Duz...

08-07-2018 18:41 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 26-07-2018 18:29
99.93% gewijzigd
wij slapen nooit.
Heb je überhaupt al eens gevraagd wat zijn insteek is met die site? Jij bent op zoek naar een relatie, heeft hij duidelijk aangegeven dat ook te zijn?
anoniem_278747 wijzigde dit bericht op 08-07-2018 19:13
0.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig hebben jullie nog niets. Dat zou ik ook zo houden.
Beter een half motto....
Denk dat z'n moeder gewoon nog leeft overigens maar OK.

Tja als jij niet op zoek bent naar enkel sex wordt dit 'm niet hoor. Hij lijkt daar wel naar op zoek te zijn namelijk en nu jij (na een seksueel getinte chat) zegt dat je dat niet wil, kijkt hij verder rond op de site.
Alle reacties Link kopieren
Als ik jouw bericht zo lees, denk ik: pure bullshit. Zijn moeder is niet dood, dat is absoluut bluf. Je hebt 'm nog niet eens in het echt gezien. Lekker laten, op naar de volgende.
Alle reacties Link kopieren
Echte mannen ontmoet je in het echte leven. Al dat suggestieve.... je moet iemand toch kunnen zien, voelen, ruiken en later proeven om te zien of het klikt?
Alle reacties Link kopieren
Opvallend hoeveel familieleden of vrienden van potentiele dates plotseling overlijden of in het ziekenhuis terecht komen.
Gelukkig ben ik niet de enige die dat overkomen is.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt hem nog geen eens gezien en het is al drama. Je steekt een hoop energie in hem voor iemand die maar een beetje met je speelt en rare berichten stuurt. Ik zeg kappen, zoek een leuker exemplaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat verhaal van overleden moeder ook niet helemaal. Sprak ook eens op tinder met iemand die duidelijk suggereerde dat hij mijn lichaam niet goed genoeg vond, daarna hoorde ik een tijdje niets van hem en toen ineens een berichtje: sorry dat ik niet reageerde maar mijn oma is overleden.
Alle reacties Link kopieren
Je vindt iedereen op de site tegen vallen maar hem niet.

Hem vindt je leuk.

Vreemde smaak heb jij.

Deze man is uit op seks. Dacht dat je wel snel zou toehappen toen je zijn telefoonnummer vroeg.

Blijkbaar ging het hem daarna niet snel genoeg en ging hij verder met een ander.

Blijkbaar ging dat ook niet naar wens of heeft hij bij haar al gescoord. Dus zoekt hij weer contact met jou. l
Alle reacties Link kopieren
Je bent wel een zak eerste klas als je zegt dat je moeder dood is, en het is niet waar.
TO hij wil alleen seks. Jij hapt niet snel genoeg, dus is hij alweer druk met andere vrouwen aan het chatten.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd heb ik ook getwijfeld of zijn moeder wel echt gestorven is. Maar je moet wel heel ziek zijn moet je willen verzinnen dat je moeder is overleden.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
"Het is geen stijl dat je me eerst laat weten dat je me leuk vindt, en me vervolgens negeert."
Je laat je in de kaart kijken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Mij geeft dit geheel het gevoel dat hij een vrouw of vriendin heeft.
Doe eens niet zo naïef.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
08-07-2018 19:14
Je laat je in de kaart kijken.
Ik gaf een grens aan, heb duidelijk gezegd wat ik niet leuk vond. Maar je kunt er altijd weer iets negatiefs van maken ja
wij slapen nooit.
Bim schreef:
08-07-2018 18:49
Gelukkig hebben jullie nog niets. Dat zou ik ook zo houden.
Precies dit.
Alle reacties Link kopieren
lolly-pop schreef:
08-07-2018 19:19
Doe eens niet zo naïef.
Gedraag je niet als een bitch :)
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 19:12
Eerlijk gezegd heb ik ook getwijfeld of zijn moeder wel echt gestorven is. Maar je moet wel heel ziek zijn moet je willen verzinnen dat je moeder is overleden.
Nee hoor.

Stap 1: creëer een drama waar je niets aan kunt doen.
Stap 2: doe een beetje moeilijk en vaag.
Stap 3: vraag begrip voor je situatie.
Stap 4: vanaf nu kun je al je horkengedrag afwentelen op de drama situatie en zal zij er begrip voor hebben.

Ik zou hem dus aangeven dat wanneer hij dit alles heeft verwerkt en weer in wat rustiger vaarwater terecht is gekomen, je opnieuw misschien wel een poging wil wagen, maar dat je hem vanaf nu rust gunt om dit te verwerken.
Hij loopt de boel te flessen en jij stelt je precies als een zwak hertje op. Makkelijke prooi voor hem. Ontspring die dans gewoon en bespaar jezelf een hoop gezeik.
Alle reacties Link kopieren
Erizon schreef:
08-07-2018 18:45
Heb je überhaupt al eens gevraagd wat zijn insteek is met die site? Jij bent op zoek naar een relatie, heeft hij duidelijk aangegeven dat ook te zijn?
Nee. Dat was er nog niet van gekomen. Ga ik 'm nu uiteraard wel vragen
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 19:22
Gedraag je niet als een bitch :)
Doe lekker bijdehand tegen hem, ipv hier te bitchen. Hij neemt je in de mailing waar je bij staat en jij gedraagt je als een verliefde puber met een roze bril op.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
08-07-2018 19:22
Hij loopt de boel te flessen en jij stelt je precies als een zwak hertje op. Makkelijke prooi voor hem. Ontspring die dans gewoon en bespaar jezelf een hoop gezeik.
Pardon me? Volgens mij heb ik een paar keer in het contact duidelijk mijn grenzen aangegeven.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 19:21
Ik gaf een grens aan, heb duidelijk gezegd wat ik niet leuk vond. Maar je kunt er altijd weer iets negatiefs van maken ja
Liefde is een spel, een dans, een tango; de een doet passen vooruit en de ander dan achteruit, en daarna andersom. Geen streng gedoe met verwijten, plichten e.d.

Overigens als een man helemaal in het begin van de kennismaking seksueel getint tegen mij zou gaan praten dan was ik meteen weg.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 19:26
Nee. Dat was er nog niet van gekomen. Ga ik 'm nu uiteraard wel vragen
Serieus?
Je gaat echt nog letters verspillen aan dit heerschap?
Kind waar is je eigenwaarde
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven