Mode & Beauty alle pijlers

Kleding, samen doen met partner

09-10-2018 17:49 73 berichten
Net had mijn vriend een trui gekocht die mij ook heel goed (misschien wel beter :proud: ) bleek te staan. Zo'n sportieve hoodie. Had er eigenlijk niet bij stilgestaan dat we nagenoeg dezelfde maat dragen (dacht dat een mannen-M groter was dan een vrouwen-M? Misschien omdat ik hem 'opvul' met mijn voorgevel :hihi: )

Maar goed, we gaan er nu samen mee doen, deden we hiervoor nooit.

Draag jij weleens kleding van je partner? (Als je van hetzelfde geslacht bent is het helemaal makkelijk :P). Of is dit het begin van het einde en kunnen we maar beter meteen dezelfde fiets en windjack aanschaffen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat is veel te groot voor mij.
Nee, ik hou van hele vrouwelijke kleding.
angela_s schreef:
09-10-2018 17:49
Of is dit het begin van het einde en kunnen we maar beter meteen dezelfde fiets en windjack aanschaffen?
Nee joh, je kan gerust de trui van je vriend een keertje dragen.
Deed ik ook, totdat ik er eens ketchup op morste en vriendje erg boos was.
Nee, dat gaat totaal niet passen door verschil in vormen.
beetjegek schreef:
09-10-2018 17:50
Nee, dat is veel te groot voor mij.
Ja als je een beer van een vent hebt (of zelf heel slank bent) zal dat niet zo snel lukken nee.

Maar ik was er vanuit gegaan dat een mannen M sowieso groter zou zijn dan mijn eigen kleding, maar dat is dus niet zo.
Zijn joggingsbroek draag ik wel eens, maar verder heeft hij geen kleding die mij staat. Als dat wel t geval was zou het mij niks uitmaken!
Alle reacties Link kopieren
angela_s schreef:
09-10-2018 17:53
Ja als je een beer van een vent hebt (of zelf heel slank bent) zal dat niet zo snel lukken nee.

Maar ik was er vanuit gegaan dat een mannen M sowieso groter zou zijn dan mijn eigen kleding, maar dat is dus niet zo.
Nou waarschijnlijk totaal merk afhankelijk.
Maar net voor je uitgeprobeerd, maar mijn vest L is duidelijk veel meer getailleerd als zijn vest L.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
09-10-2018 17:51
Nee, ik hou van hele vrouwelijke kleding.
Dit. Mijn man draagt bandshirts en cargobroeken. Ik ben meer van de jurkjes, kokerrokken, getailleerde jasjes en soepele tops.
Ik ril eerlijk gezegd al bij de gedachte dat ik een hoodie aan moet.
Alle reacties Link kopieren
Of hij op zijn beurt mijn jurken wel eens draagt weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Een mannen M T-shirt zal gemiddeld genomen toch in ieder geval anders zitten dan je eigen T-shirt in die maat.
Blondie456 schreef:
09-10-2018 17:51
Nee, ik hou van hele vrouwelijke kleding.
Ik ook!
Jufjoke schreef:
09-10-2018 17:55
Dit. Mijn man draagt bandshirts en cargobroeken. Ik ben meer van de jurkjes, kokerrokken, getailleerde jasjes en soepele tops.
Ik ril eerlijk gezegd al bij de gedachte dat ik een hoodie aan moet.
Haha smaken verschillen :D

Ik zou eerder bandshirts dragen dan kokerrokken. Ik denk dat we maar eens een gezamenlijk bandshirt moeten aanschaffen!
Ik heb geen partner maar ik koop wel eens mannen shirts en een sweater/hoodie zou ik ook gewoon kopen als ik een leuke zie. Zag laatst een super gaaf mannen shirt in de winkel maar helaas niet meer in m'n maat. Het enige probleem wat ik wel eens heb is dat het shirt overal goed zit behalve bij m'n heupen maar ach vest erover en niemand die het ziet.
Jufjoke schreef:
09-10-2018 17:57
Of hij op zijn beurt mijn jurken wel eens draagt weet ik niet.
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Wij delen onze “huispakken” (joggingsbroek + trui) en soms de hardloopbroeken (de korte), al zitten die soms wel erg krap om mijn billen.
Nee, never. Hij draagt mannenkleren, ik vrouwenkleren.
Alle reacties Link kopieren
Lekker doen..als het fijn zit!
TsumTsum schreef:
09-10-2018 18:01
Ik heb geen partner maar ik koop wel eens mannen shirts en een sweater/hoodie zou ik ook gewoon kopen als ik een leuke zie. Zag laatst een super gaaf mannen shirt in de winkel maar helaas niet meer in m'n maat. Het enige probleem wat ik wel eens heb is dat het shirt overal goed zit behalve bij m'n heupen maar ach vest erover en niemand die het ziet.

Nou ik heb ook best vaak dat ik in een kledingwinkel loop en denk van, was ik maar een man (qua kleding kopen dan). Dat is gewoon een kwestie van een shirt of trui uitzoeken en dan is het wel goed. Als vrouw heb ik echt weinig gevoel voor mode (en ook weinig interesse). Komt toch meer bij kijken om er een beetje leuk uit te zien.
Ik zou niet goed weten wat ik van mijn man zou willen dragen.
De maten komen niet overeen en zijn mannenkleding die bij hem erg goed staat, zal bij mij heel raar staan.
Ik zie mijzelf niet in een grote sweater, polo, t-shirt of oversized overhemd.
Alle reacties Link kopieren
Ik droeg vaak wel een vest van mijn ex, ja. Toen die relatie uitging, heb ik zelf wat mannenvesten gekocht :rofl:
Ik vind ze lekkerder zitten, en ze hebben zakken. Vrouwelijke modellen hebben dat niet altijd.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Het enige dat ik van mijn man draag is een werkshirt als ik ga schilderen.
Zijn kleren zitten mij veel te groot dus geen porem als ik dat draag.
Alle reacties Link kopieren
Nee, nooit eigenlijk. Heel af en toe als ik t-shirt aan wil doen na het douchen/bad en er ligt er toevallig eentje van hem.
Jufjoke schreef:
09-10-2018 17:57
Of hij op zijn beurt mijn jurken wel eens draagt weet ik niet.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
angela_s schreef:
09-10-2018 18:00
Haha smaken verschillen :D

Ik zou eerder bandshirts dragen dan kokerrokken. Ik denk dat we maar eens een gezamenlijk bandshirt moeten aanschaffen!
Maar dat is sowieso een goed idee. Mijn man heeft voor mij ook wel eens iets mee besteld bij de Large. Hij in Pink Floyd, ik in Foo Fighters. Maar dan voor mj wel de dames versie, dus aangesloten en een diepere halslijn.
jufjoke wijzigde dit bericht op 09-10-2018 18:11
0.23% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven