Je meest bizarre date

16-12-2018 20:24 586 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin had gisteren een date met een man die in het echt 20 jaar ouder was dan op zijn tinderprofiel en whatsapp foto. Ze is hem denk ik na een kwartier gepeerd, maar heb er smakelijk om moeten lachen.

Zelf nooit echt rare dates gehad eigenlijk, maar hoor graag jullie verhalen!
Te veel om op te noemen haha.

Maar meest rare van Tinder anno 2018
1e date was leuk en gezellig. Het was echt zo een date waarbij het vlot ging en beide heel erg open...was echt een toffe date ook qua chemie. We zoenden heel erg veel al en ik dacht go with flow. Woon dichtbij dat barretje. We gingen richting mijn huis en richting slaapkamer.

Hij was gelovig en maagd(wist ik niet , pas later ) 29 jaar oud.
Een lekker ding, en zijn ogen wauw!
Maar hij hield me tegen eenmaal thuis en zei dat hij alleen orale sex deed en handwerk. Toen ik zei maar uhhhhh..
Ja mag niet van God. Toen ik zei maar beffen en vingeren wel, waar staat dat in Bijbel??! Ja sorry het is iets wat ik geloof..en veel mensen doen dat binnen ons gemeenschap.
Ik had het afgekapt, was echt een koude douche. Gezegd dat ik niets wou meer en zowieso raar.


Via via date .. (gekoppeld via iemand)
Hij was te dominant en onbeleefd. Liet me niet uitpraten. En was zo een type die dan al zei “wat heb jij grote voeten” “nou kijk naar die mensen “... constant op zijn phone. Hij haalde werkelijk de duivel in me
Omhoog en beide waren we heeeeeeel bijdehand.
Ik had na half uur al van ik ga naar huis.
Op de terugweg wou die per se meelopen. Het was koud en laat en hij had me zijn jasje geleend. Wat weer heel attent was. Hij ging constant over van die paaltjes springen. Wat je vroeger deed bij gymnastiek.
Ik wist niet wat ik zag.
Woont 3 straten verder ofzo. Hij bracht me netjes naar de deur. Hij draaide zich om verwachtte een zoen. Nou ik zei bedankt voor jasje. Hij zei echt zo koud “oke” en ging huppelend terug naar huis, maar dan echt huppelen over pleintje als een kind.... en dan het grappigst van allemaal. Kreeg ik een appje, ik wil je weer zien. Heb je zin in hapje eten morgen ?

O als ik er weer aan trug denk moet ik lachen...
:lol:
Ik heb al in geen ééuwen gedate

maar een x een date gehad die steeds opmerkingen maakte dat hij mij toch wel dik vond, wat ik allemaal at op een dag etc. Maat 36 had ik

date kwam na 3 dates bij mij thuis film kijken. hij wist dat ik katten had en zijn moeder had hem gewaarschuwd dat hij oude kleding moest aantrekken, want anders zou zijn kleding onder te haren zitten. Vent van toen 32. En had dus idd oude kleding aan.

ging met een date uit eten, hij had kennelijk erg trek want hij at alles razend snel op. incl laatste restjes van zijn bord schrapen. Hij had geen haast want hij bestelde ook nog een toetje, dat hij tot de laatste druppel uit het schaaltje schraapte.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij een keer gedate met een Duitster midden in de nacht via zon dating app zoiets als tinder even naam kwijt... Nou verstandig was het niet maar ja eens in de zoveel jaar een gekke bui als single zijnde. Verder nooit iets..

Ik vond hem gewoon niet echt leuk .. En er stond een lelijke auto op de oprit niet dat dit wat uitmaakt maar toen zei hij uit zichzelf heel kansloos; ´Normaal heb ik altijd een bmw maar nu is die in de garage´ of zoiets vaags. Kwam er op neer dat hij eigenlijk een vele mooiere auto had.

Maar ik dacht waarom wil je indruk maken met iets dat je niet hebt doe gewoon normaal.
Een date via Tinder. We zaten nog maar nauwelijks aan het eerste drankje toen hij vertelde dat hij niet veel tijd had, hij moest zijn koffer nog pakken omdat hij twee dagen later voor ruim een jaar op reis zou gaan. Wat heeft een kennismaking dan nog voor zin??
PietjePuk_WeetIkVeel schreef:
16-12-2018 20:59
Een date via Tinder. We zaten nog maar nauwelijks aan het eerste drankje toen hij vertelde dat hij niet veel tijd had, hij moest zijn koffer nog pakken omdat hij twee dagen later voor ruim een jaar op reis zou gaan. Wat heeft een kennismaking dan nog voor zin??
Denk eerder dat t een smoesje was en je tegen viel niet lullig bedoeld!
huurvrouwtje schreef:
16-12-2018 21:11
Denk eerder dat t een smoesje was en je tegen viel niet lullig bedoeld!

inderdaad dat
linnylow schreef:
16-12-2018 20:59
Bij mij een keer gedate met een Duitster midden in de nacht via zon dating app zoiets als tinder even naam kwijt... Nou verstandig was het niet maar ja eens in de zoveel jaar een gekke bui als single zijnde. Verder nooit iets..

Ik vond hem gewoon niet echt leuk .. En er stond een lelijke auto op de oprit niet dat dit wat uitmaakt maar toen zei hij uit zichzelf heel kansloos; ´Normaal heb ik altijd een bmw maar nu is die in de garage´ of zoiets vaags. Kwam er op neer dat hij eigenlijk een vele mooiere auto had.

Maar ik dacht waarom wil je indruk maken met iets dat je niet hebt doe gewoon normaal.
Nou, ook als hij ‘m wel had is het treurig.

Ik was eens op een eerste date met een man. We hadden in een bar afgesproken. Leuke locatie. Allebei daar aangekomen zitten we allebei net lekker aan ons eerste drankje. Stelt hij voor om naar een andere bar te gaan. Ik zei dat ik dat niet nodig vond, we zaten daar leuk en we waren net 20 minuten binnen. Bovendien was de bar die hij voorstelde heel ergens anders, maar verder een vergelijkbaar type café.

Hij bleef maar aandringen. Ik had absoluut geen zin om te verkassen, maar gaf uiteindelijk toe. Ik was op de fiets, maar hij was met de auto. Die zou hij even voorrijden. En daar kwam de aap uit de mouw. Hij had een heel opzichtig type dure sportwagen (Porsche) waar hij overduidelijk heel trots op was. In een opzichtige kleur. En die veel herrie maakte.

Ik heb me nog nooit zo gegeneerd toen ik voor een vol terras in dat ding moest stappen met deze patser. Het was duidelijk bedoeld om indruk op mij te maken. Ik was meteen op ‘m afgeknapt. Ik geef geen zier om auto’s en al helemaal niet om mannen die heel druk zijn met hun auto.

Ik heb tijdens de date verder nul aandacht aan de auto geschonken, er niets over gezegd of gevraagd. Aan het einde van de date aangegeven dat wij hele andere types waren.

Er zijn vast vrouwen die dit heel leuk vinden, maar voor mij een echte mismatch.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is er al zo’n topic.

Zelf een keer een date gehad met iemand die een ontzettend harde stem had. Door zijn geschetter wist het hele terras dat we op eerste date waren en het was ook nog eens een vrij moeizaam gesprek, weinig klik. Wat gênant was dat.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
10 jaar geleden toen ik nog single was, had ik afgesproken met een slanke en gespierde jongen ( althans zo zag hij er op zijn profielfoto uit). Na een beetje chatten hadden we afgesproken in de stad. Eenmaal aangekomen was ik op zoek naar een gespierde jongen. Na een tijdje kwam er een stevige jongeman incl flinke 9 maanden buik op mij afgelopen. Hij had mij schijnbaar wel herkend op de foto :biggrin: . Ik was nogal verbaast, dat hij een 10 jaar oude profielfoto had gebruikt. Uiteraard heb ik hem een kans gegeven, maar het klikte aan mijn kant niet, aan zijn kant schijnbaar wel. Hij heeft mij nog wekenlang gestalkt met telefoontjes, sms’jes en e-mails... en begon mij zelfs uit te schelden omdat ik geen relatie met hem wilde aangaan :-[. Conclusie, het was achteraf een enorme creep.
groentuintje wijzigde dit bericht op 16-12-2018 21:24
1.47% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
_CarmiggelT_ schreef:
16-12-2018 21:18
Volgens mij is er al zo’n topic.
Jaaa!

Deze:
relaties/wie-wil-zijn-meest-afgrijselij ... sages/4/53
Een surinaamse vriendin vertelde over een date met een (blanke) man die ze via een datingsite had ontmoet.
Op weg naar het restaurant draaide hij “schuurmuziek”. Zo noemde hij die nummers van oa aptijd. Vervolgens schreeuwde hij keihard bij 1 van die nummer ‘BEWEEG OP DEZE ‘ in een belachelijk antilliaans accent? :facepalm:
Later bij het eten zij die iets in de geest van ‘het is heel wat anders dan KFC hé?’

Ik heb in een ver verleden een date gehad met iemand die via via had laten weten heeel graag op date met me te willen. Op de date heeft hij opgebiecht dat hij eigenlijk heel graag kindjes wilden met mij. Dat we elkaar pas kende maakte hem niks uit, want je krijgt niet van de een op de andere dag een kind. Er gaat minstens 9 maanden overeen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had in 2000 eens een internetdate. Ik was toen 16 ofzo en hij zou naar de plaatselijke Hema komen op zaterdagochtend. Hij ‘waarschuwde’ mij van te voren via de sms dat hij er helemaal klaar voor was en zich helemaal opgetut had.
Zat hij daar met een enorme ochtendbek, zijn haar door de war en een paar grote, rijpe puisten op zijn gezicht.

Daarna gingen we naar hem thuis. Zegt hij ineens ‘wil je zien waar we elkaar ontmoet hebben?’. Bedoelde hij dus zijn kamer, waar zijn computer stond :rofl:
Komt ineens zijn zus binnen en die zegt tegen mij dat ze mij een schaap vindt.

:rofl:
Pubers en daten.
Eentje die zijn tong de hele tijd uitstak tijdens de kop koffie. Ben nog met hem naar het station gelopen en toen bleek dat ie dus geen retourtje maar een enkele reis had gekocht. Niks van gezegd maar dacht er wel het mijne van.
Jaren geleden was er op Viva een topic over een soort van dating site, omdat ik mee wilde kletsen had ik me op die site lid gemaakt en daaruit kwam een date. Op de foto een knappe kerel en woonde ook nog dicht in de buurt. Mijn profielfoto was zo'n bleue beginners selfie met een mobieltje. Maar goed, elkaar ontmoet, bleek dat hij een oude foto had geplaatst op die site en sindsdien een x-tal maten was gegroeid en veel haar was verloren. Hij vond me zoveeeeeeel mooier in het echt dan op mijn profielfoto, helaas kon ik dat niet van hem zeggen. Voor de rest een aardige kerel waar ik online maar niet vanaf kwam.
Thnx Viva :'(
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin schreef:
16-12-2018 21:49
Jaren geleden was er op Viva een topic over een soort van dating site, omdat ik mee wilde kletsen had ik me op die site lid gemaakt en daaruit kwam een date. Op de foto een knappe kerel en woonde ook nog dicht in de buurt. Mijn profielfoto was zo'n bleue beginners selfie met een mobieltje. Maar goed, elkaar ontmoet, bleek dat hij een oude foto had geplaatst op die site en sindsdien een x-tal maten was gegroeid en veel haar was verloren. Hij vond me zoveeeeeeel mooier in het echt dan op mijn profielfoto, helaas kon ik dat niet van hem zeggen. Voor de rest een aardige kerel waar ik online maar niet vanaf kwam.
Thnx Viva :'(
Had mijn verhaal kunnen zijn :HA:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik moet even gaan graven, want over het algemeen bleek ik best een succesvolle voorselectie te maken dus echt veel vreemde verhalen heb ik niet geloof ik. Terwijl ik echt veel heb gedate.

Wel van mezelf eentje...ik had afgesproken met iemand, bij mij thuis, en hij was zo verlegen! Er kwam echt geen woord uit, ik moest heel de tijd het gesprek aan de gang houden. Toen heb ik hem uiteindelijk mijn nieuwe wasmachine naar boven laten dragen met mijn buurjongen. Echt omdat ik gewoon wanhopig op zoek was naar dingen om de tijd te vullen. Maar ik vond het ook lullig van mezelf dat ik m dat had laten doen.
Nou, ga er maar voor zitten:

Duizend jaar geleden , voor de mobiel, had ik als meisje van 19 een man ontmoet op een feest.
Was daar een beetje verdwaald, we dachten dat het een club was maar het bleek dat die ruimte werd gebruikt voor een verjaardag.
Allemaal oudere mensen (nouja dertigers) wel een erg leuk feest.
Daar een man ontmoet die me mee wilde nemen naar een of ander interessant evenement later die maand, nummers uitgewisseld.
Twee weken lang elke dag een uur gebeld, heel leuk, en uiteindelijk zou ik daar komen eten.
Hij had hele verhalen over zijn interessante baan, reizen, kunst en woonde in een mooi uitziend pand.
Ik vond het allemaal reuze interessant dus ik ernaar toe.
Mooi trappenhuis, en naar binnen.
Mijn huis was niet alleen groter (en ik woonde op 35m2), mijn huis was ook nog eens netter en leuker ingericht, terwijl ik echt een vieze sloddervos was en nul budget had.
Hij had niet gekookt maar patat gehaald, die was koud.
En hij moest allemaal troep en vieze afwas opruimen van zijn bankje en tafeltje voor ik kon zitten en het stonk er naar vieze was.
Uit beleefdheid wat vieze patat opgegeten, heel opschepperig verhaal dat hij net terug was van een reis en dan altijd patat at van een bijzondere snackbar blablabla

(Beste vriend bij nabespreking:
hij belde elke dag met je, maar misschien was hij inderdaad al 2 weken terug en was de patat al van toen :rofl: ).


Hij had een prachtige film die ik moest zien dus de video ging aan.
Hij moest en zou met zijn hoofd op mijn schoot liggen en tilde de hele tijd mijn shirt op om met zijn patat hoofd mijn buik te kussen.
Heel hinderlijk.
Dus ik vluchtte naar het toilet en wat ik daar aantrof...
Er stond gelukkig bleek en een heel oude vieze wc borstel, maar de stront zat op de bril, tegen de muur, op de wc rolhouder, wc rol zat ook poep op etc. En het was duidelijk al oud, echt aangekoekt.
Zelfs mijn kinderen hebben nog nooit zoiets voor elkaar gekregen bij bijvoorbeeld diarree ofzo, het was echt zo vies, heb nooit meer zoiets gezien, zelfs niet toen ik bijbeunde als toiletjuffrouw.
Dus ik maakte zo goed en zo kwaad als het ging die gore wc schoon, deed mijn ding en kwam daarna terug.
Zat meneer nog commentaar te leveren dat het niet ladylike is om 'een potje te schijten' tijdens een date, ik mocht me straks wel even douchen want daar hield hij echt niet van, hij was erg schoon.
Dus ik zei: nou ik heb je gore wc even schoongemaakt, daarom was ik zolang weg, maar graag gedaan.
Hij zei toen dat hij het toilet nooit gebruikte omdat hij nooit thuis was, hij 'scheet' op zijn werk want dit huis was zo klein en dan zat hij in zijn eigen stank.
Dus ik kletste maar wat volgens hem, hij was juist een heel schoon persoon.
(Toen ik terugliep naar het bankje zag ik dat de berg spullen die hij had verplaatst wasgoed betrof, met in de stapel een onderbroek met remsporen en allerlei stinkende sokken. Daar zat ik dus naast.)
Hij zette de film weer aan, schoof een arm om me heen en maakte allerlei moves.
Ik kon het echt niet meer aan en ben zo'n beetje weggevlucht.
Hij werd heel boos en zei dat ik op deze manier nooit iets zou gaan bereiken in de tv wereld, nu waren alle deuren voor mij dicht riep hij steeds.
Dus nu weten jullie waarom jullie Linda de Mol op tv zien en niet mij.
Ook gênant van mijn kant trouwens: ik heb ooit terwijl ik op een terras in de ene stad zat met een date vanuit een andere stad een sms/gemiste oproep gekregen waar ik bleef/was. Niet met opzet laten zitten trouwens maar echt op hetzelfde moment gepland. Geen idee hoe ik mij eruit heb geluld trouwens maar tot een ontmoeting met blauwtje is het niet meer gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Neeeeeeee het-groepje!!! Maar dit klinkt meer richting iemand in verwarde toestand toch?

Jeetje wat jammer van televisie carriere wel...
Alle reacties Link kopieren
o_o o_o o_o
.
Kukita-Del-Barrio schreef:
16-12-2018 21:27
Een surinaamse vriendin vertelde over een date met een (blanke) man die ze via een datingsite had ontmoet.
Op weg naar het restaurant draaide hij “schuurmuziek”. Zo noemde hij die nummers van oa aptijd. Vervolgens schreeuwde hij keihard bij 1 van die nummer ‘BEWEEG OP DEZE ‘ in een belachelijk antilliaans accent? :facepalm:
Later bij het eten zij die iets in de geest van ‘het is heel wat anders dan KFC hé?’

Ik heb in een ver verleden een date gehad met iemand die via via had laten weten heeel graag op date met me te willen. Op de date heeft hij opgebiecht dat hij eigenlijk heel graag kindjes wilden met mij. Dat we elkaar pas kende maakte hem niks uit, want je krijgt niet van de een op de andere dag een kind. Er gaat minstens 9 maanden overeen.
Oh hou op.
Hoeveel mannen (godzijdank nog niet op dates maar gewoon in het uitgaansleven) eerst mijn stamboom wilden horen en dan in een of ander dom accent gingen lopen tetteren.
En inderdaad commando's geven 'draaien draaien draaien, steeds maar in die wasmasjien ghe ghe ghe' .
Eentje heeft het een keer gepresteerd om een half uur (en dat is echt hinderlijk als je in een club bent, dat gekrijs in je oor terwijl je eigenlijk wil dansen en staat te lonken naar persons of interest) te blèren dat ze op de Antillen leguanen eten, hoe dat nou smaakt, maakte ik dat ook weleens, had ik er weleens een zelf doodgemaakt, mijn vader dan, etc.

En die kindjes waren hier ook een hot item, er zijn veel mannen obsessed met mixed babies.
En dan helemaal opgetogen omdat ik een opleiding had, werk en op mijn twintigste nog geen kind 'nou dat is zeldzaam'.
Dat ik dan maar heel dankbaar moest zijn dat Michael uit Purmerend, aankomend accountmanager ergens, net ontmoet in de club, mij een leuk leven wilde geven in een eensgezinswoninkje bij zijn moeder om de hoek.
_CarmiggelT_ schreef:
16-12-2018 21:18
Volgens mij is er al zo’n topic.

Zelf een keer een date gehad met iemand die een ontzettend harde stem had. Door zijn geschetter wist het hele terras dat we op eerste date waren en het was ook nog eens een vrij moeizaam gesprek, weinig klik. Wat gênant was dat.
Sorry maar :rofl:
Pinda-Kaas schreef:
16-12-2018 21:59
Neeeeeeee het-groepje!!! Maar dit klinkt meer richting iemand in verwarde toestand toch?

Jeetje wat jammer van televisie carriere wel...

Ik wist niet eens dat ik auditie deed :rofl:
Maar deze man was dus wel echt iets in de tv wereld.
Pinda-Kaas schreef:
16-12-2018 21:53
Ik moet even gaan graven, want over het algemeen bleek ik best een succesvolle voorselectie te maken dus echt veel vreemde verhalen heb ik niet geloof ik. Terwijl ik echt veel heb gedate.

Wel van mezelf eentje...ik had afgesproken met iemand, bij mij thuis, en hij was zo verlegen! Er kwam echt geen woord uit, ik moest heel de tijd het gesprek aan de gang houden. Toen heb ik hem uiteindelijk mijn nieuwe wasmachine naar boven laten dragen met mijn buurjongen. Echt omdat ik gewoon wanhopig op zoek was naar dingen om de tijd te vullen. Maar ik vond het ook lullig van mezelf dat ik m dat had laten doen.
Ik vind het wel erg praktisch :rofl:.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven