Uitgerekend mei 2019
zaterdag 25 augustus 2018 om 08:46
Hoi Dames,
Sinds gisteren een duidelijke positieve test!
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was/is dus weet niet de precieze uitrekendatum, zal begin mei zijn!
Hopelijk komen er snel nog meer positieve testen!
graag je gegevens dikgedrukt, wanneer bij ons tabel wil
Leeuw32
*FRozen_Star*
Verliefdenonzeker
Evalot
Sinds gisteren een duidelijke positieve test!
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was/is dus weet niet de precieze uitrekendatum, zal begin mei zijn!
Hopelijk komen er snel nog meer positieve testen!
graag je gegevens dikgedrukt, wanneer bij ons tabel wil
| Naam | Leeftijd | # | UD | J/M/V | Afspraken | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Frigga | 27 jaar | 1e | 22 april | V | ||
| Hollandsglorie | 33 jaar | 1e (2e) | 30 april | J | ||
| Aster84 | 34 jaar | 1e | 2 mei | V | ||
| Ananas2018 | 35 jaar | 3e | 4 mei | J | ||
| WinterDS | 27 jaar | 1e | 5 mei | J | ||
| Foxie29 | 35 jaar | 2e | 7 mei | J | ||
| Isayez | 27 jaar | 2e | 7 mei | J | ||
| Mommy2018 | 27 jaar | 2e | 8 mei | V | ||
| Zsa-zsaa | 30 jaar | 1e | 8 mei | J | ||
| bloomaday | 27 jaar | 1e | 9 mei | ? | ||
| Lulu62 | 28 jaar | 2e | 11 mei | M | ||
| Wildeperzik | 29 jaar | 1e | 11 mei | J | ||
| Meiks | 31 jaar | 1e | 12 mei | M | ||
| Saar2017 | 27 jaar | 1e | 12 mei | M | ||
| Huisjenr6 | 27 jaar | 2e | 15 mei | V |
isayez wijzigde dit bericht op 03-01-2019 19:17
83.81% gewijzigd
vrijdag 28 september 2018 om 09:19
Jaaaah!! Het was even stil aan deze kant. Maar gisteren een mooie echo gehad met een kloppend hartje!! Wn inderdaad ik had mezelf een beetje misgerekend maar ik ben nu 8w3d en een UD van 6 mei! Goh ik kan het nog niet helemaal bevatten maar de kans is groot dat t nu wel goed gaat en dat we dus echt papa en mama gaan worden 
.
op 4 oktober hebben we intake bij de VK en 19 oktober hebben we de termijn echo. Ik ga er sowieso 6 weken vooraf uit ivm een medische indicatie, ik heb dus geen keus. Maar het lijkt me ook wel lekker om vooraf heerlijk te cocoonen en mij voor te bereiden.
Qua werk heb ik gelukkig 35 vakantie dagen dus ik plak er denk ik nog wat achteraan. En met ouderschapsverlof wil ik eerst starten met 3 dagen werken de eerste 3 maanden. En dan opbouwen naar 4x8 voor twee manden en dan door naar 4x9 waarvan als het kan 1 dag thuis. Maar ik zit in de consultancy dus het licht een beetje aan het project of dat mogelijk is. In iedergeval weet ik dat in augustus starten altijd een uitdaging is want dan komen er weinig projecten vrij ivm vakantie om aan te starten dus t is sowieso lekker rustig beginnen. Ach we zien het wel. Ik kwam er vandaag achter dat ik zelfs een van de weinige mensen ben die 40 uur werkt. Zelfs de mannen werken allemaal tussen de 32-36 uur
.
op 4 oktober hebben we intake bij de VK en 19 oktober hebben we de termijn echo. Ik ga er sowieso 6 weken vooraf uit ivm een medische indicatie, ik heb dus geen keus. Maar het lijkt me ook wel lekker om vooraf heerlijk te cocoonen en mij voor te bereiden.
Qua werk heb ik gelukkig 35 vakantie dagen dus ik plak er denk ik nog wat achteraan. En met ouderschapsverlof wil ik eerst starten met 3 dagen werken de eerste 3 maanden. En dan opbouwen naar 4x8 voor twee manden en dan door naar 4x9 waarvan als het kan 1 dag thuis. Maar ik zit in de consultancy dus het licht een beetje aan het project of dat mogelijk is. In iedergeval weet ik dat in augustus starten altijd een uitdaging is want dan komen er weinig projecten vrij ivm vakantie om aan te starten dus t is sowieso lekker rustig beginnen. Ach we zien het wel. Ik kwam er vandaag achter dat ik zelfs een van de weinige mensen ben die 40 uur werkt. Zelfs de mannen werken allemaal tussen de 32-36 uur
vrijdag 28 september 2018 om 10:02
Voor wie aan wil sluiten, ik zag dat zwanger/uitgerekend-eind-mei-begin-juni ... ges/428224 nog vrij leeg is, miss fijner omdat het anders zo onoverzichtelijk wordt?
Super Aster, gefeliciteerd!
Ik heb een pretecho geboekt over 2 weken
We willen het vertellen dat weekend vanwege verjaardag aan onze ouders maar die week erop pas termijnecho... en ik wou zo graag het hartje van te voren nog even zien! Kost maar 30 euro
Super Aster, gefeliciteerd!
Ik heb een pretecho geboekt over 2 weken
vrijdag 28 september 2018 om 11:25
WinterDS, hier pcies hetzelfde, ook ik bij 8 weken vrijwel geen misselijkheid meer! En ik kan weer normaal eten en drinken eindelijk.
Symptoom van constipatie heb ik nog steeds wel, alleen wat minder dan eerst. Insmeren doe ik om de dag, vaak jeukt mn buik ook na het douchen (misschien dat de huid dan trekt?!)
Isayez, hoe is het gegaan?? Goed nieuws?
Hier: Vanavond gaan we het nieuws vertellen aan mijn ouders en schoonouders, in het kasteel (waar ook een restaurant zit) waar we getrouwd zijn afgelopen juni. Mijn ouders zijn gisteren aangekomen aan de italiaanse kust, vanavond rijden we vanuit Milaan naar hun toe. Zooo spannend!!!
Veel zin in ook!
Symptoom van constipatie heb ik nog steeds wel, alleen wat minder dan eerst. Insmeren doe ik om de dag, vaak jeukt mn buik ook na het douchen (misschien dat de huid dan trekt?!)
Isayez, hoe is het gegaan?? Goed nieuws?
Hier: Vanavond gaan we het nieuws vertellen aan mijn ouders en schoonouders, in het kasteel (waar ook een restaurant zit) waar we getrouwd zijn afgelopen juni. Mijn ouders zijn gisteren aangekomen aan de italiaanse kust, vanavond rijden we vanuit Milaan naar hun toe. Zooo spannend!!!
Happy as long as I'm not hungry
vrijdag 28 september 2018 om 11:54
izayez Wat een super goed nieuws!! En je (moeder)gevoel klopte dus!
hollandsglorie dat klinkt leuk en bijzonder, veel plezier!
Hier nog een paar uur tot de echo. Ben al de hele ochtend huilerig en m’n maag is van slag van de zenuwen. Ben wel blij te lezen dat er hier meer minder misselijk zijn nu en toch goede echo’s hadden. Pff wat een spanning! Hoop zo dat het goed is!
hollandsglorie dat klinkt leuk en bijzonder, veel plezier!
Hier nog een paar uur tot de echo. Ben al de hele ochtend huilerig en m’n maag is van slag van de zenuwen. Ben wel blij te lezen dat er hier meer minder misselijk zijn nu en toch goede echo’s hadden. Pff wat een spanning! Hoop zo dat het goed is!
vrijdag 28 september 2018 om 12:06
Jeeej Aster en isayez, allebei goed nieuws!!
Het is zo geweldig om dan je kindje op dat scherm te zien, wow!! Echt 1 van de meest bijzondere momenten uit mijn leven
@holland, wij gaan het vanavond aan mijn ouders vertellen!! Allebei een leuke spannende avond dus haha.
We gaan het ook aan onze broer en zus vertellen en onze opa en oma. Voor de rest van de familie wachten we wel tot de termijnecho.
@zsazsa, heel herkenbaar hoor!! Heb me deze week gigantisch zorgen gemaakt en was er al van overtuigd dat het fout zou zijn.
Misselijkheid verschilt hier per dag, maar mag zeker niet klagen. Het is meer dat ik sochtends (soms in de nacht al) gigantische honger heb en daar misselijk van word. En verder dat bepaald eten me tegenstaat.
Succes!
Het is zo geweldig om dan je kindje op dat scherm te zien, wow!! Echt 1 van de meest bijzondere momenten uit mijn leven
@holland, wij gaan het vanavond aan mijn ouders vertellen!! Allebei een leuke spannende avond dus haha.
We gaan het ook aan onze broer en zus vertellen en onze opa en oma. Voor de rest van de familie wachten we wel tot de termijnecho.
@zsazsa, heel herkenbaar hoor!! Heb me deze week gigantisch zorgen gemaakt en was er al van overtuigd dat het fout zou zijn.
Misselijkheid verschilt hier per dag, maar mag zeker niet klagen. Het is meer dat ik sochtends (soms in de nacht al) gigantische honger heb en daar misselijk van word. En verder dat bepaald eten me tegenstaat.
Succes!
vrijdag 28 september 2018 om 16:50
Aster en Saar: Yes! Gefeliciteerd met jullie mooie echo’s
Geniet ervan!
Isayez: Jaaaa!!! Ik ben zo ontzettend blij voor je, je mama instinct zat goed
Ik had er ook een positief gevoel bij! Hé wat een opluchting zeg.
Hollandsglorie: Wat super bijzonder, heel veel plezier vanavond! Laat je ons weten hoe het ging?
Ananas Wilde Perzik en ZsaZsa: Wat fijn (voor mij) en grappig om te horen dat jullie ook die verandering in symptomen ervaren! Ik maakte me best wel zorgen, maar als we het allemaal hebben rond week 8, kan het geen toeval zijn
Hier: Vanmiddag de intake bij de VK gehad, vond er eerlijkgezegd niet veel aan
Veel informatie en foldertjes maar voor de rest nou niet echt heel boeiend.. Doe mij dan nog maar een echo, haha! Ga me wel via de VK inschrijven voor een (gratis) gezamelijke zwangerschapskring, waarbij we elke maand met zo’n 8 meiden samenkomen bij de VK om te kletsen (elke maand ander thema) en je mag elke maand het hartje horen
Verder gaan we de volgende afspraak (24 oktober) het NIPT aanmeldingsformulier invullen. Ook heb ik mijn 12 weken echo alvast vastgelegd voor 23 oktober 
Aanvulling: Yes ZsaZsa gefeliciteerd!!!!!

en Aster hoe zit dat precies met dat ouderschapsverlof? Ik ben daar niet zo bekend mee.
Isayez: Jaaaa!!! Ik ben zo ontzettend blij voor je, je mama instinct zat goed
Hollandsglorie: Wat super bijzonder, heel veel plezier vanavond! Laat je ons weten hoe het ging?
Ananas Wilde Perzik en ZsaZsa: Wat fijn (voor mij) en grappig om te horen dat jullie ook die verandering in symptomen ervaren! Ik maakte me best wel zorgen, maar als we het allemaal hebben rond week 8, kan het geen toeval zijn
Hier: Vanmiddag de intake bij de VK gehad, vond er eerlijkgezegd niet veel aan
Aanvulling: Yes ZsaZsa gefeliciteerd!!!!!
en Aster hoe zit dat precies met dat ouderschapsverlof? Ik ben daar niet zo bekend mee.
vrijdag 28 september 2018 om 19:04
Vandaag naar verloskundige gebeld. Ik ben iets donkerrood bloed verloren.
Ik vertrouwde het toch niet. Dat had nl bij de 1e zwangerschap niet..
Ik mocht gelijk komen..
Gelukkig was alles goed het hartje klopte en echo zag er goed uit..
Geeft wel fijn gevoel. Anders ging ik zo raar het weekend in.
Nog meer mensen die af en toe bloed verliezen?
Gr. Huisjenr6
Ik vertrouwde het toch niet. Dat had nl bij de 1e zwangerschap niet..
Ik mocht gelijk komen..
Gelukkig was alles goed het hartje klopte en echo zag er goed uit..
Geeft wel fijn gevoel. Anders ging ik zo raar het weekend in.
Nog meer mensen die af en toe bloed verliezen?
Gr. Huisjenr6
vrijdag 28 september 2018 om 20:20
zaterdag 29 september 2018 om 06:21
zaterdag 29 september 2018 om 06:43
Wat een fijne berichten allemaal! 
Ik heb zelf nooit bloedverlies gehad huisjenr6, ik kan mij voorstellen dat je daar echt enorm van schrikt. Wel fijn dat ze meteen even konden kijken.
Hier is het allemaal even heel hechtisch geweest door een verhuizing en een zieke baby. Ik ben dus helemaal kapot en heb echt veel te weinig aan mezelf gedacht. Ik wist vanmorgen niet eens precies meer hoe ver ik was. Wel nog steeds er misselijk.
Ik heb zelf nooit bloedverlies gehad huisjenr6, ik kan mij voorstellen dat je daar echt enorm van schrikt. Wel fijn dat ze meteen even konden kijken.
Hier is het allemaal even heel hechtisch geweest door een verhuizing en een zieke baby. Ik ben dus helemaal kapot en heb echt veel te weinig aan mezelf gedacht. Ik wist vanmorgen niet eens precies meer hoe ver ik was. Wel nog steeds er misselijk.
zaterdag 29 september 2018 om 20:30
zondag 30 september 2018 om 09:41
Isayez Wat een opluchting voor je!! Super fijn!
Aster84 Wat fijn dat ook jij positieve berichten hebt gehad. Goed dat je al een planning voor werk hebt gemaakt!
Hollandsglorie en Saar Hoe reageerden jullie familie?
Huisje Wat spannend. Toch naar, die onzekerheid.
Ik vlieg vanavond terug naar huis van vakantie, om vervolgens morgen naar de verloskundige te gaan ivm die te hoge bloeddruk. Wss word ik dan verwezen naar de gynacoloog. Weet iemand of ik dan helemaal word overgenomen door de gynacoloog of dat ik nog wel de verloskundige hou? Ik heb morgen trouwens ook nog gelijk een tweede echo. Ik zit dan op 8+1.
's Avonds gaan we dan eten bij mn schoonouders om het te vertellen, erna door naar mijn ouders om het te vertellen en dan dinsdagavond gaan we naar de broers en aanhang. Kijk er zoooo naar uit.
Aster84 Wat fijn dat ook jij positieve berichten hebt gehad. Goed dat je al een planning voor werk hebt gemaakt!
Hollandsglorie en Saar Hoe reageerden jullie familie?
Huisje Wat spannend. Toch naar, die onzekerheid.
Ik vlieg vanavond terug naar huis van vakantie, om vervolgens morgen naar de verloskundige te gaan ivm die te hoge bloeddruk. Wss word ik dan verwezen naar de gynacoloog. Weet iemand of ik dan helemaal word overgenomen door de gynacoloog of dat ik nog wel de verloskundige hou? Ik heb morgen trouwens ook nog gelijk een tweede echo. Ik zit dan op 8+1.
's Avonds gaan we dan eten bij mn schoonouders om het te vertellen, erna door naar mijn ouders om het te vertellen en dan dinsdagavond gaan we naar de broers en aanhang. Kijk er zoooo naar uit.
maandag 1 oktober 2018 om 15:33
Nou, ik ben net weer naar de verloskundige geweest. Mijn bloeddruk was opnieuw veel te hoog. Ik ben dus doorgestuurd naar de gynacoloog in het ziekenhuis, waar ik 9 oktober voor het eerst terecht kan. Afwachten dus maar weer.
Wel nog even de kleine doperwt kunnen zien.
Hartje klopte goed en ook de grootte klopt bij hoe ver ik dacht te zijn. Super fijn dus!
Wel nog even de kleine doperwt kunnen zien.