Lijf & Lijn alle pijlers

Welk scheermesje?

06-12-2018 23:30 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben op zoek naar goede scheermesjes om het haar van mijn benen, oksels en down under bij te werken (alles kaal haha)
Ik gebruikte altijd die van bic, maar die verwijderen niet alles en zijn snel bot.

Belangrijk is dat ik het snel kan doen zonder dat het mesje mijn been opensnijdt :)

Eventueel een apart scheermesje voor down under is geen probleem :)

Ik las vaak Gillette fushion en mach 3. Ze zijn wel prijzig, maar wil het overwegen.
Venus is geen optie voor mij trouwens.

Welke raden jullie aan en gebruiken jullie?

Bedankt
Alle reacties Link kopieren
Wegwerp mesjes van de action, ik scheer elke ochtend onder douche alles kaal en oksels, gewoon met sanex douche schuim, na week pak ik een nieuw mesje .
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
06-12-2018 23:47
Ik gebruik de roze van de AH/Etos. Deze: https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... es-4-blads
+1
Na veel soorten en merken geprobeerd te hebben, vind ik deze het fijnst (en niet belachelijk duur).
Wilkinson hydro 5.
De mesjes gewoon in de aanbieding kopen. Doordat het goede mesjes zijn doe je er ook lang mee.
flip-flop schreef:
07-12-2018 20:12
safety razor, heerlijk! Geen uitslag, veel makkelijker en beter schoon te maken (raakt niet verstopt met haren). Bovendien ook veel goedkoper en beter voor het mileu.
Haal je daar je schaamlippen er niet mee af?
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
08-12-2018 20:18
Haal je daar je schaamlippen er niet mee af?
o_o Hahaha nee hoor! Het werkt net als een gewoon scheermesje alleen kun je het mes (echt het mes) uit de houder halen om het goed schoon te maken. Ik vind dat het gladder scheert dan welk ander systeem ook en zoals ik al zei ook veel hygiënischer. Het is ook beter voor het milieu en op de lange termijn (na de investering) goedkoper. De voordelen stapelen zich op ;-)

Ik heb mezelf trouwens nog helemaal nooit gesneden met mijn safety razor!
flip-flop op z'n kop.
op en top, wat 'n flop!
flip-flop schreef:
08-12-2018 21:00
o_o Hahaha nee hoor! Het werkt net als een gewoon scheermesje alleen kun je het mes (echt het mes) uit de houder halen om het goed schoon te maken. Ik vind dat het gladder scheert dan welk ander systeem ook en zoals ik al zei ook veel hygiënischer. Het is ook beter voor het milieu en op de lange termijn (na de investering) goedkoper. De voordelen stapelen zich op ;-)

Ik heb mezelf trouwens nog helemaal nooit gesneden met mijn safety razor!
Ik ken ze inderdaad, maar altijd bang dat ik mezelf er verschrikkelijk mee zou snijden.
Ga ik er toch eens naar kijken als mijn mesjes op zijn!
Alle reacties Link kopieren
Wil­k­in­son Xtre­me 3 beau­ty
Doe maanden met een mesje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven