Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol 2019 !

08-11-2018 15:42 1620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is door middel van coördinaten bekend gemaakt, waar het programma zich afspeelt: Colombia.

Edit:
Inmiddels is er een foto onthuld en blijkt het te gaan om:

Nielson ==========================> verliezer
Merel Westrik =====================> De Mol
Nikkie de Jager (Nikkie Tutorials)
Robèrt van Beckhoven
Evelien de Bruijn
Rick Paul van Mulligen
Sinan Can
Sarah Chronis =================> winnaar
Jamie Trenité
Evi Hansen
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2019 19:38
51.21% gewijzigd
Lil kleine; bah!
Hopen dat hij er snel uitligt.
Maar verder weer heel veel zin in.
Na jaren vrij vroeg op juiste mol te zitren, vorig jaar gigantisch de mist in gegaan. Dus ik heb wat goed te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde op de radio net ook dat mensen dachten dat het Carmen Verheul was. Die was ook in die periode op vakantie namelijk.

Lil' Kleine vraag ik me trouwens af, op die foto lijkt de persoon wel groter.

Die grote/brede man is Sinan Can geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh weer zin in !

Ik ken niet zoveel van die namen... Ik leer ze snel genoeg weer kennen :)
Alle reacties Link kopieren
Najib Amhali is ook genoemd aan de hand van teaser van eergister met alleen het woord: bijna
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Op de kok na zijn het voor mij allemaal onbekenden.
En gatver, een rapper, die 'succesformule' werkt bij ER ook niet.
Alle reacties Link kopieren
ja ik heb er ook weer erg veel zin in!

de kandidaten zijn bekend nu toch?
zag net een foto voorbijkomen

https://www.nu.nl/media/5560580/nielson ... redirect=1
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Zo te lezen ken ik ook niet iedereen. Evi en Nielson en Robert en nog een paar wel net als Evelien de Bruijn, Sarah Chronis, Merel Westrik en Nikki met de ontiegelijke laag clownsmakeup.
Rick Paul van Mullingen, nooit van gehoord. Evenmin als Sinan Can, Jamie Trenite,
Alle reacties Link kopieren
ik heb er ook weer zin in :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ook van zicht herken ik alleen Robert.
Alle reacties Link kopieren
Rick paul is een een heel goede acteur, hij speelt veel in het theater maar was bijv ook te zien in adam en eva. Hij zou een heel interessante mol kunnen zijn. Ik zie hem dat wel goed doen eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de OP aangepast.
Er is nu een foto verspreid in plaats van de graffiti tekening. Inmiddels is dus duidelijk dat een aantal eerder genoemde namen niet klopt.

Gelukkig doet Lil Kleine niet mee; die was bij ER al een aanfluiting.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken er dit jaar eigenlijk best veel.... zin in!
Zin in! Ken ze bijna allemaal en ben erg benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zin in! :)
girasole3 schreef:
08-11-2018 17:27

Gelukkig doet Lil Kleine niet mee; die was bij ER al een aanfluiting.
Precies!

Maar zit er nu een vlogster bij (die tutorials)? Dat vind ik voor de publieke omroep eigenlijk ook wel 'n afknapper.
Alle reacties Link kopieren
leuk. Ik ken er maar twee :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
08-11-2018 18:31
Precies!

Maar zit er nu een vlogster bij (die tutorials)? Dat vind ik voor de publieke omroep eigenlijk ook wel 'n afknapper.
Waarom?
Pinda-Kaas schreef:
08-11-2018 17:02
Rick paul is een een heel goede acteur, hij speelt veel in het theater maar was bijv ook te zien in adam en eva. Hij zou een heel interessante mol kunnen zijn. Ik zie hem dat wel goed doen eigenlijk
Hij is leuk ja! En inderdaad een goede mol denk ik.
En gelukkig geen lil kleine.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
08-11-2018 18:31
Precies!

Maar zit er nu een vlogster bij (die tutorials)? Dat vind ik voor de publieke omroep eigenlijk ook wel 'n afknapper.
Dat was ook mijn eerste gedachte tot ik verder ging denken. Zo zijn er, op basis van hoeveel mensen haar filmpjes bekijken, waarschijnlijk meer mensen die haar kennen dan de rest van de mensen bij elkaar.
Ze vliegt de halve wereld over, dus kennelijk kan ze ook echt wat.

En misschien wel het belangrijkste. Vloggen is tegenwoordig niet meer iets dat je amateuristisch op je eigen zolder kamertje doet, maar het is echt een vak. Veel vloggers doen alles zelf van de content schrijven, maken, editten tot promoten.

Het bn'er schap is naar mijn mening door dit nieuwe medium gewoon veranderd en niet meer enkel mensen die we van media kennen die al minimaal 70 jaar meegaan. Dat is wennen, maar maakt hen niet minder bn'er ook al kennen wij ze niet.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Maar Nikkie is heel tof! Ze deed vorig jaar ook mee aan The Big Escape (ofzo) en daar was ze heel erg leuk.

Rick Paul vind ik idd erg leuk, maar doet me ook wel denken aan Thomas qua type, dus die zie ik minder snel als mol.
Zo op eerste gevoel denk ik dat ze weer voor een vrouw zijn gegaan dit jaar, na 2 mannelijke mollen.
Alle reacties Link kopieren
Ze is geen vlogger.
Het is niet zo dat ze beroemd is geworden en haar geld verdient met haar onzinnige leven filmen en op het internet flikkeren.

Ze kan echt wat en mensen over de hele wereld willen van haar leren en met haar werken.
Tvp
Heb er weer zin in hoewel ik de meesten niet ken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken de meesten ook niet. Daarom de hoogste tijd voor een WIDM met echt ON'ers :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven