Bestemming Babymoon
woensdag 5 december 2018 om 09:01
Mijn man en ik hadden plannen om in februari op rondreis naar Thailand te gaan. Deze plannen hebben we nu aan de kant gezet ivm mijn zwangerschap.
Wel zouden we nog graag op een zogeheten "babymoon" willen gaan. We zouden in februari willen gaan, ik ben dan rond de 24 weken zwanger.
Iemand nog leuke ideeën?
Wel zouden we nog graag op een zogeheten "babymoon" willen gaan. We zouden in februari willen gaan, ik ben dan rond de 24 weken zwanger.
Iemand nog leuke ideeën?
woensdag 5 december 2018 om 09:18
woensdag 5 december 2018 om 09:22
Had op serieuzere reacties gehoopt
We hebben een aardig budget en zouden ongeveer twee weken weg willen en wil ook wel vliegen. Het is erg lastig om een wat verdere bestemming te vinden zonder zika/malaria. Dus ik dacht misschien heeft er hier nog iemand een leuk idee. En anders houden we het bij iets in Europa.
We hebben een aardig budget en zouden ongeveer twee weken weg willen en wil ook wel vliegen. Het is erg lastig om een wat verdere bestemming te vinden zonder zika/malaria. Dus ik dacht misschien heeft er hier nog iemand een leuk idee. En anders houden we het bij iets in Europa.
woensdag 5 december 2018 om 09:24
woensdag 5 december 2018 om 09:37
Tja dan moet je ook geen niet bestaande onzin woorden als babymoon gebruiken.
Bovendien slaat het nergens op.
Honeymoon komt van pasgetrouwde stelletjes die eindelijk seks mogen hebben nu ze getrouwd zijn en daar op hun huwelijksreis volop tijd voor hebben en dus heel wat uurtjes de maan zien vanwege avondliijke /nachtelijke activiteiten.
Er is nog geen baby om je mee bezig te houden.
Bovendieb schrijf je ongeveer 24 weken. Een weekje meer of mi der maakt in dit geval nogal verschil.
Een vroeg geboorte kan axltijd gebeuren. En nee die zie je niet altijd van te voren aankomen.
Gebeurd het met 23 weken dan maakt het niet uit waar je zit dan gaat heel cru gezegd je baby toch dood.
Maar zodra je baby levensvatbaar is, dan wil je op zo'n moment zitten op een plek waar goede medische zorg en couveuse voor handen zijn.
Realiseer je dan wel dat je dan maanden gedwi gen bent om daar te blijven.
Dus vakanties on het buitenland I. Deze periode va de zwangerschap raadt ik af.
woensdag 5 december 2018 om 09:37
To, ik denk dat binnen europa het veiligste is met Zika en aanverwante. En vaccinaties zijn niet nodig. Misschien is Madeira iets? Mooi eiland waar je van alles kunt doen zowel actief als terrasjes en zo. Temperatuur is overdag tussen de 16 en 22 graden. Nachten kunnen wel koud zijn in februari.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 5 december 2018 om 09:39
Weet niet wat handig is met 24 weken zwangerschap maar verre bestemmingen zijn er. Sri Lanka vond ik super! Daarnaast is Dubai ook leuk, misschien is twee weken daar alleen wel wat lang. Zuid-Afrika, hierbij moet je wel rekening houding met je route zodat je niet in malaria gebied komt.
puk32 wijzigde dit bericht op 05-12-2018 09:41
16.90% gewijzigd
woensdag 5 december 2018 om 09:40
Ik ben nogal fan van de VAE en vooral Dubai. Heerlijke luxe, heerlijk weer, niet al te lang vliegen, geen entingen nodig. Combi reisje Dubai, Abu Dhabi en Oman.
Of vanuit daar een geheel verzorgde cruise doen. Onlangs had iemand wat ik ken vanuit daar rond die periode leuke cruises gevonden. Twee weken vanuit Dubai richting India voor 1000 euro pp all incl.
Nu weet ik wel niet hoe het zit met India, zwanger zijn en entingen.
Of vanuit daar een geheel verzorgde cruise doen. Onlangs had iemand wat ik ken vanuit daar rond die periode leuke cruises gevonden. Twee weken vanuit Dubai richting India voor 1000 euro pp all incl.
Nu weet ik wel niet hoe het zit met India, zwanger zijn en entingen.
woensdag 5 december 2018 om 09:50
Djeez. Ga je lekker?sugarmiss schreef: ↑05-12-2018 09:37Tja dan moet je ook geen niet bestaande onzin woorden als babymoon gebruiken.
Honeymoon komt van pasgetrouwde stelletjes die eindelijk seks mogen hebben nu ze getrouwd zijn en daar op hun huwelijksreis volop tijd voor hebben en dus heel wat uurtjes de maan zien vanwege avondliijke /nachtelijke activiteiten.
Bovendieb schrijf je ongeveer 24 weken. Een weekje meer of mi der maakt in dit geval nogal verschil.
Een vroeg geboorte kan axltijd gebeuren. En nee die zie je niet altijd van te voren aankomen.
Gebeurd het met 23 weken dan maakt het niet uit waar je zit dan gaat heel cru gezegd je baby toch dood.
Maar zodra je baby levensvatbaar is, dan wil je op zo'n moment zitten op een plek waar goede medische zorg en couveuse voor handen zijn.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
woensdag 5 december 2018 om 09:54
Beetje gefrustreerd?sugarmiss schreef: ↑05-12-2018 09:37Tja dan moet je ook geen niet bestaande onzin woorden als babymoon gebruiken.
woensdag 5 december 2018 om 09:56
Ook dit gedaan rond dezelfde tijd en 24 weken zwangerschap. Ook met Zika en aanwezigheid van zorg in geval van complicaties in het achterhoofd. Iets rustiger aan gedaan dan eerder bij stedentrips maar erg leuk, en mede daardoor heel goed te doen.Poppy_del_Rio schreef: ↑05-12-2018 09:38Wij zijn rond die tijd 10 dagen naar New York geweest. Want dat zagen we ons met kleine kinderen voorlopig niet doen. Was geweldig en ik heb daar ook superleuke zwangerschapskleding gekocht.
woensdag 5 december 2018 om 09:59
Haha, mensen gaan helemaal los om het woord babymoon.
Het is toch echt een woord mensen, los staand van wat je er van vindt.
TO, ik zou ook aanraden voor de 24 weken te gaan. Als jullie het budget hebben, raad ik de oostkust van Amerika aan. Het is daar dan (nog) niet warm, maar volgens mij zijn er nauwelijks plekken die warm zijn in die periode en waar geen Zika is. Zwembaden in Spanje e.d. kun je ook altijd nog doen met kinderen, dus ik zou er nu voor kiezen om een reis te maken die wat kind onvriendelijker is.
Veel plezier!
Het is toch echt een woord mensen, los staand van wat je er van vindt.
TO, ik zou ook aanraden voor de 24 weken te gaan. Als jullie het budget hebben, raad ik de oostkust van Amerika aan. Het is daar dan (nog) niet warm, maar volgens mij zijn er nauwelijks plekken die warm zijn in die periode en waar geen Zika is. Zwembaden in Spanje e.d. kun je ook altijd nog doen met kinderen, dus ik zou er nu voor kiezen om een reis te maken die wat kind onvriendelijker is.
Veel plezier!
-