Mode & Beauty alle pijlers

Welk jasje bij deze jurk

17-10-2018 10:14 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de grace dress slim shady van King Louie gekocht en ben er helemaal blij mee. Er zitten korte mouwen aan, dus voor de winter zoek ik iets er overheen. Op de site combineren ze het met een vestje, maar dat vind ik te tuttig worden. Een colbert erover is het ook niet. Iemand tips waar je dit (voor werk) mee kan combineren? Ik dacht nu aan een zwart spijkerjasje?
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Sjips, plaatje doet het niet.
http://www.heleenwerkt.nl/dames-king-lo ... l-g11.html
Deze dus
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen winterjurkje.
Alles wat je er overheen draagt wordt heel snel tuttig (vooral door de neklijn, die zonder bedekking mooi is, maar met iets erover alleen maar Te hooggesloten lijkt).

Bewaren tot een mooie dag!
Hey die heb ik ook! :proud:
Ik draag er King Louie bolero op.

Afbeelding

Of een zwart leren bikerjasje.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-10-2018 10:22
Dit is geen winterjurkje.
Alles wat je er overheen draagt wordt heel snel tuttig (vooral door de neklijn, die zonder bedekking mooi is, maar met iets erover alleen maar Te hooggesloten lijkt).

Bewaren tot een mooie dag!
Eens.
Daarnaast is het ook nog eens niet mooi in combinatie met dat strikceintuur.
Ik vind vooral de achterkant van deze jurk heel mooi. Ik zou daarom misschien kijken naar een effe strak truitje wat ook een lage rug heeft zodat je die eronder kunt dragen. Iets eroverheen is gewoon zonde
Alle reacties Link kopieren
Geen bolero. Die dingen moeten echt verbrand worden :whip:
Ik vind het een echt zomerjurkje.
Alle reacties Link kopieren
ik vrees ook dat alles erover of eronder afbreuk doet aan de jurk. Helaas.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-10-2018 10:22
Dit is geen winterjurkje.
Alles wat je er overheen draagt wordt heel snel tuttig (vooral door de neklijn, die zonder bedekking mooi is, maar met iets erover alleen maar Te hooggesloten lijkt).

Bewaren tot een mooie dag!
Dit.
Een mooi lichtgekleurd (bv. ivoor of gebroken wit) vestje met lange mouwen die je wat opstroopt of oprolt.
Een stonewashed spijkerjack.
Ik heb een vestje met driekwart mouw, strak en tot de heup. Zoiets zou als het moet kunnen.
Maar eigenlijk vind ik het ook een lente/zomerjurk.
Ik zie al de taferelen met een dikke zwarte panty en dan 'laarsjes' eronder en dan is de hele jurk weg.
Alle reacties Link kopieren
Boheme schreef:
17-10-2018 10:24
Hey die heb ik ook! :proud:
Ik draag er King Louie bolero op.

Afbeelding

Of een zwart leren bikerjasje.
Misschien als je het ding achterstevoren draagt, anders zonde van de hals en de rug vd jurk. Ik zou m ook bewaren tot de zomer. Anders mss met superwijde dunne trui met grote hals en een ceintuur er om heen?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-10-2018 10:22
Dit is geen winterjurkje.
Alles wat je er overheen draagt wordt heel snel tuttig (vooral door de neklijn, die zonder bedekking mooi is, maar met iets erover alleen maar Te hooggesloten lijkt).

Bewaren tot een mooie dag!
Je verwoordt heel mooi wat ik zelf ook dacht. Nu het nog net kan dragen dus en dan weer volgend jaar.
Thx
Alle reacties Link kopieren
Robinson schreef:
17-10-2018 11:14
Geen bolero. Die dingen moeten echt verbrand worden :whip:
:rofl:
En eens!
Alle reacties Link kopieren
Boheme schreef:
17-10-2018 10:24
Hey die heb ik ook! :proud:
Ik draag er King Louie bolero op.

Afbeelding

Of een zwart leren bikerjasje.
Ik houd echt niet van bolero's en het maakt mij ook nog eens enorm tuttig, maar wel bedankt voor de tip. Leren bikerjasje is meer mijn ding.
Alle reacties Link kopieren
MarijeMarije schreef:
17-10-2018 15:28
Ik houd echt niet van bolero's en het maakt mij ook nog eens enorm tuttig, maar wel bedankt voor de tip. Leren bikerjasje is meer mijn ding.
Maar een bikerjasje is voor binnen toch weer 'raar'?
Ik zie ook nooit iemand met een bikerjasje binnen zitten.

Ik vrees dat deze de kast in kan tot de eerste rokjesdag volgend jaar
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje80 schreef:
17-10-2018 15:56

Ik vrees dat deze de kast in kan tot de eerste rokjesdag volgend jaar
Maar het is echt een leuk ding, moet mijn mening over King Louie bijstellen, dacht dat die alleen vertrutting verkochten
Er is daar meer te koop dan bloemenjurkjes inderdaad
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-10-2018 10:22
Dit is geen winterjurkje.
Alles wat je er overheen draagt wordt heel snel tuttig (vooral door de neklijn, die zonder bedekking mooi is, maar met iets erover alleen maar Te hooggesloten lijkt).

Bewaren tot een mooie dag!
Eens. Jammer genoeg zie ik veel tops, truitjes, blouses, shirts, jurken met zo'n halslijn. Of een andere, maar iig hoog. Dat vindt ik jiet mooi, precies om de reden die lilalinda noemt. Het is meteen zo bedekt en keurig als je er iets overheen draagt. Ik hou meer van wat lagere halslijnen.

Dat was natuurlijk niet je vraag. En een spijkerjack kan je natuurlijk overal overheen gooien, maar ik vind ook dat dit mooie jurkje beter tot zijn recht komt zónder iets eroverheen. Blijft hoog gesloten (v-hals had ik mooier gevonden ), maar dat wordt san iets gecompenseerd door zichtbare huid op armen en benen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
17-10-2018 12:17
Een stonewashed spijkerjack.
Ja. Geen zwart!
Alle reacties Link kopieren
Is dit ook de site waar je de jurk besteld hebt? Ik vind dat de site er erg twijfelachtig uitziet.
Alle reacties Link kopieren
Bianca131313 schreef:
17-10-2018 17:16
Is dit ook de site waar je de jurk besteld hebt? Ik vind dat de site er erg twijfelachtig uitziet.
Nee, op de site van King L zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven