Help, tipgeld €100,-!

07-08-2018 11:27 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers, begin september begin ik aan de studie rechten in groningen. Sinds mei heb ben ik aan het zoeken geweest naar een huis voor mij en een vriendin, helaas is dit niet gelukt. Daarom zoeken we al een tijdje ook apart. Inmiddels heeft mijn vriendin al wel wat gevonden, maar bij mij lukt het niet en de ene afwijzing na de andere volgt. Facebook oproepen, makelaars, sites als kamernet etc, van alles heb ik al geprobeerd. Daarom €100,- tipgeld voor diegene die mij kan helpen aan een huurcontract. Budget tot rond de €500,-, hoe dichterbij Groningen hoe beter. Ik ben rustig, serieus en houd van schoon en netjes, Als u kunt helpen, laat het weten.
Eerste tips:
Kamernet.nl
SSH
Facebook

Verdere tips:
Ga bij Albertus / Vindicat / welke andere grote studentenverenigingen daar zijn in de KEI-Week en ga Eem beetje vriendjes maken bij een studentenvereniging. En stel daar ook de vraag.

Geen slaap plek tijdens KEI-week? Kijk is in de app store en zoek naar KEI-week app of KEI app. (Je kan de exacte naam gewoon vinden via Google). Bel/Mail de vereniging(en) met de vraag dat je slaap plaats zoekt.

En tot slot. Groningen is echt hartstikke te doen hoor. Zijn zat kamers... Als je een topic had geopend voor Utrecht, Leiden, Amsterdam dan had ik het lastiger voor je gevonden.

Veel succes!
Oh en verdere tips. Bel is wat makelaars met deze vraag. Ze willen je allemaal graag helpen!

Google het gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Santa!
Alle reacties Link kopieren
Santaaa schreef:
07-08-2018 11:37
Oh en verdere tips. Bel is eens wat makelaars met deze vraag. Ze willen je allemaal graag helpen!

Google het gewoon.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Als ik kijk op kamernet, op kamer.nl en marktplaats zie ik anders genoeg mogelijkheden, ook voor jouw budget
Alle reacties Link kopieren
Klopt, het probleem is dat er nog zoveel mensen opzoek zijn en dat de mensen die iets aanbieden overspoelt worden met reacties. Er is heel veel aanbod, maar ook ontzettend veel vraag nog.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, geloof dat hier in huis nog een kamer vrij komt per 1 september. Kamer zit in een studentenhuis met 16 man, achter centraal. Ik zal even voor je vragen of hij al vergeven is.
Wish you were beer
Alle reacties Link kopieren
Google eens op het eerstejaars project. Ik ken een paar mensen die zo een kamer vonden en erg tevreden waren. Niet duur, je leert meteen mensen van andere studies kennen en ruime kamers. Wel alleen voor vrouwen

Er staan ook heel veel kamers op facebook. Moet je wel lid worden van besloten groepen. Vaak moet je dan wel hospiteren.

Ga ook voor kamers die maar voor een paar maanden of half jaar zijn. Vaak ken je tegen die tijd al veel meer mensen en kun je daarna wel een kamer regelen waar je jaren kunt blijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet misschien wel iets voor je. Het gaat dan wel om onderhuur en je kan je niet inschrijven. Wel heb je een heel appartement voor jezelf. Het is in de stad.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat 8 jaar in dezelfde situatie als jij, heb destijds mijn kamer via een makelaar geregeld. Moest wel bemiddelingskosten betalen (mag officieel niet maar ja, voor jou tien anderen). Blijven proberen.
Alle reacties Link kopieren
De kamer is nog vrij, 20 m2. Pb me voor meer details
Wish you were beer
Britt-Douwe schreef:
07-08-2018 11:41
Dankjewel Santa!
Krijg ik nu geld? :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven