Vader wilt ineens abortus

26-10-2018 03:27 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken hem al heel lang we hadden ooit een relatie waar ik heel jong was en zwanger raakte van hem hij was blij ik was blij.

Ik kreeg een miskraam. En we waren er allebei kapot van. Aantal dagen na die miskraam kreeg ik het nieuws dat hij verongelukt was ik was helemaal gebroken.

Nadat er een aantal jaren zo een 15 jaar voorbij waren gegaan bleek hij nog spring levend. We kwamen weer in kontact en mijn gevoelens waren nog aanwezig en heftig ook we begonnen weer een relatie.

Ik werd snel weer zwanger we waren zo gelukkig samen totdat ik weer een miskraam kreeg verdriet dat we hadden. Maar probeerde het weer.

Nu ben ik zwanger 9 weken. Hij was blij en ik was blij. Tot paar dagen terug hij besloot de relatie te verbreken ik ben er nog steeds kapot van nu ben ik erachter gekomen dat ik in verwachting ben van 2 kindjes maar voor ik hem het nieuws kon geven zij hij al dat hij abortus wilde. Maar ik wil geen abortus maar wil ook niet alleen voor ze zorgen ik weet niet wat ik meer moet doen.

Ik hoop dat iemand me een advies kan geven
Advies: niet zo veel sprookjes lezen. Na 15 jaar was hij ineens levend?
Je snapt toch wel dat als je iets zo op het forum neerzet, het nogal bizar overkomt? Hij was dood maar toch niet, oke. :roll:
Hij heeft iemand jou laten vertellen dat hij verongelukt is, en na 15jr begin je daar doodleuk weer een relatie mee, sterker nog wordt je zwanger??
:facepalm:
Tuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je gaat een relatie aan met een man die jou heeft doen geloven dat hij verongelukt was? :woa:
RoseHip schreef:
26-10-2018 09:46
Je gaat een relatie aan met een man die jou heeft doen geloven dat hij verongelukt was? :woa:
Ja joh. Da's ware liefde.
Dat is uhm...apart zeg
Ik denk dat hij weer “verongelukt” wanneer je die miskraam niet laat doen.

Ik geloof dit verhaal niet zo..
Belachelijk verhaal.
In The bold and the beuatiful zou dit wel een realistisch scenario zijn hoor mensen.
Als je zelf geen abortus wil dan de kinderen alleen opvoeden. Aan een man als dit heb je niks.
Nou, voor het verhaaltje dan: Jij weet 15 jaar lang niet beter of hij is dood, vervolgens duikt ie weer op en jij denkt 'cool! we gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren'.

Uhuh :wtf:

Ben wel benieuwd hoe die 15 jaar verklaard zijn dan.
There is always something happening, and it's usually right now
SallySpectra* schreef:
26-10-2018 10:04
In The bold and the beuatiful zou dit wel een realistisch scenario zijn hoor mensen.

Inderdaad :loveit: .

Ga je ze Ashley en Charlotte noemen?
Je hebt iets te veel fantasie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Uhhh🤨 Tsja... gtst is er niks bij...
Grobbekuiken_ schreef:
26-10-2018 10:11
Nou, voor het verhaaltje dan: Jij weet 15 jaar lang niet beter of hij is dood, vervolgens duikt ie weer op en jij denkt 'cool! we gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren'.

Uhuh :wtf:

Ben wel benieuwd hoe die 15 jaar verklaard zijn dan.
Hij was op zijn hoofd gevallen tijdens het ongeluk en zijn geheugen kwijt en werd toen in een instelling geplaatst in een vreemd ver land. Toen TO daar op vakantie ging zag hem in de tuin lopen. Ze rende op hem af en spontaan kwam zijn geheugen terug. Ze vlogen elkaar in de armen en gingen meteen verder met baby's maken.

Het kan wel hoor...in as the world turns:
https://www.youtube.com/watch?v=LNcxLJEj8h4
viva-amber wijzigde dit bericht op 26-10-2018 11:44
6.73% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
26-10-2018 11:37
Hij was op zijn hoofd gevallen tijdens het ongeluk en zijn geheugen kwijt en werd toen in een instelling geplaatst in een vreemd ver land. Toen TO daar op vakantie ging zag hem in de tuin lopen. Ze rende op hem af en spontaan kwam zijn eigen terug. Ze vlogen elkaar in de armen en gingen meteen verder met baby's maken.
:rofl: :popcorn:
Beetje ongeloofwaardig is het wel.
En die 15 jaar dan, waar was hij? Misschien ondergedoken omdat hij de overheid heeft geholpen een terroristische aanslag te voorkomen? Of leed hij aan geheugenverlies door het ongeluk en is dit na een tweede ongeluk weer teruggekomen?
Of lag hij al die tijd in coma en net toen zijn familie de stekker eruit wilde trekken is hij weer bijgekomen?
Of bleek hij helemaal niet te bestaan en is je fantasie op hol geslagen?

Hoe dan ook, hulp zoeken lijkt me niet overbodig voor je.
Ik heb maar een saai leven..
Als dit al echt is, aan zo'n manipulatieve lapzwans heb je niks, dus geen abortus doen als jij dat niet wil. Hij houd niet zo veel van jou als jij van hem, overduidelijk, dus hem gewoon laten gaan en praatjes niet geloven.
viva-amber schreef:
26-10-2018 11:37
Hij was op zijn hoofd gevallen tijdens het ongeluk en zijn geheugen kwijt en werd toen in een instelling geplaatst in een vreemd ver land. Toen TO daar op vakantie ging zag hem in de tuin lopen. Ze rende op hem af en spontaan kwam zijn geheugen terug. Ze vlogen elkaar in de armen en gingen meteen verder met baby's maken.

Het kan wel hoor...in as the world turns:
https://www.youtube.com/watch?v=LNcxLJEj8h4
:proud:
There is always something happening, and it's usually right now
Je wil geen abortus. Je wil ze niet alleen opvoeden.

Dan blijft alleen laten adopteren over.
En 15 jaar geleden was je 16 ofzo?

Want als je 15 jaar geleden 25 was ben je nu te oud voor deze shit en had je beter moeten weten met deze kerel.

Ik geloof er bitter weinig van.
Joh, het is prachtig weer. Ga buiten een luchtje scheppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven