Aangetrokken tot een 10 jaar jongere man

02-10-2018 18:29 834 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf eind 20 en ik voel me daadwerkelijk aangetrokken tot een 10 jaar jongere jongen.
Hij weet dit en de gevoelens zijn zeer wederzijds maar ik wil dit niet althans .. mijn gevoel zegt dat we dit niet moeten doen..

Sinds we dit weten hangt er een spanning in de lucht die wij alleen zien en voelen en de rest om ons heen gelukkig niet.
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Neuk het uit je systeem.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hij is wel 18+ dus? En komt op jou over als een man en niet als een kwetsbaar jongetje?

Wat houdt je dan precies tegen?
Alle reacties Link kopieren
Possa schreef:
02-10-2018 18:53
Hij is wel 18+ dus? En komt op jou over als een man en niet als een kwetsbaar jongetje?

Wat houdt je dan precies tegen?
Ja hij is 18+ en hij is alles behalve een kwetsbaar jongetje .. hij weet dondersgoed de zogenaamde knoppen te raken ;)
Wat me tegenhoud? Zijn leeftijd vooral
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Roodkaarsje schreef:
02-10-2018 18:57
Ja hij is 18+ en hij is alles behalve een kwetsbaar jongetje .. hij weet dondersgoed de zogenaamde knoppen te raken ;)
Wat me tegenhoud? Zijn leeftijd vooral
Wat andere mensen ervaren zullen denken/zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Possa schreef:
02-10-2018 19:01
Wat andere mensen ervaren zullen denken/zeggen?
Dat nog het minste, maar ik vind het gewoon een beetje 'not done'
In die zin van het is net geen tiener meer. En ik weet voor mezelf heus wel dat het pure lust is
en dat daar verder geen liefde of andere dingen bij komen kijken.

Het voelt vooral fout.
Self-love is the greatest middle finger of all time
Roodkaarsje schreef:
02-10-2018 18:57
Ja hij is 18+ en hij is alles behalve een kwetsbaar jongetje .. hij weet dondersgoed de zogenaamde knoppen te raken ;)
Wat me tegenhoud? Zijn leeftijd vooral
Dit klinkt meer als leuk voor de seks.
Gewoon door je nest slingeren joh. Hij is 18+ dus het mag. 1xtje gewoon omdat het kan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vriend gehad die 8 jaar jonger is dan ik. Ook wel mannen die stukken ouder waren dan ik trouwens. Qua leeftijd heb ik niet echt een voorkeur.

Al voelde het bij die jongere vriend soms ook wel raar dat hij bijvoorbeeld nog nooit op zichzelf had gewoond (dat ik voor t eerst op mezelf ging voelt echt eeuwen geleden haha) en z'n vader soms de deur opendeed. Maar verder deed leeftijdsverschil er eigenlijk weinig toe. Gewoon verliefd, gelijkwaardig koppeltje.

Mja, onder de 20 vind ik ook wel erg jong klinken voor een jongen. Gek eigenlijk, dat leeftijdsverschillen waarbij de man ouder is, als veel normaler gezien worden.
Alle reacties Link kopieren
Roodkaarsje schreef:
02-10-2018 19:03
Dat nog het minste, maar ik vind het gewoon een beetje 'not done'
In die zin van het is net geen tiener meer. En ik weet voor mezelf heus wel dat het pure lust is
en dat daar verder geen liefde of andere dingen bij komen kijken.

Het voelt vooral fout.
Oh hij is al 20? En jij pas 29 ofzo? Joh maak je niet zo druk en heb gewoon plezier met elkaar :D
Kan gewoon fuck it. Zolang hij 18+ is en het vrijwillig is.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
02-10-2018 19:14
Gewoon door je nest slingeren joh. Hij is 18+ dus het mag. 1xtje gewoon omdat het kan.
Whahaha ja! dat is wat ik liefst zou willen ja, 1x en dan zien waar ie lust ons heen brengt maarja het is wat Possa zegt, de omgekeerde wereld -> oudere man met een jongere vrouw is zoveel normaler :p
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Possa schreef:
02-10-2018 19:18
Oh hij is al 20? En jij pas 29 ofzo? Joh maak je niet zo druk en heb gewoon plezier met elkaar :D
Hahaha ja zo simpel zou het wel moeten zijn eigenlijk hé, nouja ik word over een maandje 30 dus daar zit het ook in :P
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Neuk m gewoon de tering
Roodkaarsje schreef:
02-10-2018 19:22
Hahaha ja zo simpel zou het wel moeten zijn eigenlijk hé, nouja ik word over een maandje 30 dus daar zit het ook in :P
Je bedoelt je wordt al voor de 5e keer 25 :proud:

Ik zou maar opschieten want een 30-er met een 10-er klinkt idd al heel anders.
Alle reacties Link kopieren
Joh, dat heb ik elke week. Geniet ervan :)
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
02-10-2018 19:30
Je bedoelt je wordt al voor de 5e keer 25 :proud:

Ik zou maar opschieten want een 30-er met een 10-er klinkt idd al heel anders.
Zo kun je het inderdaad ook bekijken :cheer: :yes:
Self-love is the greatest middle finger of all time
Ik zou er niets aan vinden zo’n onervaren jochie
Alle reacties Link kopieren
Mijn broer was 18 toen hij zijn 12 jaar oudere vriendin leerde kennen. Nu, jaren later, is het zijn vrouw... Tja, daar kun je van alles van vinden maar dat is gelukkig alleen aan hen zelf :)
Alle reacties Link kopieren
Als ik in de kroeg een leuke jongen tegenkom dan zeg ik echt m'n leeftijd niet :bonk: . Als hij ernaar vraagt dan zeg ik: 'raad maar'. En dan zeggen ze natuurlijk een veel jonger getal. Waarschijnlijk uit veiligheidsoverwegingen, maar ik blijf nog even in de waan dat ik er jong uitzie :-) En dan antwoord ik: ' jij kan goed raden'.

Maar bij serieuze dates zeg ik natuurlijk wel m'n echte leeftijd. Opzich toch ook niets mis met 30+ 8-)
Niks mis toch met een ONS? Zolang jullie allebei maar beseffen dat het voor one night is en hij zich niets in zijn hoofd haalt qua meer.


Gebruik wel effe een condoom én anti-conceptie.
Een 20-jarige zit niet op een kind te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik mijn vriendenkring zijn de mannen van jouw leeftijd en de vrouwen een jaar of 15 ouder. Toyboys zijn erg in
lilalinda schreef:
02-10-2018 19:59
Ik mijn vriendenkring zijn de mannen van jouw leeftijd en de vrouwen een jaar of 15 ouder. Toyboys zijn erg in
Bij wie?
Dit ziet ik vooral bij sugarmomma’s. De jonge jonkies zitten niet te wachten op een oud wijf waar ze ook nog eens voor moeten zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Lilli-Putter schreef:
02-10-2018 20:01
Bij wie?
Dit ziet ik vooral bij sugarmomma’s. De jonge jonkies zitten niet te wachten op een oud wijf waar ze ook nog eens voor moeten zorgen.
Gewoon volwassen vrouwen, goede baan, ventje voor erbij.
Zo'n jongen geniet van seks zonder verplichtingen. Vrouwen van 25 zoeken vaak al vastigheid, zijn de mannen nog niet aan toe.
Als hij maar weet dat je het luchtig opvat is er toch niks aan de hand.
Je hoeft niet met hem te trouwen zolang je hem maar niet kwetst is er geen probleem. Zojuist las ik een topic van een vrouw van 25 die baalt dat ze nog maagd is.
Zo kan je het ook bekijken; je helpt hem een ander probleem te voorkomen in de toekomst hihi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven