Friends with benefits - twijfels

10-08-2018 12:06 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_372862 wijzigde dit bericht op 17-10-2018 16:44
99.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt je zo weinig waard dat hij het nog niet voor je over heeft om een half uurtje in de auto te zitten. Want hij vindt dat je te ver weg woont voor een relatie. Mijn vriend reed zonder probleem anderhalf uur om mij te zien.

Maar wonderlijk genoeg is dat half uurtje ineens geen enkel probleem als hij alleen maar seks komt halen en jij niets van hem mag verwachten.

Hij moet je kinderen niet.
Nee dat gaat ook niet veranderen als hij je vaker ziet.

Kortom bespaar je zelf een gebroken hart. Breek met hem. Zodat je je kan openstellen voor een man die wel echt van je houdt en waar je weer een toekomst kan opbouwen.
Alle reacties Link kopieren
Evalueren en evolueren zijn twee totaal verschillende dingen
Internagelaktisch
Klinkt als bindingsangst.

Leestip: https://www.hannahcuppen.nl/nl/boek-artikelen/boek.html

Verder zou ik gewoon genieten.
Alle reacties Link kopieren
@sugarmiss, ik zie nergens dat hij haar kinderen niet zou moeten of lees ik daar overheen
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Lees je overheen er staat ergens tussen haakjes dat we een half uur van elkaar wonen en dat ik jonge kinderen heb.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
10-08-2018 12:21
Lees je overheen er staat ergens tussen haakjes dat we een half uur van elkaar wonen en dat ik jonge kinderen heb.
Ja dat heb ik gelezen...maar houdt dit dan in dat hij haar kinderen "niet moet"....dat lees ik echt nergens.
Hooguit kun je uit bovenstaande concluderen dat hij hierin niet meedenkt of flexibel is.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
verder zoeken
Lorem Ipsum
Je noemt het twee keer in je bericht: iets langdurigs gaat het waarschijnlijk niet worden. Je hebt de stille hoop van wel. Hij is duidelijk geweest: wat hem betreft zit iets langdurigs er NIET in, vanwege afstand en kinderen.

Je maakt het jezelf dus moeilijk, als je met hem af blijft spreken. Waar hij door zal gaan met zijn leven en verder zoekt naar iemand om zijn leven mee te delen, voed jij de gevoelens voor hem en zal je je gekwetst voelen als dit contact ophoudt te bestaan.
anoniem_356413 wijzigde dit bericht op 10-08-2018 12:29
0.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als hij voor jou in eerste instantie al relatiemateriaal zou kunnen worden zou ik idd een FWB niet aangaan...verder eens met laverneb.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_372862 wijzigde dit bericht op 17-10-2018 16:45
99.38% gewijzigd
Je hoopt dat hij jou zo leuk gaat vinden, dat hij uiteindelijk wel eventueel in de toekomst die latrelatie ziet zitten met jou en wel wil wennen aan het feit dat jij kinderen hebt?

Kijk, je kunt alles uitproberen natuurlijk. Als jij die momenten met hem niet kwijt wilt. Calculeer alleen wel voor jezelf in dat jij je gekwetst gaat voelen als het achteraf bij hem niet zo blijkt te worden.
Hoi

Dat je kinderen hebt en waar je woont wist hij niet van tevoren, toen hij met je het bed in dook?? Jullie hebben uren gebabbeld schrijf je.

De meeste vrouwen binden zich emotioneel aan de man waar ze sex mee hebben. Sommige vrouwen kunnen sex hebben en verder gaan alsof er niks aan de hand is. Goed om te weten voor jezelf wat voor effect dit op je kan hebben voor je die stap zet misschien een idee. Als je weet dat je je gaat binden aan iemand, geef dat van tevoren aan. Beetje lullig misschien maar dan zet je hem op dat moment aan het denken van wil ik dit wel. Als hij eerlijk is en verder niks wilt en dit eerlijk zegt dan heb je jezelf in ieder geval een stuk hartzeer bespaard en teleurstelling.

Als je zelf nog wat voelt is het altijd moeilijk om vrienden te blijven. Hij wilde denk ik even checken of de deur nog op een kier stond. Daarnaast lijkt het of je over je grens heengaat zo van hmm ik vertrouw mezelf niet of ik dat kan maar vooruit. Bij twijfel nooit doen!

Hij heeft duidelijk aangegeven niks verder te willen. Het maakt dan niet uit hoelang je praat en ditjes en datjes. Hij heeft het al gezegd. Heel vervelend maar lijkt het of hij jou nu achter de hand houdt voor pleziertjes. Als een man echt gek is op een vrouw en daarmee verder wilt maakt het een half uur rijden niks uit. Het kan zomaar zijn dat hij over een tijd een vrouw tegenkomt en naar de andere kant van het land verhuisd en jij beduusd achterblijft.

Zolang hij naast je blijft hobbelen is er geen plek voor wat je werkelijk verdient in je leven. Ik zou hem aan de kant schuiven en uit kijken naar degene die wel 2 uur voor je reist als nodig en lekker op stap gaat met jou en de kids! Ik snap dat je dat gevoel mist, maar even eerlijk veel geeft hij jou nu niet. Hij geeft jou vals hoop en jij geeft hem veel zelfs je lichaam. Niet doen! Geef evenveel als dat je krijgt.
Het feit dat hij zegt gevoelens te hebben, is niet vreemd. De vraag is alleen of dat dezelfde gevoelens zijn die jij ook hebt. Gevoelens hebben kan ook betekenen: hij vindt je leuk gezelschap, aantrekkelijk. Die gevoelens kun je voor meer personen hebben. Het zegt niet zoveel.
Natuurlijk zegt hij dat hij gevoelens heeft. Zo krijgt hij waar hij je hebben wil: in zijn of jouw bed. Hij wil geen relatie, vindt dat je te ver weg woont en vindt het lastig dat je kinderen hebt. M.a.w. hij is niet gek op je en wil geen moeite voor je doen. Maar af en toe een heerlijk potje seks dat ziet hij wel zitten, dat is niet zoveel gedoe voor hem.
Jij verwacht meer. En ja, jij gaat keihard gekwetst worden als je hiermee doorgaat. Hij wil niet. Nu niet, dus waarom zou hij dat later dan wel ineens willen? Inderdaad, dat gaat dus ook niet gebeuren.
Doe het wel met condoom, want de kans is groot dat deze man meerdere projecten heeft.
MarkSD schreef:
10-08-2018 12:19
Klinkt als bindingsangst.

Leestip: https://www.hannahcuppen.nl/nl/boek-artikelen/boek.html

Verder zou ik gewoon genieten.
Wat een kul. Klinkt gewoon als wil wel neuken maar houdt die optie open tot hij iemand tegenkomt met wie het wel oo meer vlakken klikt
Alle reacties Link kopieren
Dus dit alles kwam naar boven na pas 3 dates en een keer seks. Nu misschien zo'n 2 dates verder en nog een keer seks. En nu wil jij al eigenlijk dat hij zijn leven gaat omgooien, bij jou komt inwonen en een vader voor jouw kinderen gaat zijn?

Ga jij niet ook een beetje snel? Hij weet het nog niet en geeft precies aan waar voor hem dilemma's zitten. Afstand tussen jullie en de kinderen. Hij kent jou nog amper, maar is wel graag samen met jou (met jou, niet met jouw gezin nog).

Dus, waarom niet gewoon door blijven daten en er rekening mee houden dat het ook eventueel niet kan gaan werken. Het is tenslotte met de man van jouw kinderen ook een keer opgehouden.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Off topic: man, man, man, soms ben ik zoooooooo blij dat ik niet (meer) hoef te daten..pfffff al die nieuwetijdsdingen met opties openhouden, niet matchende verwachtingspatronen, keuzestress en wikken en wegen (want zoveel mogelijkheden, voor jou 10 anderen nog betere, geilere, jongere, kinderloze etc...)
Niet rot bedoeld maar ik moest het effe kwijt.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar wel. Wat heeft hij je verteld over voorgaande relaties? Uit relatie-historie van mijn ex-date kon ik achteraf opmaken dat hij het type is van wel de lusten niet de lasten. Hij verkocht dat echter beter.
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_372862 wijzigde dit bericht op 17-10-2018 16:45
99.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_372862 wijzigde dit bericht op 17-10-2018 16:46
99.50% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-08-2018 00:51
Reden: provoceren
98.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
10-08-2018 20:32
[...]
:-o

Wat onsympathiek.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-08-2018 00:51
Reden: 'quote' verwijderd
47.37% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
10-08-2018 21:19
:-o

Wat onsympathiek.
Steeds maar die gespeelde verbazing over het relatie leed van tegenwoordig en dan tussen neus en lippen nog even laten weten dat jij al onder de pannen bent.. dat is pas onsympathiek.
En onwaar: alsof er vroeger ( toen we elkaar nog tegenkwamen in de dorpsdisco) nooit iemand bedrogen, aan het lijntje gehouden of genegeerd werd.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het gezellig samen en lekkere seks. Count your blessings.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven