Cadeauideeën waarvan je het bestaan niet wist.

09-11-2018 11:26 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel dus spullen waar van je denkt: dat is handig, ik wist niet dat dat bestond. Om je een voorbeeld te geven https://www.bright.nl/tests/artikel/392 ... ackr-pixel of een uitschuifbare pasjeshouder van Secrid.
Iemand nog meer leuke ideeën?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
ik weet nog niet echt wat, maar lees graag mee ;-)
Nou, handig... de review over dit item is niet bepaald positief.
Voor de vorige verjaardag heb ik gezocht op 'gekke cadeaus' of 'leuke cadeaus' en toen vond ik wel veel van die gadgetsites waar vreemde dingen op staan. Sommige heel nuttig, andere totaal nutteloos. Nou OK, de meeste zijn nutteloos, maar af en toe is er toch iets heel handigs bij.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
09-11-2018 11:41
Nou, handig... de review over dit item is niet bepaald positief.
Het is maar een voorbeeld. Ik heb geen boodschap aan de review :-).
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
09-11-2018 11:42
Het is maar een voorbeeld. Ik heb geen boodschap aan de review :-).
Gek. Als ik een cadeau aan iemand geeft, koop ik toch graag iets waar de ontvanger ook wat aan heeft.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
09-11-2018 11:48
Gek. Als ik een cadeau aan iemand geeft, koop ik toch graag iets waar de ontvanger ook wat aan heeft.
Het is voor mijn eigen verlanglijstje :hyper:
En nogmaals: het is maar een voorbeeld.
mevrouwiglesias wijzigde dit bericht op 09-11-2018 11:58
8.30% gewijzigd
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
mevrouwiglesias schreef:
09-11-2018 11:26
of een uitschuifbare pasjeshouder van Secrid.
Iemand nog meer leuke ideeën?
Die heb ik al jaren. Superhandig ding. Er kan ook wat briefgeld in. Muntjes niet, maar de zeldzame keren dat ik contant geld heb dan stop ik het wel in mijn broekzak. Thuis spaar ik alle muntjes op in een pot.
anoniem_64c147b399965 wijzigde dit bericht op 09-11-2018 15:08
12.49% gewijzigd
Goede kans dat je de rest van je leven bekend staat als "die mevrouw van dat ding waar je propjes mee achter de verwarming vandaan kan vissen".

Lang nadat men je echte naam vergeten is....
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook een ding om propjes te vissen.

Verder even geen nuttige bijdrage, wel de tip om op getdigital.de te kijken voor wie niet vies is van een beetje nerderigheid ;-D
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
09-11-2018 11:56
Die heb ik al jaren. Superhandig ding. Er kan ook wat briefgeld in. Muntjes niet, maar de zeldzame keren dat ik contact geld heb dan stop ik het wel in mijn broekzak. Thuis spaar ik alle muntjes op in een pot.
Ze bestaan ook met een vakje voor muntjes! Die heb ik eens cadeau gedaan aan mijn moeder en ze gebruikt hem met veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens ooit een plastic ding gekregen, stiefzoon had die zelf gemaakt, ziet eruit als een kaart met daaraan een rondje.
Dient om in winkelkarretjes te doen en ik vind het een stuk handiger dan zo'n muntje dat ik altijd kwijt raak.
Dat plastic ding ligt standaard in mijn auto en doordat ie zo groot en kleurig is raak ik hem niet kwijt.
Was echt mijn beste cadeau ever ;-D
Ik heb trouwens ook zo’n Secrid in een kerstpakket gekregen. Meteen doorgeven, het is een oplossing voor iets dat ik niet als een probleem zie. Dat heb je vaak met dit soort gadgets.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
09-11-2018 13:08
Ik heb trouwens ook zo’n Secrid in een kerstpakket gekregen. Meteen doorgeven, het is een oplossing voor iets dat ik niet als een probleem zie. Dat heb je vaak met dit soort gadgets.
Nee een probleem was het ook niet. Maar wel errug handig nu ik het wel heb.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Lostit schreef:
09-11-2018 12:33
Ze bestaan ook met een vakje voor muntjes! Die heb ik eens cadeau gedaan aan mijn moeder en ze gebruikt hem met veel plezier.
Ja dat zag ik laatst. Is een optie voor als deze aan vervanging toe is.
mevrouwiglesias schreef:
09-11-2018 13:34
Nee een probleem was het ook niet. Maar wel errug handig nu ik het wel heb.
Nee precies. Ik had geen problerm met een gewone portemonnee, maar mijn Secrid vind ik erg prettig.
Alle reacties Link kopieren
Nog iemand ideeën?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven