Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Nu ben ik erg benieuwd wie van de families blijft of toch weer terug gaat naar Nederland.
Ik gok op Ocke en Fleur.....zij hebben het daar wel gezien vermoed ik.

Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ja het geldgebrek gaat ze opbreken. Ik denk het gezin met de 4 kinderen ook. Matthijs is geen ondernemer.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
04-10-2018 10:25
Ja het geldgebrek gaat ze opbreken. Ik denk het gezin met de 4 kinderen ook. Matthijs is geen ondernemer.
Ik vraag me sowieso af hoe de gezinnen het financiel gaan redden. Als ze niet rond kunnen komen zullen ze wel terug moeten lijkt me.

Bart en gezin willen wel blijven denk ik. En misschien Jessica en gezin ook wel. Zij hebben veel sociale contacten opgebouwd. Wat ik erg leuk vind trouwens.
Voor de kinderen lijkt het me beter als ze terug gaan naar Nederland. Ze hebben daar denk ik een betere toekomst. En er is meer te doen voor ze. Ze wonen nu zo achteraf.
Alle reacties Link kopieren
Die twee stellen gaan sowieso naar huis.

Toen ze afgelopen afl. dat huisje voor de bewaker van het terrein gingen bouwen, vond ik het wel een teken dat Jasper van plan is te blijven.

Ik hoop voor ze dat ze wel uitgezocht hebben hoe het werkt als Ocke & Fleur terug gaan. Ze krijgen dan maar de helft van het resort van het programma, en geld om de andere helft bij te kopen hebben ze niet.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle gezinnen aan weer naar Nederland.
Bryndise schreef:
05-10-2018 00:17
Alle gezinnen aan weer naar Nederland.
Ik denk het ook helaas....Ik denk dat ze geen fatsoenlijk inkomen kunnen genereren uit de parken.
Alle reacties Link kopieren
Bryndise schreef:
05-10-2018 00:17
Alle gezinnen aan weer naar Nederland.

In dat geval vind ik het een lage streek van Jasper om zijn “vrienden”, valse hoop te geven dat ze op het terrein mogen wonen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
vandale schreef:
04-10-2018 10:38
Die twee stellen gaan sowieso naar huis.

Toen ze afgelopen afl. dat huisje voor de bewaker van het terrein gingen bouwen, vond ik het wel een teken dat Jasper van plan is te blijven.

Ik hoop voor ze dat ze wel uitgezocht hebben hoe het werkt als Ocke & Fleur terug gaan. Ze krijgen dan maar de helft van het resort van het programma, en geld om de andere helft bij te kopen hebben ze niet.
En gasten ook al niet, op wat feestavond gasten, daar kan je niet van leven. Ik denk dat Jasper snel terug gaat naar zijn Brabantse kroeg en zijn vrienden af en toe gaat bezoeken. Het park staat straks te verroesten vrees ik
vandale schreef:
05-10-2018 13:39
In dat geval vind ik het een lage streek van Jasper om zijn “vrienden”, valse hoop te geven dat ze op het terrein mogen wonen.
Waarom? Elke week werk is er 1 voor deze gasten. Moet je anders helemaal niets doen? Misschien zijn ze nog wel zo optimistisch dat ze denken dat een ander het park over koopt en deze bewaker mag blijven. Of in dienst van huidige eigenaar waar ze het van huren, zodat de huisjes niet gesloopt of gejat worden.
Bryndise schreef:
05-10-2018 00:17
Alle gezinnen aan weer naar Nederland.
Ik denk het ook ja.
vandale schreef:
05-10-2018 13:39
In dat geval vind ik het een lage streek van Jasper om zijn “vrienden”, valse hoop te geven dat ze op het terrein mogen wonen.
Ik heb juist het idee dat een aantal vaste medewerkers het gewoon gaan runnen straks.
Beerens en molenaar blijven wel eigenaar maar verhuren de zaak ofzo.
Ben benieuwd welk land het volgend seizoen gaat worden trouwens
Alle reacties Link kopieren
Zou er nog een derde seizoen komen? Ik heb vorig jaar alle afleveringen gekeken maar dit jaar kon het me, om een of andere reden, niet boeien.
Alle reacties Link kopieren
Bryndise schreef:
06-10-2018 22:54
Ik heb juist het idee dat een aantal vaste medewerkers het gewoon gaan runnen straks.
Beerens en molenaar blijven wel eigenaar maar verhuren de zaak ofzo.


Zo werkt het principe niet.
Een familie krijgt het toegewezen deel van de grond als ze blijven.

Naar NL terug en het ‘resort’ als vakantiehuis aanhouden kan dus niet.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf het gevoel dat Jasper en Jessica wel willen blijven.

Echter, als molenaar naar huis gaat, krijgen zij slechts de helft van het resort.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
amreg schreef:
07-10-2018 07:51
Zou er nog een derde seizoen komen? Ik heb vorig jaar alle afleveringen gekeken maar dit jaar kon het me, om een of andere reden, niet boeien.
Hier idem, ik kijk nog wel maar het kan me niet echt meer boeien,
Alle reacties Link kopieren
Het zal vast gezichts bedrog zijn geweest maar is Fleur zwanger?
Alle reacties Link kopieren
amreg schreef:
07-10-2018 07:51
Zou er nog een derde seizoen komen? Ik heb vorig jaar alle afleveringen gekeken maar dit jaar kon het me, om een of andere reden, niet boeien.
Ik denk dat ik ongeveer 8 afleveringen gezien heb van dit seizoen en toen was ik er klaar mee. Vond het zo saai !!
Terwijl ik de yoga's , de posjes en de ad-hd's echt gevolgd heb
Over de posjes gesproken. Ik zag net al hun wijnen op vakantieveilingen voorbij komen, dus voor de liefhebber...
Ik ben ook al n paar maanden afgehaakt. Kon me niet meer boeien
Alle reacties Link kopieren
Ik zie berens en de Wijer wel blijven eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Nog mensen die kijken?

De liefde tussen Jasper en Ocke is wel voorbij.....wat ik wel verwacht had.

Ik denk dat Ocke en Fleur zeker terug gaan.

Van de anderen vind ik het moeilijk inschatten....
Lastig om in te schatten, een jaar is ook te kort. Zoals Palmeira, die nog geen zwembad heeft en ze zijn nog steeds appartementen aan het klaar maken en beide huizen zijn niet af. Waarom zou je je er nog druk om maken als je toch weg gaat? Dan had je beter een huisje kunnen huren en vakantie houden van die 75000.
Maar Maaike zit er door en wil weg en ik zie de anderen ook niet blijven in hun half afgewerkte woning. Maar waarom dan een jaar bezig met huis bouwen? Ik zei in het begin al, na de deceptie van vorig jaar, laat een houten huis bouwpakket komen en zet die binnen een maand in elkaar incl stroom en water en ga daar lekker relaxed in wonen tot je echt weet of je na dat jaar daar wilt blijven, zo niet, dan haal je het huis weer uit elkaar en verkoop je het, de minste kapitaal vernietiging.


Persoonlijk denk ik dat Jasper en Bart nog wel willen blijven maar hun vrouwen niet. Dat ze nu elkaar opzoeken om misschien de vrouwen toch over te halen het nog een jaartje te proberen. Ocke en Co zijn zo gevlogen.
Ik denk dat Jasper en gezin wel daar blijft maar niet op die plek de andere gezinnen gaan weer naar huis.
Waar krijgen ze ruzie om (Jasper en Ocke)? Ik verstond het voorstukje niet.

Snap dat Ocke en Fleur in elk geval terug gaan, lijkt me voor de kinderen ook fijner om in 'n westerse omgeving op te groeien. Die griebusbende daar word je niet vrolijk van ondanks het betere klimaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven