Slapste excuses die je kreeg na zijn vreemdgaan

24-09-2018 10:53 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames

Ben even benieuwd wat je als slapste, meest ongeloofwaardige en bijna humoristische excuus wat je van je (ex-) partner ooit hebt gehoord nadat zijn vreemdgaan werd ontdekt.
Ik trap af:

Nadat ik mijn ex op 1000-den telefoontjes en sms'jes (gsm specificatie ging over een periode van 3 jaar) had betrapt naar zijn minnares toe, kwam hij met het volgende briljante excuus:
'Het was allemaal begonnen nadat x mij belde om over de problemen met haar vriend te praten. Ik bood een luisterend oor en het was zo geslaagd dat zij EN haar vriend mij samen begonnen te bellen om hun relatieproblemen telefonisch met mij te bespreken. Ze zaten in zwaar weer, dus ja ook om 01.00, 03.00 en om 05.30 uur in de ochtend hadden ze me soms nodig, soms wel heel de dag door, ik voelde me op den duur zo verantwoordelijk voor het slagen van hun relatie'
Ik: 'Dus jij bood jarenlang psychologische bijstand en relatietherapie via de telefoon aan, aan een koppel dat ik niet kende, zelfs midden in de nacht en heel de dag door?' (wij sliepen even een tijdje apart ivm huilbaby)
Hij: ja zoiets ja, toen ging het uit tussen hen en bleef ze mij alleen bellen voor verdere psychologische bijstand)
(Ps hij is arbeider van beroep dus waar en wanneer hij een opleiding psychologie of relatietherapie had gevolgd is me een raadsel, hij had haar gewoon versierd op een bijeenkomst, ze was single)
Jaren later heb ik me met vriendinnen krom gelachen hierover

Welk hilarisch excuus hebben jullie wel eens gehoord?
hanaa wijzigde dit bericht op 24-09-2018 12:54
10.53% gewijzigd
Cheeks schreef:
12-10-2018 17:04
Hij begon opeens met een ander te flirten toen wij uit waren.


Mannen 🤮
Ha ja hier hetzelfde. We waren een avondje uit en lekker met elkaar aan het dansen, en op een gegeven moment dacht ik ‘ waar kíjkt hij toch steeds naar?’ Bleek hij de hele tijd naar de kont van de meid achter mij te staren...
Probeerde het niet eens te verbergen.
Bombus-Sylvarum schreef:
12-10-2018 16:15

Wel heb ik partners "afgepakt", iets waar ik ook niet per se trots op ben. Maar in zekere zin kozen de dames in kwestie daar zelf voor.
Triest.
Ik vind je dan echt medeplichtig aan het vreemdgaan.
Taralina schreef:
12-10-2018 19:24
Triest.
Ik vind je dan echt medeplichtig aan het vreemdgaan.
Uh, nee. Zo is hoe het soms gewoon werkt. Het zou pas raar zijn als het zou zijn doorgegaan terwijl de andere relatie ook zou doorlopen.
Alle reacties Link kopieren
Het maakt denk ik wel verschil of je je laat lenen om een ander vreemd te laten gaan of dat je een relatie krijgt/date met iemand die een relatie had en deze verbreekt omdat hij/zij jou heeft leren kennen.

Ik vind personen die zich laten lenen om een ander vreemd te laten gaan overigens bijna net zo slecht als de persoon die vreemd gaat. Misschien nog wel slechter maar dan op een andere manier, ik zou nooit 2e keus willen zijn.
Anoniem12201708 schreef:
19-10-2018 12:19
Het maakt denk ik wel verschil of je je laat lenen om een ander vreemd te laten gaan of dat je een relatie krijgt/date met iemand die een relatie had en deze verbreekt omdat hij/zij jou heeft leren kennen.

Ik vind het allebei verwerpelijk. Waarom zou je iemands geliefde willen afpakken? Heb je dan geen last van je geweten? Ik zou het niet kunnen.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-10-2018 12:54
Waarom zou je iemands geliefde willen afpakken? Heb je dan geen last van je geweten? Ik zou het niet kunnen.
Je kunt een partner niet afpakken, die kiest er zelf voor met 'n ander te zijn.
Alle reacties Link kopieren
*Niet meer relevant
anoniem_366373 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 00:36
Reden: Niet meer relevant
86.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kloddertje schreef:
24-09-2018 12:31
"Ja, maar ik dacht aan jou."
Ah, het Amy-Winehouse-excuus:

I couldn't resist him
His eyes were like yours
His hair was exactly the shade of brown
He's just not as tall, but I couldn't tell
It was dark and I was lying down
You are everything ' he means nothing to me
I can't even remember his name
Why're you so upset?
Baby, you weren't there and I was thinking of you when I came
What do you expect?
You left me here alone; I drank so much and needed to touch
Don't overreact ' I pretended he was you
You wouldn't want me to be lonely
How can I put it so you understand?
I didn't let him hold my hand
But he looked like you; I guess he looked like you
No he wasn't you
But you can still trust me, this ain't infidelity
It's not cheating; you were on my mind
Yes he looked like you
But I heard love is blind
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Mabellineee schreef:
19-10-2018 16:40
Je kunt een partner niet afpakken, die kiest er zelf voor met 'n ander te zijn.
Zo is dat
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Mabellineee schreef:
19-10-2018 16:40
Je kunt een partner niet afpakken, die kiest er zelf voor met 'n ander te zijn.

En toch vind ik het verwerpelijk om iemand te versieren waarvan je weet dat die in een vaste relatie zit. Dan heb je gewoon dikke schijt aan andermans gevoelens. Wat kan jou het schelen dat iemand anders kapotgaat van verdriet, als jij maar krijgt wat je wilt. :nooo:
RikM schreef:
19-10-2018 20:48
En toch vind ik het verwerpelijk om iemand te versieren waarvan je weet dat die in een vaste relatie zit. Dan heb je gewoon dikke schijt aan andermans gevoelens. Wat kan jou het schelen dat iemand anders kapotgaat van verdriet, als jij maar krijgt wat je wilt. :nooo:
Mijn vriend en ik gingen naar een georganiseerd weekend. Een vrouw liep te kwijlen bij mijn vriend (onder mijn neus). Bijvoorbeeld: "Ik doe morgenochtend een yoga-sessie voor een select groepje en ik wil dat jij daar bij bent. Want jouw vibraties en mijn vibraties matchen heel goed." En als mijn vriend er niet bij was, maakte ze snertopmerkingen tegen mij, bijvoorbeeld dat het beter was geweest als ik niet was meegegaan naar het weekend. En dat ik een stijve hark was.
Wat ben je dan voor bitch.
Zoek een ongebonden man in plaats van andermans partner te versieren.
Het schijnt voor sommige vrouwen lastig te zijn om de relatie van anderen te respecteren.
Vriend is trouwens niet vreemdgegaan met haar.
Het is me overkomen( huil huil ) 4x. met 4 verschillende vrouwen!

Het zal je maar overkomen zeg, zielig toch?
Alle reacties Link kopieren
@Caitriona: jeetje zeg! zo'n griet wil je toch het liefst vol op de neus stompen!!?

Wat je zegt: sommige vrouwen hebben er echt geen boodschap aan dat iemand bezet/gehuwd is... misschien ervaren ze het zelfs als een extra drive tot inpalmen??

Vele jaren geleden, toen ik pas kort getrouwd was, vond ik een mail aan mijn man.
Het bleek van een of andere griet te zijn waar hij ooit iets mee gehad had.

Echt, het droop er vanaf, hoe ze hem probeerde in te palmen.
het zag er ongeveer als volgt uit:

''Ik schrik er een beetje van dat je inmiddels getrouwd ben, ja sorry, dat beken ik je eerlijk. Het doet mij beseffen wat ik destijds heb laten gaan.. de grootste vergissing van mijn leven.
Het lijkt nu allemaal te laat.. wist ik toen maar wat ik nu weet, namelijk welk een goede man jij bent. Ik denk steeds vaker terug aan wat wij hadden. Het gaat wel goed met mij hoor,, ik ben alleen soms eenzaam.. jij was altijd zo lief voor me, dat besef ik nu pas'' etc, etc..

Maar verder was ze enkel gewoon heel eerlijk, en bedoelde ze er verder niks mee...
Neuh hoorrrrr!!!! :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-10-2018 20:48
En toch vind ik het verwerpelijk om iemand te versieren waarvan je weet dat die in een vaste relatie zit. Dan heb je gewoon dikke schijt aan andermans gevoelens. Wat kan jou het schelen dat iemand anders kapotgaat van verdriet, als jij maar krijgt wat je wilt. :nooo:
Eens! Behandel een ander zoals je zelf behandeld zou willen worden. Het leven wordt echt een stuk leuker als je niet alleen aan jezelf denkt. En bovendien knap ik direct af als een man die met me flirt (met een doel) en die ik ook wel zie zitten, een partner blijkt te hebben. Dan is die man dus toch niet zo leuk en bijzonder als dat ik dacht. Voor mij geen man met een partner, nooit!
Alle reacties Link kopieren
In de Viva-forum oudheid hebben we al eens een lijstje verzameld. De linkjes in de openingspost zijn dood, maar de smoezen natuurlijk springlevend...


relaties/smoezenlijst-betrapte-vreemdga ... ges/279863
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-10-2018 20:48
En toch vind ik het verwerpelijk om iemand te versieren waarvan je weet dat die in een vaste relatie zit. Dan heb je gewoon dikke schijt aan andermans gevoelens. Wat kan jou het schelen dat iemand anders kapotgaat van verdriet, als jij maar krijgt wat je wilt. :nooo:
Hmmm... ligt eraan wat je uit de relatie wilt halen. Als het een kort pleziertje is, vind ik het ook nogal gevoelloos. Maar als je de persoon in kwestie echt leuk vindt, dan is het vooral pijnlijk voor jezelf als diegene niet echt beschikbaar is, tenzij je trouw niet zo hoog in het vaandel hebt staan.
RikM schreef:
19-10-2018 20:48
En toch vind ik het verwerpelijk om iemand te versieren waarvan je weet dat die in een vaste relatie zit. Dan heb je gewoon dikke schijt aan andermans gevoelens. Wat kan jou het schelen dat iemand anders kapotgaat van verdriet, als jij maar krijgt wat je wilt. :nooo:
Dit dus +100
Alle reacties Link kopieren
Nou sommige dames zijn idd niet netjes jaren geleden op vakantie we waren een dagje aan het zwembad en een andere meid zat in het zwembad denk met haar moeder ze zat.mijn vriend eigenlijk al best een tijd te begluren maar mij boeit het niet mijn boek was te leuk dus ik negeerde het.

Mijn vriend lag eigenlijk ook gewoon half te slapen zag haar niet eens....
Dus ik ging op een gegeven moment even recht op zitten om wat te drinken riep ze ineens hard uit het zwembad kijk zei je toch ze is jaloers omdat ik haar vriendje wil....
Sorry toen schoot ik zo ernstig in de lach en helaas schoot er uit meisje ik maak me geen zorgen om jou want hij heeft tot nu toch nog geen moeite gedaan om naar jou te kijken dus boeiend ben je niet gelijk afgedropen wat een raar mokkel was dat zeg...
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond gehoord, nadat ik erachter kwam dat het vreemdgaan ook heeft plaatsgevonden in het bed waarin ik nu slaap;
"ze heeft niet echt in mijn bed gelegen, maar bovenop het dekbed"
Haar onder het dekbed laten liggen ging hem te ver, dat was pas echt erg geweest. :|
Kroonsteen schreef:
29-10-2018 07:41
Gisteravond gehoord, nadat ik erachter kwam dat het vreemdgaan ook heeft plaatsgevonden in het bed waarin ik nu slaap;
"ze heeft niet echt in mijn bed gelegen, maar bovenop het dekbed"
Haar onder het dekbed laten liggen ging hem te ver, dat was pas echt erg geweest. :|
:hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven