Zwanger worden, ronde 7 of meer (deel 2)

24-09-2017 20:20 1634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg op zwanger worden, ronde 7 of meer...

Hier kletsen wij met elkaar over alles wat ons bezig houdt, steunen wij elkaar waar we kunnen en zijn wij blij voor elkaar als het dan eindelijk zover is! Nieuwe dames zijn altijd welkom :) .

Vraag gerust om de inloggegevens zodat je je gegevens in de tabel zelf kunt bijhouden :-) . Wil je liever dat andere het voor je aanpassen? Geen probleem, dan graag de gewenste aanpassingen dikgedrukt vermelden :) !

🍀 Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart Medisch Status Bijzonderheden
Puk32
(34/38)
eerste 2015 oktober Verminderde zaadkwaliteit IVF/ICSI poging 3 in maart, daarnaast afwachting gesprekken Düsseldorf 31/01 en Gent 04/03 Eerder: miskraam bij 6 wkn na IUI 2
Ka14
(30/34)
tweede 2016 januari Bezig met IVF/ICSI poging 2, afwachting bevruchtingen Eerder: BBZ
Sunny_Lady
(32/33)
eerste 2017 februari Verminderde zaadkwaliteit & lage AMH Bezig met ICSI (proef)poging 1, dinsdag 29/01 punctie daarna afwachting verwijdering poliep in baarmoederslijmvlies

:cheer2: Zwanger!
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart UD Geslacht Bijzonderheden
WildePerzik
(29/32)
Eerste 2017 oktober jongetje

:duckie: Mama geworden!
Naam
Kindje Gestart Bevallen Geslacht
Tara92 Eerste 2017 Januari september 2018 dochtertje
RainIsJustConfetti Eerste 2017 Maart oktober 2018 dochtertje
Lalameme Eerste 2016 December 8 november 2018 dochtertje
Devenie Eerste 2017 Maart 4 december 2018 zoontje
Yellow002 Eerste 2016 November 28 december 2018 dochtertje

:heart: Voormalige schrijfsters : Zwangeres, Jame, Falathiel

:duckie: Voormalige schrijfsters en mama's : PientjeG, Fab1981 :heart:

Deel 1: zwanger/zwanger-worden-ronde-7-of-meer/ ... ges/387296
anoniem_355263 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 16:30
70.46% gewijzigd
Hey meiden,

Devenie, leuk dat jullie nu weten dat jullie een jongetje gaan krijgen :cheer2:
Wat fijn dat je sollicitatie goed verliep! Spannend! Weet je wanneer je iets hoort?

Lala, geen sorry zeggen voor weinig/niet uitgebreid reageren. Is volgens mij voor iedereen prima. Ik vind het de laatste tijd ook wat lastiger door de lange dagen op mijn werk.

Wilde perzik, ik gok dat er vrij weinig huisartsen zelf bezig gaan met fertiliteit dus volgens mij is een doorverwijzing inderdaad standaard. Fijn in ieder geval dat de afspraak staat zodat er verder gekeken kan worden (en Clomid voorgeschreven kan worden). Hoop zo dat dat de oplossing voor jullie gaat zijn!
Succes met je rijexamen! Ohh ik was zo blij toen ik dat haalde.

Ka, jaaaa al die 'ongelukjes'. Het enige wat ik me dan altijd probeer te bedenken is dat dat ook niks is. Te jong/geen geld/geen goede relatie etc etc... Geen pretje om dan een kindje te krijgen. Onze situatie is ook niet alles maar aan de andere kant ben ik wel superblij dat ik het geluk verder wel aan mijn zijde heb.

Ohhh Ka, ik hoop zo dat die krampen wat anders betekenen. Vind het zo spannend voor jullie en ben echt heel hard aan het hopen. Voel je je lichamelijk al iets beter?

Jame, moet jij vandaag prikken?

Hier, vind het inderdaad heel spannend! 10.00 de echo dus ben benieuwd! Had hem zo laat gezet zodat ik eindelijk eens wat langer kon blijven liggen op mijn enige vrije dag aangezien mijn echo's normaal rond 7.30 zijn en ik dan rond 6.00 op moet. Nu vandaag natuurlijk om 6.00 uit mezelf wakker :-D dus is het lang wachten. Ik ga nog nergens vanuit want ik voel zo weinig. Af en toe een steek en vannacht wel buikpijn maar dat is het. Het is dan heel lastig om voor te stellen dat er van alles groeit dus ik ga er maar vanuit dat het nog niet zo veel is. Kan ik ook niet teleurgesteld worden :) (wat in de realiteit vast niet zo gaat werken :-? ) Ga in ieder geval na het ziekenhuis lekker lunchen in de stad had ik me zo bedacht dus mijn dagje komt wel goed.
Hey, die cheerleader was blauw toen ik hem uitzocht...
Nog 40 minuutjes puk! Ik duim! Succes straks. Wat spannend!!
Puk Haha ja zul je altijd net zien. Nog een klein uurtje! Ben benieuwd!!

Ik heb trouwens iets mindere medelijden met die oepsjes hoor, er zijn er maar weinig waarbij ik denk: o die hebben er echt alles aan gedaan. Maar ben daar mis wat hard in.

Devenie Fijn dat t goed ging, nu hopen op ronde 2. Spannend! Wanneer denk je wat te horen?

Jame Dat weet ik, bedoelde ook bloedprikken ivm bloedwaarden ;-)

Wilde Perzik O dat is zeker spannend! (ik heb er 4x overgedaan haha). En lekker vooruitzicht.
En idd wat Puk al zegt, via huisarts wordt eigenlijk niet zo snel clomid voorgeschreven. Hopelijk kunnen ze je vlot helpen en gaat er niet weer een maand ofzo overheen. Aan de andere kant, je zit er nu in, dus t zal niet heel lang meer duren.

Lalameme Geen probleem om soms niet veel te schrijven hoor. Hier ook de ene keer alle dagen en dan weer paar dagen niet. Leven is nu niet volledig ingericht op t forum haha.

Hier Weinig bijzonder, vandaag rustigste dag van de week. Vanavond lekker uit eten. Morgen boodschapjes, s middags niks en s avonds bbq bij schoonouders en zondag met vrienden naar t strand.
Begin nu wel beetje in mn hoofd te krijgen van: wanneer zal ik testen? Ik wil eigenlijk niet voor woensdag (ook al spookt in mn hoofd dat ik al vaker heb gelezen dat vrouwen 9 dagen na tp positief testen, das zondag al haha). Aan de andere kant mis pas maandag de 9e net voor t bloedprikken, of maar gewoon dat bloedprikken afwachten........ Heb nog niet t idee dat t gelukt is ofzo. Wachtweek 1 is iig alweer om, dus op naar wachtweek 2.
Niet heel blij na de echo :( Het zijn er 7 (+ 2 die waarschijnlijk niet mee groeien). Niet echt een topscore. Vooral niet als je bedenkt dat ik met Clomid makkelijk 3 eitjes had. Volgens de echoscopiste was het helemaal goed en precies wat ze wilde. Bij mezelf nog even de knop omzetten dat ook uit 7 eicellen hele mooie embryotjes kunnen komen.
Puk :hug: 7 is een prima aantal, meer is niet altijd beter. Hopelijk zijn het 7 goeie eicellen! Snap de teleurstelling wel hoor, maar laat je niet uit het veld slaan.

Ka: spannende tijd zeg! Nog een weekje geduld dus! Zijn er bij jou nog cryo’s gelukt of weet je dat nog niet?

Hier: ik lees elke keer mee, maar ook ik kom niet vaak aan reageren toe.

In elk geval gaat het goed met ons Ik voel me goed en groei lekker door. Ons meisje is helemaal goedgekeurd bij de 20-weken echo. Ik zit inmiddels op de 22 weken alweer.
Puk 7 is best goed hoor!! Ik zat met echo 1 op 10. Waarom denken ze dat die andere niet mee doen?
En wat rain zegt, meer is niet altijd beter hoor. Buiten de overstimulatie om, als ze het goed doen, kun je zomaar gewoon een heel stel bevruchtingen hebben. En nogmaals, even afwachten hoor, want bij mij was echo 1 10 stuks, echo 2 iets meer, maar ze hadden niet gedacht dat t er 15 zouden worden hoor!

Rain Wat fijn dat ze is goedgekeurd! Heerlijk genieten!

Hier Na mijn berichtje van vanochtend word ik opeens gek. Alsof mn lijf heeft gewacht tot wachtweek 1 om was. Want heb dus nu opeens krampjes bij mn baarmoeder... Bleh, ik hoopte op nog een paar dagen geen geratel haha.
puk, heb er niet zo veel verstand van maar hopelijk straks goed nieuws :hug:

ka, hopelijk kun je alle gedachtes, emoties en lichamelijke kwaaltjes een beetje op zij zetten de komende week. ( ergens voelt het niet natuurlijk om te zeggen want ik weet hoe K** het is om mee te maken!)
Hoe is je werkdag?

hier: voor het weekend goed nieuws, werd gebeld en ben door naar ronde 2 of terwijl antecedentenonderzoek en voorwaarden gesprek.
Helaas duurt de screening wel 6-8 weken en dan zou ik het ook pas vertellen van mijn zwangerschap. Ik hoop echt dat ze dat goed opvatten, ik ben dan ongeveer 26 wkn zwanger.
Dus ik wil heel veel vreugde dansjes doen, maar durf nog niet zo goed.
Fijn nieuws rain! Ik had geen idee dat we zo dicht bij elkaar zaten! Gefeliciteerd met de goede echo.

Puk! Ik denk ook dat het prima is hoor! Snap wel goed dat je natuurlijk zo veel als mogelijk is wilt.. maar beter 5 super mooie, dan een heleboel die niet goed zijn! We duimen gewoon door, het komt vast goed, dat moet gewoon!! wanneer mag je voor de volgende echo? natuurlijk mag je teleurgesteld zijn, maar wie weet zijn het er gewoon genoeg voor 1 of meer hele mooie kindjes! :hug:

Ka! IK VIND HET ZOOOO SPANNEND!!! Echt haha. Ik hoop het zo! Ik kan ook niet wachten tot jij kan testen haha! Ik zou denk ik zsm een gokje wagen, wanneer het kan. Ik weet niet precies hoe het misschien zit met hormonen die eerst weer je lichaam uit moeten zijn, dacht eens zoiets gelezen te hebben. Spannend!!

Gefeliciteerd devenie! Gaaf hoor. Is niet anders toch! Anders kan je altijd nog tussentijds bellen! Wanneer heb jij de 20 weken echo?
lala, ik heb hem de 10e ben dan 19+2.
Dankjewel! Nee het is niet anders, en door het dan te zeggen hoop ik dat ze het alsnog als open en eerlijk in zien.

Hoe gaat het met jou? Of is dat al recent gevraagd? 🙈

Rain, fijn dat het goed gaat!
Even kort want moet zo werken. Dankjulliewel voor de reacties 😘. Het zal inderdaad ook wel goed zijn maar met de afvalrace die nog gaat komen; niet iedere follikel heeft een eicel, niet alles wordt bevrucht en niet alles deelt door vind ik 7 gewoon weinig om mee te beginnen. Hoef er ook geen 20 maar 10 was fijn geweest. Maar it is what it is. Hopen inderdaad dat ze een goede kwaliteit hebben!

Ka, die zagen er te klein uit. Maar vind het sowieso vaag hoe het gaat. Hoef namelijk nu pas woensdag terug te komen en dan wil ze waarschijnlijk vrijdag de punctie. Dus tot woensdag wordt er ook geen groei bekeken of bijgehouden. Ach, ze hebben hetzelfde doel (= mij zwanger krijgen), ze zal vast weten wat ze doet 😉
Puk : jammer dat je er zo'n vervelend gevoel aan over hebt gehouden, maar ik duim voor je dat het prachtige embryotje van komt.

Rain: Fijn dat alles goed gaat!

Hier heb ik laatst soort 'gender reveal'party gehad. Vriendin van mijn broertje was jarig en toen gingen ze ook bekend maken wat het wordt. Ik krijg een neefje! Hartstikke leuk. Daarna kwamen ook alle cadeautjes met kleertjes enzo tevoorschijn en toen merkte ik weer dat ik het toch ook graag wil. En per ongeluk ook nog de gedachte 'waarom zij wel die niet zwanger kon worden eigenlijk en ik nog niet terwijl ik het wel wil'. Dat heb ik heel snel weer opzij gedrukt. Ben nu ook begonnen met kleine cadeautjes kopen voor de beeb om het als een pakketje te kunnen geven aan het einde van de zwangerschap.
Haa lieve ladies, sorry dat ik eventjes niet heb gereageerd.

Puk Oh lieve Puk ik vind het zo vervelend dat het aantal 7 je niet heel blij maakte. :| Het is ook zo begrijpelijk, je wil natuurlijk de meest beste uitgangspositie voor jouw idee. Maar meis, we duimen met z'n allen dat je teleurstelling onterecht is en dat er straks ruim voldoende en prachtige embryotjes van komen! :heart: Hopelijk krijg je die knop omgezet, maar ook dit gevoel mag er voor nu zijn. Dikke knuf :hug: .

Wat bijzonder trouwens dat ze bij jou nooit het amh hebben getest, ben je daar niet alsnog nieuwsgierig naar? Aan de andere kant, jullie zitten toch al midden in de behandelingen dus snap ook dat je nu zoiets hebt van, wat voegt die informatie nu nog toe :) .

Ka Wat fijn om te lezen dat de punctie geen hel was, dat schept moed :-D. En super 11 cryo's, laten we hopen dat er maar 1 nodig is, degene die nu in jouw buikje zit! :heart:

Maar poeh wat is het ongelofelijk spannend dit lijkt me zeg, de 2e wachtweek. Hoe gaat het inmiddels met je? Pffff echt heel veel sterkte met niet gek worden ;-) Ben ook heeel benieuwd wanneer je gaat testen, ik duim voor je!!! :-)

Zwangere ladies
Ben zo blij om positieve berichten van jullie te lezen! Wat gaat de tijd toch snel he ongelofelijk. Lalameme wat bijzonder ook dat je je kleine meid al voelt schoppen :heart: .

Hier De onderzoeken bij de uroloog hebben gelukkig geen bijzonderheden aangewezen, ook geen hormoontekort oid. We kunnen in principe dus starten met de behandelingen... Máár ik en mijn vriend gaan in september een reis van 3 weken maken waar het zikavirus heerst. Nu het allemaal toch langer gaat duren dan gepland, hadden we zoiets van, dan gaan we deze reis nu ook maken ook. Mijn vriend had ook het gevoel dat hij ineens in een sneltreinvaart met alles zat :whut:. Dus we moeten zelfs nog even kijken wanneer we met de IVF/ICSI behandelingen gaan starten....Of begin volgend jaar, of misschien toch in oktober/november :?: In ieder geval duurt het voorlopig dus nog wel eventjes... :| . Hoe ik me eronder voel, dubbel, maar ik denk dat het zo goed is. :) Kan ik me weer even focussen op andere zaken. Geleide meditaties helpen me er overigens ook bij om hier beter mee om te kunnen gaan (doe ik elke ochtend een paar minuten).

De verwijzing is wel al naar Nijmegen gegaan. We krijgen denk ik volgende week inschrijfformulieren en die wil ik ook invullen en terugsturen. :lijstje: Daarna worden we uitgenodigd voor een intakegesprek als het goed is. :) Daar wil ik wel alvast naartoe, want hoe meer we nu doen, hoe sneller we straks kunnen starten. :$ Het kan zijn dat ze in Nijmegen ook nog het 1 en ander gaan onderzoeken namelijk hebben we gelezen. Dus ik ben benieuwd. :)

Ook ga ik inderdaad jouw advies opvolgen Ka en bij de huisarts of in Nijmegen informeren of ze mijn AMH in de gaten kunnen houden door het bijv. nog een paar keer te testen. Anders zou ik na de reis namelijk meteen al willen/moeten beginnen o_o, maar laten we daar maar niet vanuit gaan :) .
Sunny Wat fijn dat er geen bijzonderheden uit zijn gekomen en jullie mogen starten. Groot gelijk dat jullie nu nog zo'n reis gaan maken, al is het idd dan weer zo dat je later start. Zelf zou ik daarna wel van start gaan, anders ga je er toch op zitten wachten. Of hebben jullie nog een andere reden om nog niet te starten?
Kunt zeker eerst het intake gesprek eens afwachten en zien wat je er daarna van denkt.

Falathiel Lastig zijn dat soort dingen he. Tis niet dat je het iemand misgund, maar het is wel confronterend en das balen. :hug:

Puk Ik ben benieuwd woensdag, hoop stiekem voor je dat je alsnog aan die 10 gaat komen. Snap heel goed die gedachte ivm de afvalrace. Enorm spannend die tijd ook weer. (en dan zeggen ze dat je zo min mogelijk stress moet hebben, grapjassen).
Hoe voel je je verder?

Devenie Wat goed, gefeliciteerd! Super spannend! Hopelijk reageren ze goed op je zwangerschap. Weet je hoeveel rondes er zijn?

Hier Ik kan t vanochtend niet laten en had een omo witte test in handen (gister weer een zwangerschapsaankondiging, dus de drang van: ik wil ook was enorm). De kans dat die nog verandert is erg klein, zit op dag 10 na tp en mn embryo was al 3 dagen oud. Nu dus nog een week aan de utrogestan voor jan doedel, volgende week maandag bloedtest en dan wachten op menstruatie.
Baal nog t meest van de stomme *** rustmaand die hierna moet ivm het hormonen spuiten van afgelopen maand. Bleh... Weer 2 maanden verder.

Klinkt misschien stom na 1 poging, maar heb op een of andere manier t gevoel dat we gewoon bij 1 mooie dochter gaan blijven. En ik weet dat ik daar blij mee moet zijn, zeker omdat jullie nu strijden voor jullie eerste, maar mijn wens voor een tweede is echt minstens zo groot als voor de eerste. Ze zou echt zo'n mega goede grote zus zijn. Maja...
ka, om jou berichtje te lezen vind ik verdrietig. En ik snap je gevoel en de gedachtens maar toch, hoe zwaar dit traject zal zijn , houdt moed lieverd!
Is het nu al zeker dat deze eerste poging niks heeft opgeleverd? Of heeft deze komende week nog invloed?

Ik vond onze weg, die relatief kort was in vergelijking met jullie, al slopend. Dus ik kan me heel goed indenken hoe het voor jullie miet zijn meiden.
Het geduld dat steeds maar op de proef word gesteld, hopen op goede resultaten dan het lichamelijke deel, opstellen als kijkdoos. ( zo beleefde ik het in ieder geval 🙈)
Als het kon gaf ik jullie nu allemaal een voor een, een hele dikke knuffel :bigkiss:

Voor de zwangere dames onder ons, succes met het warme weer. Het is elke dag overleven hier haha. Wel lekker, maar soms wenste ik me een groot zwembad in de tuin dat je even kon plonsen.
Ka, ik blijf nog even doorduimen! Soms duurt het ietsje langer voordat ie positief wordt maar kan me voorstellen dat je je al instelt op een niet geslaagde poging. Bagger zeg! Had echt zo gehoopt dat dit hem zou worden! Ik heb hem gemist maar ik lees in het bericht van Sunny dat je 11 cryo's hebt? Dat is wel heel fijn zeg, nog genoeg pogingen voordat je weer moet gaan spuiten. Dat wachten tussendoor lijkt mij ook irritant. Ik heb maar onze vakantie erin gepland zodat we het dan in ieder geval even kunnen vergeten als het niet raak is.

Ik kan me je gedachten heel goed voorstellen; dat het wellicht bij 1 prachtig kindje blijft. Het beheerst ook zo je leven dat het op een gegeven moment ook fijn is om gewoon verder te gaan, denk ik. Zou jij wel alle pogingen willen doen of weet je dat nog niet? Gelukkig heb je nu nog zoveel kansen. Ik geloof er echt bij jullie, tis al een keertje gelukt toch!

Hier, gaat het eigenlijk wel heel goed. Vind de gang van zaken nog steeds een beetje vreemd. Vooral dat er zoveel tijd zit tussen meting 1 en 2 maar ik heb me er ook bij neergelegd. We zien het woensdag wel weer. Ik hoop inderdaad ook dat die twee kleinere nog meedoen zodat we er 9 hebben. Ben daarnaast al lang blij dat ik me gewoon goed voel met die bak hormonen in mijn lichaam :-D .

Sunny, gewoon inderdaad die mooie reis maken. Heerlijk! Ik zou ook niet kunnen wachten tot volgend jaar en gelijk verder willen maar gewoon doen wat goed voelt voor jullie. En inderdaad, een intakegesprek geeft ook al meer duidelijkheid.
Dankjewel voor je lieve woorden. Ben blij met 1 terugplaatsing en 2/3 in de vriezer. Dat kan gelukkig allemaal nog dus we wachten af. Benieuwd naar woensdag! Op zich vond ik het nooit zo erg dat ik mijn AMH niet wist. Voornamelijk omdat ik bij de IUI altijd heel makkelijk drie eitjes aanmaakte en er altijd een boel kleintjes klaar lagen. Mocht er nu een lage eindscore van eicellen komen dan zou ik het wel willen weten.

Falathiel, dankjewel. Oh ja dat kunnen zulke moeilijke momenten zijn. Ik denk dat we het allemaal herkennen hier :hug: .

Rain, fijn dat alles goed gaat!

Devenie, wat goed dat je door bent! Gefeliciteerd!
Devenie Hier staat zwembad, je bent welkom hoor haha. ;-)

Puk nee helaas geen 11. Dat was het aantal bevruchtingen in eerste instantie. Met terugplaatsing waren er nog 9 over, waarvan 1 teruggeplaatst. Daarna zijn ze nog 2 dagen in de gaten gehouden en daarvan zijn er 4 ingevroren... (die afval race helaas). Ga er niet vanuit dat ze allemaal goed ontdooien, dus hoop op 1 of 2 pogingen nog deze ronde.

Ik ga voor jou duimen voor 9 eitjes woensdag! Bij mij zat tussen echo 1 en 2 maar 2 dagen. Maar tussen echo 2 en punctie 4. Dacht ook dat daar nog echo tussen zou zitten, maar was niet nodig zeiden ze...
blij dat je niet zo veel merkt vd hormonen, dat scheelt weer.

Voor alsnog wil ik wel alle 3 de ronde gaan doen. Jij?
puk succes morgen!
_
yellow002 wijzigde dit bericht op 04-07-2018 08:06
Reden: Had een belangrijk bericht gemist.
0.00% gewijzigd
Ka wat klote om te lezen. Er is zoveel dat je kan zeggen (wees even lief voor jezelf, na het baalmoment komt altijd weer een moment dat je er weer tegenaan wil gaan) maar voor nu moet je er gewoon doorheen. Echt rot, sterkte hoor.

Sunny, waar gaat de reis heen, wil je dat zeggen?

Puk, succes! Fijn dat de hormonen niet terroriseren.

Hier was ik er even van de radar. Gezakt voor rij-examen en in de twee uur durende huilbui ging ik steeds van 'waarom heb ik geen eisprong' naar 'ik wou mijn ouders in ieder geval met 1 goed nieuws blij maken' (rijbewijs). Kwam allemaal ineens boven of zo. Was ook oververmoeid en toe aan vakantie, beetje doorheen. Gelukkig gaan we een lang weekend weg morgen om bij te komen. Afspraak in ziekenhuis is helaas pas in augustus, dus toch 2 mnd wachttijd.

Begin t lastig te vinden dat ik niet kan delen met mensen waarom het zo zwaar is momenteel :|
anoniem_296953 wijzigde dit bericht op 01-08-2018 18:35
4.05% gewijzigd
:hug: ka! Wat was het mooi geweest als deze poging de enige nodige poging was geweest...
Ka.. even geen woorden meer. Zo ontzettend klote. Een hele dikke knuffel voor jou. :hug:

Heel veel succes puk!

Wilde perzik ook voor jou een :hug: als je behoefde hebt het te delen met iemand die je kan vertrouwen en jouw man/vriend is er oké mee zou ik het gedaan hebben. Ik heb oprecht spijt dat ik het nooit gedaan heb. Wat een verlossing was het toen ik het eindelijk hardop kon uitspreken tegen mijn beste vriendin. Ookal was ik toen al zwanger. Ook toen volgde er nog een hoop tranen.
Even kort dus ik kom vooral een knuffel uitdelen aan Ka :hug: en Wilde Perzik :hug: .

Hier weer niet echt happy na mijn follikel meting. Er zaten er vijf waarvan drie nog vrij klein. Nu nog doorspuiten en vrijdag weer een meting, punctie hopelijk maandag. Echoscopiste was wederom helemaal positief en snapte absoluut niet waarom ik dat niet was. Ach, ik moet het maar zien als een uitprobeerpoging en wederom heel hard gaan geloven dat de kwaliteit vaak beter is bij minder follikels, kan nu toch niks meer aan veranderd worden. Het is toch niet raar dat ik hier niet happy mee ben?
Puk O Puk, nee totaal niet raar! Ik begrijp je echt helemaal! :hug: Ik zou ook balen van vijf follikels. Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed waarom ze je medicatie niet omhoog schroeven. En dan nu weer vrijdag afwachten, bah wat balen :-( ! Hoopte zo dat je berichtje zou zijn: woehoe er zijn er meer toch nog gegroeid en we zaten nu op 9/10 alsnog. (goed, dit stuk was niet opbeurend :biggrin: , maar ik bedoel vooral: ik begrijp t en je mag echt wel balen)

En tuurlijk, het kan met 1 mooi ei, wat een perfect embryo wordt, al gelukt zijn. Maar het is toch wel zo prettig dat je er ook nog een aantal in de vriezer hebt. Geeft nog geen garantie, maar toch. Pffff rottig die onzekerheid he :bonk:

Even berichtje aan je eierstokken: Kom op :cheer: ! Jullie kunnen het! Groeien met die eitjes! Alsjeblieft :kneel: Anders moeten we boos worden :furious: .

Lieve Puk, vandaag mag je alles wat je wilt! Shop online :nerd: , eet chocolade, drink een wijntje (ja ook met die stomme medicijnen mag je best een wijntje). Ik duim heel hard voor je@ :heart:

Wilde Perzik Wat super rot dat je niet geslaagd bent! :cry: Was het je eerste keer? (maakt weinig, baal je net zo hard hoor, maar meer gewoon nieuwsgierig) Ik heb er 4x overgedaan, als ik toen weer was gezakt, was t staatsexamen geworden :rrr: .

En heel logisch dat op dat soort momenten alles eruit komt hoor! Het is allemaal zo verschrikkelijk spannend, dan is ontladen echt compleet normaal. En beter dat je het eruit gooit, want opkroppen heeft al helemaal geen zin. :smooch:

Waarom deel je het niet met iemand? Ik snap goed dat het leuk is als t als mega verassing komt als je t aankondigt, maar erover praten is ook fijn. Hier weten misschien iets te veel mensen het (naja te veel, gewoon echt iedereen :rofl: ), maar dat komt door de bbz van vorig jaar die nogal veel voet in aarde had (begonnen midden in t cafe, 3x operatie waardoor ik 3x 2 weken vrij moest nemen) en daarna maar gewoon open en eerlijk geweest tegen iedereen. Merk dat iedereen heel begripvol is :there: . En mijn 3 beste vriendinnen staan echt altijd klaar. Tis niet dat ik bij alles bij ze uithuil, dat doe ik thuis vooral zelf of bij mn vriend, maar af en toe een keer gewoon alles vertellen is best prettig. Ook om alles voor jezelf op een rijtje te zetten en andere hebben soms nog wel eens een goed idee.

Voor nu: Geniet van je weekendje weg. Van de :sun: , van elkaar :loveys: en neem er wat lekkers bij :cheers: ... :bigkiss:

Yellow en Lalameme Dank jullie wel :heart:

Hier Ik merk dat ik er wel vrede even mee heb. We hebben besloten vrijdag nog een keertje te testen. Ben er nog niet aan uit of ik dan ook met utrogestan stop als die negatief is. Kans is nihil dat het dan nog verandert en wil dan eigenlijk ongesteld worden. Maja aan de andere kant mis beter toch de bloedtest afwachten.
Ka een knuffel voor jou, ik duim nog even door. Maar als de test wit blijft begrijp ik onwijs goed dat het een hele grote domper is voor jullie.. natuurlijk mag jij verdriet hebben, als de meeste hier een kindje hebben en een tweede willen voelt het waarschijnlijk ook niet minder belangrijk dan nummer 1. De wens is net zo groot toch! :hug:

Puk, natuurlijk mag jij verdrietig en teleurgesteld zijn, ik begrijp het ook echt wel. Natuurlijk kunnen ze hiet ook echt wel wat mee, alleen logisch dat je op meer hoopt! we duimen gewoon dat deze 4 perfect zijn, mooi ingevroren worden en er uiteindelijk ook allemaal goed uit mogen komen! Alleen het meest hoop ik voor jou, dat er maar 1tje nodig zal zijn, en jij over een maand of 9 een baby in je armen hebt! Knuffel voor jou ook puk :hug:

Lieve puk en ka, jullie zijn zo sterk. Ik heb dit niet hoeven mee te maken, maar wat kan ik mij voorstellen hoe zwaar dit moet zijn voor jullie. Een ondragelijk grote onvervulde wens, met daarnaast een slopend traject. Ik ben trots op jullie! en hoop met heel mijn hart dat ook voor jullie de dag van een positieve test heel snel mag aanbreken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven