Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Alle reacties Link kopieren
Op festivals willen de meeste mannen drinken, drugs gebruiken en met zoveel mogelijk vrouwen flirten dus als hij geen contact opneemt is dat een slecht teken. Blijkbaar wil hij zich niet binden nog.
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 15:50
Op festivals willen de meeste mannen drinken, drugs gebruiken en met zoveel mogelijk vrouwen flirten dus als hij geen contact opneemt is dat een slecht teken. Blijkbaar wil hij zich niet binden nog.
aannames, vooroordelen. Kom jij wel eens op een festival?
Alle reacties Link kopieren
Voor mij ook een reden om mensen die veel uitgaan te mijden. Voor je het weet is hij nog met 3 anderen bezig. En zo niet, dan is de kans dat hij op je uitgekeken raakt veel groter met schaarsgeklede dellen om hem heen dan als hij een vrouw ontmoet bij voetbal, op het werk of ik noem maar wat.

Mijn toekomstige vriend mag niet meer wild uitgaan. Dat doet hij maar als hij single is.
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
13-08-2018 15:54
aannames, vooroordelen. Kom jij wel eens op een festival?
Vaak genoeg geweest en niet anders gezien.

Daarom ga ik ook niet meer. Teveel dronken kapotgesnoven volk en je kan niet eens lekker een bandje kijken zondser dat je wordt lastiggevallen.

Nee, dan liever gewoon een concert.
anoniem_370967 wijzigde dit bericht op 13-08-2018 15:57
34.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 15:54
Voor mij ook een reden om mensen die veel uitgaan te mijden. Voor je het weet is hij nog met 3 anderen bezig. En zo niet, dan is de kans dat hij op je uitgekeken raakt veel groter met schaarsgeklede dellen om hem heen dan als hij een vrouw ontmoet bij voetbal, op het werk of ik noem maar wat.

Mijn toekomstige vriend mag niet meer wild uitgaan. Dat doet hij maar als hij single is.
Je denkt serieus dat er een toekomstige vriend rondloopt voor je die zich laat commanderen?
Ga nu eens werken aan je onzekerheid. Echt, dan maken die 'schaarsgeklede dellen' je niks meer uit hoor..
anoniem_370190 wijzigde dit bericht op 13-08-2018 15:58
11.09% gewijzigd
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 15:55
Vaak genoeg geweest en niet anders gezien.
Ik heb echt andere ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
Delila- schreef:
13-08-2018 15:56
Je denkt serieus dat er een toekomstige vriend rondloopt voor je die zich laat commanderen?
Genoeg mannen die er hetzelfde over denken hoor. Of ga jij elke week halfnaakt uit terwijl je vriend op de bank zit?
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 15:59
Genoeg mannen die er hetzelfde over denken hoor. Of ga jij elke week halfnaakt uit terwijl je vriend op de bank zit?
En wat dan nog?
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat je een man als een god kan behandelen en hij je toch wel verlaat (voor een ander).

En dan kan je netjes gewaxt, mooi opgemaakt, gewillig zijn, altijd is het gras groener. De kat op het spek binden.
Alle reacties Link kopieren
Delila- schreef:
13-08-2018 16:00
En wat dan nog?
Vind je dat netjes naar hem toe? Door jezelf op te stellen als koopwaar? Door je te gedragen als single geef je ook aan dat hij vervangbaar is.
Alle reacties Link kopieren
I
REST
MY
CASE
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 16:02
Vind je dat netjes naar hem toe? Door jezelf op te stellen als koopwaar? Door je te gedragen als single geef je ook aan dat hij vervangbaar is.
Hoezo koopwaar, als iemand korte rokjes leuk vind dan mag die gene dat toch gewoon antrekken. Dat maakt je niet gelijk een hoer hoor
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 15:54
Voor mij ook een reden om mensen die veel uitgaan te mijden. Voor je het weet is hij nog met 3 anderen bezig. En zo niet, dan is de kans dat hij op je uitgekeken raakt veel groter met schaarsgeklede dellen om hem heen dan als hij een vrouw ontmoet bij voetbal, op het werk of ik noem maar wat.

Mijn toekomstige vriend mag niet meer wild uitgaan. Dat doet hij maar als hij single is.
De spoeling wordt dunner en dunner bij jou haha.
Alle reacties Link kopieren
Jij gaat met alles met een pik op date?

Waarom zou je korte rokjes en inkijk hebben als je niet mensen seksueel aan wil trekken? Als het warm is kan je ook netter gekleed gaan. En voor andere heterovrouwen doe je het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 16:02
Vind je dat netjes naar hem toe? Door jezelf op te stellen als koopwaar? Door je te gedragen als single geef je ook aan dat hij vervangbaar is.
Oke, na dit bericht is echt al mijn wil om ooit nog op jou te reageren weggeebt.
Alle reacties Link kopieren
winkje87 schreef:
13-08-2018 16:18
Oke, na dit bericht is echt al mijn wil om ooit nog op jou te reageren weggeebt.
:HA:
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 16:17
Jij gaat met alles met een pik op date?

Waarom zou je korte rokjes en inkijk hebben als je niet mensen seksueel aan wil trekken? Als het warm is kan je ook netter gekleed gaan. En voor andere heterovrouwen doe je het ook niet.
Ooit in je opgekomen dat iemand dat voor zichzelf doet?
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
13-08-2018 16:19
Ooit in je opgekomen dat iemand dat voor zichzelf doet?
Onzin, elke outfit lokt een reactie uit en als jij je lichaam wil showen omdat jij jezelf lekker vindt weet je dat je daarmee een signaal afgeeft. Ik draag ook geen hoofddoek of burka ookal lijkt mij dat soms verrekte handig.
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
13-08-2018 16:19
Ooit in je opgekomen dat iemand dat voor zichzelf doet?
Dat snapt Koffiekopjes niet, die leeft volledig buiten zichzelf en weet precies wat anderen denken/willen/neuken.
Zo knap!
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 16:21
Onzin, elke outfit lokt een reactie uit en als jij je lichaam wil showen omdat jij jezelf lekker vindt weet je dat je daarmee een signaal afgeeft. Ik draag ook geen hoofddoek of burka ookal lijkt mij dat soms verrekte handig.
Tuurlijk :@@:
Delila- schreef:
13-08-2018 16:21
Dat snapt Koffiekopjes niet, die leeft volledig buiten zichzelf en weet precies wat anderen denken/willen/neuken.
Zo knap!
Zeker knap
Alle reacties Link kopieren
Mannen zijn van nature jagers die het liefst zoveel mogelijk vrouwen willen pakken. Op een paar uitzonderingen na. Waarom denk je dat alle celbrityrelaties zo snel uitgaan? Veel aanbod.

Vroeger had de kerk allemaal strenge regels voor man en vrouw om zich aan elkaar te binden. Dreigen met de hel bij seks voor het huwelijk etc. Waarom? Omdat mannen anders gewoon verder zouden gaan en dit zou leiden tot gebroken gezinnen. Tegenwoordig gelooft bijna niemand nog( ik ook niet), is er goede anticonceptie en de meeste mannen gaanzonder consequentie terug naar lang leve de lol net zolang totdat ze te oud zijn waarna ze misschien eens settlen.
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 16:27
Mannen zijn van nature jagers die het liefst zoveel mogelijk vrouwen willen pakken. Op een paar uitzonderingen na. Waarom denk je dat alle celbrityrelaties zo snel uitgaan? Veel aanbod.

Vroeger had de kerk allemaal strenge regels voor man en vrouw om zich aan elkaar te binden. Dreigen met de hel bij seks voor het huwelijk etc. Waarom? Omdat mannen anders gewoon verder zouden gaan en dit zou leiden tot gebroken gezinnen. Tegenwoordig gelooft bijna niemand nog( ik ook niet), is er goede anticonceptie en de meeste mannen gaanzonder consequentie terug naar lang leve de lol net zolang totdat ze te oud zijn waarna ze misschien eens settlen.
Vrouwen gaan evengoed vreemd
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
13-08-2018 16:28
Vrouwen gaan evengoed vreemd
Klopt, maar daar heb ik geen last van als heterovrouw. En de meeste vrouwen gaan eerder emotioneel vreemd ipv fysiek. Vaak is het omdat ze zich verwaarloosd voelen. Man wil geen seks meer etc. Want hij is zich gaan vervelen. Vrouw zorgt voor de kinderen, huishouden, werkt ernaast en is dus saai voor hem.
:HA:

Ok negeerknop. Mijn god, wat een boel bullshit ineens :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven