Uitgerekend in het voorjaar van 2019!!
dinsdag 17 juli 2018 om 11:52
Wij zijn uitgerekend in het voorjaar van 2019!
Pinguin00
Mamavaneenboefje
Miesje1993
Saqua
Cookie, Is_a_bella, Pandi, Maikex, Smolla en Blackrose1986: Wegens lange afwezigheid zijn jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om weer mee te komen schrijven! We hopen dat alles goed gaat en dat jullie over een paar maanden een mooi
-tje uitbroeden
| Naam | Leeftijd | |
Uitgerekend | Afspraken | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|
| Syrinxx | 35/38 | 2e | 8 maart | - | Bevallen van een zoon |
| Edsheeran | 27/27 | 1e | eind maart | |
|
| SRS | 25/28 | 1e | 25 maart | - | Bevallen van een dochter |
| Maris86 | 32 | 1e | 28 maart | 20-wkn echo: 12/11 | |
| lloke | 32/30 | 2e | 30 maart | |
|
| Lillyn | 25/28 | 1e | 31 maart | 20-wkn echo: 01/11 | |
| Suze27 | 30/33 | 2e | 2 april | 20-wkn echo: 12/11 | |
| Sfietje | 29/33 | 2e | 2 april | - | Bevallen van een dochter |
Pinguin00
Cookie, Is_a_bella, Pandi, Maikex, Smolla en Blackrose1986: Wegens lange afwezigheid zijn jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om weer mee te komen schrijven! We hopen dat alles goed gaat en dat jullie over een paar maanden een mooi
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:20
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
62.73% gewijzigd
maandag 8 oktober 2018 om 21:42
Hier over het algemeen ok. Nog steeds na het avondeten beroerd en elke ochtend overgeven. Gedurende de dag gaat het redelijk. Ik hoop steeds de kleine te voelen maar tot nu toe nog weinig activiteit helaas.
Ik zou zo graag wat meer bevestiging willen dat het allemaal goed zit daarbinnen
Gelukkig volgende week een echo!
Kraamzorg en kinderdagverblijf is inmiddels geregeld.
Hoe is het met jou?
En de rest?
Ik zou zo graag wat meer bevestiging willen dat het allemaal goed zit daarbinnen
Gelukkig volgende week een echo!
Kraamzorg en kinderdagverblijf is inmiddels geregeld.
Hoe is het met jou?
En de rest?
dinsdag 9 oktober 2018 om 20:15
dinsdag 9 oktober 2018 om 20:33
Ah wat fijn de 20 weken echo! Je bent gewoon alweer bijna op de helftsyrinxx schreef: ↑09-10-2018 20:15hey Suze wat jammer dat je nog steeds zo misselijk bent ... bah![]()
leuk wel dat je volgende week weer je echo hebt, dat geeft toch weer zekerheid he. dat is jouw pretecho toch? Spannend! Ik moet as maandag voor mijn 20 weken echo.zo leuk!
heb jij nu al een zoontje of dochter?
Ja volgende week pretecho. 16 wkn dan!
Wij hebben nu een dochter
En jullie?
En heb je al een schoonmaaksters (ik las je topic)
woensdag 10 oktober 2018 om 09:31
woensdag 10 oktober 2018 om 12:29
Balen Suze van de misselijkheid. Leuk vooruitzicht volgende week een pretecho!
Syrinxx spannend en fijn, alweer bijna de 20 weken echo!
Lloke, fijn een goede nipt! En wat leuk dat je je familie zo hebt kunnen verrassen!
Maris, leuk de cursus, veel plezier alvast!
Hier gaat het naar omstandigheden redelijk, de extreme piek is voorbij maar het overgeven en misselijkheid blijft. Gelukkig hou ik nu wel genoeg binnen om niet opgenomen te hoeven worden. Zou me graag beter voelen, maar ik denk dat dit het beste zal zijn hoe ik me voel tijdens de zwangerschap, dus gewoon volhouden en stiekem alvast aftellen tot 2 april
Vandaag de 20 weken echo ingepland, heb hem 6 november. Het begint al een beetje op te schieten, we gaan al richting de 20 weken gelukkig.
Syrinxx spannend en fijn, alweer bijna de 20 weken echo!
Lloke, fijn een goede nipt! En wat leuk dat je je familie zo hebt kunnen verrassen!
Maris, leuk de cursus, veel plezier alvast!
Hier gaat het naar omstandigheden redelijk, de extreme piek is voorbij maar het overgeven en misselijkheid blijft. Gelukkig hou ik nu wel genoeg binnen om niet opgenomen te hoeven worden. Zou me graag beter voelen, maar ik denk dat dit het beste zal zijn hoe ik me voel tijdens de zwangerschap, dus gewoon volhouden en stiekem alvast aftellen tot 2 april
Vandaag de 20 weken echo ingepland, heb hem 6 november. Het begint al een beetje op te schieten, we gaan al richting de 20 weken gelukkig.
woensdag 10 oktober 2018 om 21:22
Oh heerlijk Sofie, de 20 weken echo die gepland staat! Nog 4 weken en dan weet je of je een meisje of jongen krijgt. Spannend, heb je een voorkeur? 
Hier gaat alles goed, wel wat rugpijn maar ja, hoort erbij. Volgende week dus de echo en in diezelfde week ook een afspraak met de verloskundige. Zo weken niks dus en zo 2 afspraken in één week.
Wij hebben al n zoon en iedereen in onze omgeving denkt dat we een dochter krijgen, zelfs mn zoontje zegt dat haha. Dus dan denk ik dat we een jongetje krijgen. 
Heb jij voorkeur Suze?
Leuk die zwanger en fit Maris. Ikzelf doe nu aquarobics en dat is best pittig!
We hebben nog geen schoonmaakster btw.
zal volgend jaar hopelijk wel komen. Deze maanden best wat onvoorziene uitgaven gehad. 
Hier gaat alles goed, wel wat rugpijn maar ja, hoort erbij. Volgende week dus de echo en in diezelfde week ook een afspraak met de verloskundige. Zo weken niks dus en zo 2 afspraken in één week.
Heb jij voorkeur Suze?
Leuk die zwanger en fit Maris. Ikzelf doe nu aquarobics en dat is best pittig!
We hebben nog geen schoonmaakster btw.
donderdag 11 oktober 2018 om 10:08
donderdag 11 oktober 2018 om 11:43
Hai,
Ik heb de tabel opgeschoond. Iedereen die ruim een maand niet heeft meegeschreven heb ik eruit gehaald.
LLoke, wat fijn een goede NIPT. Mooi dat het nu zo goed uitkwam met het vertellen
Maris, wat heerlijk dat je kan gaan sporten. Zo had ik mijn zwangerschap(pen) ook altijd gezien, maar het liep toch anders helaas.
Bij de vorige zwangerschap heb ik me fysiek erg rot gevoeld. Kleine stukken wandelen leidde al meteen tot fikse steken in mijn buik. Uiteindelijk heb ik wel zwangerschapsyoga gedaan, wat heerlijk was. Ik ben inmiddels verhuisd, maar zou zoiets (of zwemmen) wel graag weer willen gaan doen. Iets meer zit er weer niet in, heb weer snel last van mijn lichaam (last van mijn rug/steken in buik/misselijk) als ik een beetje fanatiek beweeg.
Sftje, fijn dat je niet meer hoeft worden opgenomen. Heb je uiteindelijk 1 opname gehad of meer? Het lijkt me ook mentaal wel pittig, hormonen die door je lijf gieren en dan nog een peuter thuis. Hoe gaat dat bij jou? Hou je 't een beetje vol of zit je er wel eens doorheen? Kan me zo goed voorstellen namelijk!
Leuk een verrassing!
Syrinxx, hier denken inderdaad veel mensen een jongen, ik denk dat dat ook komt omdat we al een dochter hebben. Dochter wil ook een broertje zegt ze. Volgens mij heeft ze geen idee wat dat nou betekent
Ik heb absoluut geen voorkeur. Een jongen lijkt me natuurlijk leuk, ook om het verschil te zien met dochter. Maar een zusje voor mijn dochter lijkt me ook zo leuk
Dus beide helemaal goed, uiteraard
Ik had gebeld naar de VK om even het hartje te luisteren en dat was prima. Heel fijn was dat. Ik ben dit keer een stuk minder ongerust dan de vorige keer, maar soms zou een beetje beweging wel fijn zijn ter bevestiging. Gelukkig heb ik een fijne VK en mag ik altijd langskomen om te luisteren
Ik heb de tabel opgeschoond. Iedereen die ruim een maand niet heeft meegeschreven heb ik eruit gehaald.
LLoke, wat fijn een goede NIPT. Mooi dat het nu zo goed uitkwam met het vertellen
Maris, wat heerlijk dat je kan gaan sporten. Zo had ik mijn zwangerschap(pen) ook altijd gezien, maar het liep toch anders helaas.
Bij de vorige zwangerschap heb ik me fysiek erg rot gevoeld. Kleine stukken wandelen leidde al meteen tot fikse steken in mijn buik. Uiteindelijk heb ik wel zwangerschapsyoga gedaan, wat heerlijk was. Ik ben inmiddels verhuisd, maar zou zoiets (of zwemmen) wel graag weer willen gaan doen. Iets meer zit er weer niet in, heb weer snel last van mijn lichaam (last van mijn rug/steken in buik/misselijk) als ik een beetje fanatiek beweeg.
Sftje, fijn dat je niet meer hoeft worden opgenomen. Heb je uiteindelijk 1 opname gehad of meer? Het lijkt me ook mentaal wel pittig, hormonen die door je lijf gieren en dan nog een peuter thuis. Hoe gaat dat bij jou? Hou je 't een beetje vol of zit je er wel eens doorheen? Kan me zo goed voorstellen namelijk!
Leuk een verrassing!
Syrinxx, hier denken inderdaad veel mensen een jongen, ik denk dat dat ook komt omdat we al een dochter hebben. Dochter wil ook een broertje zegt ze. Volgens mij heeft ze geen idee wat dat nou betekent
Ik had gebeld naar de VK om even het hartje te luisteren en dat was prima. Heel fijn was dat. Ik ben dit keer een stuk minder ongerust dan de vorige keer, maar soms zou een beetje beweging wel fijn zijn ter bevestiging. Gelukkig heb ik een fijne VK en mag ik altijd langskomen om te luisteren
donderdag 11 oktober 2018 om 18:49
JAAAAAAA, ik heb mijn baby gevoeld!!!
Gisterochtend op werk voelde ik ineens rare kriebels. Ik dacht dat ik jeuk had, tot ik me plots besefte dat het van binnenuit kwam. Wat was dat een geweldig gevoel, zeg! Ik was erop voorbereid pas met 20 weken iets te voelen, vind dit ook wel erg vroeg voor een eerste zwangerschap. Maar echt, wauw.
Ik dacht dat verliefdheidsvlinders zo fijn voelden, maar dat is helemaal niets vergeleken met deze vlinders
Ook best gek hoe ik eergister nog niets voelde en nu de hele dag door voel hoe actief mijn ninjakid is.
Morgen staat de afspraak bij de vk en dan gaan we de 20-wekenecho inplannen. Ik twijfel wel heel erg of ik voor een pretecho zal gaan, maar denk dat ik maar gewoon rustig af ga wachten.
Ik hoop dat ik een jongetje krijg (ik roep sinds ik een puber ben al dat ik eerst een jongen wil, zodat hij over zijn 2 kleine zusjes kan waken, en dat hou ik nog steeds aan
). Mijn man's voorkeur gaat uit naar een meisje, gewoon zodat zij pappa's prinsesje kan zijn. Hier is dus een soort wedstrijdje bezig haha.
Mijn instinct zegt dan weer dat we een meisje krijgen, hebben jullie ook zo'n intuïtief gevoel over het geslacht?
Gisterochtend op werk voelde ik ineens rare kriebels. Ik dacht dat ik jeuk had, tot ik me plots besefte dat het van binnenuit kwam. Wat was dat een geweldig gevoel, zeg! Ik was erop voorbereid pas met 20 weken iets te voelen, vind dit ook wel erg vroeg voor een eerste zwangerschap. Maar echt, wauw.
Ik dacht dat verliefdheidsvlinders zo fijn voelden, maar dat is helemaal niets vergeleken met deze vlinders
Ook best gek hoe ik eergister nog niets voelde en nu de hele dag door voel hoe actief mijn ninjakid is.
Morgen staat de afspraak bij de vk en dan gaan we de 20-wekenecho inplannen. Ik twijfel wel heel erg of ik voor een pretecho zal gaan, maar denk dat ik maar gewoon rustig af ga wachten.
Ik hoop dat ik een jongetje krijg (ik roep sinds ik een puber ben al dat ik eerst een jongen wil, zodat hij over zijn 2 kleine zusjes kan waken, en dat hou ik nog steeds aan
Mijn instinct zegt dan weer dat we een meisje krijgen, hebben jullie ook zo'n intuïtief gevoel over het geslacht?
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:50
Oh SRS wat heerlijk dat je de baby voelt, bofkont! Dat wordt nog een spannende bij jullie dus, een meisje of jongen!
Ik ben benieuwd of je gevoel klopt.
Ik had bij de vorige heel sterk het idee dat het een meisje was, ik wist het 100% zeker. Dus toen ons dat werd verteld was ik ook totaal niet verrast. Nu heb ik geen idee!
Nog een paar dagen, dan weten we het!
Ik ben benieuwd of je gevoel klopt.
Ik had bij de vorige heel sterk het idee dat het een meisje was, ik wist het 100% zeker. Dus toen ons dat werd verteld was ik ook totaal niet verrast. Nu heb ik geen idee!
Nog een paar dagen, dan weten we het!
zaterdag 13 oktober 2018 om 12:36
Thnx Suze voor het opschonen en heerlijk dat je het hartje gehoord hebt.
Sofie, wat knap dat je zo lang kan wachten ! Daar ben ik toch echt té nieuwsgierig voor haha.
SRS wow je gaat voor 3 kinderen?
Spannend allemaal zeg!
Vandaag en gisteren veel rugpijn. Lig nu even op bed. Vanavond hebben we een feestje maar moeten alweer om 2200 uur weg want de oppas kan niet lang blijven. Ach, geen probleem, ik lig er toch vaak al vroeg in. En vanochtend was zoon weer om 6 uur wakker..
Sofie, wat knap dat je zo lang kan wachten ! Daar ben ik toch echt té nieuwsgierig voor haha.
SRS wow je gaat voor 3 kinderen?
Spannend allemaal zeg!
Vandaag en gisteren veel rugpijn. Lig nu even op bed. Vanavond hebben we een feestje maar moeten alweer om 2200 uur weg want de oppas kan niet lang blijven. Ach, geen probleem, ik lig er toch vaak al vroeg in. En vanochtend was zoon weer om 6 uur wakker..
maandag 15 oktober 2018 om 09:40
Suze, ik heb 1 opname gehad, dus viel me uiteindelijk nog mee. Ik probeer wel positief te blijven, maar het is gewoon zwaar, dus soms zit ik er wel even door heen. Lukt me wel om daarna dan weer positief te worden gelukkig. Ik weet waar ik het voor doe en ook dat het weer over gaat. Maar 9 maanden duren gewoon lang als je je zo beroerd voelt
Wat leuk Srs dat je de baby gevoeld hebt. Speciaal he! Hier voel ik het sinds dit weekend ook voorzichtig.
Qua geslacht: vorige keer wist ik zeker dat het een jongen zou worden, en dat klopte.. nu heb ik minder sterke gevoelens maar neigik naar een meisje. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt.
Wat leuk Srs dat je de baby gevoeld hebt. Speciaal he! Hier voel ik het sinds dit weekend ook voorzichtig.
Qua geslacht: vorige keer wist ik zeker dat het een jongen zou worden, en dat klopte.. nu heb ik minder sterke gevoelens maar neigik naar een meisje. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt.
maandag 15 oktober 2018 om 20:07
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:39
Sfietje dat lijkt me heeeeeel logisch dat je er soms even helemaal doorheen zit.. het duurt dan ook zó lang die 9 maanden. Maar we zitten alweer op 16 weken!
Grappig dat jij dit keer ook niet zo'n voorgevoel hebt. Hier precies hetzelfde.
Ohhh Syrinxx wat een heerlijk nieuws! Die 20 weken echo is toch even een spannende (vind ik dan) maar des te mooier als alles goed blijkt. En leuk, nog een knul
je krijgt een lekker mannenhuishouden zo!
Grappig dat jij dit keer ook niet zo'n voorgevoel hebt. Hier precies hetzelfde.
Ohhh Syrinxx wat een heerlijk nieuws! Die 20 weken echo is toch even een spannende (vind ik dan) maar des te mooier als alles goed blijkt. En leuk, nog een knul
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:03
Hoe gaat het met iedereen?
Leuk een jongen syrinxx!
Ik kijk uit naar de 20-wk echo en geslachtsbepaling, ben erg benieuwd!
Hier even niet actief gereageerd. Ben vorige week getrouwd en was lekker druk allemaal de weken ervoor. Maar het was super en tijdens het feest bekend gemaakt dat we zwanger zijn. Super leuke reacties allemaal!
Inmiddels alweer ruim 16 weken en 1 november 20-wk echo.
Leuk een jongen syrinxx!
Ik kijk uit naar de 20-wk echo en geslachtsbepaling, ben erg benieuwd!
Hier even niet actief gereageerd. Ben vorige week getrouwd en was lekker druk allemaal de weken ervoor. Maar het was super en tijdens het feest bekend gemaakt dat we zwanger zijn. Super leuke reacties allemaal!
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:10
wow wat een leuk nieuws, gefeliciteerd lillyn!lillyn schreef: ↑16-10-2018 20:03Hier even niet actief gereageerd. Ben vorige week getrouwd en was lekker druk allemaal de weken ervoor. Maar het was super en tijdens het feest bekend gemaakt dat we zwanger zijn. Super leuke reacties allemaal!
hoe ben je precies getrouwd? een feest met alles erop en eraan en een mooie witte jurk of klein gehouden?
ik heb je gegevens aangepast in de tabel.
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:02