Die Rob Jetten van D66

11-10-2018 22:31 65 berichten
Je weet wel, de zo gepolijste nieuwe jonge D66 fractievoorzitter. Bestaat hij eigenlijk wel echt? Ik heb hem nu een paar keer op TV gezien en ik heb de indruk dat ik naar een hologram of een hele knappe robot zit te kijken. Of gewoon een acteur die de rol van jonge fractievoorzitter van een van haar eigen idealen losgezongen postmoderne partij perfect invult. Ik vind het knap dat er iemand is gevonden die nog meer in mijn irritatiezone zit dan Alexander Pechtold, maar eigenlijk vraag ik me af of Rob Jetten dus wel echt bestaat.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ik dacht echt precies het zelfde.
Is dit echt serieus? Zag hem bij Pauw en er kwam ook nog eens echt niks zinnigs of menselijks uit.. heel bizar.
Het zal voor het joch wel moeilijk worden om het robot-frame weer een beetje bij te stellen. Waarschijnlijk gaan zijn spindokters dat wel proberen; ik verwacht binnenkort interviews waarin hij een spijkerbroek draagt, probeert spontaan over te komen of een of andere activiteit met 'gewone mensen' showt.
Ik heb alleen een paar foto's gezien, en mijn eerste reactie was: die arme jongen wordt als kanonnenvoer naar voren geschoven. Hij is nog te naïef om te beseffen dat deze baan geen eer is, maar een naaistreek.
Als de partij dan straks weer tot normale proporties is gekrompen kan hij de schuld krijgen van de afgang en plaats maken voor een echte partijcorifee.
Desalniette- schreef:
11-10-2018 22:45
Ik heb alleen een paar foto's gezien, en mijn eerste reactie was: die arme jongen wordt als kanonnenvoer naar voren geschoven. Hij is nog te naïef om te beseffen dat deze baan geen eer is, maar een naaistreek.
Als de partij dan straks weer tot normale proporties is gekrompen kan hij de schuld krijgen van de afgang en plaats maken voor een echte partijcorifee.
+1

Ik heb nog nooit van die knul gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Kumiko schreef:
11-10-2018 23:11
+1

Ik heb nog nooit van die knul gehoord.
Het is een Canadese neef van een relatie van de voormalige fractieleider. Die mocht hij overnemen tegelijk met dat appartementje.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Na zijn foute twitterbericht blijkt dat er inderdaad iemand in hem zit en hem "bestuurt" als een robot ... 😂😂😂
Misschien gaat hij iedereen verbazen.
jose-je schreef:
12-10-2018 06:40
Misschien gaat hij iedereen verbazen.

Dat doet hij al!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken hem van een werkevenement - dus ja hij is echt - onwijze kans voor hem en t zal ongetwijfeld pittig worden.
Hello, can you hear me?
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen zit hij daar aan het stuur en leveren wij slechts commentaar via een klein internetforum....
Alle reacties Link kopieren
Ik vond hem trouwens symphatiek - maar t zou natuurlijk ook raar zijn als iemand in zon positie geen people skills zou hebben.
Hello, can you hear me?
Ik heb bij een gelegenheid eens een avond lang met hem gesproken. Het is een intelligente welbespraakte en inderdaad sympathieke jongeman. Het is enerzijds prettig om met hem te praten, anderzijds niet, je krijgt geen echte antwoorden of een opinie. Op en top een politicus. Ik heb hoge verwachtingen van hem.
Ouwedibbes schreef:
12-10-2018 07:28
Ik heb bij een gelegenheid eens een avond lang met hem gesproken. Het is een intelligente welbespraakte en inderdaad sympathieke jongeman. Het is enerzijds prettig om met hem te praten, anderzijds niet, je krijgt geen echte antwoorden of een opinie. Op en top een politicus. Ik heb hoge verwachtingen van hem.
Je laatste zin strook niwt met het stukje daarvoor...

Je beschrijft een niet-transparante, gladde politicus zonder duidelijke standpunten. Maar daar heb je hoge verwachtingen van? Alsof we zo’n politicus willen:bonk:
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het net een kind, maar ik heb nog niet goed gekeken door gebrek aan belangstelling denk ik.

Vind hem een beetje in de categorie Justin Bieber vallen, dus iets voor 3K-meisjes die puber zijn geworden. Jammer voor hen dat hij homo is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me wel makkelijk voor hem dat hij zo laag ingeschat wordt want nu kan hij alleen nog maar meevallen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hij is jong en verzorgd zich zelf goed en kleed zich netjes, prima hoor. Ik zie dat veel liever dan een Hans Spekman die ongeschoren, haren ongekamd en in verschoten en versleten kleding in de kamer zit. Gezien zijn staat van dienst denk ik dat het een zeer intelligente man is met zeer veel potentie, soort van geheim wapen omdat we hem nu alleen zien als heel jongensachtig. Slimme zet van D66.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Ik denk dat D66 heeft gekozen voor een iemand die kan 'concurreren' met Jesse Klaver. Al verwacht ik van die Jetten wat meer bagage en inhoud, voor de twintigers de en-masse GL stemmen maar geen benul hebben maakt het toch niet uit, misschien vinden ze Jetten leuker. :mrgreen:

Looks, jong, frisse wind, behorend tot een minderheid: zit helemaal snor.

We gaan het zien.
Ik las in NRC dat hij niet echt standpunten heeft, maar vooral van het politieke discours houdt. Joepie. Een neoliberale gladjakker, zou ik zeggen als ik zou zeggen wat ik dacht. Voor nu gun ik deze jongeman het voordeel van de twijfel.

Overigens vind ik Klaver een inhoudelijk sterke politicus, maar dat is iets heel anders.

Verder eens met de OP en dat is ook wel eens grappig.
Klaver vind ik nu juist enorm inhoudsloos. Veel vorm dat wel; Amerikaanse toestanden. ;)

Maar goed, het ging niet over hem.
Alle reacties Link kopieren
tsja, en dan blijkt dat Wassila Hatchi ook nog eens gezellig terugkomt!
Die was halsoverkop uit de kamer vertrokken nadat haar affaire met Alexander misliep in 2016.

Maar goed, haar wachtgeld is op en ze heeft hard een baantje nodig.
Daar kan die Jetten natuurlijk prima voor zorgen, als het zo'n sympathieke jongen is als zijn vrienden hier boven zeggen.
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
12-10-2018 12:35
tsja, en dan blijkt dat Wassila Hatchi ook nog eens gezellig terugkomt!
Die was halsoverkop uit de kamer vertrokken nadat haar affaire met Alexander misliep in 2016.

Maar goed, haar wachtgeld is op en ze heeft hard een baantje nodig.
Daar kan die Jetten natuurlijk prima voor zorgen, als het zo'n sympathieke jongen is als zijn vrienden hier boven zeggen.
Had zij ook al een affaire met Pechtold? Geen wonder dat die man een liefdesnestje nodig had ;-) .
Ik lees net dat haar wachtgeld ruim 3 jaar lang 6800 euro per maand was. Bizar......
Dat hebben we in NL niet goed geregeld.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Ach, het is zo makkelijk om vanaf de zijlijn commentaar te leveren op een ander. Die zure reacties op al die fora (en ook nog eens voornamelijk omdat die verzuurde reacties in de mode zijn). Geef die man gewoon de tijd om al dan niet iets te betekenen en lever dan pas commentaar.
Alle reacties Link kopieren
He looks like a politician, he walks like a politician, he talks like a politician... so most probably he is a politician...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven