Mensen ontmoeten Breda

10-08-2018 16:42 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!

Ik ben een paar maanden terug verhuisd naar Breda met mijn vriend, wat heel leuk en fijn is, alleen vind ik nieuwe mensen/vriendinnen leren kennen best lastig, omdat ik werk in Rotterdam. Mijn vriend heeft al wat vrienden hier, en ik wil heel graag naast hem, hier ook mijn eigen leventje en contacten opbouwen :-).
Ik heb (misschien een beetje gek) maar gewoon gegoogled, en kwam hier terecht. Ik zag dat best wel wat meiden hier een soortgelijke berichten plaatsen, dus ik dacht laat ik het ook eens proberen! :-)

Ik ben 26 jaar, ik werk als store manager bij een vrouwenkledingzaak in Rotterdam. Heb 2 hele lieve katten, en 1 kleine lieve kitten. Ik vind het leuk om te winkelen, lekker te lunchen of uit eten te gaan, drankjes doen in de stad, gewoon eigenlijk leuke dingen ondernemen! :-)

Ben benieuwd wat jullie ervan zeggen, ik hoor het wel :-)

Groetjes!
Fiona
Alle reacties Link kopieren
Hoi Fiona,

Ik ben ook op zoek naar nieuwe contacten in Breda. Ik ben 32 jaar en ik hou van sporten, reizen, koken, spelletjes en lezen.
Lijkt me leuk om wat van je te horen.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey Chocolate55,

Dankje voor je bericht!
Lijkt me leuk om eens in contact te komen :-)
Hi Fiona,

Ik woon al bijna mijn hele leven in Breda, alleen tijdens mijn studie even in Rotterdam gewoond. Bijna al mijn vriendinnen, nee echt al mijn vriendinnen, zijn verhuisd en wonen verspreid over het land, dus ik zoek ook vriendinnen in Breda om gewoon makkelijk en spontaan mee af te kunnen spreken.

Ik hou ook van shoppen en mode, lijkt me leuk om daar met iemand over te kunnen kletsen tijdens een drankje ofzo.

Groetjes Maaike
Alle reacties Link kopieren
Hey Maaike

Dankje voor je bericht, lijkt me leuk om met je in contact te komen.
Mijn enige vriendin die ik inu Breda had is ook onlangs verhuisd naar een andere stad helaas..

Ik weet verder niet zo goed hoe dit forum werkt omdat ik hier nog niet zo lang op zit haha

Ik heb je geprobeerd ene privé bericht te sturen in ieder geval :)



Liefs fiona
Hey Fiona,

Ik heb geen berichtje jn mijn inbox, dus ik heb jou geprobeerd een bericht te sturen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geprobeerd je een bericht te sturen. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit ook graag aan! Ben 30 jaar, woon 10 jaar in Breda maar hier ook nagenoeg alle vriendinnen verspreid over het land.

Lijkt me leuk om ook weer wat meer mensen in de buurt te kennen :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi, wat een leuke berichtjes :)
Ik ben Eva, 24 jaar en 4 jaar geleden voor mijn vriend naar Breda verhuisd.

De liefde is inmiddels over en heb nu een eigen plekje in Breda. Het is hier veel te leuk om weer weg te gaan. ;) Maar daarom vind ik het wel heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Ik vind het leuk om te terrassen, op een kleedje in het Valkenberg te liggen, ik sport graag bij black&white, en vind het leuk om af en toe de kroeg in te gaan. :)

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
HI allemaak!

ik heb geprobeerd je ook een bericht te sturen! ik ben 22 jaar en woon ook pas in breda. ik zou graag nieuwe mensen leren kennen!

ik hou van terrassen, uitgaan, uiteten, winkelen en andere leuke dingen!

helaas komen mijn berichten steeds bij niemand aan..

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik woon ook sinds kort in Breda en zou het leuk vinden om nieuwe contacten te maken.
In mijn vrije tijd vind ik het lekker om te sporten, de stad in te gaan, terrasje te pakken, filmpje etc.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik woon nu drie jaar in Breda en naast enkele losse vriendinnen heb ik nog niet echt een vriendinnengroep opgebouwd. In mijn vrije tijd ga ik graag uit, sporten, winkelen, uiteten en borrelen.

Fiona ik heb je een privébericht gestuurd maar die blijft helaas in mijn postvak uit hangen..

Lijkt me gezellig om met jullie in contact te komen!
Alle reacties Link kopieren
Hi BP-92,

Ik heb je even een berichtje gestuurd maar volgens mij is hij niet aangekomen aangezien hij in postvak uit blijft hangen. Stuur mij even een PB
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

Ik woon zelf ook al een aantal jaar in Breda maar ook niet echt een vast vriendinnen groepje gehad naast een paar losse vriendinnen van school. Ik ben 22, druk bezig met mijn HBO opleiding, hou van winkelen en relaxen drankjes doen en series kijken.

Het lijkt me super leuk om met jullie in contact te komen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geprobeerd een bericht te sturen, maar die blijft nu ook in Postvak uit staan..

Dan maar op deze manier;
Ook al woon ik nu al een aantal jaar in Breda, ik zou het erg leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen en er op uit te gaan. Dit hoeft van mij niet elk weekend, maar af en toe de stad in, terrasje, bioscoop etc. lijkt me gezellig! Ik ben 27 jaar en werk in Breda.

Ik hoor graag van je, of jullie! ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!

Leuk om jullie berichten te lezen. Voor mij geldt hetzelfde, woon nu 8 jaar in Breda. Tijdens mijn studie woonden mijn vriendinnen nog in Breda, maar onderhand is iedereen verhuist en mis ik wat leuke contacten dichtbij!
Ik ben 27, hou van borrelen, shoppen, uiteten, sporten etc. Ik hoor het ook graag, of wellicht zijn jullie al met elkaar in contact gekomen ondertussen:)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een berichtje gestuurd, maar weet niet of deze is aangekomen bij je?
Alle reacties Link kopieren
Hee! Ik woon niet in Breda maar wel vlakbij. Ben 24 jaar en hou enorm van bordspelletjes, uiteten, ik ga regelmatig zwemmen en met een avondje netflix ben ik ook al tevreden. Hebben jullie inmiddels al een groepje of een groepswhatsapp?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iedereen een bericht verstuurd, en deze staan bij mij nog als verzonden ook. Dus als het goed is lukt het versturen nu eindelijk bij mij. Ik zal een groepsapp maken en zo kunnen we wat afspreken met elkaar. Mocht iemand anders er nog bij willen; stuur even een berichtje met je nummer dan voeg ik je toe!
Alle reacties Link kopieren
Hey Fiona. Ik woon nu sinds 8 maanden in Breda waarvan 2 maanden alleen en sinds 6 maanden samen. Ik heb hiervoor altijd in Roosendaal gewoond.
Zoals ik al zei woon ik samen met mijn vriend, een lieve kat van 10 jaar oud en een eigenwijze kitten van 6 maanden oud.
Ik ben 27 jaar en ik vind het ook leuk om gezellig ergens wat te drinken of ergens lekker een hapje te eten. Maar ook wandelen met me verstand op nul vind ik af en toe heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ik zou ook graag aansluiten! Ik woon en werk sinds kort in Breda, maar heb nog weinig contacten. Ik ben 24 jaar en hou van nieuwe plekken in Breda ontdekken, yoga, maar ook lekker netflixen.
Alle reacties Link kopieren
Kun je mij je telnr sturen in een privé berichtje? Dan voeg ik je toe aan onze groep!
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!

Tijdje geleden inmiddels.. maar wat een hoop reacties! Super leuk

De privé berichten komen inderdaad niet helemaal lekker aan geloof ik... hoe kunnen we dat oplossen :-) ?

Groetjes Fiona
Alle reacties Link kopieren
Vervelend he die prive berichten die niet aankomen.. Ik heb er ook last van.

Is er inmiddels al een groepsapp aangemaakt?
Hoi Fiona,

Wat super toevallig, ik was helemaal op zoek naar een topic als deze! Ik woon nu 6 jaar in Rotterdam en ga in een half jaar verhuizen naar Breda met mijn vriend. Ik ken helemaal niemand in Breda en zou héél graag de stad en gezellige mensen van ongeveer mijn leeftijd willen leren kennen. Ik ben 25 jaar oud en ga graag de stad in voor theetjes, wijntjes, restaurants en clubs ontdekken en ga vaak hardlopen en doe aan yoga. Zou het heel fijn vinden om mensen met ongeveer dezelfde interesses te leren kennen! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven