Flirten in een relatie...

05-11-2018 16:04 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!

Ik ben een jongeman, 29 jaar en ontzettend gelukkig met mijn vriendin.
Toch heb ik een vraag:

ik heb altijd wel gehad, de neiging om te flirten. Nu is mijn vraag; wat vinden jullie daarvan? Wat versta ik eronder..? Leuke gesprekken met een vrouw, plagerige opmerkingen, complimentjes, soms een poging tot spannender gesprek etc..

Veroordelen mag; uiteraard.. maar een eerlijke oprechte normale reactie zou ik leuker vinden!
Gr!
mag jou vrouw van jou ook flirten?
vindt jou vrouw het niet erg?

prima dan toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind wel dat je dan met vuur speelt. Wat als zo’n vrouw er op in gaat en je vindt haar aantrekkelijk?
Als je zo ontzettend gelukkig bent met je vriendin, waarom heb je dan nog behoefte om te flirten? Als ik gelukkig ben in een relatie dan heb ik helemaal geen interesse in andere vrouwen...
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerlijke oprechte normale reactie is dat je misschien wel buiten de pot wilt piesen.
Alle reacties Link kopieren
Flirten moet op zich geen probleem zijn, zolang het daarbij blijft.
Wel zou ik me afvragen hoe je het zou vinden als jouw vriendin met andere mannen flirt. En ook zou ik eens aan je vriendin vragen, wat zij vindt van jouw flirterige gedrag. Dat is belangrijker dan wat wij er van vinden.
Hoezo zou een veroordelende reactie niet eerlijk, oprecht en normaal zijn voor diegene die dat als reactie geeft? Of bedoel je niet gewoon dat je een reactie van een vrouw die ook een spannender gesprek wil proberen leuker vindt?
Alle reacties Link kopieren
Geen behoefte aan, zou het ook niet tof naar mijn vriendin vinden.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
waarom flirt je niet met je vriendin? Die dingen kun je ook in je relatie doen?
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk en oprecht: alles wat valt onder “prettig met elkaar omgaan” lijkt me prima. Alles wat valt onder “in haar broekje duiken” zou ik niet dien.

Hoewel, ik haak al af bij prettige omgang
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
RikM schreef:
05-11-2018 16:37
Als je zo ontzettend gelukkig bent met je vriendin, waarom heb je dan nog behoefte om te flirten? Als ik gelukkig ben in een relatie dan heb ik helemaal geen interesse in andere vrouwen...
Aandachtshoeren moeten er ook zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe dat volop en ik geniet ervan. Mijn vriend ook. We weten dat van elkaar, en we vinden het allebei prima. We hebben al jarenlang een hele fijne relatie, we vinden het gewoon allebei jammer en onnodig om het flirtspelletje nooit meer met iemand anders te spelen.
Maar ik ken heel veel mensen die zich hier niet goed bij zouden voelen, en dan moet je het gewoon niet doen. Bij ons is vanaf dag 1 duidelijk geweest dat we er allebei zo in zaten, dat geldt lang niet voor iedereen. It takes two to tango....
Alle reacties Link kopieren
ik vind flirten helemaal prima en mijn vriend gelukkig ook, enkel je opmerking 'soms poging tot spannender gesprek' vind ik dat weer twijfelachtig, krijg daarbij het gevoel dat jij onder flirten iets anders verstaat dan ik.
guppekop wijzigde dit bericht op 05-11-2018 17:10
0.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dit moet je aan jouw vriendin vragen, dan weet je wat binnen jullie relatie wel en niet kan. En wanneer je dit vraagt om het gelijk proberen te krijgen aan jouw kant, of bevestiging te zoeken voor jouw standpunt, dan ben je verkeerd bezig.

Oftewel, het maakt niet uit wat wij denken, het maakt uit wat jouw vriendin denkt. En wanneer jij daar niet mee kunt leven, wordt het voor jouw vriendin tijd voor een andere vriend.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Dordrecht1989 schreef:
05-11-2018 16:04
soms een poging tot spannender gesprek etc.
Daar schiet je het flirten voorbij, kerel.
The world weighs on my shoulders – But what am I to do?
You sometimes drive me crazy – But I worry about you
Ik zou heel raar opkijken als een man ineens een spannend gesprek met mij aangaat, terwijl we normaal in gesprek zijn.
Denk dat ik er een spuugje van in mijn mond zou doen. Complete afknapper.
Ana_Isabel** schreef:
05-11-2018 17:14
Ik zou heel raar opkijken als een man ineens een spannend gesprek met mij aangaat, terwijl we normaal in gesprek zijn.
Denk dat ik er een spuugje van in mijn mond zou doen. Complete afknapper.
:confused:
Sugar¹ schreef:
05-11-2018 17:18
:confused:
Kotsen,maar het netjes binnensmonds houden.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
05-11-2018 17:19
Kotsen,maar het netjes binnensmonds houden.
En dan die warme golf weer lekker doorslikken. :yum:
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
05-11-2018 17:25
En dan die warme golf weer lekker doorslikken. :yum:
Ik blijf een dame. :A:
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
05-11-2018 17:27
Ik blijf een dame. :A:
En dat maakt jou zo mooi.
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
05-11-2018 17:30
En dat maakt jou zo mooi.
:bigkiss:

Jij weet wat flirten is! :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
05-11-2018 17:31
:bigkiss:

Jij weet wat flirten is! :biggrin:
Ik zat er op te wachten!!
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
.
honingbloesem wijzigde dit bericht op 18-12-2018 07:44
99.31% gewijzigd
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Dito andersom?
Damned if I don’t

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven