Zes weken zwanger en rozeverlies

22-11-2018 18:37 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Morgen ben ik zes weken zwanger. Afgelopen zondag hebben vriend en ik seks gehad en sinds maandag avond na het plassen rozeverlies op het wc papiertje. Ik schrok onwijs, dacht meteen dat het niet goed zat.

In april in missed abortion gehad, ik merk dat dit voor meer onzekerheid zorgt, al had ik toen geen bloedverlies en kwam
de grote schrik bij de echo.

Het rozeverlies is alleen aanwezig na het plassen en zichtbaar op wc-papier en houdt de afgelopen dagen aan, ik heb geen kramp.
Vk geeft aan nu nog weinig te kunnen zien, en het vaker voorkomt, over twee weken een echo. Ik kan bellen als het erger zou worden.

Ik snap dat ik moet afwachten en dat voorspellen lastig is. Ben benieuwd of andere een vergelijkbare situatie hebben meegemaakt?
moosforhappines1988 wijzigde dit bericht op 22-11-2018 18:48
0.20% gewijzigd
Maar dat je nog seks durft te hebben ;)
Hier sinds de zwangerschap echt maar 1x aangedurfd en dan nog voelt het niet relaxed haha!
Deedee1989 schreef:
26-11-2018 17:27
Maar dat je nog seks durft te hebben ;)
Hier sinds de zwangerschap echt maar 1x aangedurfd en dan nog voelt het niet relaxed haha!
Hahaha hoe lang ben je nu zwanger?
Snap het ook hoor, maar wilde niet te veel mee gaan in de angst.
Ja, vk bevestigde nogmaals dat het echt helemaal ok is. En omdat het rozeverlies was gestopt durfde ik het aan, vanochtend nog even na plassen maar nu weer weg.
Moosforhappines1988 schreef:
26-11-2018 19:09
Hahaha hoe lang ben je nu zwanger?
Snap het ook hoor, maar wilde niet te veel mee gaan in de angst.
Ja, vk bevestigde nogmaals dat het echt helemaal ok is. En omdat het rozeverlies was gestopt durfde ik het aan, vanochtend nog even na plassen maar nu weer weg.
Haha, 25 weken inmiddels, arme man :biggrin: toen ik dacht dat ik er weer klaar voor was, kreeg ik 4 weken geleden weer bruin verlies, dus we doen het gewoon lekker niet haha.
Ik weet rationeel prima dat het kan hoor, maar op de een of andere manier ben ik er dan heel erg mee bezig wat seks niet leuker maakt ;)
Moos, wat naar is die onzekerheid hè!

Ik hoop dat het delen van mijn verhaal je moed geeft.

Ook rond de 6 weken begon bij mij roze/bloedverlies. Echo gehad bij 7 weken en qua termijn minder ver ingeschat dan ik zelf had gedaan, ruim een week.
Roze/bruin/bloedverlies hield aan tot 12 weken. Bij 12 wekenook weer 6 dagen vooruit gezet qua termijn.

Ik hoop dat het bij jou net zo afloopt! Succes met de onzekere tijd!
Veel succes vandaag Moos!!
Hoop echt dat jij goed nieuws krijgt straks!! :heart: :hug:
@ Cleidy; wat heb ik gemist? Moos heeft toch vrijdag haar volgende echo?
Wakeup, wat een mooi en hoopvol verhaal! Wat zou het mooi zijn als dat hier ook zo is. :flirting: maar jij had denkt ik al wel een hartje en een mini kindje in het vruchtzakje?
Hier dacht mn vriend wel een stipje te zien in het vruchtzakje.
Het rozeverlies was dit keer eenmalig na de seks, dus verband heeft echt met seks te maken.

Deedee, snap je zo goed! Lekker doen waar je je goed bij voelt. Alweer 25 weken :heart:
Hoe voel je je?

Cleidy wat lief! Ik heb inderdaad vrijdag mn echo maar je berichtje doet mij nu alvast heel goed!

Ooh wat hoop ik niet weer alleen een leeg vruchtzakje te zien, na zeven lange maanden was het dan weer zo ver dan hoop je dat dit een gezonde bebee wordt.
Ik hoop voor je mee. Hoop dat je vrijdag goed nieuws krijgt!!! :redrose:
Moos en eventuele andere geïnteresseerden: zojuist ondanks alle twijfels en zorgen een prachtecho gehad met bewegende armpjes en een kloppend hartje. Hoera!
Hoop voor jou ook enorm dat het goed gaat Moos! En alle andere pril zwangeren! :heart:
Gefeliciteerd Stringy :heart:
Moos, ik hoop het ook zo voor je... :bigkiss:
Wat een opluchting stringy! Gefeliciteerd!
Stringy! Wat een prachtig nieuws meis. Wat een opluchting, nu lekker genieten.
Ben heel erg blij voor jou!

Meiden, willen jullie met mij meedenken?
12 oktober eerste dag laatste menstruatie. Dag 12 eisprong. Dag van nod, op dag 14 dpo innesteling gevoeld, 1 drupje bloed. Dacht dat het mijn menstruatie was. Dag na nod test negatief (week daarvoor dikke griep), 3/4 dagen na nod positief.
Kan het zijn dat ik inderdaad minder ver zwanger ben dan ik dacht door late innesteling?
Maar de celdeling begint toch vanaf de eisprong en deze was al op dag 12.

Afgelopen zaterdag dacht ik dus ruim 6w te zijn maar kwam ze uit op 5w2d en leeg vruchtzakje.

Ik heb echt 0,0 gevoelige borsten. Bij mijn ma deden die voor mn eerste echo mega pijn.
Vandaag wel bv super verhit hoofd, tomata look.
Rozeverlies was echt eenmalig na de seks.

Kan ik nog hoop hebben?
De celdeling begint niet vanaf de eisprong maar vanaf de bevruchting. Als je op je nod niet positief testte ben je waarschijnlijk minder ver zwanger.
anoniem_377206 wijzigde dit bericht op 27-11-2018 19:09
0.67% gewijzigd
Moos: ik had bij 7 weken wel iets te zien. Maar was dan ook wel een week verder dan jij, op die termijn is dat heel veel, zeker als er nog wat extra tijd bij jou bij de bevruchting is geweest.

Succes vrijdag!
Als ik jou was zou ik proberen positief te zijn. Wat Pandax zegt.. Als je pas na je nod positief testte, is de kans groot dat je gewoon minder ver bent dan je denkt. Succes nog even met wachten..
Gefeliciteerd Stringy! Dat is super fijn nieuws!

Moos ik voel me de afgelopen dagen niet zo lekker eigenlijk, maar dat zou ook kunnen komen omdat ik misschien een griepje onder de leden heb. Al een week lang een hele erge opgeblazen buik, last van mijn darmen en regelmatig menstruatiekrampen. Dus kan niet wachten tot de echo volgende week vrijdag, meer duidelijkheid!
Fijn stringy!! :heart:

Het kan heel goed dat je wat minder ver bent dan dat je dacht. Dat had ik ook en het is alsnog altijd moeilijk te meten, bij mij hebben ze een meetfout gemaakt bij de 2e groeiecho. Positief blijven!!!

Succes met wachten, hoop op goed nieuws voor jou.
Voor jou ook spannend @Deborah30
Sterkte met wachten en ik hoop voor jou ook op goed nieuws!!
Amaryllisbol2 schreef:
27-11-2018 20:22
Voor jou ook spannend @Deborah30
Sterkte met wachten en ik hoop voor jou ook op goed nieuws!!

Dankjewel ! 🤗
Zou erop vertrouwen gewoon. En dat je minder ver bent dan je denkt te zijn. Die blosjes op de wangen had ik ook rond dat termijn. En met ruim 6 weken kwamen de gevoelige borsten pas en misselijk zijn. Je maakt jezelf een beetje gek zo.
Jullie berichtjes doen mij heel goed en geeft toch weer echt een beetje hoop.
Vk zei dat het echt 50/50 kan zijn, dus ook rekening houden met ergste scenario. Ze vond latere positieve test weer wat hoopvoller wat betreft termijn.
Hoop op positief nieuws vrijdag.
Ik verlies net rood bloed, ik denk dat het foute boel is.
ooh nee toch Moos :( Dat klinkt niet veelbelovend. Ik hoop heel erg dat het niet door zet. Gelukkig heb je morgen de echo. Dan heb je meteen duidelijkheid. Sterkte!
Oh nee Moos!
Ik kwam toevallig in je topic terecht en nu lees ik dit.
Wat moet je je nu onzeker & verdrietig voelen! Het hoeft allemaal niet meteen reden te zijn tot paniek, maar ik snap als de moed je nu in de schoenen zakt.
Als je niet kan wachten tot morgen, zou ik je gewoon al de vk bellen. Ik mocht altijd meteen langskomen dan.
Dikke knuffel voor jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven