Een wondertje in 2009?

05-03-2008 11:19 31521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?

Groetjes Aruba

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje

En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
quote:Ring1981 schreef op 10 maart 2009 @ 18:19:. Dat voelen kan zo maar ineens komen en er is geen twijfel over mogelijk. Het voelt echt als 'plopjes,' net of er een luchtbel uiteen spat in je buik. Van te voren dacht ik ook wel eens wat te voelen, maar die eerste plop maakte alles meteen helder: dat was gewoon overduidelijk het kindje en absoluut geen darmen. Vervolgens komt het steeds weer terug en steeds duidelijker! Ik voel het nu zo'n week of 5, bijzonder hoor.

Heb het hier nog niet gemeld maar alleen op het andere topic geloof ik. Gisteren had ik dus bij het computeren. (zat inderdaad stil dus) In eens een vrij harde plop zo net bij mijn broekrand (zitten geen darmen meer begreep ik) Inderdaad echt een luchtbel. Niet zoals je darmen die meerdere borrels veroorzaken.

Wil niet meteen zeggen dat het het kindje is maar wie weet denk ik over een paar weken dat het toch zo was.
Het feit dat het je opvalt zegt toch al genoeg. Je darmen bewegen altijd, dus dat gevoel valt je niet op. Dit is anders, dus echt heel waarschijnlijk je kleine baby! Hoera!
Marloussie nog 2 weken wachten voor de eerste echo, wat een geduld moet je hebben zeg. pfff moet er niet aan denken om zo lang te moeten wachten.

Aruba wij hebben ook de adventure kinderwagen, hij liep super en stuurt super en erg stevig. Erg goedkoop en hip.

En uit de kinderwagenbak zijn ze met 5 maand uitgegroeid. En later neem je weer een buggy kopen die op de fiets kan en makkelijk in te klappen is. Denk daar dus ook even over na wat je dan wil hebben als je kind ongeveer 8 maand is worden deze meer gebruikt.

Succes met je keuze, ik heb niet alles gelezen maar huisje ruikt lekker en is lekker schoon. Laat het voorjaar maar komen nou.
Aruba, zou zo maar kunnen! Wat Snaai zegt: anders was het je vast niet opgevallen! Maar goed, je komt er snel genoeg achter. Spannend hoor.
Ring, wat een schattige dingen hebben ze bij die site zeg! heb even gekeken, kon jouw hemeltje niet vinden, maar weet wel welke stij het is. Superleuk! Als het straks klaar is wil ik wel een foto zien hoor!

Veertje, wat fijn ,het huis schoon! Was mijn huis ook tot 5 weken geleden, maar nu, krijg het niet meer netjes, grrrr, grote ergernis van mij, maar ja, moet me er maar bij neerleggen, met al dat speelgoed overal! Maar dat heb jij ook met Veertje toch?
Aruba, het zou inderdaad goed kunnen dat het de baby was. Zo begon het bij mij ook. En nu is hij echt een kleine wildebras in mijn buik (heb een achterliggende placenta, dus voel hem goed).

Ring, je beschreef het heel duidelijk en herkenbaar... Wat een schattig hemeltje trouwens.

Ana, lekker he zo'n schoon en opgeruimd huis.

Marloussie, veel succes met de laatste twee wachtweken voor de echo!

Zo, ga Ana's goede voorbeeld maar eens volgen. Dit huis kan ook wel een sopje gebruiken .
Hoor net van mijn leidinggevende dat een collega gisteren zelfmoord heeft geprobeerd te plegen. Heb het in mijn omgeving al eens meegemaakt maar blijft heftig. Krijg het ook niet uit mijn hoofd.
Heftig Aruba! Wat naar zeg. Ken je die collega goed? Moeilijk is zoiets he? Dikke knuffel, het zal wel een vreemde sfeer zijn nu op je werk.

(Ik heb tijdens mijn stage meegemaakt dat een van de arts-assistenten zelfmoord pleegde en werd gevonden in de personeelsflat, dat was ook zo ontzettend heftig. Het rare was: iedereen ging er al zo snel weer zo normaal mee om, terwijl mijn hoofd in een achtbaan vol emoties zat!)
Syennaj wat een meid van 3 al niet aan speelgoed heeft. Het is echt net een speelgoedwinkel soms.

Wij hebben op zich een handige oplossing voor al het speelgoed gevonden.

Ik heb voor het raam achter een hele brede vensterbank gemaakt, in het midden kan ze aan zitten met 2 ikeastoeltjes naast elkaar. En dan links en rechts ongeveer in totaal 12 bakken in verschillende maten, allemaal bakken van ikea er onder hangen, die kun je er onder heen trekken met allemaal deksels erop. Bovenop staat voornamelijk allemaal playmobil of speelgoed wat ik niet op de grond wil hebben liggen.

Dus schone en opgeruimde vloer. De orkanza gordijnen ervoor ervoor en je ziet niets en het is weer opgeruimd en netjes.

Aruba heftig is dat hé als iemand poging doet of als het dan echt ook een keer lukt. Ik heb in 2000 in therapie gezeten en na vele pogingen is groepslid er in geslaagd. En laatst zag ik tot mijn schrik een kennisje van de zwangerschapsgym een megajaap in haar pols had zitten. Ik wist niet meer hoe ik moest reageren, we gingen prive ook veel met elkaar om. Maar heb het om die reden op lager niveau gezet. Kan er dat nu gewoon niet bij gebruiken. Ze is een tijdje opgenomen geweest, en wil even die ellende er niet bij hebben. Hoe lief en aardig ik haar ook vind. Was een zware dobber om dat aan haar te zeggen. zonder haar te kwetsen.

Moest even voor mezelf keizen.

Gingen jullie veel met elkaar om Aruba?
He Aruba, wat een naar bericht. Sterkte meis!
He bah, Aruba. Wat een rotbericht!

Kom net bij de huisarts vandaan. Toch maar even alles checken, omdat ik zoveel hoofdpijn heb. Nu was bloeddruk goed, maar had wel wat eiwit in urine. Maar hoefde me geen zorgen te maken, zei hij. Wel even rustig aan doen, dus heb vrij genomen deze week. Zullen ze op het werk wel heeeel blij mee zijn. Maar goed, nu is het nog redelijk rustig.

Ook baarmoeder opgemeten en ik lijk voor te lopen op schema?? Baarmoeder voelt aan rond 15 weken. Hmmm, of het was toch een tweeling, zei hij. Echo afwachten dus. Hij hoorde wel maar 1 hartje. Spannend dus. Ga er zelf vanuit dat ik iets voor loop misschien
Marloussie, je gaat me toch niet inhalen he Vind het zo knap dat zo'n gyn. dat op de week af kan zeggen. Maakt het allemaal ook wel extra spannend he Marloussie. Want al met al weet je dat het daarbinnen goedzit maar of het ér 2 zijn of dat je straks misschien wel 2 weken cadeau krijg dat weet je niet dus dat is wel leuk bij de echo binnenkort!

Bij mij liep het kindje de voorlaatste echo ook bijna een week voor. Ben erg benieuwd volgende keer of mijn uitgerekende datum ook aangepast gaat worden. Maar dan groeit het kind gewoon hard want ik weet wel precies wanneer mijn eisprong was.

Anastacia: kan me heel goed voorstellen dat je daar afstand van neemt. Zeker als het voor jezelf confronterend is of het je pijn doet iemand zo te zien wegglijden. Want je kunt er zo weinig mee.

Deze collega heeft in korte tijd zo ontzettend veel meegemaakt en is al haar dierbaren verloren. Maar wat ik ook heftig vond is dat ze omdat ze geen familie meer heeft volgens mij ook gevonden is door een andere collega van me. Weet het niet zeker en heb er ook niet verder naar durven vragen. Ging wel goed met haar om maar we waren ook weer niet close.

Ja heel naar en dubbel ook zo met nieuw leven in je eigen buikie.

Maar goed, hoe gaat het met iedereen?

Owja Marloussie, wat kan dat betekenen die eiwit? Is dat voor voorteken van iets of?
Dat was het 1e wat ik dacht, Aruba. Dat ik dan jou hard achterna ga

Eiwit samen met hoge bloeddruk kan voorbode zijn van zwangerschapsvergiftiging. Maar daar hoef ik me nu geen zorgen om te maken. Nu kan het zijn dat er afscheiding bij de urine is gekomen bijv.

Jeetje, ik kan het niet geloven dat alles echt goed lijkt te zitten. Raar gevoel is dat Maar heerlijk dat alles goed groeit!

Ook heel gezellig met huisarts zitten kletsen. Hij heeft gestudeerd in de regio waar ik vandaan kom! Erg grappig! Heb ook besloten dat ik zijn voornaam ook erg leuk vind voor een jongetje. Nu Noorman nog overtuigen ;)

Het sneeuwt hier weer :(
Marloussie wat fijn dat alles goed is! Heeft jouw huisarts in Nederland gestudeerd?

En leuk spulletjes inslaan in Nederland. Ik zou ook voor de kroketten gaan!

Jeetje Aruba wat naar van je collega. Het is niet niks al je dierbaren in korte tijd verliezen. Heftig zeg.

En wat leuk dat je je baby’tje voelt. Ik denk wel dat het dat was. Zo begon het bij mij ook, leuk hoor! Nou wordt het ineens veel ‘echter’ vind je niet?

Wat knap trouwens dat jouw vriend zelf een box kan maken.

Leuk Ring dat je je kleine zo vaak voelt. Ik voelde het ook op de momenten die jij beschrijft. Maar dat lijkt nu allemaal al zo lang geleden! Raar hoor.

Ohh wat leuk dat U2 naar Nederland komt. Ik wil ook!

En Veertje ook al zo’n heftig verhaal. Kan me voorstellen dat dat je allemaal even teveel is nu. Goed dat je aan jezelf denkt, ook al is dat zo moeilijk!

Ik snap het wel hoor dat je nog niet op de hyves leest nu. Kan me voorstellen dat dat nog confronterend is.

Ik duim nog steeds hoor!

Hier alles goed. Gisteren ging even wat minder (heb ik ook op hyves gezet) maar vandaag okee. Kleine ligt nu enorme scheten te laten in de box en de hond zit er steeds heel vreemd van te kijken. Haha! Zo’n geluid uit zo’n klein baby’tje!

Het is zo’n schatje. En het wordt al een echt dikkerdje.
Even kort, over 15 minuten begint mijn verlof! we gaan zo met mijn kamer uit eten.

Aruba, wat een naar bericht. Tijdens een zwangerschap komen ze ook extra aan, vind ik.

Volgens mij passen ze de uitgerekende datum niet aan, deden ze bij mij niet en ik loop toch ook ruim 2 weken voor. De verloskundige zei zelfs dat het kindje wel langer kon blijven zitten, omdat het zich wel pretiig voelt in de buik.
Deerne wat fijn, eindelijk verlof! Ga maar lekker genieten en rustig aan doen en geniet eerst lekker van je etentje.
Ok kijk. Dat is dan weer iets dat wist ik niet Deerne. En wat zeg jij dan tegen mensen als die vragen hoever je bent? Zeg je dan het aantal weken na je laatste menstruatie of de aantal weken dat het kindje groot is?

Want dat kan dan ook Marloussie dat je baarmoeder en kindje gewoon iets groter zijn.

Het is toch ingewikkeld he

Rits: Ik zie het al helemaal voor me. Jullie hond zeker met zijn koppie schuin. Zo'n 'huh wat is dit?'' koppie

Deerne, met verlof! Yoehoee wat heerlijk. Kijk er nu al naar uit!

Vind het soms echt zwaar 5 dagen werken. Jij bent wel tot het eind blijven werken he?
Hey, ik zie nu pas dat er wat veranderingen zijn op de site.

Kan ook niet meer zien hoeveel posts iemand heeft.
Owja toch wel

(en er weer één bij )
Aruna, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt door de verklevingen. (Helaas kan ik met je meepraten...) Zorg wel goed voor jezelf en laat je niet leiden door je schuldgevoel: bij pijn gas terugnemen! Als je nu al niet aanpast, krijg je dat straks alleen maar erger op je bordje! Wel fijn verder dat het goed gaat . En sterkte met collega: dat blijven vreselijke berichten...
Ja moest ook vaak aan jou denken wist je dat. Vroeg me vaak af hoe jij je erdoorheen hebt geworsteld. En werd het erger naarmate de tijd vorderde? En hoe is het nu met je? Is de pijn minder? Hoe gaat het met de kleine?
Hee!

Vast een hele domme vraag hoor. Maar waar kan ik kaartjes voor U2 kopen? Ik zie dat de voorverkoop zaterdag is, maar allerlei sites bieden nu al kaarten aan? Ikke nie snappen?

Wie o wie weet het?

Ga ik eens kijken of ik vriend kan overhalen om met me mee te gaan.
Wil je vast niet horen, maar ja, de pijn werd wel erger. Vanaf de derde maand mocht ik wel weer (zo af en toe) pijnstillers slikken, dat scheelde. En uiteindelijk waren de laatste 4-6 weken van mijn zwangerschapde makkelijkste .

De pijn is nu (gelukkig!) enorm verminderd. Net na de bevalling nog veel pijn gehad omdat de baarmoeder moest kripen (en ja: het uitzetten ervan had ook pijn gedaan, dus logisch dat het krimpen ook pijn deed ). Hoop echt dat dit mijn nieuwe pijnniveau is: is goed vol te houden (en ik ben weer een stuk actiever. Ook fijjn )

Met mijn meiske gaat het echt geweldig goed! Wel wat last van krampjes na het drinken, maar verder is het echt een lekker wijffie. We genieten enorm van elkaar, en zoon is ook gek met haar .

Maar echt meis, denk aan jezelf en het kindje waar je zoveel moeite voor hebt moeten doen. Niets belangrijkers dan jullie tweeën. En als je twijfelt, overleg dan met de gyn hoe hij tegen werken aankijkt momenteel, met de pijn die jij hebt . Veel pijn (stress) is namelijk ook niet goed voor je kindje.
Rits, het enige officiële verkooppunt voor concertkaarten is http://www.livenation.nl. Er zijn inderdaad ook een hoop andere sites die kaarten aanbieden, maar deze zijn vaak duurder en ze komen op illegale manieren aan de kaarten. Ik zou als ik jou was vandaag al een account aanmaken op Live Nation, zodat je dat morgen niet meer hoeft te doen in de drukte.

Wat wel jammer is... Vorig jaar kon je de kaarten ook nog via Postkantoren kopen en per telefoon. Als je een account had bij Live Nation (hadden wij) dan mocht je altijd drie dagen voor de officiële voorverkoop al vier kaarten bestellen, per account. Ideaal. Maar dit is nu niet meer, omdat per 1 januari alle kaarten alleen nog maar via Live Nation gaan. Iedereen heeft dus gelijke kansen nu.

Hoe dan ook: succes morgen. Mijn vriend gaat het volgens mij ook proberen... Alleen kan hij er weinig mee, denk ik.
En, is het jullie gelukt om kaartjes voor U2 te bemachtigen???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven