote
redfox3 schreef:
14-06-2018 10:02
iemand hem al getest?
Deze wil ik ook nog proberen! Over het algemeen ben ik geen fan van Vivera, maar ik heb al veel positieve mensen gehoord.
Zenzeo schreef:
14-06-2018 19:51
Hier zat ie ook bij de boodschappen. Niet geweldig.
Die 'boerenkip' vind ik veel lekkerder.
Hier zat het ook bij de boodschappen. Hij staat geduldig in de koelkast te wachten tot de uiterste houdbaarheidsdatum ver is verstreken.
Alle reacties Link kopieren Quote
De hummus choco ben ik wel heel benieuwd naar!

Een paar jaar geleden had AH croissants met frambozenjam, erg lekker maar waren ineens niet meer te krijgen. Terug van weggeweest lijkt het!
Alle reacties Link kopieren Quote
LunchLover schreef:
09-06-2018 14:14
Heb deze al paar x in verschillende winkels gezocht zonder succes. Maar nu stond hij in de jumbo app als nieuw te bestellen product. Dus maandag kan ik hem testen. :-P)
En?
Ik had tijdje terug siroop ontdekt met zo min mogelijk rommel erin. Nou 3 maanden later verkopen ze het niet meer. Gek van

Heb het nu online bij Appie besteld. Het heet Cool Bear

https://www.puurmieke.nl/siroop-appel-p ... gIx1_D_BwE
Alle reacties Link kopieren Quote
taxi87 schreef:
15-06-2018 22:53
En?

Het ging over de johma kip mango pistachenoten. Weet je, het is lastig. Ik vond hem best lekker maar proefde geen mango en pistache. Ik zag de nootjes wel erdoor. Ik moet nog eens goed proeven denk ik.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven