Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
Godvern*nde stomme buurman.

Besef je nu nog altijd niet dat dit rijhuizen zijn?
En dat je tv, die aan de andere kant van de muur grenst aan mijn zetel - waar ik nu in zit - op standje 3000 zetten nergens op slaat?
Zeker als je dus gewoon aan 't racen bent op de Playstation of dergelijke.

Ik heb geen zin in ongevraagd ganse dagen racewagens, motors, voetbal, ...
En ik gok er een beetje op dat de buren van 3 huizen verder die dit ongetwijfeld ook nog kunnen horen er ook niet op zitten te wachten.

Het geluid is weer es zo erg dat het door mijn koptelefoon door komt.
En mijn tv zelf even loeihard zetten vind ik nogal aso.


En ja, ik weet dat ik voor 10 uur 's avonds niet mag klagen.
Maar na een hele middag "gebroem" ben ik het gewoon zat.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan echt niet meer. Versta je vak gewoon en houd op met me tegenstrijdige adviezen en diagnoses geven voor iets wat juist zo afhangt van dat advies. En kijk godverdomme een keer goed naar die pijn, luister naar je patiënt. Ik ben bezorgd, maar niet achterlijk. En als jullie in dat kutziekenhuis niet elke keer opnieuw spreken over het verkeerde fucking lichaamsdeel, had ik misschien meer vertrouwen in jullie en hoefde ik niet naar een tweede ziekenhuis waar ze wéér ander advies geven.

Ondertussen zoveelste wat ik heb opgebouwd weer allemaal kwijt door deze godverdomme tyfuszooi. Mag ik het een keer leuk hebben? Ik kan niet meer, maar dat mag ik ook niet zeggen, want dan 'ben ik niet gezellig' en 'andere mensen hebben het veel erger' tyf op met je andere mensen, ik zit godverdomme al bijna vier maanden opgesloten in mijn eigen kuthuis, wat ik net zo mooi had ingericht en waar ik nu een hekel aan heb.

En stel je voor dat mensen komen, na 4 weken is de nieuwigheid er wel vanaf en daar zit je dan, te luisteren naar mensen die je al 10 jaar kent die zeggen dat je te veel moeite bent. Te veel moeite om 10 minuten te fietsen en af en toe een bakje te komen doen. Flikker toch godverdomme een kuteind op.
Alle reacties Link kopieren
Zeeepje schreef:
20-08-2018 18:08
Ik kan echt niet meer. Versta je vak gewoon en houd op met me tegenstrijdige adviezen en diagnoses geven voor iets wat juist zo afhangt van dat advies. En kijk godverdomme een keer goed naar die pijn, luister naar je patiënt. Ik ben bezorgd, maar niet achterlijk. En als jullie in dat kutziekenhuis niet elke keer opnieuw spreken over het verkeerde fucking lichaamsdeel, had ik misschien meer vertrouwen in jullie en hoefde ik niet naar een tweede ziekenhuis waar ze wéér ander advies geven.

Ondertussen zoveelste wat ik heb opgebouwd weer allemaal kwijt door deze godverdomme tyfuszooi. Mag ik het een keer leuk hebben? Ik kan niet meer, maar dat mag ik ook niet zeggen, want dan 'ben ik niet gezellig' en 'andere mensen hebben het veel erger' tyf op met je andere mensen, ik zit godverdomme al bijna vier maanden opgesloten in mijn eigen kuthuis, wat ik net zo mooi had ingericht en waar ik nu een hekel aan heb.

En stel je voor dat mensen komen, na 4 weken is de nieuwigheid er wel vanaf en daar zit je dan, te luisteren naar mensen die je al 10 jaar kent die zeggen dat je te veel moeite bent. Te veel moeite om 10 minuten te fietsen en af en toe een bakje te komen doen. Flikker toch godverdomme een kuteind op.
:hug:
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Bah bah bah. Ik heb je nog maar twee keer gezien en ik walg al van je. Ongewassen baardmans, type beroepsdemonstrant. Wat doe jij hier in deze buurt. Ga terug naar je Groen Linksig We Are Here Amsterdam met je vieze, vuile, stinkende milieuvervuilende, lawaaiveroorzakende vorige eeuwse bus. Je vergiftigd letterlijk onze groene woonomgeving hier. Wanneer jij met dat monster voorbij rijdt blijft de giftige, stinkende walm uit die gore rotbak een kwartier lang in de straat en de tuin hangen. Hoe hypocriet kun je zijn met je Green Peace stickers op je bumper. Je bent een aanfluiting, een low life. Flikker op.
Alle reacties Link kopieren
Zeeepje schreef:
20-08-2018 18:08
Ik kan echt niet meer. Versta je vak gewoon en houd op met me tegenstrijdige adviezen en diagnoses geven voor iets wat juist zo afhangt van dat advies. En kijk godverdomme een keer goed naar die pijn, luister naar je patiënt. Ik ben bezorgd, maar niet achterlijk. En als jullie in dat kutziekenhuis niet elke keer opnieuw spreken over het verkeerde fucking lichaamsdeel, had ik misschien meer vertrouwen in jullie en hoefde ik niet naar een tweede ziekenhuis waar ze wéér ander advies geven.

Ondertussen zoveelste wat ik heb opgebouwd weer allemaal kwijt door deze godverdomme tyfuszooi. Mag ik het een keer leuk hebben? Ik kan niet meer, maar dat mag ik ook niet zeggen, want dan 'ben ik niet gezellig' en 'andere mensen hebben het veel erger' tyf op met je andere mensen, ik zit godverdomme al bijna vier maanden opgesloten in mijn eigen kuthuis, wat ik net zo mooi had ingericht en waar ik nu een hekel aan heb.

En stel je voor dat mensen komen, na 4 weken is de nieuwigheid er wel vanaf en daar zit je dan, te luisteren naar mensen die je al 10 jaar kent die zeggen dat je te veel moeite bent. Te veel moeite om 10 minuten te fietsen en af en toe een bakje te komen doen. Flikker toch godverdomme een kuteind op.
:hug:

Kut is dat.
Later is nu
Waarom moeten die universiteiten persé een tweeweekse introductie houden inclusief alcohol en harde muziek. Daar gaat mijn slaap voor de komende 2 weken :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jullie je waakhond mee op vakantie mee nemen en ook zo leuk dat hij om de minuut om elk dingetje aanslaat

Serieus, sommige mensen denken echt iedereen en plezier te doen met die beesten
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de hugs :)
Zeeepje :hug:
Alle reacties Link kopieren
Mijn buurkind van 15 is ervan overtuigd zangalent te hebben. Helaas denken de buren dat ook en dus mag buurkind van hen echt tot bedtijd toe de op het popkoor geleerde liedjes luidkeels oefenen. In de tuin, in de slaapkamer met de deur open, in de keuken. Nee! Je klinkt niet veelbelovend, je klinkt ronduit kut! HOU JE BEK!
Alle reacties Link kopieren
Achterlijke lui dat jullie er rondlopen. Het is nog geen december dus hou die bommen in de kast. Oorlogje speel je aar in het buitenland maar niet hier in de wijk. Klerelijers, hond over de zeik, die gaat de hele nacht niet meer slapen waardoor ik ook niet snel zal slapen. En ik ben al zo moe (6) :thunder:
Alle reacties Link kopieren
Zit je nou alweer te janken domme doos. Ja , je bent eenzaam, je werkt, hangt rond op een forum en slaapt en that's it. Je vrienden willen er voor je zijn maar je trekt de muur steeds verder op. Je leeft niet, hoe verdomde triest is dat. Je maakt jezelf hartstikke kapot op deze manier.
Klotedepressie. Donkere klotewereld.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Calamitycat schreef:
21-08-2018 23:33
Zit je nou alweer te janken domme doos. Ja , je bent eenzaam, je werkt, hangt rond op een forum en slaapt en that's it. Je vrienden willen er voor je zijn maar je trekt de muur steeds verder op. Je leeft niet, hoe verdomde triest is dat. Je maakt jezelf hartstikke kapot op deze manier.
Klotedepressie. Donkere klotewereld.
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Je bent het niet waard.
anoniem_374928 wijzigde dit bericht op 22-08-2018 21:18
72.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
22-08-2018 00:45
:hug:
:lips:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Goedzo, bel de politie maar omdat de straat ineens afgesloten is zonder bericht vooraf :yes:


Politie heeft borden weggehaald en bewoners gemaand de straat vrij te geven, vanwege het ontbreken van een vergunning/toestemming van de gemeente om de straat voor een dag af te sluiten voor doorgaand verkeer.
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
21-08-2018 23:33
Zit je nou alweer te janken domme doos. Ja , je bent eenzaam, je werkt, hangt rond op een forum en slaapt en that's it. Je vrienden willen er voor je zijn maar je trekt de muur steeds verder op. Je leeft niet, hoe verdomde triest is dat. Je maakt jezelf hartstikke kapot op deze manier.
Klotedepressie. Donkere klotewereld.

:hug:
Been there, done that, got the T-shirt.
Denk nou eens na! Snap nou eens dat jullie met je, niet goed doordachte, eeuwige commentaar, meer kapot maken dan je door hebt! Stop eens met protesteren en met het afkraken van ons/mijn werk, we zijn geen slachthuis maar jullie zijn gewoon te dom om het te begrijpen. Zoek wat anders en laat ons met rust! Een win-win situatie! Ik word zo moe van al dat gezeik de hele dag!
O en klote lichaam, werk eens mee! Na bijna 3 jaar ziek zijn, dagelijks pijn ben ik het zat! Ik wil weer gewoon leven..
Alle reacties Link kopieren
Rotwijf, ga gewoon maar je nest met dat zwangere lijf van je ipv benenden te blijven zitten omdat je zo nodig tv moet kijken. Dat doe je anders ook nooit. Geef ze ook eens wat rust ipv ze lastig te vallen met je negatieve vibe. Je bent slecht voor dat huishouden. Geen wonder dat het ukt elkaar valt.
Goal2016 schreef:
22-08-2018 21:45
O en klote lichaam, werk eens mee! Na bijna 3 jaar ziek zijn, dagelijks pijn ben ik het zat! Ik wil weer gewoon leven..
Ach wat naar, sterkte :hug:
Wat ben jij toch een ongelooflijke lul zeg, het liefst wil ik je nooit meer zien maarja je blijft nou eenmaal mijn buurman dus dat gaat helaas niet.
Godverdomme, stomme snertkat. Laat me nou eens slapen op mijn enige vrije dag deze week! Half drie was je alweer op. Kolere zeg.
En ik was al zo verschrikkelijk moe. Je wordt weer bedankt. Daarna weer in slaap vallen lukt uiteraard niet.

Oh en klote mug die me helemaal lek geprikt heeft gisteravond: ook jij bedankt. Lag tien minuten op bed en had 12 bulten! Ga je dat kreng zoeken en dan verstopt ze zich wijselijk. Ik kan niet wachten op de winter. Zijn we van die kut insecten af.

Nee mevrouw van de gemeente, ik kan echt niet fulltime werken. En nee ik vind het niet leuk om mijn handje op te moeten houden, maar ik kan even niet anders. Dat neerbuigende toontje hoeft echt niet. Ik schaam me al genoeg dat ik een uitkering moet aanvragen vanwege mijn depressie. Dat jij vervolgens lekker in mijn financiele gegevens gaat zitten kijken en dergelijke vind ik al genant genoeg. Echt alles wilden ze van me weten.

Ja collega, ik ben inderdaad niet zo productief geweest vrijdag. Dat klopt. Ik had er een vermoeiend week op zitten, weinig geslapen en voelde me niet lekker. Maar om te gaan klikken bij de bazin was wel heel kleuterig he. Zeg het dan tegen mij. Stakker.

En nee mam je relatie gaat niet werken, zoals ik al vanaf het begin gezegd heb. Jullie passen nou eenmaal niet bij elkaar en daar is geen kruid tegen gewassen. Laat het gaan.

Oh ja, lieve honden eigenaren, willen jullie je honden niet op dat hele drukke fietspad uitlaten! Ga lekker ergens anders lopen. Elke dag weer ontwijk ik met moeite jullie loslopende krengen. En ik vind ze al zo eng.

En meneer bij het stoplicht gisteren: sorry. Ik zat te dromen en dacht dat mijn fietslicht naar groen ging maar het was bij u. Ik lag dus bijna onder uw auto. Was niet de bedoeling. Ik ga nooit door rood maar keek verkeerd. Dat getoeter was compleet gerechtvaardigd. Zat trillend van schrik op de fiets. O_O

Zo dat lucht even op. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Één vrije dag in de week, ééntje.

Waarop ik geen bergen was hoef te doen (gister gedaan, uit voorzorg), geen afwas (ook gister, uit voorzorg), niet voor de beesten, mijn kind en man hoef te zorgen, niet hoef te stofzuigen, bedden verschonen of andere huiselijke ellende.

En dan begint om 07:00 uur, ja je leest het goed, om 07:00 de achterbuurman (die in een villa woont) zijn heg te snoeien. En geloof mij, dat is me een grote heg! Hij is nu nog bezig. En een herrie dat het maakt!

Boekje lezen op de bank? Vergeet het maar, ik heb elke regel al 4x gelezen en weet nu nog steeds niet wat er staat. Hoofdtelefoon helpt niet, dan kan ik me helemaal niet meer concentreren op wat ik probeer te lezen.

Iets schilderen? Kan me niet focussen met dat kutlawaai.

De deur uit heb ik de hele week al gedaan om kind te vermaken, ik wil nu gewoon rust in mijn eigen huis :cry:
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
Beste meneer van Albert Heijn,

Ik houd al de hele ochtend rekening met u. Ben vroeg opgestaan en heb verschillende SMSjes ontvangen met verschillende tijdvakken, die inmiddels allemaal verstreken zijn.

Wanneer bent u van plan te komen?

Vriendelijke groet, Moon-Alisa
Je kunt méér.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven