Utrogestan voor of na eisprong

22-11-2018 21:31 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn gynaecoloog heeft me gezegd dat ik afgelopen maandag moest beginnen met utrogestan; of ik nu wel of nog niet de eisprong heb gehad.
Ik had op maandag ochtend nog niet de donkere piek op de ovulatietest. Wel liep het streepje al lichtelijk op.
Ik ben dus wel gewoon begonnen met de utrogestan. 3 x per dag 2 bolletjes.
Het streepje liep maandag avond nog meer op, maar de echte piek heb ik niet gezien. Dinsdagochtend was het streepje namelijk alweer helemaal weg!!

Gynaecoloog gebeld met de vraag of de eisprong door utrogestan tegengehouden kan worden.. Hij zegt van niet..

Toch zit het me niet lekker. Ik heb het gevoel dat ik het eitje nog voel zitten.. maar hopelijk is dat een bijwerking van de utrogestan..

Iemand ervaring?
Ik heb iui gedaan en doe nu icsi (ivf). Bij beide ben ik voor eisprong steeds begonnen met utrogestan. Denk dus niet dat t de eisprong tegen houdt.

Succes!
Bedankt voor je reactie. Er gaan zoveel verschillende verhalen rond over het internet... Om onzeker van te worden.
Ik heb toch maar de gynaecoloog gebeld en mag vanmiddag nog even komen voor een echo. Zo blij mee! Dan is te zien of het eitje wel of niet weg is en weten we het zeker 🤞 hopelijk is hij gesprongen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven