Te grote penis?

10-10-2018 23:39 32 berichten
Hallo allemaal

Lastig onderwerp, maar het komt er op neer: ze vind dat mijn lul te groot is. Ik moet voorzichtig zijn, en kan daarom niet lekker hard doorneuken om het zo maar te zeggen. Uiteraard hou ik er rekening mee , bijv niet te diep vooral bij doggystyle en opletten met harde stoten. Soms doet het haar zo n pijn dat de seks eigenlijk voorbij is die avond. Eigen schuld, maarja. Altijd maar inhouden is makkelijker gezegd dan gedaan.

Andere vrouwen hadden er overigens geen problemen mee. Wel vonden die ook dat ik een grote lul had maar ze konden het wel aan. Een enkeling vond de pijn zelfs lekker (ehh... okee)

Hebben jullie tips hoe ik wel "normaal" seks kan hebben zonder te doen alsof het een ontmaagding is? Wat kan zij eraan doen?

Gr Niels
Alle reacties Link kopieren
Is wat jij normale seks noemt ook normale seks voor haar? Als daar al grote verschillen in zitten kun je tips zoeken tot je een ons weegt, maar dan zit het er gewoon niet in.
Hoe ging het bij haar met andere mannen, die een kleinere pik hebben?

Verder denk ik gewoonweg wennen voor haar, aanpassen aan haar tempo en wat ze aankan, met dildo's of andere speeltjes proberen om het op te bouwen.
Zoiets...?
Ze houdt wel van stevige seks, ze is zeker geen timide meisje en we zijn beide helemaal gezond (geen angsten, verleden etc)
Puur, te groot.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als pijn aan de baarmoedermond. Geen idee of dat wennen kan (denk het niet) maar is wel heel gemeen pijntje bij sommige standjes en de beter geschapen heren.

Misschien kan je bij een sexshop informeren of er hulpmiddeltje is. Zal toch wel?
Glijmiddel proberen is wellicht een idee inderdaad... zal het eens voorstellen. Ik wil haar ook niks opdringen omdat het moet slagen, want dat is niet zo. Het zou wel fijn zijn natuurlijk...
Alle reacties Link kopieren
Nielus schreef:
11-10-2018 00:01
Glijmiddel proberen is wellicht een idee inderdaad... zal het eens voorstellen. Ik wil haar ook niks opdringen omdat het moet slagen, want dat is niet zo. Het zou wel fijn zijn natuurlijk...

Als hij te groot is, gaat glijmiddel ook niet helpen. Daarom adviseert niemand dat.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
11-10-2018 00:07
Als hij te groot is, gaat glijmiddel ook niet helpen. Daarom adviseert niemand dat.
Precies! Ik had er aangedacht, maar juist niet genoemd omdat je daarmee misschien iets forceert

Franky heeft wel een goed punt dat pijn aan de baarmoedermond waarschijnlijk altijd onprettig zal zijn (als ze dat zo ervaart). Pijn bij penetratie zou misschien met oprekken/gewenning verminderd kunnen worden.
Dus is het de lengte of de dikte waar ze last van heeft?
Misschien kan ze wat beter specifiëren wat precies de pijn veroorzaakt zodat je er eventueel rekening mee kan houden. Een groot formaat van penis heeft namelijk 2 effecten: in omtrek, waardoor penetreren op zich moeizaam kan zijn, voornamelijk bij meisjes met weinig ervaring of klein geschapen ex-vriendjes. Daarnaast kan de lengte ook haar cervix raken en pijn veroorzaken. Er bestaan manieren om haar de diepte te laten bepalen, hoewel niet allemaal even wild of dominant. Niet iedereen die beweert van groot te houden, kan het effectief aan in bed... beleid en voorzichtig in het begin is belangrijk.
Dank voor de serieuze reacties!

De pijn is achterin, dus diep, richting de baarmoeder inderdaad. De lengte speelt daarin vooral een rol.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
11-10-2018 00:17
Misschien kan ze wat beter specifiëren wat precies de pijn veroorzaakt zodat je er eventueel rekening mee kan houden. Een groot formaat van penis heeft namelijk 2 effecten: in omtrek, waardoor penetreren op zich moeizaam kan zijn, voornamelijk bij meisjes met weinig ervaring of klein geschapen ex-vriendjes. Daarnaast kan de lengte ook haar cervix raken en pijn veroorzaken. Er bestaan manieren om haar de diepte te laten bepalen, hoewel niet allemaal even wild of dominant. Niet iedereen die beweert van groot te houden, kan het effectief aan in bed... beleid en voorzichtig in het begin is belangrijk.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-10-2018 09:37
Reden: Op de man
25.28% gewijzigd
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
11-10-2018 02:09
[...]
:HA: Spijker op zn kop! (niet letterlijk nemen ajb)

Maar even ontopic, de dikte zal meestal het probleem niet zijn. Dan is het een kwestie van rustig beginnen en zorgen dat de boel nat en glad genoeg is. Te lang kan idd lastig zijn. Dan zullen jullie standjes moeten zoeken waarbij je niet zo diep gaat en haar het tempo laten bepalen.
Er zijn ook een soort ringen die je om je penis kunt schuiven waardoor je niet zo diep kunt. Kan ook een oplossing zijn.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-10-2018 09:51
Reden: Op de man
29.89% gewijzigd
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Hi!
Ik ken het probleem ook. Oplossing; bij het stoten niet te diep gaan en bij het 'naar buiten gaan' nét niet naar buiten gaan. En zo continu herhalen. Een enorm prettig gevoel voor je eikel en voor haar ook. Groot voordeel dat je haar zo verder geen pijn doet. En juist dan kan het fijn zijn om af en toe nét iets te ver te gaan bij het naar binnen gaan. Want juist die 'pijn' kan dan voor haar juist wel weer stimulerend zijn. Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
11-10-2018 02:09
[...]
:HA:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-10-2018 09:51
Reden: Op de man
71.39% gewijzigd
Lange-met-een-korte schreef:
11-10-2018 02:09
[...]
Doorgaans ben ik het van harte eens met kritiek op Charles maar zijn post in dit topic is geen expliciete lofzang op zijn eigen tampeloerus of kwaliteiten als minnaar maar zowaar een inhoudelijke beantwoording van de vraag.. Dus in dit geval is de snap niet op z'n plek eigenlijk...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-10-2018 09:50
Reden: Op de man
38.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nielus schreef:
11-10-2018 00:01
Ik wil haar ook niks opdringen omdat het moet slagen, want dat is niet zo. Het zou wel fijn zijn natuurlijk...
nou ja, als je een langdurige relatie met elkaar wil, zul je hier wel uit moeten komen natuurlijk
slechte seks, gaat irritaties opleveren
Alle reacties Link kopieren
febag schreef:
11-10-2018 07:17
Doorgaans ben ik het van harte eens met kritiek op Charles maar zijn post in dit topic is geen expliciete lofzang op zijn eigen tampeloerus of kwaliteiten als minnaar maar zowaar een inhoudelijke beantwoording van de vraag.. Dus in dit geval is de snap niet op z'n plek eigenlijk...
Eensch.

TO, er zijn standjes waarbij je pik minder diep kan komen. Zij kan haar benen dicht houden en jij doet jouw benen over die van haar heen (in missionaris). Het schildpadstandje (zij op haar buik, plat, jij liggend op haar rug, ook hier zij benen dicht, jij open) is ook een goede. Lepeltje lepeltje werkt ook.

Ik denk overigens vooral dat het een spanningsgebeuren is bij haar. Zij is bang voor de pijn dus spant aan. Ze mag leren zich te ontspannen daarbinnen, dat scheelt enorm. Bekkenbodemspieroefeningen dus, evt met en bij een therapeut.

Sterkte.
...
Alle reacties Link kopieren
Nielus schreef:
11-10-2018 01:41
Dank voor de serieuze reacties!

De pijn is achterin, dus diep, richting de baarmoeder inderdaad. De lengte speelt daarin vooral een rol.
Dan denk ik dat je vooral nog kan kijken naar standjes bijv.
https://www.depaarsekeizerin.nl/ideeen- ... eine-penis

En haar meer laten bepalen i.p.v. zelf stoten. Dan kan zij misschien wel wat harder gaan zonder dat de pijn ineens te heftig voelt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf vermoed ik een wat kortere vagina want ik heb gemakkelijk last van mannen die tegen de baarmoederhals zitten. Idd standjes zoeken waarbij de penetratie minder diep gaat is een goeie tip. Of laat haar vaker bovenop gaan.

Verder is het trouwens zo dat een vrouw haar baarmoeder kantelt naarmate ze geiler is en dit de lengte van de vagina verlengt. Wanneer je net begint te vrijen kan het dus goed zijn dat je minder diep kan tegenover wanneer ze dichter bij een orgasme komt. Haar heel goed opwinden zou dus ook al een enorm verschil kunnen maken. Dit is iets wat ik zelf goed merk. Mannen die echt goed zijn in voorspel en daar lang genoeg de tijd voor nemen, daar heb ik zelden pijn bij met het vrijen. Mannen die wat egoïstischer zijn en meer op hun eigen plezier gefocust zijn, daar heb ik vaker last mee.

Neem je tijd om veel met voorspel bezig te zijn. Leer haar lichaam en haar erogene zones kennen. Maak het voorspel leuk, ben er creatief mee. Bouw de spanning op en begin niet meteen hard te seksen.

En besteed nog steeds veel aandacht aan haar erogene zones tijdens de seks zodat je haar goed opgewonden houdt. Een grote lul doet heus niet al het werk.

Kan zijn dat bovenstaande bij jou allemaal geen issue is maar mijn ervaring is dat groter geschapen mannen vaak minder bedreven zijn in voorspel en ook tijdens de seks minder moeite doen omdat ze vaak lijken te denken dat die lul het werk wel zal doen.
Alle reacties Link kopieren
DropItLikeASquat schreef:
11-10-2018 08:29
Ik heb zelf vermoed ik een wat kortere vagina want ik heb gemakkelijk last van mannen die tegen de baarmoederhals zitten. Idd standjes zoeken waarbij de penetratie minder diep gaat is een goeie tip. Of laat haar vaker bovenop gaan.

Verder is het trouwens zo dat een vrouw haar baarmoeder kantelt naarmate ze geiler is en dit de lengte van de vagina verlengt. Wanneer je net begint te vrijen kan het dus goed zijn dat je minder diep kan tegenover wanneer ze dichter bij een orgasme komt. Haar heel goed opwinden zou dus ook al een enorm verschil kunnen maken. Dit is iets wat ik zelf goed merk. Mannen die echt goed zijn in voorspel en daar lang genoeg de tijd voor nemen, daar heb ik zelden pijn bij met het vrijen. Mannen die wat egoïstischer zijn en meer op hun eigen plezier gefocust zijn, daar heb ik vaker last mee.
Mooi geregeld van de natuur!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ik ben niet groot en niet groot geschapen. En ik heb kleine handen voor een man ;-) ! Toch is het probleem dat je beschrijft herkenbaar. Volgens mij heeft het met de hoek te maken waarin je bij haar naar binnengaat. Wij hebben 'ontdekt' dat het bij bepaalde hoeken pijnlijk blijft. Aangezien ik het zelf niet echt opwindend vind als mijn vriendin ligt te creperen tijdens de seks hebben we afgesproken dat ze in de positie die je beschrijft signalen geeft: knijpen in mijn handen, gewoon zeggen. Ik verander dan gewoon licht van stand. Dat werkt bij ons vrij goed, hoewel ik die perfecte hoek na al die jaren nog steeds niet gelijk goed heb. Het is dus een kwestie van goed aanvoelen, luisteren en bijsturen.
Alle reacties Link kopieren
Ga experimenteren met standjes waar de penetratie vanzelf al niet zo diep is.
Verder zorgen dat je het goed opbouwt. Dus niet gelijk diep stoten.
Onze tijd is nu.
Heeft ze een spiraal? Sommige vrouwen krijgen na het plaatsen hiervan namelijk een gevoeligere baarmoedermond.
Alle reacties Link kopieren
Bombus-Sylvarum schreef:
11-10-2018 08:59
Ik ben niet groot en niet groot geschapen. En ik heb kleine handen voor een man ;-) ! Toch is het probleem dat je beschrijft herkenbaar. Volgens mij heeft het met de hoek te maken waarin je bij haar naar binnengaat. Wij hebben 'ontdekt' dat het bij bepaalde hoeken pijnlijk blijft. Aangezien ik het zelf niet echt opwindend vind als mijn vriendin ligt te creperen tijdens de seks hebben we afgesproken dat ze in de positie die je beschrijft signalen geeft: knijpen in mijn handen, gewoon zeggen. Ik verander dan gewoon licht van stand. Dat werkt bij ons vrij goed, hoewel ik die perfecte hoek na al die jaren nog steeds niet gelijk goed heb. Het is dus een kwestie van goed aanvoelen, luisteren en bijsturen.
Idd, dit ook! De hoek van de penetratie kan al veel doen. Daar kan je ook wat mee spelen tijdens het vrijen om in eenzelfde standje wat te experimenteren met verschillende hoeken en dat zij dan feedback geeft. Het lijkt soms een beetje 'onsexy' om tijdens het vrijen veel te communiceren maar het is wel een goeie manier om op korte tijd veel te leren over elkaars lichaam :-)
Alle reacties Link kopieren
DropItLikeASquat schreef:
11-10-2018 11:33
Het lijkt soms een beetje 'onsexy' om tijdens het vrijen veel te communiceren maar het is wel een goeie manier om op korte tijd veel te leren over elkaars lichaam :-)
er is nou werkelijk niks onsexy aan praten tijdens de sex
Ik knap juist af op mannen die niks zeggen (en alleen maar zwoegen) :)
Alle reacties Link kopieren
Jouw probleem is me bekend.
Er zijn weinig échte oplossingen als zij zo gevoelig is daar binnen en jij zo groot geschapen.
Wat je al zegt, bij anderen was het geen probleem en sommigen houden van 'de pijn'.
Zelf ben ik een beer van een kerel en heb geleerd dat ik met types zoals die vriendin echt altijd een beetje zal moeten inhouden. Ik zou me daar niet monogaam aan binden, want je wilt toch af en toe los lijkt me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven