Koffer advies

07-11-2018 23:39 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor graag jullie ervaringen met een goede koffer voor ongeveer 20-23 kilo.
Alle reacties Link kopieren
samsonite
Alle reacties Link kopieren
Heb ik naar gekeken inderdaad, Samsonite. Welke heb jij Tante Ans?
Alle reacties Link kopieren
Heb ook een Samsonite, maar ook een american tourist. Types, ehm.... vrij groot maar niet perse de grootste. Beide spinners en soft, geen hardschalen. Tot dusver gaan de hardschalen korter mee bij mij, vandaar.
dogcrazy wijzigde dit bericht op 08-11-2018 05:13
2.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
neopulse spinner.
(en heel tevreden over)
Alle reacties Link kopieren
Samsonite maakt goede koffers voor redelijke prijs.

Tumi en Rimowa zijn beter, maar duurder.
Alle reacties Link kopieren
American tourist. Bevalt goed. Komt, dacht ik, uit de Samsonite fabriek.
Wij heben er 2, allebei met 4 wieltjes.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de Samsonite s'cure.
Gekocht via een duitse site, was een stuk goedkoper dan hier in Nederlandse.
Alle reacties Link kopieren
Samsonite heeft goede koffers. Ik heb een goede die maar niet af gaat en er na 15 jaar nog steeds goed uitziet. Helaas wel met maar 2 wielen.

Heb er intussen een American Tourister koffer bijgekocht met 4 wielen en TSA slot.

Qua gewicht: heb je echt 20 tot 23 kg nodig of deel je de koffer met iemand anders? In mijn ervaring zijn iets kleinere koffers juist praktischer.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
reizen/vakantie-koffers-aanschaffen/lis ... ges/415930

Misschien heb je hier wat aan
Ik heb sinds een jaar of 3 een koffer van suit suit. Met 4 wielen, ideaal! Hij rijdt heerlijk soepel, zwenkt zelfs met ruim 23 kilo nog heel goed en dan kan ik hem nog met 2 vingers besturen en vooruit duwen. Ik ben er heel blij mee! In de deksel zit zo’n doek met rits en erachter zitten elastieken om alles op z’n plek te houden. In dat doek zitten nog vakjes voor losse dingen en de bodem is gewoon 1 groot vak met elastiek. Qua prijs vond ik het meevallen. Geloof dat ik €170,- kwijt was toen. Ik heb wel een speciale variant met design van een kunstenaar ofzo. Zat ook zo’n certificaat bij dat ik koffer nr x had van de 500 stuks ofzo. Ik heb hem genomen vanwege het leuke design, makkelijk herkenbaar :) heb hem al regelmatig ook op het bagagekarretje zien liggen bij het vliegtuig. Je pikt hem er zo uit :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken voor een Samsonite.
De laatste jaren hebben we al heel wat goedkopere koffers versleten.
20 jaar geleden een Delsey gekocht, en die is nog heel goed, alleen ouderwets met 2 wielen en zonder trekstang.
Ik ben altijd bang dat op de laatste dag van mijn vakantie de rits het gaat begeven van de goedkopere koffers. Dat ik naar de airport moet met een kapotte koffer.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties! Whomi, hoe groot is jouw koffer van Suit Suit?
Theekopje2017 schreef:
08-11-2018 18:03
Dank voor de reacties! Whomi, hoe groot is jouw koffer van Suit Suit?
Ik heb de grootste, 77cm als ik me niet vergis. Heb hem laatst meegehad naar Amerika en zat toen op 23kg en hij zat toen goed vol. In een kleiner model had ik de dingen die ik gekocht heb daar niet meegekregen :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
marcellav schreef:
08-11-2018 09:03
Ik ga ook kijken voor een Samsonite.
De laatste jaren hebben we al heel wat goedkopere koffers versleten.
20 jaar geleden een Delsey gekocht, en die is nog heel goed, alleen ouderwets met 2 wielen en zonder trekstang.
Ik ben altijd bang dat op de laatste dag van mijn vakantie de rits het gaat begeven van de goedkopere koffers. Dat ik naar de airport moet met een kapotte koffer.
Op een luchthaven kun je altijd een koffer kopen... Ik ben juist altijd bang dat dat moment plaats vindt nadat ik de koffer heb ingecheckt :p
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn erg positief over de Samsonite S’cure (75 cm). Ik heb er meestal 25 kg in.
Na vele vluchten is de koffer nog amper beschadigd, dus kwalitatief heel goed. De 4 wielen zijn ook ideaal.

https://www.bagageonline.nl/samsonite-s ... gIYA_D_BwE
Alle reacties Link kopieren
Het is de Samsonite S' cure spinner 75
geworden!
Alle reacties Link kopieren
Theekopje2017 schreef:
15-11-2018 00:27
Het is de Samsonite S' cure spinner 75
geworden!
Heel veel reisplezier met je Samsonite!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een koffer van Samsonite gehad, eerste vlucht direct kapot. Kreeg een vervanging van de maatschappij een American Tourister, ook na een paar keer vliegen met een barst. Kreeg weer een vervaning van Gladiator, die houdt het nu al 5 vluchten vol. Heb ook een hele goedkope koffer van de Primark en in jaren nog nooit iets mee gebeurd. Ik zou zelf niet teveel uitgeven aan een koffer en voor een goedkope gaan, ze gooien er zo mee. Dan liever wat vaker een nieuwe.

Ik vlieg ook wel heel vaak, 4 a 8 keer per maand, dus kofffers hebben wat te verduren altijd. Als je het alleen voor vakantie eens per jaar gebruikt gewoon kijken wat een leuk kleurtje is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven