Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ja, lach maar!
anna_c wijzigde dit bericht op 03-12-2018 17:35
Reden: Is er geen tonguitsteeksmiley?
0.00% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
:-P :p: :puh: :-P) :lmao:
Beter zoeken :sherlock: :hihi:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Iedereen die pokemon go speelt is een nerd, toch?!
Ik heb ook excelletjes voor mijn spelletjes (leuke sintrijm)

Ben wel nog op zoek naar degenen van hier die horen bij ph.....14 en i....67, melden graag ;) (vriendjes maken was van voor het pre-exceltijdperk)
Alle reacties Link kopieren
Ipv excelletjes zet ik als de datum nadert de geplande dag als nickname in de app. En als ik niets meer moet doen dan schrijf ik NIETS DOEN als nicknamel
En nooit zonder leesbril met de kadootjes knoeien. Gewoon thuis met bril op...

Maar soms ligt het even stil en dan moet je dag wel aanpassen....

Heb wel een notitie in mijn telefoon met ingamename, viva namen en soms echte namen erbij.... das ook wel nerdachtig...

Waarom ik dit eigenlijk doe, want ben al level 40..... afwijking.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk vind ik dat degene die graag een ei aan wilt zetten het moet coordineren en dan ook beter kan zorgen dat degene die geen ei aanzet ook niets kan doen.
Geen cadeautjes meer sturen dus, dan kan het ook niet fout gaan. Tenminste, ik zet geen eieren aan, dus als je mij geen ei stuurt op de laatste dag kan het ook niet fout gaan.
Mocht je allebei wel een ei aan willen zetten dan spreek je elkaar hier lijkt me. Mensen die hier niet meer reageren zou ik geen rekening mee houden 😜

Een tip dus voor de mensen die bijna ultra of best friends zijn met Lilato3, houd zelf de regie en stuur mij vooral geen cadeautje als je zelf wel een ei aan wilt zetten 😉
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Haha, eens Lambchop. Van een iemand hoor ik maar niets, dus die ik houd ik zelf in control. Heb nog wel een paar levels te gaan, dus elk ei is welkom!
Alle reacties Link kopieren
https://pokemongolive.com/en/post/trainerbattles/

Het gaat bijna gebeuren. Trainer battles komen eraan. In de link alles wat je erover moet weten. Incl nieuwe manier om aan Sinnoh stone te komen.
Alle reacties Link kopieren
Ok.. weet niet of ik dat zo leuk vind maar ja als je leuke items kunt winnen..

Ik heb net een rondje gefietst en een paar Pokémon in gyms gedropt. Ik ben aan het sparen om ook eens een box te kunnen kopen. Al zijn er nu geen maar die komen vast wel weer toch?
Alle reacties Link kopieren
Even snel gelezen. Ben benieuwd of dit de enige manier wordt om aan evolutie-items te komen. De speler die alleen voor zichzelf speelt heeft dan geen enkele kans om pokemon verder te evolueren...
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
04-12-2018 16:43
Even snel gelezen. Ben benieuwd of dit de enige manier wordt om aan evolutie-items te komen. De speler die alleen voor zichzelf speelt heeft dan geen enkele kans om pokemon verder te evolueren...
Hij kan ook in de breakthrough box zitten. Maar dat is random. En misschien komen er nog wel andere manieren.
Alle reacties Link kopieren
Is iemand van hier Po....iekje of MssP...300?
Volgens mij kunnen we een level omhoog in de vriendschap.
Zullen we een tijd afspreken om een ei aan te kunnen zetten?
streepjessokken schreef:
04-12-2018 16:43
Even snel gelezen. Ben benieuwd of dit de enige manier wordt om aan evolutie-items te komen. De speler die alleen voor zichzelf speelt heeft dan geen enkele kans om pokemon verder te evolueren...
Ik verheug me er al op om met mijn man te gaan battelen. Ik heb veel betere Pokémon dan hij :-]
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
04-12-2018 18:50
Is iemand van hier Po....iekje of MssP...300?
Yup, hier Po...je. Ik heb geen Excelsheet, maar wel een Word-bestandje met namen en aantal dagen: ik zie alleen zo 1-2-3 niet wie jij bent?
Alle reacties Link kopieren
Lambchop schreef:
03-12-2018 21:16
Eigenlijk vind ik dat degene die graag een ei aan wilt zetten het moet coordineren en dan ook beter kan zorgen dat degene die geen ei aanzet ook niets kan doen.
Geen cadeautjes meer sturen dus, dan kan het ook niet fout gaan. Tenminste, ik zet geen eieren aan, dus als je mij geen ei stuurt op de laatste dag kan het ook niet fout gaan.
Mocht je allebei wel een ei aan willen zetten dan spreek je elkaar hier lijkt me. Mensen die hier niet meer reageren zou ik geen rekening mee houden 😜

Een tip dus voor de mensen die bijna ultra of best friends zijn met Lilato3, houd zelf de regie en stuur mij vooral geen cadeautje als je zelf wel een ei aan wilt zetten 😉
Een beetje omslachtig misschien en ik weet eigenlijk niet of het echt werkt (nog maar een keer geprobeerd), maar je kunt een klein beetje communiceren door de naam van je buddy aan te passen. Bijvoorbeeld: “ei ma 7u”. Moet dat natuurlijk wel gezien en begrepen worden.
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met een pokemon administratie.
Heb er zelfs een mooi notitieboek voor gekocht. :D

Ik kan trouwens wel weer wat nieuwe vrienden gebruiken. Stuur me gerust een pb!
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
04-12-2018 19:26
Yup, hier Po...je. Ik heb geen Excelsheet, maar wel een Word-bestandje met namen en aantal dagen: ik zie alleen zo 1-2-3 niet wie jij bent?
Ik ben Sa...deb
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
04-12-2018 18:50
Is iemand van hier Po....iekje of MssP...300?
Volgens mij kunnen we een level omhoog in de vriendschap.
Zullen we een tijd afspreken om een ei aan te kunnen zetten?
Dit is Bowgirl en die zet meestal geen ei aan dacht ik
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
04-12-2018 19:56
Ik ben Sa...deb
OK (en hoi), jij hebt een gift van mij. Gaan we een vriendschapslevel up als je die uitpakt? Dan doe maar een voorstel. Ik denk dat ik mijn twee laatste lucky eggs toch nog even bewaar.
Alle reacties Link kopieren
Lambchop schreef:
04-12-2018 20:18
Dit is Bowgirl en die zet meestal geen ei aan dacht ik
Volgens mij wel
Vanavond half tien?
Alle reacties Link kopieren
@Sun.lover: doe maar wanneer het jou uitkomt. Maar weet je heel zeker dat we een level up gaan? Bij mij staan er nog 3 dagen...
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
04-12-2018 21:14
@Sun.lover: doe maar wanneer het jou uitkomt. Maar weet je heel zeker dat we een level up gaan? Bij mij staan er nog 3 dagen...
bij mij is het derde hartje bijna vol.
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
03-12-2018 15:00
Ik zit nu dus echt een excelsheetje te bouwen :facepalm:
Ik merk wel dat het veel tijd kost om het goed te krijgen, omdat google sheets (waar ik thuis mee werk) toch best anders werkt dan echt excell (wat ik op mijn werk gebruikte). Ik heb nu wel de datum berekend, maar ik moet nog even stoeien met de conditional formatting dat ik ook een melding krijg als de datum nadert.
En ik moet natuurlijk dan wel braaf zelf steeds het resterende aantal dagen invullen/overtypen vanaf m'n telefoon..... Niet heel lean dus. Zou je dat kunnen koppelen?

Als je wit-Russisch had gesproken had ik we net zo veel (nouja.. weinig :rofl: ) van begrepen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
04-12-2018 21:17
bij mij is het derde hartje bijna vol, maar ik houd het niet bij.
Lees nu pas om hoeveel dagen het gaat. Dan zal jij gelijk hebben.
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover: het slimste is denk ik om pas morgen mijn gift uit te pakken, en mij er vervolgens eentje te sturen. Dan kun je wat mij betreft aangeven wanneer ik die uit moet pakken. En ik denk dat het Bowgirl ook niet veel uitmaakt, dus heb je toch twee vliegen in een klap.
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor het laat reageren, maar idd ik zet geen ei aan, en volgens mij ben ik gisterenavond met iemand een level omhoog gegaan. Ik zag het in de gauwigheid voorbij komen, ik druk dat altijd meteen weg zonder te kijken.
Dus voor de mensen die nog een level omhoog moeten en een ei willen gebruiken, ga vooral je gang. Ik lever de gifts wel, dan kun je voor jezelf een goed moment uitzoeken om je ei aan te zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven