Wij willen regen ! Deel 2

07-08-2018 17:36 2331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic omdat het oude voorbij de 3000 posts was.
Nog steeds is het droog, en hoewel het vanavond, of morgen, of volgende week gaat regenen is er heel wat nodig voor de dorst naar regen bevredigd is.
Hopelijk heeft het vaak en met mooie milde buien geregend voor dit topic 'vol' is.
Dit topic is een vervolg hierop actueel/ik-wil-regen/list_messages/4160 ... start=3080

Afbeelding
zazamaenade wijzigde dit bericht op 07-08-2018 17:42
13.52% gewijzigd
nounou
Ik denk dat ik nu echt dood ga. Wat is het heet vandaag :'(
Alle reacties Link kopieren
Dit zou zo lekker zijn, drizzle heet dit.

Afbeelding
nounou
Vroeger schoven we gewoon de bovenraampjes open voor verkoeling, je mocht dan alleen je hoofd niet naar buiten steken

Afbeelding
zazamaenade schreef:
07-08-2018 18:35
Zit je nu in Duitsland in de trein ?
Nee, ben inmiddels overgestapt in een ijskoude Nederlandse trein.
aviv_13 schreef:
07-08-2018 18:45
Nee, ben inmiddels overgestapt in een ijskoude Nederlandse trein.
jaloers
Alle reacties Link kopieren
aviv_13 schreef:
07-08-2018 18:45
Nee, ben inmiddels overgestapt in een ijskoude Nederlandse trein.
Oh ja; binnen is het 23 graden, buiten is het 36 graden.
Everything you see I owe to spaghetti!
nachtvlinder1977 schreef:
07-08-2018 18:39
Ik denk dat ik nu echt dood ga. Wat is het heet vandaag :'(
Gewoon door blijven ademen :D
Nog even en het is kerst :yes:
Habbekratz schreef:
07-08-2018 18:50
Gewoon door blijven ademen :D
Nog even en het is kerst :yes:
140 dagen nog.
Alle reacties Link kopieren
T wordt wat donkerder hier. Dat vind ik op zich al leuk, even niet die zon vol op mijn keukenraam zoals elke avond.

Had je misschien ergens de afgelopen 7 jaar gordijnen kunnen kopen he
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
aviv_13 schreef:
07-08-2018 18:04
Mijn trein met airco rijdt, en brengt me naar huis na een droge (op één donderbui na) en warme vakantie. Ik vrees hoe mijn tuin eruit ziet....
Heb je verder wel een fijne fietsvakantie gehad in Zweden? Dat lijkt mij namelijk ook heel leuk om eens te doen. Met ander weer, dat dan wel... ;-D
Habbekratz schreef:
07-08-2018 18:50
Gewoon door blijven ademen :D
Nog even en het is kerst :yes:

De warmste kerst ooit natuurlijk....

:cencored:

Pooooositief blijven!
:hyper:
Ik moest vandaag van het relatief koele westen naar het hete oosten des lands en terug. Ik heb in 6 prima ge-airconditionde treinen gezeten, van 3 vervoerders. Helemaal prima, alleen tijdens het overstappen en na aankomst was het afzien.

Dus niet zo zeuren over de NS. Ze doen erg hun best.
anoniem_332305 wijzigde dit bericht op 07-08-2018 18:59
2.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voor vrijdag voorspelt weeronline hier 16 mm. Kijk, dat schiet een beetje op. Ervoor is het 2-3 mm werk.
nounou
Het begint hier behoorlijk te betrekken, hoop zo op regen.
Nog 6 luttele weekjes en het is herfst. :sigh:
Het raakt hier ook steeds bewolkter. Het kan nog wel een paar uur aanlopen want de matglaslucht is nog niet in zicht, maar het begint er toch echt op te lijken dat er vannacht poep aan de knikker komt. Hopelijk tegen een uur of vijf, want dan moeten we weer te werke en het lijkt me echt heerlijk om dan door een enorme zeikbui te lopen :D
Alle reacties Link kopieren
Doornroosje, zo te zien is er een heel grote dikke bui naar je onderweg.
Nog even volhouden. Hoe warm is het bij jullie nu ? Bij ons is het nog 32 graden.

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
07-08-2018 18:58
Voor vrijdag voorspelt weeronline hier 16 mm. Kijk, dat schiet een beetje op. Ervoor is het 2-3 mm werk.
Vrijdag schijnt het herfst te worden, harde wind en regen. Begint donderdag in de loop van de middag of avond.
Dahlia74 schreef:
07-08-2018 19:07
Vrijdag schijnt het herfst te worden, harde wind en regen. Begint donderdag in de loop van de middag of avond.
Ik zou wel een spelbreker zijn maar ik vind dit vrij kut wel.
Het mag best even regenen maar herfst hoeft nu ook weer niet.

Ik heb nog steeds niet (echt) vakantie en heb deze hele zomer keihard gewerkt en best weinig van het goede weer meegemaakt. Vanaf volgende week ga ik er een maand tussenuit het zou mooi zijn als het dan af en toe nog lekker weer wordt.
Yggdrasil- schreef:
07-08-2018 19:22
Ik zou wel een spelbreker zijn maar ik vind dit vrij kut wel.
Het mag best even regenen maar herfst hoeft nu ook weer niet.

Ik heb nog steeds niet (echt) vakantie en heb deze hele zomer keihard gewerkt en best weinig van het goede weer meegemaakt. Vanaf volgende week ga ik er een maand tussenuit het zou mooi zijn als het dan af en toe nog lekker weer wordt.
Het wordt tussen de 22 en 25 graden, lijkt mij perfect zomerweer.
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
07-08-2018 19:22
Ik zou wel een spelbreker zijn maar ik vind dit vrij kut wel.
Het mag best even regenen maar herfst hoeft nu ook weer niet.

Ik heb nog steeds niet (echt) vakantie en heb deze hele zomer keihard gewerkt en best weinig van het goede weer meegemaakt. Vanaf volgende week ga ik er een maand tussenuit het zou mooi zijn als het dan af en toe nog lekker weer wordt.

Eén dag herfstig weer maakt toch geen herfst ?
Voor wat het waard is : Weeronline geeft tot en met 20 augustus temperaturen tussen 22 en 25 graden, en af en toe een bui, voor het oosten van het midden van het land.
Dat is in mijn ogen fijn zomerweer. Voor jou niet ?
Wat betreft de natuur zou het wat mij betreft wel twee weken elke dag 4 uur lang mogen regenen.
Gelukkig voor jou wordt er niet naar mij geluisterd :)
nounou
Alle reacties Link kopieren
Mijn God wat kunnen mensen egoistisch zijn.
IK heb nog geen vakantie gehad dus IK wil zon.

Kijk om je heen, de natuur gaat dood en jij wil MEER zon?.

Denk eens niet aan jezelf maar aan de natuur, de dieren, de boeren en noem maar op.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn weersite die zeggen dat het volgend weekend (dus niet komend weekend) weer 30 graden wordt. Maak je niet druk om je vakantie, een dag herfst maakt nog geen einde aan de zomer. Er komt nog genoeg zomerweer aan, aldus de voorspellingen. Ik ga in september, hoop toch echt dat het dan niet meer zo warm is.
ZegmaargewoonTheahoor schreef:
07-08-2018 19:35
Mijn God wat kunnen mensen egoistisch zijn.
IK heb nog geen vakantie gehad dus IK wil zon.

Kijk om je heen, de natuur gaat dood en jij wil MEER zon?.

Denk eens niet aan jezelf maar aan de natuur, de dieren, de boeren en noem maar op.
Ja hoor, gewoon Thea. Kwam je daarvoor als een mortier binnenstormen?
Dahlia74 schreef:
07-08-2018 19:37
Er zijn weersite die zeggen dat het volgend weekend (dus niet komend weekend) weer 30 graden wordt. Maak je niet druk om je vakantie, een dag herfst maakt nog geen einde aan de zomer. Er komt nog genoeg zomerweer aan, aldus de voorspellingen. Ik ga in september, hoop toch echt dat het dan niet meer zo warm is.

:whip: . Kst, ga weg. Ik wil niks meer horen over 30 graden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven