Uitgerekend in het voorjaar van 2019!!
dinsdag 17 juli 2018 om 11:52
Wij zijn uitgerekend in het voorjaar van 2019!
Pinguin00
Mamavaneenboefje
Miesje1993
Saqua
Cookie, Is_a_bella, Pandi, Maikex, Smolla en Blackrose1986: Wegens lange afwezigheid zijn jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om weer mee te komen schrijven! We hopen dat alles goed gaat en dat jullie over een paar maanden een mooi
-tje uitbroeden
| Naam | Leeftijd | |
Uitgerekend | Afspraken | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|
| Syrinxx | 35/38 | 2e | 8 maart | - | Bevallen van een zoon |
| Edsheeran | 27/27 | 1e | eind maart | |
|
| SRS | 25/28 | 1e | 25 maart | - | Bevallen van een dochter |
| Maris86 | 32 | 1e | 28 maart | 20-wkn echo: 12/11 | |
| lloke | 32/30 | 2e | 30 maart | |
|
| Lillyn | 25/28 | 1e | 31 maart | 20-wkn echo: 01/11 | |
| Suze27 | 30/33 | 2e | 2 april | 20-wkn echo: 12/11 | |
| Sfietje | 29/33 | 2e | 2 april | - | Bevallen van een dochter |
Pinguin00
Cookie, Is_a_bella, Pandi, Maikex, Smolla en Blackrose1986: Wegens lange afwezigheid zijn jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om weer mee te komen schrijven! We hopen dat alles goed gaat en dat jullie over een paar maanden een mooi
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:20
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
62.73% gewijzigd
dinsdag 18 september 2018 om 19:02
Ik heb kraamzorg al geregeld Maris, werd aangeraden om dit zsm te regelen.
Namen hebben wij al in ons hoofd, scheelt dat we die al hadden en dat de meisjesnaam al enkele jaren door mijn gedachte gaat haha.
Fijn alle goede echo's, goed nieuws dames!!
Ik heb vorige week mijn termijnecho gehad, beeb was een beetje dwars. Maar na het wiegen met mijn heupen begon de beeb flink te bewegen. Ben teruggezet in datum naar 31-3 ipv 3-4. Dus nu iets meer dan 12 weekjes onderweg!
Namen hebben wij al in ons hoofd, scheelt dat we die al hadden en dat de meisjesnaam al enkele jaren door mijn gedachte gaat haha.
Fijn alle goede echo's, goed nieuws dames!!
Ik heb vorige week mijn termijnecho gehad, beeb was een beetje dwars. Maar na het wiegen met mijn heupen begon de beeb flink te bewegen. Ben teruggezet in datum naar 31-3 ipv 3-4. Dus nu iets meer dan 12 weekjes onderweg!
woensdag 19 september 2018 om 07:49
hi dames, ik ben momenteel weekje op vakantie in Spanje dus ik reageer wat minder, wel fijn alle goede echo's!
Ik draag sinds 2 weken positie kleding. Mn buik vind ik al echt groot, dat had ik bij mn zoontje niet nog.
Ik heb zelf geen fb dus mijn voorkeur gaat uit naar viva
woensdag 19 september 2018 om 14:46
Als jullie een FB groepje hebben, roep maar dan.
Want deze die al bestaan zitten te vol om te volgen
Volgend vraagje : hoe zitten jullie bh's op dit moment?
Bij mij zo knellen dat ik er ongemakkelijk van wordt.
Is het nuttig om nu al zwangerschapsbh's te kopen of eerder later?
Tips meer dan welkom !
Want deze die al bestaan zitten te vol om te volgen
Volgend vraagje : hoe zitten jullie bh's op dit moment?
Bij mij zo knellen dat ik er ongemakkelijk van wordt.
Is het nuttig om nu al zwangerschapsbh's te kopen of eerder later?
Tips meer dan welkom !
zaterdag 22 september 2018 om 14:00
Wat is er lekker veel geschreven!
Ik draag mijn broeken nu ook met een haarelastiekje, grappig dat meerderen dat doen. Het voelt zo stom, maar zit heerlijk!
Hier is het welgeteld een week goed gegaan, maar dat is - mijn kind kennende - mijn eigen schuld geweest. Ik was gister bij het hartjes-spreekuur (2 keer per week heeft mijn verloskundige een hartjes-spreekuur, waar je gewoon even naar het hartje mag gaan luisteren), toen mocht ik ook even spieken wat de kleine aan het doen was. Ik zal maar niet vertellen wat 'ie aan het doen was
.
De verloskundige vroeg ondertussen hoe het ging en ik zei heel vrolijk: 'GOED, echt helemaal top. Het is dat mijn buik groeit, anders zou ik helemaal vergeten dat ik zwanger ben!'
Etterkindje heeft dat blijkbaar gehoord, want ik kwam thuis en alles om me heen begon te draaien, waarna ik flink over moest geven
Ik heb zo'n gevoel dat ik het zwaar te verduren ga krijgen later
Kraamzorg moet ik nog gaan regelen, inderdaad maar eens gaan doen van de week.
Opvang hebben wij niet nodig, kleintje heeft een lieve oma die het me nooit zou vergeven als ik hem of haar naar de opvang zou brengen in plaats van naar haar en dat voelt persoonlijk ook veel fijner.
Wat betreft bh's: eentje zit nog fijn, de rest knelt echt al wel. Ik zit er ook aan te denken om eens naar zwangerschapsbh's te gaan kijken. Als je gewone bh's niet meer fijn voelen, kunt je gerust overstappen naar zwangerschapsbh's. Daar zit geen termijn aan vast, net als met positiekleding. We hebben genoeg lichamelijke ongemakken, dus maak het je zo gemakkelijk mogelijk!
Hoe gaat het verder met jullie?
Ik draag mijn broeken nu ook met een haarelastiekje, grappig dat meerderen dat doen. Het voelt zo stom, maar zit heerlijk!
Hier is het welgeteld een week goed gegaan, maar dat is - mijn kind kennende - mijn eigen schuld geweest. Ik was gister bij het hartjes-spreekuur (2 keer per week heeft mijn verloskundige een hartjes-spreekuur, waar je gewoon even naar het hartje mag gaan luisteren), toen mocht ik ook even spieken wat de kleine aan het doen was. Ik zal maar niet vertellen wat 'ie aan het doen was
De verloskundige vroeg ondertussen hoe het ging en ik zei heel vrolijk: 'GOED, echt helemaal top. Het is dat mijn buik groeit, anders zou ik helemaal vergeten dat ik zwanger ben!'
Etterkindje heeft dat blijkbaar gehoord, want ik kwam thuis en alles om me heen begon te draaien, waarna ik flink over moest geven
Ik heb zo'n gevoel dat ik het zwaar te verduren ga krijgen later
Kraamzorg moet ik nog gaan regelen, inderdaad maar eens gaan doen van de week.
Opvang hebben wij niet nodig, kleintje heeft een lieve oma die het me nooit zou vergeven als ik hem of haar naar de opvang zou brengen in plaats van naar haar en dat voelt persoonlijk ook veel fijner.
Wat betreft bh's: eentje zit nog fijn, de rest knelt echt al wel. Ik zit er ook aan te denken om eens naar zwangerschapsbh's te gaan kijken. Als je gewone bh's niet meer fijn voelen, kunt je gerust overstappen naar zwangerschapsbh's. Daar zit geen termijn aan vast, net als met positiekleding. We hebben genoeg lichamelijke ongemakken, dus maak het je zo gemakkelijk mogelijk!
Hoe gaat het verder met jullie?
woensdag 26 september 2018 om 20:07
He meiden!
Wat lekker een weekje naar Spanje Syrinxx! Hoe ging het daar? Even lekker kunnen ontspannen?
Fijn dat de termijnecho goed was Sfie! We zijn nu op dezelfde dag uitgerekend
Bh's knellen idd ook, toch maar eens op zoek naar zwangerschapsbh's. Als iemand tips heeft.. ik wil ook bv geven dus goede voedingsbh's zijn ook goed.
Ik ben echt nog helemaal niet bezig met kraamzorg maar daar zal ik toch deze week de knoop eens over doorhakken. Al die keuzes haha. Ook vergeet ik steeds een afspraak in te plannen voor een pretecho. Die wil ik nog steeds rond 16 wkn. Gewoon weer even spieken.
Vandaag wel het hartje horen kloppen
Dat blijft toch wel het mooiste geluid. Dochter was mee en die was ook een soort van onder de indruk. Schattig om te zien.
De misselijkheid lijkt wat af te nemen. Al kan het me ineens weer overvallen dus ik herken je verhaal Srs. Dat soort dingen moet je ook nooit hardop zeggen
Wat lekker een weekje naar Spanje Syrinxx! Hoe ging het daar? Even lekker kunnen ontspannen?
Fijn dat de termijnecho goed was Sfie! We zijn nu op dezelfde dag uitgerekend
Bh's knellen idd ook, toch maar eens op zoek naar zwangerschapsbh's. Als iemand tips heeft.. ik wil ook bv geven dus goede voedingsbh's zijn ook goed.
Ik ben echt nog helemaal niet bezig met kraamzorg maar daar zal ik toch deze week de knoop eens over doorhakken. Al die keuzes haha. Ook vergeet ik steeds een afspraak in te plannen voor een pretecho. Die wil ik nog steeds rond 16 wkn. Gewoon weer even spieken.
Vandaag wel het hartje horen kloppen
Dat blijft toch wel het mooiste geluid. Dochter was mee en die was ook een soort van onder de indruk. Schattig om te zien.
De misselijkheid lijkt wat af te nemen. Al kan het me ineens weer overvallen dus ik herken je verhaal Srs. Dat soort dingen moet je ook nooit hardop zeggen
woensdag 26 september 2018 om 20:24
Wat fijn een goede NIPT!
ah ja, zitten heeeerlijk dan he, haha!! Ik ben er ook (al een paar weken..) heel blij mee
donderdag 27 september 2018 om 19:08
Hier gisteren een echo gekregen en ook voor het eerst het hartje gehoord
Ook de nekplooimeting was in orde!
Dan bloed afgenomen voor de nipt en bij het labo zeiden ze dat het wel tot 3! weken kan duren!
Vervelend want we hebben een toffe manier bedacht om het eindelijk bekend te maken aan de familie. Namelijk mijn schoonzus is over 11 dagen uitgerekend en dan zouden we de ganse familie willen verrassen op kraambezoek. Als ze te vroeg bevalt zou het dan niet lukken
Dan bloed afgenomen voor de nipt en bij het labo zeiden ze dat het wel tot 3! weken kan duren!
Vervelend want we hebben een toffe manier bedacht om het eindelijk bekend te maken aan de familie. Namelijk mijn schoonzus is over 11 dagen uitgerekend en dan zouden we de ganse familie willen verrassen op kraambezoek. Als ze te vroeg bevalt zou het dan niet lukken
donderdag 27 september 2018 om 22:43
Ah Maris 86, wat heerlijk vd nipt test en lloke ook zo fijn!! Hopelijk blijft de baby van je schoonzus nog even zitten. 
Wij zijn terug van vakantie en het was erg leuk, heerlijk weer en alles rustig aan gedaan. Misselijkheid is sterk afgenomen.
Morgen ben ik 17 weken en ik denk al de baby lichtjes te kunnen voelen. (!) Zo leuk weer, kleine plopjes

Wij zijn terug van vakantie en het was erg leuk, heerlijk weer en alles rustig aan gedaan. Misselijkheid is sterk afgenomen.
Morgen ben ik 17 weken en ik denk al de baby lichtjes te kunnen voelen. (!) Zo leuk weer, kleine plopjes
dinsdag 2 oktober 2018 om 19:47
Maar als ik het goed begrijp ben je al 14 weken zwanger en weet je familie nog van niks? Is er nog niemand op de hoogte? Of je ouders bijv al wel?lloke schreef: ↑27-09-2018 19:08Hier gisteren een echo gekregen en ook voor het eerst het hartje gehoord![]()
Vervelend want we hebben een toffe manier bedacht om het eindelijk bekend te maken aan de familie. Namelijk mijn schoonzus is over 11 dagen uitgerekend en dan zouden we de ganse familie willen verrassen op kraambezoek. Als ze te vroeg bevalt zou het dan niet lukken![]()
dinsdag 2 oktober 2018 om 19:50
Wat heerlijk dat je al wat voelt Syrinxx! Ik kan niet wachten! Maar idd, nu 14 wkn dus nog even geduld. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Ennn dat de misselijkheid afneemt.
Hier lijkt het ook wat beter te worden, al is het nog erg wisselend
Wij hebben over 2 weken toch maar een extra pretecho gepland voor het geslacht. Verder ben ik niet nieuwsgierig
Hier lijkt het ook wat beter te worden, al is het nog erg wisselend
Wij hebben over 2 weken toch maar een extra pretecho gepland voor het geslacht. Verder ben ik niet nieuwsgierig
dinsdag 2 oktober 2018 om 19:59
Ik ben bijna 15 weken en voel me redelijk. Nog steeds moe en ik ben wat ziekjes aan het worden, snel hoofdpijn enz. Maar daar kom ik wel weer overheen
Afgelopen maandag controle gehad en het hartje weer gehoord, echt gaaf!
Ik ga geen pretecho doen, wil ook het geslacht nog niet weten. Al ben ik wel erg nieuwsgierig, maar de verrassing vind ik leuker.
Ik ga geen pretecho doen, wil ook het geslacht nog niet weten. Al ben ik wel erg nieuwsgierig, maar de verrassing vind ik leuker.
dinsdag 2 oktober 2018 om 20:33
Nee nog niemand omdat we ze echt heel graag willen verrassen. Ik weet het is laat om te verzwijgen en gelukkig had ik wat overschot op de buik om te verbergen. Maar we willen het zelf graag op die manier brengen
Ik heb het wel op het werk al gezegd, ik zit daar tot slot meerendeel van mijn dagen. En 1 nicht heeft het ontdekt, maar zal zwijgen, omdat ze in dezelfde fb zwangergroep zit als mij
dinsdag 2 oktober 2018 om 23:38
Haha dat is toevallig.lloke schreef: ↑02-10-2018 20:33Nee nog niemand omdat we ze echt heel graag willen verrassen. Ik weet het is laat om te verzwijgen en gelukkig had ik wat overschot op de buik om te verbergen. Maar we willen het zelf graag op die manier brengen![]()
Ik heb het wel op het werk al gezegd, ik zit daar tot slot meerendeel van mijn dagen. En 1 nicht heeft het ontdekt, maar zal zwijgen, omdat ze in dezelfde fb zwangergroep zit als mij![]()
Ik vind het vooral heel knap dat je zo je mond kan houden!
dinsdag 2 oktober 2018 om 23:40
Ja het hartje is zoooo'n mooi geluid!! Leuk een verrassing!maris86 schreef: ↑02-10-2018 19:59Ik ben bijna 15 weken en voel me redelijk. Nog steeds moe en ik ben wat ziekjes aan het worden, snel hoofdpijn enz. Maar daar kom ik wel weer overheenAfgelopen maandag controle gehad en het hartje weer gehoord, echt gaaf!