Mode & Beauty alle pijlers

Wat heb je aan vandaag deel 2!!

12-10-2018 16:22 1116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames, de eerste werd wat vol ;-)

mode-beauty/wat-heb-je-aan-vandaag/list ... 393691/134

Vertel eens (ter inspiratie en vermaak): wat heb je aan vandaag?
Happy new topic! Ik doe weer mee :-D
Alle reacties Link kopieren
Zwarte joggingbroek en zwart tshirt met witte stipjes.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
tvp :)
Happy New topic!

Afbeelding
Happy new topic! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook snel iets.zit ie tenminste weer in mijn rijtje.
Vandaag draag ik lichtblauwe slim fit jeans .donkerblauwe bloes . Witte sneakers.
En contactlenzen 😁moest even n paar boodschappen halen .nu thuis en de bril weer op 🤓
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
RegretteRien schreef:
12-10-2018 16:38
Happy New topic!

Afbeelding
Die moeten in de was, die tellen niet :biggrin: .

Ik heb vandaag een donkerblauwe skinnyjeans aan, met okergeel lang t-shirt en cowboylaarsjes met geel borduursel.
En ik kreeg vandaag het zachtste vest ooit binnen, met capuchon, fluffy, oversized, lichtgrijs, ik wil mezelf knuffelen vest. Dus die heb ik ook maar aan gedaan :popcorn:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
wiezel schreef:
12-10-2018 16:56
Die moeten in de was, die tellen niet :biggrin: .

Ik heb vandaag een donkerblauwe skinnyjeans aan, met okergeel lang t-shirt en cowboylaarsjes met geel borduursel.
En ik kreeg vandaag het zachtste vest ooit binnen, met capuchon, fluffy, oversized, lichtgrijs, ik wil mezelf knuffelen vest. Dus die heb ik ook maar aan gedaan :popcorn:
Klinkt héérlijk! Heb je een link?
Alle reacties Link kopieren
Maxijurk zonder mouwen met regenboog streep :-)
Alle reacties Link kopieren
apiejapie schreef:
12-10-2018 17:03
Klinkt héérlijk! Heb je een link?
Ik wil ook die link! In mijn enige vest wat daaraan voldoet zie ik er letterlijk uit als een rendier (inclusief bel waardoor iedereen steeds weet waar ik ben).
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook maar weer eens meeschrijven.
Vandaag zwarte jeans, wit-zwart grafisch shirt met roze letters, zwart satijnen bomberjasje en Nikes.
Net een panterprint broek met zwarte bies en een zwart overhemd gekocht. Nel Veerkamp: eat your heart out.....
AnnA_C schreef:
12-10-2018 17:26
Ik wil ook die link! In mijn enige vest wat daaraan voldoet zie ik er letterlijk uit als een rendier (inclusief bel waardoor iedereen steeds weet waar ik ben).
:D Pics or it didn't happen ;-D
Alle reacties Link kopieren
Dit. Maarzonder het vest, op advies uit deel 1.


https://www.steps.nl/702/combination/3053/

Veel complimenten gehad! Oh, nog een groene tailleriem toegevoegd. Verder dunne zwarte panty en donkergroene nep-dr. Martens.
Ik moet echt een shopverbod. :$ (komt wel goed, ga over een paar weken met mijn nieuwe baan beginnen, heb ik geen tijd meer ;-D )

Maar, mijn favoriete elke-dag schoenen zijn bijna aan vervanging toe en deze uiterst coole variant is in de aanbieding. Goede reden toch?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Broek van Jane Lushka in travelstof met drukke print in het zwart lichtgrijs en blauwgrijs met een zwarte streep op de zijkant van het been (heerlijk, wil niks anders meer), donkerblauw hemdje en geheel geperforeerde blouse in marine ook weer van Jane Lushka en donkerblauwe gympen met een glitter.
Het zwart lijkt veel op heel donkerblauw, makkelijk met combineren.
Draag meestal iets van Studio Anneloes. Merk ken ik pas sinds 1.5 jaar maar ik durf mijn kledingkast bijna aan niemand meer te laten zien...... Travelstof zit zo lekker, kreukt niet en heel belangrijk ;) neemt bijna geen ruimte in de koffer in.
Veensteker, volgens mij hou jij van travelstof :-D

Ik zwarte skinny, dr martens, shirt met print, leren jasje.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Dat vest komt van wish .... dus kan weken duren voordat hij er is. En echt charmant is hij niet hoor, maar er hangt geen bel aan :biggrin:

www.wish.com/share/46400hfjfj

Ik heb normaal maat l en heb een xxl besteld, zo valt hij oversized zoals ook op het model.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Ik droeg vandaag een zwarte broek met witte bies, een lichtgrijs shirt, zwarte blazer (die al snel uit ging) en Adidas superstars zwart/wit.

Morgen naar een groot paardenevenement waar het gezien & gezien worden is maar nog even geen kleding inspiratie door de warmte. Andere jaren droeg ik toch vaak iets van een jeans met cognackleurige laarzen ,
( witte)blouse en een lang dik vest of trenchcoat plus grote sjaal maar dat gaat veel te warm zijn.
Alle reacties Link kopieren
RegretteRien schreef:
12-10-2018 18:51
Ik moet echt een shopverbod. :$ (komt wel goed, ga over een paar weken met mijn nieuwe baan beginnen, heb ik geen tijd meer ;-D )

Maar, mijn favoriete elke-dag schoenen zijn bijna aan vervanging toe en deze uiterst coole variant is in de aanbieding. Goede reden toch?

Afbeelding
Nice!!!!!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Ik had vandaag een symposium waar ik moest netwerken voor een nieuwe baan. Dus mijn mooiste jurk aangetrokken:

Afbeelding

Met cognac kleurige suède laarzen eronder, iets lichter dan op de foto.
Alle reacties Link kopieren
Super mooie jurk Hillegonda1! Daar heb je vast een goede indruk mee achtergelaten.
Het is nog vroeg, maar vandaag met de hond de hele dag wandelen. Daarom makkelijke kleding: destroyed jeans, lage zwarte all-stars, t-shirt en vest mee voor als het fris wordt.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Hillegonda1 post_id=29122362 time=1539381568 user_id=356031]
Ik had vandaag een symposium waar ik moest netwerken voor een nieuwe baan. Dus mijn mooiste jurk aangetrokken:

Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
12-10-2018 23:59
Ik had vandaag een symposium waar ik moest netwerken voor een nieuwe baan. Dus mijn mooiste jurk aangetrokken:

Afbeelding

Met cognac kleurige suède laarzen eronder, iets lichter dan op de foto.
Zo prachtig mooi.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven