Uitgerekend in het voorjaar van 2019!!

17-07-2018 11:52 601 berichten
Wij zijn uitgerekend in het voorjaar van 2019! :sun:

Naam Leeftijd :duckie: Uitgerekend Afspraken Bijzonderheden
Syrinxx 35/38 2e 8 maart - Bevallen van een zoon💙
Edsheeran 27/27 1e eind maart :heart:
SRS 25/28 1e 25 maart - Bevallen van een dochter :cheer2:
Maris86 32 1e 28 maart 20-wkn echo: 12/11 :heart: Alleenstaand
lloke 32/30 2e 30 maart :heart: NIPT test = goed
Lillyn 25/28 1e 31 maart 20-wkn echo: 01/11 :heart: Dochter :cheer2:
Suze27 30/33 2e 2 april 20-wkn echo: 12/11 :heart: Dochter :cheer2:
Sfietje 29/33 2e 2 april - Bevallen van een dochter :cheer2:

Pinguin00 :hug: Mamavaneenboefje :hug: Miesje1993 :hug: Saqua :hug:

Cookie, Is_a_bella, Pandi, Maikex, Smolla en Blackrose1986: Wegens lange afwezigheid zijn jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om weer mee te komen schrijven! We hopen dat alles goed gaat en dat jullie over een paar maanden een mooi :duckie: -tje uitbroeden :heart:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:20
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
62.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
maris86 schreef:
02-10-2018 20:39
Een zoutoplossing maakt niets uit he..
Ik gebruikte geen zoutoplossing.

Ik heb t vandaag aan de apothekersassistente gevraagd of het kwaad kon en ze zei me dat ik mij geen zorgen moest maken.
Hoe is het met iedereen?
Hier over het algemeen ok. Nog steeds na het avondeten beroerd en elke ochtend overgeven. Gedurende de dag gaat het redelijk. Ik hoop steeds de kleine te voelen maar tot nu toe nog weinig activiteit helaas.
Ik zou zo graag wat meer bevestiging willen dat het allemaal goed zit daarbinnen :)
Gelukkig volgende week een echo!
Kraamzorg en kinderdagverblijf is inmiddels geregeld.
Hoe is het met jou?
En de rest?
hey Suze wat jammer dat je nog steeds zo misselijk bent ... bah :-[

leuk wel dat je volgende week weer je echo hebt, dat geeft toch weer zekerheid he. dat is jouw pretecho toch? Spannend! Ik moet as maandag voor mijn 20 weken echo. :peep: zo leuk!
heb jij nu al een zoontje of dochter?
syrinxx schreef:
09-10-2018 20:15
hey Suze wat jammer dat je nog steeds zo misselijk bent ... bah :-[

leuk wel dat je volgende week weer je echo hebt, dat geeft toch weer zekerheid he. dat is jouw pretecho toch? Spannend! Ik moet as maandag voor mijn 20 weken echo. :peep: zo leuk!
heb jij nu al een zoontje of dochter?
Ah wat fijn de 20 weken echo! Je bent gewoon alweer bijna op de helft :cheer: hoe voel je je?

Ja volgende week pretecho. 16 wkn dan!
Wij hebben nu een dochter :-)
En jullie?
En heb je al een schoonmaaksters (ik las je topic) :-D
Hier intussen een goede nipt gehad.
En al 1 kant van de familie gisteren op kraambezoek bij schoonbroer enorm kunnen verrassen.
Dus dat deel van plan al gelukt.
Nu nog volhouden tot volgende week zondag voor mijn kant en dan mag iedereen het weten ! :-)
Hier gaat het ook goed! Volgende week start ik met de zwanger & fit cursus. Lekker weer wat gaan doen, nu de energie terug is, maar wel onder begeleiding.
Balen Suze van de misselijkheid. Leuk vooruitzicht volgende week een pretecho!

Syrinxx spannend en fijn, alweer bijna de 20 weken echo!

Lloke, fijn een goede nipt! En wat leuk dat je je familie zo hebt kunnen verrassen!

Maris, leuk de cursus, veel plezier alvast!

Hier gaat het naar omstandigheden redelijk, de extreme piek is voorbij maar het overgeven en misselijkheid blijft. Gelukkig hou ik nu wel genoeg binnen om niet opgenomen te hoeven worden. Zou me graag beter voelen, maar ik denk dat dit het beste zal zijn hoe ik me voel tijdens de zwangerschap, dus gewoon volhouden en stiekem alvast aftellen tot 2 april ;-)
Vandaag de 20 weken echo ingepland, heb hem 6 november. Het begint al een beetje op te schieten, we gaan al richting de 20 weken gelukkig.
Oh heerlijk Sofie, de 20 weken echo die gepland staat! Nog 4 weken en dan weet je of je een meisje of jongen krijgt. Spannend, heb je een voorkeur? ;)

Hier gaat alles goed, wel wat rugpijn maar ja, hoort erbij. Volgende week dus de echo en in diezelfde week ook een afspraak met de verloskundige. Zo weken niks dus en zo 2 afspraken in één week. :) Wij hebben al n zoon en iedereen in onze omgeving denkt dat we een dochter krijgen, zelfs mn zoontje zegt dat haha. Dus dan denk ik dat we een jongetje krijgen. ;)
Heb jij voorkeur Suze?

Leuk die zwanger en fit Maris. Ikzelf doe nu aquarobics en dat is best pittig!

We hebben nog geen schoonmaakster btw. :hyper: zal volgend jaar hopelijk wel komen. Deze maanden best wat onvoorziene uitgaven gehad. 🙄😭
Er staan best wat meiden in de tabel die nooit meer schrijven... eruit halen?
Wat spannend, ben benieuwd wat je krijgt!

Hier geen voorkeur maar ik denk een meisje. We moeten alleen nog langer geduld hebben, want we willen het pas weten bij de bevalling! Vonden de verrassing de vorige keer heel leuk, dus gaan we nu weer voor.
syrinxx schreef:
10-10-2018 21:24
Er staan best wat meiden in de tabel die nooit meer schrijven... eruit halen?
Ja lijkt me goed!
M9cht je toch opschonen, wil je dan bij mij misschien mijn datum aan passen? Ben nu 2 april uitgerekend.
Hai,

Ik heb de tabel opgeschoond. Iedereen die ruim een maand niet heeft meegeschreven heb ik eruit gehaald.

LLoke, wat fijn een goede NIPT. Mooi dat het nu zo goed uitkwam met het vertellen :)

Maris, wat heerlijk dat je kan gaan sporten. Zo had ik mijn zwangerschap(pen) ook altijd gezien, maar het liep toch anders helaas.

Bij de vorige zwangerschap heb ik me fysiek erg rot gevoeld. Kleine stukken wandelen leidde al meteen tot fikse steken in mijn buik. Uiteindelijk heb ik wel zwangerschapsyoga gedaan, wat heerlijk was. Ik ben inmiddels verhuisd, maar zou zoiets (of zwemmen) wel graag weer willen gaan doen. Iets meer zit er weer niet in, heb weer snel last van mijn lichaam (last van mijn rug/steken in buik/misselijk) als ik een beetje fanatiek beweeg.

Sftje, fijn dat je niet meer hoeft worden opgenomen. Heb je uiteindelijk 1 opname gehad of meer? Het lijkt me ook mentaal wel pittig, hormonen die door je lijf gieren en dan nog een peuter thuis. Hoe gaat dat bij jou? Hou je 't een beetje vol of zit je er wel eens doorheen? Kan me zo goed voorstellen namelijk! :hug:
Leuk een verrassing!

Syrinxx, hier denken inderdaad veel mensen een jongen, ik denk dat dat ook komt omdat we al een dochter hebben. Dochter wil ook een broertje zegt ze. Volgens mij heeft ze geen idee wat dat nou betekent :facepalm: Ik heb absoluut geen voorkeur. Een jongen lijkt me natuurlijk leuk, ook om het verschil te zien met dochter. Maar een zusje voor mijn dochter lijkt me ook zo leuk :heart: Dus beide helemaal goed, uiteraard :-D

Ik had gebeld naar de VK om even het hartje te luisteren en dat was prima. Heel fijn was dat. Ik ben dit keer een stuk minder ongerust dan de vorige keer, maar soms zou een beetje beweging wel fijn zijn ter bevestiging. Gelukkig heb ik een fijne VK en mag ik altijd langskomen om te luisteren :worship:
JAAAAAAA, ik heb mijn baby gevoeld!!!
Gisterochtend op werk voelde ik ineens rare kriebels. Ik dacht dat ik jeuk had, tot ik me plots besefte dat het van binnenuit kwam. Wat was dat een geweldig gevoel, zeg! Ik was erop voorbereid pas met 20 weken iets te voelen, vind dit ook wel erg vroeg voor een eerste zwangerschap. Maar echt, wauw.
Ik dacht dat verliefdheidsvlinders zo fijn voelden, maar dat is helemaal niets vergeleken met deze vlinders :love:
Ook best gek hoe ik eergister nog niets voelde en nu de hele dag door voel hoe actief mijn ninjakid is.

Morgen staat de afspraak bij de vk en dan gaan we de 20-wekenecho inplannen. Ik twijfel wel heel erg of ik voor een pretecho zal gaan, maar denk dat ik maar gewoon rustig af ga wachten.

Ik hoop dat ik een jongetje krijg (ik roep sinds ik een puber ben al dat ik eerst een jongen wil, zodat hij over zijn 2 kleine zusjes kan waken, en dat hou ik nog steeds aan :proud:). Mijn man's voorkeur gaat uit naar een meisje, gewoon zodat zij pappa's prinsesje kan zijn. Hier is dus een soort wedstrijdje bezig haha.
Mijn instinct zegt dan weer dat we een meisje krijgen, hebben jullie ook zo'n intuïtief gevoel over het geslacht?
Oh SRS wat heerlijk dat je de baby voelt, bofkont! Dat wordt nog een spannende bij jullie dus, een meisje of jongen! ;-)
Ik ben benieuwd of je gevoel klopt.

Ik had bij de vorige heel sterk het idee dat het een meisje was, ik wist het 100% zeker. Dus toen ons dat werd verteld was ik ook totaal niet verrast. Nu heb ik geen idee!
Nog een paar dagen, dan weten we het! :cheer2:
Thnx Suze voor het opschonen en heerlijk dat je het hartje gehoord hebt.

Sofie, wat knap dat je zo lang kan wachten ! Daar ben ik toch echt té nieuwsgierig voor haha.

SRS wow je gaat voor 3 kinderen? ;)

Spannend allemaal zeg!

Vandaag en gisteren veel rugpijn. Lig nu even op bed. Vanavond hebben we een feestje maar moeten alweer om 2200 uur weg want de oppas kan niet lang blijven. Ach, geen probleem, ik lig er toch vaak al vroeg in. En vanochtend was zoon weer om 6 uur wakker.. 😴
Suze, ik heb 1 opname gehad, dus viel me uiteindelijk nog mee. Ik probeer wel positief te blijven, maar het is gewoon zwaar, dus soms zit ik er wel even door heen. Lukt me wel om daarna dan weer positief te worden gelukkig. Ik weet waar ik het voor doe en ook dat het weer over gaat. Maar 9 maanden duren gewoon lang als je je zo beroerd voelt ;-)

Wat leuk Srs dat je de baby gevoeld hebt. Speciaal he! Hier voel ik het sinds dit weekend ook voorzichtig.

Qua geslacht: vorige keer wist ik zeker dat het een jongen zou worden, en dat klopte.. nu heb ik minder sterke gevoelens maar neigik naar een meisje. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt.
hier hebben we de 20 wk echo gehad en het was weer zo leuk om het babietje te zien! zo klein nog (15 cm, 300 gram) en wel alles al kunnen bekijken, baby is in orde, alles was goed. en we weten nu dat we weer een zoontje krijgen. :hello:
Nu dus nog 20 weken de tijd om 10x zo zwaar te worden. :biggrin:
Fijn dat alles goed was! En wat leuk een zoon! :heart:
Sfietje dat lijkt me heeeeeel logisch dat je er soms even helemaal doorheen zit.. het duurt dan ook zó lang die 9 maanden. Maar we zitten alweer op 16 weken! :yes:
Grappig dat jij dit keer ook niet zo'n voorgevoel hebt. Hier precies hetzelfde.

Ohhh Syrinxx wat een heerlijk nieuws! Die 20 weken echo is toch even een spannende (vind ik dan) maar des te mooier als alles goed blijkt. En leuk, nog een knul :angel: je krijgt een lekker mannenhuishouden zo! :heart:
Oh en over dat 10x zo zwaar worden, ik las het een beetje snel en dacht eerst ff dat je het over jezelf had :rofl:
Hoe gaat het met iedereen?

Leuk een jongen syrinxx! :)
Ik kijk uit naar de 20-wk echo en geslachtsbepaling, ben erg benieuwd!

Hier even niet actief gereageerd. Ben vorige week getrouwd en was lekker druk allemaal de weken ervoor. Maar het was super en tijdens het feest bekend gemaakt dat we zwanger zijn. Super leuke reacties allemaal!

Inmiddels alweer ruim 16 weken en 1 november 20-wk echo.
Suze27 schreef:
16-10-2018 19:40
Oh en over dat 10x zo zwaar worden, ik las het een beetje snel en dacht eerst ff dat je het over jezelf had :rofl:
hahaha oh nooo! Dat gaat niet gebeuren haha! :hihi: :bonk:
lillyn schreef:
16-10-2018 20:03
Hier even niet actief gereageerd. Ben vorige week getrouwd en was lekker druk allemaal de weken ervoor. Maar het was super en tijdens het feest bekend gemaakt dat we zwanger zijn. Super leuke reacties allemaal!

Inmiddels alweer ruim 16 weken en 1 november 20-wk echo.
wow wat een leuk nieuws, gefeliciteerd lillyn! 🤵👰
hoe ben je precies getrouwd? een feest met alles erop en eraan en een mooie witte jurk of klein gehouden?

ik heb je gegevens aangepast in de tabel.
Mijn 20 weken echo is op 12 november, mag ook in tabel.
Ik ben ondertussen nog 'even' bezig met het kopen van een huis.. Had graag voor de bevalling verhuisd (ga dichter bij mn ouders wonen), maar het wordt waarschijnlijk begin juni. Morgen voorlopig koopcontract tekenen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven