Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Je hebt PB Redbul.
thanx
Ben erg benieuwd volgende week, vooral naar wat er nu bij de Weijers speelt en wat die gaan doen.

Wel leuk n dubbele slotaflevering.
Alle reacties Link kopieren
Zat gister lekker op twiter mee te lezen met de uitzending, kreeg ik allemaal spoilers van mensen die Videoland zaten te kijken.

Zooo vervelend!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Zo jammer voor Marieke, die nog langer wilde blijven, dat Bart en Maaike nu toch terug gaan. Al verbaast het me niet, want Maaike heeft al zo vaak geroepen dat ze het helemaal heeft gehad met Kaapverdië. Nu opeens de laatste weken doen ze alsof het zo geweldig is en ze niet kunnen wachten tot Matthijs en Marieke weg zijn. Echt flauw! Dat is mede de reden dat Matthijs vond dat er geen toekomst in zit voor 2 gezinnen. Bart zat echt te drammen, en Marieke was dat geruzie zat. Ik snap wel dat je dan voor de makkelijkste route naar Nederland kiest. Zelfs oudste kinderen wilden nog wel blijven en de taal leren, respect! Beter dan hun vader en moeder die daar weinig aandacht aan hebben geschonken. Zo jammer dat ze niet wat langer konden blijven, als is het maar half jaar, om van een echt huis te kunnen genieten zonder druk van de camera's. Zeker nu blijkt dat Bart en Maaike toch terug gaan is dit extra zuur voor Marieke.


Petje af voor Ocke die en zijn vrouw laat uitrazen en toch ook het contact met Jasper weer zoekt. Mannen die hun tranen kunnen laten zien zijn in mijn ogen echte mannen. Heel knap dat ze over hun ego heen kunnen stappen. En toch normaal uit elkaar kunnen gaan. Respect dat Jasper zijn achterbakse rol heeft kunnen toegeven. Dat hoop ik van Bart en Maaike ook nog te kunnen zien, maar dat betwijfel ik...
Alle reacties Link kopieren
grasklokje schreef:
11-12-2018 12:41
Zo jammer voor Marieke, die nog langer wilde blijven, dat Bart en Maaike nu toch terug gaan.

Dat bedoel ik dus! Hou eens op met spoileren!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Verbaast het hier iemand op t forum dat Jasper en Jessica in scheiding liggen?
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
11-12-2018 10:00
Zat gister lekker op twiter mee te lezen met de uitzending, kreeg ik allemaal spoilers van mensen die Videoland zaten te kijken.

Zooo vervelend!
Dat is wel stom ja!
vandale schreef:
11-12-2018 17:12
Dat bedoel ik dus! Hou eens op met spoileren!
Dat werd gewoon in het voorstukje na de uitzending getoond.
vandale schreef:
11-12-2018 17:12
Dat bedoel ik dus! Hou eens op met spoileren!

Inderdaad, dit lieten ze in vooruitblik van volgende week zien!
Volgens de laatste meldingen klopt die vooruitblik dus ook niet, dus staan alle mogelijkheden nog voor je open @vandale
Joske11 schreef:
11-12-2018 19:01
Verbaast het hier iemand op t forum dat Jasper en Jessica in scheiding liggen?
Bron?
Alle reacties Link kopieren
Joske11 schreef:
11-12-2018 19:01
Verbaast het hier iemand op t forum dat Jasper en Jessica in scheiding liggen?
Bron????? En dat is knap trouwens als je niet getrouwd bent.... Ik ben benieuwd naar de dubbele aflevering. Denk dak hem op videoland ga kijken. Mijn man is er wel klaar mee haha hij vindt het echt te lang duren allemaal. Wat ik trouwens niet snap is dat Jasper piept weinig tijd voor de kinderen te hebben. Euhm thuis had je cafe, band, werk, feesten etc. Op Kaapverdië veel minder. Dan ligt dit aan jezelf en niet aan waar je woont.
flashy wijzigde dit bericht op 12-12-2018 00:31
29.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Joske11 schreef:
11-12-2018 19:01
Verbaast het hier iemand op t forum dat Jasper en Jessica in scheiding liggen?
Hoe kom je daar nu bij?
ik geef mn bek ook maar een douw
grasklokje schreef:
11-12-2018 20:53
Inderdaad, dit lieten ze in vooruitblik van volgende week zien!
Dat is niet waar. In het voorstukje werd alleen gezegd dat door een drama bij de de Wijers alle kaarten helemaal anders kwamen te liggen. Er is helemaal niks gezegd over dat ze nu zeker weten terug gaan.

Het is dus wel degelijk spoileren
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
12-12-2018 00:31
Hoe kom je daar nu bij?
We hebben gezamenlijke vrienden, veel van hun problemen zijn uit de uitzendingen gelaten (pluim voor t programma). Zoals te zien in t voorstuk is Jasper eerder teruggegaan (iemand hier van t forum zag hem ook al in Rotterdam), dit was op verzoek van Jessica. Na terugkomst vorige week heeft zij de knoop doorgehakt.
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
12-12-2018 00:26
Bron????? En dat is knap trouwens als je niet getrouwd bent.... Ik ben benieuwd naar de dubbele aflevering. Denk dak hem op videoland ga kijken. Mijn man is er wel klaar mee haha hij vindt het echt te lang duren allemaal. Wat ik trouwens niet snap is dat Jasper piept weinig tijd voor de kinderen te hebben. Euhm thuis had je cafe, band, werk, feesten etc. Op Kaapverdië veel minder. Dan ligt dit aan jezelf en niet aan waar je woont.
De bron zijn dus gezamenlijke vrienden in hun woonplaats. Ze zijn inderdaad niet getrouwd maar goed "uit elkaar" is n betere omschrijving. Voor meer info mag je mij n pb sturen.
Joske11 schreef:
12-12-2018 08:20
We hebben gezamenlijke vrienden, veel van hun problemen zijn uit de uitzendingen gelaten (pluim voor t programma). Zoals te zien in t voorstuk is Jasper eerder teruggegaan (iemand hier van t forum zag hem ook al in Rotterdam), dit was op verzoek van Jessica. Na terugkomst vorige week heeft zij de knoop doorgehakt.
Waarom waren dan juist zij het die eigenlijk wilde blijven? In je eentje loop je daar al helemaal vast.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag in een folder de wijn van de Posjes in de reclame en vroeg me af hoe het nu met ze gaat.
geneet van 't laeve
Baankje1 schreef:
12-12-2018 09:24
Ik zag in een folder de wijn van de Posjes in de reclame en vroeg me af hoe het nu met ze gaat.
Ik volg ze op facebook en ze zijn volgens mij heel succesvol. Ze hebben al 'n villa met zwembad, gaan regelmatig op leuke uitjes in de bergen. Af en toe Nederlandse familie/vrienden op bezoek of zij naar Nederland.
Alle reacties Link kopieren
Pff, die Fleur kan zich ook goed aanstellen zeg. Die grijpt haar kans wel om anderen zich flink schuldig te laten voelen. Ocke die fijntjes meedoet.

Ik krijg wat minder respect voor Bart en Maaike. Constant het andere gezin afzeiken is echt niet chic. Plus dat Marieke en Matthijs gewoon het recht hebben om rustig tot een besluit te komen. Misschien wel tot aan het einde van het programma. Ze zijn geen overhaast besluit schuldig aan hen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
louise1 schreef:
12-12-2018 09:26
Pff, die Fleur kan zich ook goed aanstellen zeg. Die grijpt haar kans wel om anderen zich flink schuldig te laten voelen. Ocke die fijntjes meedoet.

Ik krijg wat minder respect voor Bart en Maaike. Constant het andere gezin afzeiken is echt niet chic. Plus dat Marieke en Matthijs gewoon het recht hebben om rustig tot een besluit te komen. Misschien wel tot aan het einde van het programma. Ze zijn geen overhaast besluit schuldig aan hen.
Ik ben geen Fleur en Ocke fan maar ik snap Fleur wel. Jasper en Jessica hebben nooit iets laten merken van hun onvrede. Als je dan ziet wat Jasper op tv over je zegt komt dat kei hard binnen.

Over Bart en Maaike ben ik het met je eens.
anoniem_270703 wijzigde dit bericht op 12-12-2018 09:36
18.80% gewijzigd
louise1 schreef:
12-12-2018 09:26
Pff, die Fleur kan zich ook goed aanstellen zeg. Die grijpt haar kans wel om anderen zich flink schuldig te laten voelen. Ocke die fijntjes meedoet.

Ik krijg wat minder respect voor Bart en Maaike. Constant het andere gezin afzeiken is echt niet chic. Plus dat Marieke en Matthijs gewoon het recht hebben om rustig tot een besluit te komen. Misschien wel tot aan het einde van het programma. Ze zijn geen overhaast besluit schuldig aan hen.
Nou, als je op het laatste moment nog alles in Nederland moet gaan regelen, vind ik ook dat ze wel wat meer haast hadden kunnen maken om een beslissing te nemen.
Wat jammer dat Jasper en Jessica uit elkaar zijn. Ik vond ze erg leuk samen.
Alle reacties Link kopieren
Maaike is gewoon een zeurende griezel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven