Vriend zoekt contacten

05-12-2018 10:01 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds anderhalf jaar woont mijn vriend in nijmegen. Hij ziet zijn oude vrienden niet meer en ik merk dat hij contacten mist, zelf zegt hij dit ook. Hij weet niet hoe hij vrienden kan vinden en daarom doe ik hier een oproepje. Mijn vriend houdt van fitnessen maar gaat op dit moment niet naar de sportschool omdat dat nu te duur is. Ook is hij sinds een jaar aan het mountainbiken en houdt hij van vissen. Hij zou het ook gezellig vinden om een keer een drankje te doen of iets dergelijks. Als jij een jongen bent rond de 26 jaar of jouw vriend zit met hetzelfde probleem stuur me dan maar een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Lief dat je hem wilt helpen, maar hier zitten voornamelijk vrouwen...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Lief van je, maar ik denk dat je vriend toch echt moet leren zelf in z’n behoeften te voorzien en initiatief te nemen.
Hello, can you hear me?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit ook een rare plek om vrienden voor je vriend te zoeken. En waarom moet jij dat voor hem regelen? Wijs hem anders eens op nmlk.nl.
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij geen contacten via zijn studie of werk? Anders kan hij ook bij een studievereniging of een bijbaan zoeken.

Fitness hoeft ook niet duur te zijn. Er zijn in Nijmegen sportscholen voor €10-15 euro per maand waar je ook groepslessen hebt
Alle reacties Link kopieren
Vind dit direct n mooie businesscase...;)

Want... TO, mogen er ook vrouwen reageren? Mag hij ook “leuke” dingen doen op platonische basis met n dame? Of is dat not done? Moet t echt n man zijn?!?
godfried schreef:
05-12-2018 10:32
Vind dit direct n mooie businesscase...;)

Want... TO, mogen er ook vrouwen reageren? Mag hij ook “leuke” dingen doen op platonische basis met n dame? Of is dat not done? Moet t echt n man zijn?!?
:sherlock:
ik heb een vermoeden dat dat niet mag.. :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Waarom gelijk weer al die negative reacties over vrouwen slaat toch nergens op ik heb hier gewoon een vraag als je daar niet op wilt reageren zeg dan niks
Alle reacties Link kopieren
Vlinderelfje schreef:
05-12-2018 10:38
Waarom gelijk weer al die negative reacties over vrouwen slaat toch nergens op ik heb hier gewoon een vraag als je daar niet op wilt reageren zeg dan niks

Negatieve reacties? Ik zie een vraag. Waarom beantwoord je die niet gewoon, in plaats van meteen zo aangebrand te reageren?
Als je vorige topic is genaamd:
Geen vertrouwen in vriend...
wat verwacht je dan
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
05-12-2018 10:41
Als je vorige topic is genaamd:
Geen vertrouwen in vriend...
wat verwacht je dan

Oh. En hij chat ook nog met vreemde (sic)! Ik denk inderdaad niet dat TO blij zal zijn met nieuwe vriendinnen voor haar vriend, ze vertrouwt hem nu al niet.
Als je vriend zelf niet in staat is om vrienden te behouden, te zoeken en te maken, dan zal hij ook die nieuwe contacten niet kunnen onderhouden.
Ik vind zo'n oproep voor een ander nogal sneu. Wie wil op deze manier nou vrienden maken? Niemand zal staan te springen om vrienden te worden met je vriend op deze manier, want zoals jij het brengt lijkt het op vrijwilligerswerk of een sociaal project.
Wat een negatieve reacties hier, waarom is dat toch nodig om elkaar allemaal zo af te kraken op internet tegenwoordig? Als je alleen maar lelijke dingen weet te zeggen, onthoud je dan van reageren.
Als je positief bent, trek je ook positiviteit aan. Kan iedereen wat van leren hier blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Tja, hier zitten alleen maar zure visgleuven en TO's vriend houd van vissen. Ik snap wel waarom ze het op dit forum probeert :mrgreen:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven