Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ze mogen die levels wel eens omhoog gooien. Zoveel mensen die al level 40 zijn.

Dat Adventure Sync werkt goed! Gisteren had ik een vrije dag maar maandag toch 5 extra km op te teller, ideaal! :)
winters schreef:
05-12-2018 13:19
Ze mogen die levels wel eens omhoog gooien. Zoveel mensen die al level 40 zijn.
Ik vraag me af of ze dat snel gaan doen. Ingress, het andere spel van Niantic, loopt tot L16 en daar smeken spelers al minstens drie jaar tevergeefs om extra levels.

Ik ben in PoGo nu L36 en heb geen haast om bij L40 te komen. Dat is ook een van de redenen dat ik nooit een ei aanzet als ik met iemand best friends kan worden. Bij Ingress ging de lol er toch wat van af toen ik niet meer kon levelen. En Ingress kent dan nog wel een veel uitdagender medaillesysteem dan PoGo, waar ik nog niet mee klaar was (ben).
Alle reacties Link kopieren
Wel een beetje jammer.
Ik doe het ook op mijn gemakje hoor (lvl 38 nu) maar ik kan me voorstellen dat de mensen die level 40 hebben bereikt er een beetje klaar mee zijn.
Alle reacties Link kopieren
Oef, ik dacht dat ik per ongeluk iemand 'gebestfriend' had, maar gelukkig toch niet.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij (Guu....1 en Fos,,,, ) geldt ook: ik zet geen ei aan. Hou wel zo goed mogeijk in de gaten wanneer iemand ultra of best friend kan worden, open dan niets en stuur wel gifts.
Suikerbroodje ik weet niet of je nog mee leest: ik heb je een gift gestuurd om te openen wanneer het voor jou uitkomt.

Ik hou gifts krijgen en geven allemaal bij in een speciaal schrift :facepalm: Tja, ik hou van lijstjes!

Ik vind het ook wel lekker rustig eerlijk gezegd, beide accounts op level 40. De ene open ik eigenlijk alleen voor de gifts en om de pokedex zo goed mogelijk up to date te houden.
Met het actieve account probeer ik de medailles op goud te krijgen, van alle pokemon een mannetje en vrouwtje met een IV boven de 90 te vangen plus de beschikbare shiny's. En dat is best nog een opgave ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eind level 36 (nouja, nog 170.000 xp :D) en merk dat ik het wel leuk vind om toch weer level up te gaan straks. Maarja, die lol is er dan wel bijna af, met 40 steeds dichterbij. Gek hoor, dat ze niet meer levels toevoegen.

Iemand uit de appgroep is denk ik al 3x level 40 ofzo. Hij blijft eieren inzetten :rofl: (ik geloof dat hij ècht geen leven heeft buiten pokemon. En dat meen ik serieus...)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik ben level 33 en moet nog zo’n 350.000 punten tot de volgende maar het gaat niet zo snel.
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
05-12-2018 20:56
Ik ben eind level 36 (nouja, nog 170.000 xp :D) en merk dat ik het wel leuk vind om toch weer level up te gaan straks. Maarja, die lol is er dan wel bijna af, met 40 steeds dichterbij. Gek hoor, dat ze niet meer levels toevoegen.

Iemand uit de appgroep is denk ik al 3x level 40 ofzo. Hij blijft eieren inzetten :rofl: (ik geloof dat hij ècht geen leven heeft buiten pokemon. En dat meen ik serieus...)
Bij ons in de app ook. Hij zet ook een ei in als hij best of ultra friends met iemand kan worden. Voor als de levels (ooit) worden verhoogd.
Alle reacties Link kopieren
Oké.... Ik heb ook maar een excellijstje gemaakt :geek:
Alle reacties Link kopieren
Wat zetten jullie dan allemaal in die lijstjes? Ik sorteer op volgorde van friendship level, en onthouden wie er bijna bff zijn, lukt me nog net wel. Bij ultra gaat het nog wel eens mis, maar een lijst van alle 90 vrienden maken en bijhouden die nog geen best friend zijn is me wat veel werk.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zelf even kijken of het werkt. Maar ik heb er ingezet: gebruikersnaam datum gift openen en datum gift verzenden
Alle reacties Link kopieren
Geen lijstje hier, maar ik heb dan ook ‘maar’ 20 vrienden van wie inmiddels zo ongeveer de helft best friend. Dus dat is te overzien.

Even klagen over een luxeprobleem: er staan 2 pokemon van mij nu al ruim een week in gyms in Jordanië. Waarvan 1 in Petra, dé toeristische attractie van het land. En niemand die me er uit gooit?! Ik wil mijn prachtige zwarte charizard terug :cry:
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik mijn lijstje nu al niet meer, maar ik heb toch een kwartier lol gehad bij het maken :$
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
06-12-2018 13:28
Ik gebruik mijn lijstje nu al niet meer, maar ik heb toch een kwartier lol gehad bij het maken :$
:)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een lijstje met al mn shiny en 100% iv Pokemon, en de Pokemon die naar mn switch gaan om de box te activeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe niet aan lijstjes. Ook niet altijd aan boodschappenlijstjes dus ik vergeet dingen of koop voor de derde keer die week een doosje eieren( true story :$ )
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
06-12-2018 15:44
Ik doe niet aan lijstjes. Ook niet altijd aan boodschappenlijstjes dus ik vergeet dingen of koop voor de derde keer die week een doosje eieren( true story :$ )
Supermarkteieren, pokemoneieren of allebei :) ?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dol op lijstjes, maar dat hadden jullie misschien al door.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een lijstje met gebruikersnaam en aantal dagen tot ultra of best friend. Maar ik heb ook maar iets van 30 vrienden, en ik begin pas te tellen als we in de buurt komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb elke maandag (vrije dag) een lijstje :D (wunderlist in mijn telefoon, kan afvinken en ook weer aanzetten)
De was. Boodschappen. Kranten van het weekend lezen. Sporten. Bedden verschonen.
:geek: :geek: :geek:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Wat is het stil hier...
Niet dat ik veel te melden heb. Gister mijn schaarse muntjes uitgegeven aan pokemon storage uitbreiding. Voelt altijd een beetje zonde. Wil gewoon incubators kopen :cry:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mijn muntjes aan het sparen voor een box. En met dit weer loop ik niet heel veel buiten. Zal de 25 km niet halen deze week.
Alle reacties Link kopieren
Snap ik hoor Streepjessokken. Het liefste koop ik ook een box.
Het is inderdaad rotweer Dolfje. Ik was net na de boodschappen héél even aan het twijfelen of ik toch niet een stukje zou lopen maar toen begon het toch wel heel hard te regenen. Dus nu zit ik met een broodje én koffie achter de laptop. Mijn doel is deze week toch wel de 25 km te halen. Ik zit nu al op 17 km dus dat moet lukken.

Ik heb vanmorgen mijn research box geclaimd. Daaruit kwam een Zapdos (helaas niet shiny) én ik kreeg een sinnoh stone! :)
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer steeds te sparen voor een box of incubators, maar dan koop ik toch maar weer meer pokemonstorage of een grotere rugtas. Ik loop er steeds vaker tegenaan dat mijn tas vol is, terwijl ik helemaal niet zo veel ballen heb. Maar dingen weggooien is zo zonde... Dus zodra ik 200 muntjes heb geef ik ze dan toch maar weer uit.

Ik had vanochtend zo'n groene hond, niet shiny, en geen sinnohstone. Baalde toch wel een beetje.
Maar.... ik heb wel eindelijk 20 great throws en alle gulpins, dus ik kan ook aan de 10 raids beginnen. En hopen op wat eggsecutes.
En gisterenavond met heel veel mensen betere vriendjes geworden, dus ik ben nu level 35 :cheer2:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Oe, zal ik een lijstje/tabel maken in de OP met wie welk level is? ;-D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven