Jeuk na eerste keer seks

09-08-2018 21:14 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
ik en mijn vriend hebben laatst voor de eerste keer seks gehad. (Zonder condoom) Het was voor ons allebei de eerste keer. Een dag later kreeg hij rode uitslag en jeuk op zijn eikel. Na een week was het weer over (in de tussen tijd geen seks gehad). We hebben het daarna nog een keer gedaan (zonder condoom), een dag later kreeg hij weer jeuk. Ik heb zelf nergens last van- geen jeuk of vreemde rode plekjes. Voor de volgende keren willen we sowieso een condoom gebruiken... maar ik ben bang dat er iets met mij is. Hebben jullie misschien ooit zo iets meegemaakt of Weten jullie misschien wat er aan de hand is en wat we het beste kunnen doen?
Alvast bedankt voor een reactie😊
Even langs de huisarts..
Alle reacties Link kopieren
Misschien niet vochtig genoeg. Gebruik wat glijmiddel.
Alle reacties Link kopieren
Naar de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Een beetje schraal door te veel wrijving wellicht. Is het een dag later weer weg?

En gebruik gewoon een condoom! Niet de volgende keer willen we het wel doen. Gewoon zorgen dat je ze hebt.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Hij is allergisch voor je.....
Alle reacties Link kopieren
beetje glijmiddel gebruiken
Kan ook een schimmel zijn. sowieso even naar huisarts
Alle reacties Link kopieren
Iehlll
Alle reacties Link kopieren
Waarom nu al zonder condoom?
If you can dream it, you can do it.
Was je wel nat?
Alle reacties Link kopieren
mel.nl schreef:
09-08-2018 23:51
Waarom nu al zonder condoom?
Waarom niet. Als zij de pil gebruikt (en deze goed inneemt) en ze elkaars eerste zijn dan lijkt me dat geen enkel probleem.
Alle reacties Link kopieren
ja ik was nat, we hadden tijdens nergens last van- geen pijn niks stroef ofz
anoniem_374305 wijzigde dit bericht op 10-08-2018 16:46
Reden: Ik snap niet hoe ik moet reageren op iemand
12.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sarastra schreef:
09-08-2018 21:14
Hallo,
ik en mijn vriend hebben laatst voor de eerste keer seks gehad. (Zonder condoom) Het was voor ons allebei de eerste keer. Een dag later kreeg hij rode uitslag en jeuk op zijn eikel. Na een week was het weer over (in de tussen tijd geen seks gehad). We hebben het daarna nog een keer gedaan (zonder condoom), een dag later kreeg hij weer jeuk. Ik heb zelf nergens last van- geen jeuk of vreemde rode plekjes. Voor de volgende keren willen we sowieso een condoom gebruiken... maar ik ben bang dat er iets met mij is. Hebben jullie misschien ooit zo iets meegemaakt of Weten jullie misschien wat er aan de hand is en wat we het beste kunnen doen?
Alvast bedankt voor een reactie😊
Ik denk dat je schurft hebt.
Alle reacties Link kopieren
TVP schreef:
10-08-2018 12:42
Waarom niet. Als zij de pil gebruikt (en deze goed inneemt) en ze elkaars eerste zijn dan lijkt me dat geen enkel probleem.
Top voorlichting dit.
Als ze al niet eens kan bedenken om de huisarts te bellen, is het waarschijnlijk verstandig dat ze wel een condoom gebruiken
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Beiden naar de huisarts.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven