Na jaren vrouw Whatsappen (geen ex, wel verliefd op geweest)

06-12-2018 18:07 56 berichten
Hallo ik zit weer eens met een vraag...

Een tijd geleden had ik al eens een topic geopend (waar ik zei op 'oudere' vrouwen te vallen)

Daar vertelde ik over een vrouw die ik jaren geleden (zo'n 6 jaar terug) had ''gedate'' daar was niets van gekomen verder, maar had wel verteld toen dat ik verliefd op haar was.

Ik zit in een relatie dus ik wil écht NIETS seksueels met haar doen. Ok, ik kom bij het vraag gedeelte... Ik had haar gisteren dus geappt (ja, nooit uit mijn tel verwijdert) ik vroeg mij gewoon af hoe het met haar ging, en zo had ik dat ook geschreven. ''Hallo (naam) ik vroeg mij af hoe het nu gaat met je''.

Afijn, ik heb dus nog steeds geen bericht teruggehad (ze heeft gewoon profielfoto, dus ben niet geblokt ofzo..)

Ik heb verder nooit iets gezegd of gedaan ofzo in al die jaren, misschien is ze mij wel vergeten? (lijkt mij sterk) of heeft ze misschien inmiddels een man gevonden? Vragen vragen, maar of dat een reden is om niet te reageren...

Wat zal ik doen? Vragen of ze mij nog kent (eventueel mijn naam zeggen?) ik weet natuurlijk niet of ze mij ooit uit haar tel verwijdert heeft. Ik wil natuurlijk niet stalken/opdringerig overkomen. Dat is écht het laatste wat ik wil, als zo'n creep overkomen, dat is niet wat ik ben.

Nou mensen, als jullie dit hele stuk tekst gelezen hebben, Bedankt :D en ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen hiermee/advies kunnen geven.

Note: Geen idee of dit boeit, maar de dame is 60+ (exacte leeftijd weet ik niet meer)
Geen-Gebruikersnaam schreef:
07-12-2018 16:57
Ja ja, lach me maar uit hoor... XD

Ik weet ik ben een vreselijk mens, rationeel gezien zou ik moeten stoppen. Maar de liefde zegt anders..
Nee joh, als dat jouw voorkeur is, prima. Over smaak valt niet te twisten.

Maar ik zou niet achter die vrouw aangaan,de interesse is niet wederzijds

En dat jouw vrindin nog met haar man is... Zo kan je toch niet 100% voor elkaar gaan?
Dus je bent wel nog verliefd op haar?
zimi schreef:
07-12-2018 17:46
Dus je bent wel nog verliefd op haar?
Nee (op die ''ex'' niet, het is geen ex en ik heb nooit seks met haar gehad of enige vorm van relatie, behalve dan een paar keer vriendschappelijk afgesproken dus) zoals ik eerder zei, ik heb haar verwijdert, het is bij dat ene berichtje gebleven. Ik ga er geen tijd aan verspillen, ze zal heus wel in mijn hoofd blijven spoken (al jaren) maar ik wil dat niet.

Ik weet niet wat het is met haar, dat ik zo veel aan haar dacht de laatste tijd.. Misschien is ze wel ziek ofzo, weet ik veel...
minnimouse schreef:
07-12-2018 16:40
Dus je huidige vriendin gaat vreemd met jou en jij wil weer seksen met je 60-jarige ‘ex’?

Goh.
Nee.. Ik wil dus geen seks met haar... Heb haar compleet verwijderd uit mijn tel etc sinds vanmiddag.
Alle reacties Link kopieren
Maar je kent haar telefoonnummer uit je HOOFD....
cemile schreef:
07-12-2018 19:12
Maar je kent haar telefoonnummer uit je HOOFD....
Nee! Die ken ik niet uit mijn hoofd! Verwijdert, klaar, geen contact niks.
Alle reacties Link kopieren
Je vriendin is een lieve vrouw en jij bent een onbetrouwbare klootzak.
Daar komt het gewoon op neer. Laat je vriendin gaan zodat ze een leuke man kan ontmoeten die wel helemaal eerlijk en oprecht voor haar gaat en leef jij dan je granny fantasieen maar uit.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
07-12-2018 19:38
Je vriendin is een lieve vrouw en jij bent een onbetrouwbare klootzak.
Daar komt het gewoon op neer. Laat je vriendin gaan zodat ze een leuke man kan ontmoeten die wel helemaal eerlijk en oprecht voor haar gaat en leef jij dan je granny fantasieen maar uit.
Thanks, jij ook fijne dag toegewenst.
SweetFirefly schreef:
07-12-2018 19:38
Je vriendin is een lieve vrouw en jij bent een onbetrouwbare klootzak.
Daar komt het gewoon op neer. Laat je vriendin gaan zodat ze een leuke man kan ontmoeten die wel helemaal eerlijk en oprecht voor haar gaat en leef jij dan je granny fantasieen maar uit.
Zijn vriendin is nog met haar man samen. Of haar man haar ook zo'n lieve vrouw vindt, weten we niet.
Geen-Gebruikersnaam schreef:
07-12-2018 18:45
Nee (op die ''ex'' niet, het is geen ex en ik heb nooit seks met haar gehad of enige vorm van relatie, behalve dan een paar keer vriendschappelijk afgesproken dus) zoals ik eerder zei, ik heb haar verwijdert, het is bij dat ene berichtje gebleven. Ik ga er geen tijd aan verspillen, ze zal heus wel in mijn hoofd blijven spoken (al jaren) maar ik wil dat niet.

Ik weet niet wat het is met haar, dat ik zo veel aan haar dacht de laatste tijd.. Misschien is ze wel ziek ofzo, weet ik veel...
Je bent geobsedeerd door die vrouw. Waarom zou ze nog jaren in jouw hoofd rondspoken?
Wat schiet jij (en zij) daar mee op?

Als je zo'n last hebt van je obsessie moet je daar hulp voor zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Julia10 schreef:
07-12-2018 19:51
Zijn vriendin is nog met haar man samen. Of haar man haar ook zo'n lieve vrouw vindt, weten we niet.
He bah, een slettebak dus.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap mijzelf soms ook niet... De relatie met mijn vriendin is goed, enkel zij woont nog bij haar man (ok kom maar met die reacties..) dus ik praat het op deze manier een soort van goed. Alleen weet ik dat zij dit natuurlijk niet leuk zal vinden..


Ach jullie verdienen elkaar


een vraag zijn er kinderen betrokken ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Geen-Gebruikersnaam schreef:
07-12-2018 16:57
Ja ja, lach me maar uit hoor... XD

Ik weet ik ben een vreselijk mens, rationeel gezien zou ik moeten stoppen. Maar de liefde zegt anders..
aan je geslachtsdeel denken is geen liefde hoor
nergens is hier liefde in verbonden

niet bij je "vriendin"
die voelt het duidelijk ook niet bij haar man
en ook niet met welk oudere vlam die je wilt appen

dat is geen liefde man

slap excuus
mamsvan wijzigde dit bericht op 07-12-2018 21:44
0.11% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
07-12-2018 19:38
Je vriendin is een lieve vrouw en jij bent een onbetrouwbare klootzak.
Daar komt het gewoon op neer. Laat je vriendin gaan zodat ze een leuke man kan ontmoeten die wel helemaal eerlijk en oprecht voor haar gaat en leef jij dan je granny fantasieen maar uit.
zijn "vriendin" heeft al een man thuis op de bank en mag afentoe op TO ook klimmen
laat daar aub niet nog een derde man bij komen :proud:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
07-12-2018 21:43
zijn "vriendin" heeft al een man thuis op de bank en mag afentoe op TO ook klimmen
laat daar aub niet nog een derde man bij komen :proud:
Maakt mij niet uit, ik hou van haar. Ik kan mijzelf er gewoon niet toe zetten met een andere vrouw te n**ken...

Zoals eerder gezegd, ik zou beter moeten weten maar ik kan er niets aan doen dat ik zo ben..
Jawel hoor, maar je wil niet. Dat is wat anders.
zimi schreef:
07-12-2018 23:21
Jawel hoor, maar je wil niet. Dat is wat anders.
Dus je zegt dat ik het uit moet maken met mijn huidige vriendin?
Jullie begrijpen mij niet.. Wat ik heb met mijn vriendin, is onbeschrijfbaar, ik heb het gevoel dat zij mij echt snapt etc, ze is lief voor mij en geeft echt om mij.

Al zou ze een slet zijn, het boeit mij niet...
Wil je niet iemand die alleen met jou een relatie heeft? Of maakt dat niet echt uit?
Geen-Gebruikersnaam schreef:
07-12-2018 23:35
Jullie begrijpen mij niet.. Wat ik heb met mijn vriendin, is onbeschrijfbaar, ik heb het gevoel dat zij mij echt snapt etc, ze is lief voor mij en geeft echt om mij.

Al zou ze een slet zijn, het boeit mij niet...
Joh als jij daar happy mee bent, en zij (en haar man!) ook... Prima toch?

Hoe is het contact met je moeder?
Julia10 schreef:
08-12-2018 00:00
Joh als jij daar happy mee bent, en zij (en haar man!) ook... Prima toch?

Hoe is het contact met je moeder?
Contact met mijn moeder is prima.
Dat mensen hier nog serieus op in gaan... Iets met noren en wegen.
huurvrouwtje schreef:
08-12-2018 17:09
Dat mensen hier nog serieus op in gaan... Iets met noren en wegen.
Dat komt omdat het serieus is.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je zelf eigenlijk?
Waarom heb je het steeds over de liefde als je daarna zegt niet verliefd te zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven